QFF into Chaos Story - Part 5 - F.E.

Hier tref je alle verhalen aan uit de serie QFF into Chaos.
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 04:18

QFF into Chaos Story – Part 5 - F.E.
Dit is een verhaal dat uit meerdere delen zal bestaan. Het gaat over QFF, zowel over de site als over de mensen erom heen en over de artikelen die op QFF staan. Daarnaast zullen QFF leden invloed hebben op het verhaal d.m.v. te reageren op de verschillende delen. Het verhaal is dus zowel non-fictie maar ook fictie!27 December 2011
Nog steeds geen contact met Permuter. De QFF’ers beginnen zich ongerust te maken. BlackBox meld ongerust ‘We moeten iets doen!’. Maar niemand weet wat, er is geen enkel spoor, geen enkel bewijs, geen draadje, niks. ‘Heren’, zegt Het Dolle Eland, ‘laten we ze lokken! We zeggen dat we de gegevens hebben o.i.d., en melden dit bijv. in de media. De groepering zal vervolgens wel aan komen kloppen om het een en ander te onderzoeken, waardoor we i.i.g. een lijntje hebben!’. Iedereen lijkt zich ermee in te stemmen, echter is er wel 1 ‘maar’, Dromen vraagt voorzichtig ‘En wie gaat het lokaas zijn…?’.
Het blijft lang stil. ‘Ik bezocht het eerste het huis van Permuter, ik wil wel voor lokaas spelen’, zegt F.E. dapper. Mokkend stemt iedereen ermee in. De meesten wonen verder weg, en F.E. was zoals gemeld het eerst ter plekke.
Die avond regelt Baphomet nog een artikeltje in De Telegraaf (altijd happig naar roddels). Met wat smeuïge feiten en een envelopje voor de betreffende journalist is het verhaal in kannen en kruiken, de volgende dag zal het ergens te midden in de krant geplaatst worden.28 December 2011
Halverwege De Telegraaf staat een stukje over een vermiste man welke gegevens over hunebedden scheen te hebben. In hetzelfde artikel staat dat de gegevens inmiddels ook bij een andere persoon (naam) zijn, en deze wil graag in contact komen. Er word opgeroepen of iemand iets weet of heeft gezien omtrent deze vermiste persoon. Er word in het artikel een mobiel telefoonnummer en email adres vermeld.
Natuurlijk zijn alle namen nep, is het email adres een snel gemaakt account en het mobiele nummer een pre-paid kaartje. Geen sporen, minimaal risico. Toch?
De dag gaat om, zonder een bericht.29 December 2011
De speculaties nemen toe op QFF. Er word hevig gediscussieerd of ze niet een publicatie op de frontpage moeten doen. Ze besluiten nog even te wachten.30 December 2011
Nog steeds niks! Wodan begint de moed te verliezen ‘Waarschijnlijk hebben ze 'm al gespiest;. 31 December 2011
Nog steeds niks van Permuter. PakNak stelt voor ‘We gaan oproep doen op frontpage! Er is iemand verdwenen man!!’. ROI probeert te sussen ‘Ja, dan staan alle gegevens etc. wel op straat en weten ‘ze’, wie er dan ook achter die kidnapping mogen zitten, als het überhaupt een kidnapping is, dat Permuter bij ons, QFF, hoort. En zijn we allemaal doelwit’. NWO vult aan ‘Eventueel kunnen we bluffen. We zeggen dat we de gegevens hebben, mochten we niks horen, dan gaan we over tot publicatie’.
(nu volgt zielige muziek)
Niemand kan een knoop doorhakken, en zo gaat men het jaar 2011 uit… Zonder Permuter. 1 januari 2012
13:31 Uur, de S11 gaat af. Bericht van F.E. ‘Ze hebben gebeld!! Ze bellen terug voor afspraak, ze willen eerst bewijzen! Ik kom zo op QFF’.
F.E. verteld honderduit op QFF. ‘Ze hebben gebeld, ze hebben gebeld!!’. Weinig details verder, ze bellen terug, ze willen bewijs. Wodan vraagt,’Hadden ze een accent?!’ F.E. antwoord,’Ehhh, jah beetje Brabants geloof ik.’ Combi antwoord meteen,’Dat verkleint onze zoektocht wellicht. Vage families / broederschappen in het zuiden des land. Eens even kijken…’. Dromen merkt op,’Wel Combi, jij weet net als ik, dat ALS ze uit het zuiden komen, het er maar een kan zijn.’ ‘Inderdaad Dromen, de Zwanenbroeders!’
Rond de namiddag verstuurd F.E. een bericht met de S11: ‘Net telefoon gehad, afspraak om 20:00 uur woensdag avond (3 jan.) bij de Sint-Janskathedraal  te Den Bosch.’  3 januari 2012
De volle crew, op Combi (zorgt voor info van thuis uit) en Het Dolle Eland (zit in ’t buitenland hé) na, zijn richting Den Bosch naar de Sint-Janskathedraal. Het plan is als volgt. F.E. gaat alleen naar binnen, en heeft een zendertje onder z’n shirt waardoor de anderen mee kunnen luisteren op een recorder. PakNak en Dromen blijven bij 2 verschillende auto’s paraat, op 2 verschillende plekken. Bapho is verkleed als dominee en gaat als kerkganger de kathedraal binnen. ROI zit bij PakNak in de auto met de afluisterapparatuur en zorgt voor alle communicatie naar- en van elkaar toe, Nex (NWO) zit in de auto bij Dromen, BlackBox staat onopvallend net om de hoek tegen de Sint-Janskathedraal geleund en Wodan staat bij een aantal jongeren op het plein ten zuiden van de Sint-Janskerk een beetje te ouwehoeren. 20:00. F.E. zit op een bankje in de Kathedraal en ziet Bapho, die als kerkganger verkleed is, schuin voor zich vooraan zitten. F.E. zit te wachten. De seconden lijken uren te duren. F.E. voelt zich wat opgelaten. Hij is de enigste hier die niet in traditionele kledij is. Opeens komen er aan beide zeiden van F.E. 2 mensen zitten. De een vraagt monotoon ‘Hebben wij telefonisch contact gehad deze week?’. F.E. antwoord laconiek, ‘Dat weet ik niet, wat is uw naam?’. De man aan de linkerkant reageert geïrriteerd,’Waar zijn de documenten?! Mocht je ze niet hebben, dan is je vriend dood’. F.E. schrikt van de bedreiging. ‘Ehm, ja, nou, hier niet…’ de man aan de rechterzijde van F.E. valt in de rede,’ Je komt hier met niks??’. F.E. bijt van zich af,’Wat denk jij dan? Dat ik hier, nu, mapje met documenten meeneem? Ik ben toch niet gek! Ik wil eerst weten waar Permuter is, ik wil hem zien of horen. Ik wil hem horen praten, dat ik weet dat alles goed met hem is’. De 2 mannen staan op en lopen weg ‘Kom met ons mee’, roepen ze.
Ze lopen de Sint-Janskathedraal uit en gaan richting de binnenstad. BlackBox ziet F.E. de Sint-Janskathedraal uitlopen en waarschuwt meteen ROI. Meteen brengt ROI de anderen op de hoogte. ‘Locatie onbekend, targets verplaatsen zich’. BlackBox krijgt het op de heupen,’Ben ik de enigste die achtervolgt?’. ROI antwoord door te zeggen dat Wodan ook mee loopt. ‘Ik ga ze back-up geven!’, zegt NWO en springt uit de auto en loopt in snelpas richting BlacBox. BlackBox verteld,‘Ze lopen door de winkelstraat… NEE! Ze gaan een gebouw in! Dikke 150 meter ten noordoosten van de Sint-Janskathedraal’. Combi, die meeluistert vanuit z’n bibliotheek zegt, ‘Ongetwijfeld Zwanenbroedershuis.’
‘SHIT! De deuren zijn dicht! Wat moet ik doen?’ vraagt BlackBox. ‘Afstand houden! AFSTAND!’ schreeuwt Combi toe en gaat verder, ‘Perm zijn we kwijt, F.E. zit daar binnen, doorlopen BlackBox, doorlopen nu!’ ROI voegt toe ‘BlackBox doorlopen, ga terug naar de auto van Dromen, Dromen rijd gewoon een blok om met BlackBox, blijf in de buurt. Wodan, jij neemt de plek over, probeer zo onopvallend mogelijk de voorkant van het Zwanenbroederhuis in de gaten te houden. Nex, jij gaat achterom.’Na 2 uren te hebben gewacht krijgen een aantal hun bedenksels. Na 5 uren te hebben gewacht, het is inmiddels kwart over een in de nacht zegt Dromen ‘BlackBox ligt hier naast me te snurken, denken jullie nu echt dat F.E. nog naar buiten komt?’ Het blijft stil… ‘We moeten wachten’ zegt PakNak.  07:30. Het word drukker op straat, de eerste mensen gaan naar school, naar hun werk of laten de hond uit. PakNak ligt gapend half achterover in de auto. ‘Het lijkt erop dat we wederom iemand verloren zijn’. ROI roept iedereen terug. De meesten zijn razend, woedend! ‘Het maakt nu geen fl*kker meer uit’ briest BlackBox, ‘het is tijd dat we nu de volle aanval inzetten.’QFF into Chaos Story – Part 1 - Intro
QFF into Chaos Story – Part 2 - Inwijding 
QFF into Chaos Story – Part 3 - QFF op zwart
QFF into Chaos Story - Part 4 - Permuter

fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 09 jan 2011, 04:35

spannend !
ik ga ff een sniperrifle lenen van iemand...en als er iemand anders naar buiten komt dan onze QFF'ers , dan zal ik em ff een .50 laten koppen !

modderfokkers ! 8)
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
combi
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 04:36

:pruthey:
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 04:37

[quote name="Fr3bzY"]spannend !
ik ga ff een sniperrifle lenen van iemand...en als er iemand anders naar buiten komt dan onze QFF'ers , dan zal ik em ff een .50 laten koppen !

modderfokkers ! 8)[/quote]

Mja,je begrijpt nu natuurlijk ook waarom er nieuwe leden het QFF-team komen versterken!

We worden flink uitgedund :P :lol:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 04:51

:boijngo:

Wauw!!! Gaaf man!!!
:pruthey:
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 04:59

Het is tijd om de jachthonden van Dolle Eland in te zetten.....(het geheime wapen).

Tof dit!
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 05:20

En ik stel mijn Noordzeestaat militie tot de beschikking :rudolfsteiner: .
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 06:13

prachtig weer.

maar reken maar dat dingo ook vlot bij permuter op de stoep staat als er stront aan de knikker is

mark my words 8)
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:18

Prachtig Brother Somnia!!

Afbeelding
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 17:54

and the plot thickens

:dans:
nosce te ipsum
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 18:30

• post deleted •
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 18:50

Het wordt steeds spannender :-)
blackbox
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 19:04

Word vedult nog spannend ook. Te gek weer Dromen, ben benieuwd naar het vervolg... :D
illuminati of my own reality
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 10 jan 2011, 01:25

Geweldig weer dromen..wacht met spanning op het volgende deel
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 10 jan 2011, 01:38

De Zwanenbroeders.... LOL!!

:lol:

PS ik heb nog een troef achter de hand Dromen. 8)
Plaats reactie

Terug naar “QFF into Chaos”