CGI of lichtwezen?

Alles over entiteiten, demonen, geesten en entiteiten tref je hier aan.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

zo 02 okt 2011, 15:17

UPDATE: Vandaag op Radio Veronica tegen de klok van 14:45 eerst de aankondiging en daarna tegen 15:10 uur zal ik zoals iedere Zondagmiddag weer te horen zijn in het programma WeekendRick... En vandaag gaan we het hebben over dit onderstaande vage filmpje... Dus allemaal in 'tunen' en luisteren! ;-)

UPDATE 2: Het fragment van de aflevering van afgelopen Zondag is terug te luisteren:

QoodmeuninQ people of the Secret Republic of the Galaxy of QFF! Howdie! Wat een heerlijk weer deze Zondag! De vibes die in de atmosfeer lijken te hangen als ik zo naar buiten kijk, die komen op mij over als zeer positief, bijzonder blij en vrolijk... Of dat ook zo is, zal gedurende de dag wel gaan blijken vermoedelijk... Anyways, ik wil het vanmorgen even hebben over een ietwat vreemd doch vaag filmpje dat ik gisteren al tegenkwam in een draadje op GLP...

In het filmpje zie je een soort van lichtwezen neerdalen en weer verdwijnen... Het filmpje is opgenomen met een bewakingscamera in een winkelcentrum in Jakarta, Indonesië... En ik weet heus wel dar er met computers van alles te maken is, en omdat ik zelf ook wel eens wat CGI geproduceerd heb en ook wel eens wat motion-tracking van 3D objecten in een reeds bestaand filmpje gedaan heb heb ik dit filmpje oprecht een eer of 35 bekeken... En het gekke is, dat ik eigenlijk geen sporen van CGI kan vinden zoals ik die normaal meestal wel kan traceren... Dit is dus CGI van een beduidend hoger niveau dan je doorgaans ziet met dit soort filmpjes, of er is echt iets heel erg raars opgenomen... Ik bedoel, een lichtwezen, entiteitje of een van de vele zwevende personaliteiten van Andor...? Moeten de Ghost Busters al gebeld worden?? ;-)

Enfin, kijkt U maar gewoon even mee om vervolgens zelf een oordeel te kunnen vellen...

En een analyse:

Tja... Ziet U wat ik bedoel? Het lijkt in eerste instantie nep, maar als je vaker kijkt, en goed oplet, dan zie je dat dit dan wel heel erg goed gedaan is.... Op de plek waar het "wezen" neerdaalde zie je ook een soort van brandplek, maar ook de schaduwen en belichting zijn van extreem rare kwaliteit... Erg raar allemaal als je het mij vraagt maar er zijn vast debunQerts hier op QFF die hiervoor een verklaring hebben... Dus beste debunQerts, kom d'r maar in...

Hieronder in de comments kan het dus verder...

1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

zo 02 okt 2011, 15:48

Het blijft vaag... Dit onderstaande kwam ik ook nog tegen op Joeps Troep:

[video][/video]
This is trippy people!

Uploaded by DISCL0SUR3 on Sep 30, 2011

Facebook: http://www.facebook.com/groups/discl0sur3
Subscribe: http://www.youtube.com/user/DISCL0SUR3
Date of sighting: September 11, 2011 Location of sighting: South Jakarta, Indonesia

Earlier this month, an angel was caught on a closed circuit television (CCTV) video in Cilandak Town Square, South Jakarta, Indonesia. The luminous glowing apparition that appears on the grainy black and white CCTV video certainly has all the hallmarks of being an actual alien. It doesn't take any imagination to see that the alien creature sports large white wings visible on the sides of its body. It seems to drop from the sky out of nowhere and disappears as quickly as it came. According to the time stamp on the video, this alien was recorded on September 11, 2011. A woman named Pramana Abbas commented on the event stating: "My cousin was in Cilandak on that night and the people who witnessed it was talking about it the whole night. Its real. They saw this bright light coming down from the sky, hit the ground, then took off."
Tja....
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 02 okt 2011, 17:18

Er zijn ook welleens van die lichtballen geweest die wat rondzweefden en what not. Zoals bij kuifje en de zeven lichtbollen. Dit er een die even landde en weer weg gejoinked werd? Misschien is het wel van plasma, anders gewoon trucage denk ik, lijkt me zoiezo niet snel levend te noemen.
ddww

zo 02 okt 2011, 21:19

Ziet er zeer fake uit.
BenteIsHere
Antonaki
Antonaki

zo 02 okt 2011, 22:57

Ik geloof zowieso dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ben er nooit echt mee bezig geweest. Maar dit filmpje geeft zo mijn twijfels, en ik geloof dat dit wel eens echt zou kunnen zijn~! Maar natuurlijk weet je het nooit zeker!
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 03 okt 2011, 04:05

[quote=""ddww" post=42608"]Ziet er zeer fake uit.[/quote]
Ben ik het mee eens, op het eerste gezicht denk je zal wel nep zijn, maar heb je daar argumenten bij?
Of is dat puur omdat je niet in dit soort fenomenen gelooft?

Hier nog eentje van een tijd geleden.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
StijlvolRechts
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 03 okt 2011, 21:43

Ziet eruit als een scene uit een film.
baphomet
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 01:35

Het fragment van de uitzending van afgelopen Zondag op radio Veronica bij Rick en Marlous in WeekendRick is terug te luisteren in het artikel of als mp3 te downloaden:

images/stories/audio/weekendrick_engele ... f_niet.mp3
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 01:38

Ook terug te luisteren in het grote QFF / Radio Veronica / WeekendRick topic:

index.php?option=com_k2&view=item&id=11 ... o-veronica
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Ghost Busters”