PRETPARK VERKOOPT VOORRANG OP DE ARMEN

Alle topics over kunst en cultuur tref je hier aan.
Plaats reactie
Albert Heijnstein
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 aug 2014, 15:57

Afbeelding

De mensen achter de schermen van o.a. Afbeelding hebben een manier bron:https://www.walibi.com/holland/nl-nl/pr ... /fast-lane
gevonden om uit jouw wachtijd, vanaf dit punt is de wachttijd 45 minuten, een slaatje te slaan. Jouw wachttijd vergroot, fl-pashouders kruipen voor en W blijft met het geld zitten. Pretpark of Pestpark?

Mijn ervaring met de fl-pas was niet voor herhaling vatbaar. In principe moet je door de uitgang bij de attractie naar binnen. Alle, maar dan ook bijna alle mensen in de wachtrij vragen zich af waarom de attractie stilstaat. Ze kunnen enkel wachten en toezien hoe een puisterige w-medewerker poogt een foto te maken van ons mobiele telefoonschermpje om onze reservering te checken. Erg lastig op een zonnige dag. Tik-tak-tik-tak-tik-tak...
Dan mogen we zelf bepalen waar we gaan zitten. Wij mochten dus zelf bepalen bij wie we gingen voorkruipen! Met alle terechte opmerkingen vandien. Kortom: Geweldig genoten!
Ik herhaal nog even: Wij mochten dus zelf bepalen bij wie we gingen voorkruipen! Het noodzakelijke, vuile werk voor het slagen van de fl-pas mag de pashouder zelf doen. Dit dagje pretpark bezorgde mij een terugval. Rehab is 4 quitters!

Stel iedereen koopt een fl-pas, wat dan? Dan is de entree gewoon 40 euro duurder. En begint het volgende voorkruippassysteem.

Nu ook verkoop van singleshots voor 5 euro. Lees, 1 keer voorkruipen, zelfs bij fl-pashouders.
https://www.walibi.com/holland/nl-nl/pr ... /fast-lane

Laten we hopen op een uitgesproken intolerantie van fl-pas gebruik.

Afbeelding
bron: https://www.walibi.com/holland/nl-nl/pr ... /fast-lane
Tandem pax alma triumphat ?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, wodan
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 aug 2014, 22:37

meerdere parken hebben dat soort 'VIP-passen' ... alsof een entree van 40 euro nog niet voldoende was (maar echt klagen doe ik ook niet, want ik kom gewoon niet meer in pretparken).
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Albert Heijnstein
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 13 aug 2014, 11:58

Dit dagje pretpark bezorgde mij een terugval.
Dat zou elk dagje "pret"park bij mij doen. ;D

Ik begrijp verder niets van dit topic.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Mec, ninti, Albert Heijnstein
kwest
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 13 aug 2014, 14:38

mss beter de benen nemen dan
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Albert Heijnstein
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 13 aug 2014, 19:12

wodan schreef:meerdere parken hebben dat soort 'VIP-passen' ... alsof een entree van 40 euro nog niet voldoende was (maar echt klagen doe ik ook niet, want ik kom gewoon niet meer in pretparken).
Ik ook niet meer althans in samenhang met de crisis ! ;D

Maar toch ze doen nog steeds gouden zaken want dagelijks komen er nog voldoende bezoekers binnen die daar best wel wat geld voor over hebben, achteraf de rekening van 1 dag eens rap overzien, je ogen steken onmiddelijk uit waarbij je toch gaat kiezen om er eerst flink voor te gaan sparen en dat een bezoek 1maal om de zoveel jaar pas mogelijk is, rekening houdend met je eerdere ervaring natuurlijk !

Dat is bijna vergelijkbaar met de meeste (te dure) muziekfestivals voor 1 volledige weekend (vanaf 3 tot 4 dagen), volgens wat ik er nog van herinner van mijn afterstudy spendeerde ik er gemakkelijk tussen de 300 a 500 euro aan...ondanks dat, had je wel heel wat voor terug aan optredens, die wel per dag ongeveer op vijftig a zestig uitkwam gespreid over 2 of meerdere podia's !

GKS
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Albert Heijnstein
Plaats reactie

Terug naar “Kunst / Cultuur”