UFO boven Missouri

Alles over ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO's dus), Antonaki, E.T. en andere Saluzaanse zaken tref je aan in de topics in dit deel van het QFForum.
Post Reply
baphomet
Administrator
Administrator

Thu 13 Oct 2011, 23:09

Ach en zo af en toe kom je dan terwijl je aan het rond klikken bent op het web een artikel tegen over UFO'S waarvan je denkt: "Tja..." En exact dat Tja-gevoel kreeg ik dus bij het aanschouwen en bestuderen van het artikel dat ik tegenkwam over een of andere vage UFO die een paar dagen geleden boven de Amerikaanse staat Missouri te zien is geweest...

Wat wil het geval? Al enige dagen teistert een driehoeks-UFO de staat Missouri en vliegt het geval onder andere boven auto's op de snelweg en breekt het ineens uiteen in meerdere kleine UFO's volgens verschillende getuigen die de UFO de afgelopen dagen gezien zouden hebben... Maar hebben we het over een UFO? Of is dit misschien een nieuw speelgoedje van het Amerikaanse leger?

Op Youtube staan inmiddels meerdere video's van verschillende mensen die de afgelopen dagen de UFO unit(s) hebben gezien en vast weten te leggen...

Ook op ATS is er inmiddels een draadje over de UFO(S) boven Missouri... Al met al voor mij interessant genoeg om dus wat aandacht aan te schenken hier op QFF...

Er duiken steeds vaker van dit soort berichten op het laatste jaar, en we besteden er wat dat betreft ook vaak genoeg aandacht aan en dit met name om dit soort zaken te debunQen... Ook hier heb ik het gevoel dat dit te debunQen is, dus debunQwerts van QFF, kom d'r maar in...

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft verder...

1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Fri 14 Oct 2011, 01:18

Verklaar je eens nader ddww...
1119 AD
Metalfyre
Senior QFF-er
Senior QFF-er

Fri 14 Oct 2011, 04:27

Ja idd, klakkeloos "fake" zeggen zie ik je wel vaker doen, echter nooit met een goede onderbouwing. Ik zal niet zeggen dat het niet fake is, maar ook niet dat het wel fake is zonder er eerst gedegen onderzoek (voor zover dat mogelijk is) naar te hebben gedaan. Als ik alleen maar op basis van een aantaal filmpjes direct "fake" zou zeggen zonder onderbouwing WAAROM ik van mening ben dat het fake is, zou ik mezelf best wel een idioot voelen. Immers doe ik dan maar een loze roep indien ik het niet zou kunnen onderbouwen.
Post Reply

Return to “UFO / E.T. / Contact”