60 jaar TV

Alles over televisie, films en documentaires tref je hier aan.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

ma 03 okt 2011, 03:59

Deze Zondagavond wil ik nog even wat aandacht besteden aan het feit dat we in Nederland alweer zestig jaar lang TV hebben... Het kan U allen niet ontgaan zijn daar er overal ruimschoots aandacht is besteed aan het feit dat men in Nederland al 60 jaar ongestoord de beeldbuis vervuild met allerlei onzin... Heel soms zit er natuurlijk ook wel eens iets tussen dat leuk is en waar je wel fatsoenlijk met een beetje plezier naar kunt kijken... Of eigenlijk moet ik zeggen: "waarna je kon kijken..." daar er tegenwoordig nog meer bagger gemaakt wordt en nog minder echt leuke TV... TV is anno 2011 gewoon DDWWOOD...

Enfin, de grafstemming die veroorzaakt wordt door het feit dat TV DDWWOOD is, mag de pret natuurlijk niet drukken en omdat er op QFF natuurlijk ook mensen zijn, met herinneringen aan de leuke programma's die de afgelopen 60 jaar op TV te zien waren, vond ik het toch wel gepast om er toch maar even een artikeltje over te tikken...

Ik keek vroeger nog enigszins met regelmaat naar de Nederlandse TV, maar mijn band met Tv is nooit echt bijzonder geweest... Al op vrij jonge leeftijd had ik door wat TV met mensen doet en daardoor ging ik vroeger liever buiten spelen dan TV kijken. Maar die uurtjes die ik vroeger al kijkend naar de TV door heb gebracht die heb ik wel doorgebracht met leuke TV programma's...

Hieronder zal ik er eens een aantal via Youtube trachten tentoon te projecteren ;-)...

En zo zijn er nog wel een aantal...

Nu vandaag de dag ben ik meer van het downloaden en kijken zonder reclames en andere irritante onderbrekingen... En het journaal hoef ik eigenlijk ook niet meer te zien daar ik mijn nieuws en actualiteiten wel elders in me opneem... Héél soms wil ik nog wel eens iets kijken dat op TV is maar dat zijn dan vaak ook echt leuke en / of interessante programma's...

Anyways, wat mij betreft kan het hieronder in de comments verder... Ik ben best benieuwd wat jullie favoriete TV belevenissen zijn van de afgelopen 60 jaar...

;-)

1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 08 okt 2011, 03:11

Tegenwoordig kijk ik bijna geen TV meer maar vroeger wel veel Jiskefet en in de jaren 80 nog toen m'n ouders nog zo'n witte Philips TV hadden, naar de caravanrace. hilarrisch gewoon! En oja, de Tatort series vonden wij ook prachtig mooi!
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 04 nov 2011, 07:41

Rijk de Gooyer is dan nu de pijp uit, maar kwam door al die toestanden weer een geniale serie van vroeger op het spoor met Rijk de Gooyert en Maarten Spanjert ;)

In Voor En Tegenspoed met Rijk de Gooyer en Maarten Spanjer dus...

[video][/video]
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “TV / Films / Documentaires”