Back To The Future met QFF!

Alles over televisie, films en documentaires tref je hier aan.
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 01:03

1119 AD
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 01:15

Txt Baps!
Betreft The Event, wilde je wellicht een andere link plaatsen? Want nu staan er twee dezelfde linkjes. :-?
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 01:50

Oke hier die van The Event:

index.php?option=com_content&view=artic ... Itemid=107

Sorry nu pas weer internet, signaal is weg, dus nu ff van iemand anders n wifi geleend
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 03:53

Dat rare kleine mannetje op die mooie stoomtrein...
Sexual union symbolizes the quintessence of the elements. Sacred sex reveals eternal truth and transcendence. It is a way of redemption -- union of the personal self with the transpersonal Self. The Diamond Body is the crystallization or stabilization of the archetype of the universal Self as a permanent part of the individual psyche.
illuminati of my own reality
Bigfeet E
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 29 okt 2010, 00:24

Dat rare kleine mannetje op die mooie stoomtrein...
Sexual union symbolizes the quintessence of the elements. Sacred sex reveals eternal truth and transcendence. It is a way of redemption -- union of the personal self with the transpersonal Self. The Diamond Body is the crystallization or stabilization of the archetype of the universal Self as a permanent part of the individual psyche.
Hmm, Op hetzelfde moment zegt Brown : "The future has'nt bin written yet, the future is what you make of it."
Doet me dus kijken in de richting als clue naar de kracht van het mannelijk vermogen (de uitvoerende werking bij ieder mens) van de kinderlijke onschuld.
De kracht van Shri Kartikeya in indische mythologie.

Wel grappig ook hoe de kinderen genoemd zijn : Jules en Vern(e).
FilanysZ
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 29 okt 2010, 00:31

From the magic mirror.
Afbeelding
en vlak bij dit pareltje haha clowns!
Afbeelding
baphomet
Administrator
Administrator

di 16 nov 2010, 04:21

Deze kwam ik tegen nadat BlackBox me er op had gewezen:

Afbeelding
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

di 16 nov 2010, 04:57

thx Bapho...ik krijg die screen-shots maar niet geplakt.
baphomet
Administrator
Administrator

di 16 nov 2010, 05:25

gewoon in VLC het volgende doen:

SHIFT+CTRL+ALT+PRTSC

dan naar photoshop, CTRL+N (Nieuw bestand)

ENTER

en dan CTRL+V (plakken)

Bestand -> Saven voor WEB (als PNG of JPG)

Naar Image Shack

uploaden, URL kopiëren en die hier weer als plaatje neerknallen...

:roll:

Hopelijk heb je er wat aan...

Of bedoelde je dat 't door een fout in je pc niet werkt??
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

di 16 nov 2010, 05:37

Ja ...dat laatste dus...but thx anyway... :D
baphomet
Administrator
Administrator

za 02 apr 2011, 14:55

Oke.... Ineens vannacht schrok ik wakker en dacht ik aan onderstaande fragment:

En na wat verder zoeken kwam ik deze tegen:

1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

za 02 apr 2011, 18:02

Dat met die Pine-tree verhaal is wel interessant. Ik ben namelijk ook een rune tegen gekomen die ook Pine-tree related is. Het is de rune "Ass" of "Os"

Afbeelding

Ik heb een hele leuke quote hierover, deze zal ik later plaatsen als ik het boek weer heb gekregen.
blackbox
Administrator
Administrator

za 02 apr 2011, 18:10

Ik kwam deze alwel tegen.....
The word 'Os' means 'God' or 'Deity' and derives from the Indo-Iranian root 'dayus'. This rune can refer to any deity but normally applies to Odin as chief god of the runes. The rune refers to the divine power and the invocation of that power. The power is neutral but is generally considered beneficial. This is the rune of luck and religious impulse. It is a pictograph of a pine tree, which is a symbol of immortality. This rune is a useful defence against obsession and accident. It is divine power invoked by or in human beings. In this role, the rune is useful for creative work. It can be used to stimulate inspiration in poetry, speaking and divination. V

The Germanic tribes had a strong oral tradition, all their wisdom and knowledge was passed down by word of mouth. The image of the mouth becomes very powerful. The Bible places great emphasis on the mouth, 'In the beginning was the word and the word was God' (John 1,1) This can show the questioner is about to undergo an enlightening experience. It implies a state of reception rather than giving to others. It often appears when an interview or test is imminent. It is associated with apprenticeship or meeting with someone who can shed light on a situation. The essence of this rune is advice and deliberation. It is also regarded as being close to Mercury - this shows there is a chance of a journey of some kind.

http://www.angelfire.com/bc2/bluephoeni ... ANSUZ.html
blackbox
Administrator
Administrator

za 02 apr 2011, 18:56

Een delorean die 1.2 Gigawatt nodig heeft om te kunnen 'jumpen'

The suckers runs on plutonium?...(reactor japan?..:P)

Afbeelding

Dit buisje gevuld met rode vloeistof deed mij nog aan een andere serie denken, namelijk Star Trek.

In de allerlaatste film 'Star Trek 2009' heeft Spock een supersnel ruimteschip die een zogenaamde 'Red Matter' container aan boord heeft. Deze word gebruikt om een super-nova tegen te gaan. Ook word later in de film de materie gebruikt om Vulcan te laten opslokken...

Afbeelding

http://memory-alpha.org/wiki/Jellyfish_(ship)
baphomet
Administrator
Administrator

zo 22 mei 2011, 00:35

Aight BB, onbewust was ik het alweer even vergeten, maar doordat jij dit poste over die nucleaire shit ben ik vandaag weer eens van voor af aan gaan analyseren...

Hieronder de eerste 17 screenshots, waarvan een enkeling al voorbij kwam in de openingspost van dit artikel, maar de meesten zijn nieuw! Ik ben nu op 34:34 even gaan pauzeren om hier de screenshots te posten!

Bij een aantal viel ik zojuist letterlijk van mijn stoel! "Wat de neuk?!" is dat wat ik dacht bij het saven van menigeen van de screenshots in PS CS5...

Daar beelden meer laten zien dan ontelbaar veel woorden, en het motto van Combi is: "Zeg het met plaatjes!" dacht ik bij mezelf... "dan maar plaatjes"...

Bij deze dus...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tja.... de meesten behoeven geen verdere uitleg voor hen met een oplettend oog... Dus daar laat ik het voor nu even bij terwijl ik hier even verder ga kijken...
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “TV / Films / Documentaires”