Back To The Future met QFF!

Alles over televisie, films en documentaires tref je hier aan.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 17:26

Het kan soms best fijn zijn om eens flink te "complotteren" en dingen kritisch te blijven bekijken. Soms kun je daarin ook wel eens doorslaan maar goed, dat neemt dan niet weg dat dit soort zaken immer leuk en interessant zijn om eens nader onder de spreekwoordelijke loep te nemen en eens te bediscussiëren. Meer dan een jaar geleden opende ik elders op het internet, een inmiddels door hackers en slechte beveiliging opgeslokte en dus verdwenen topic, op een niet nader te benoemen forum, alwaar ik een fors aantal van de ontdekkingen die ik deed in de film serie Back To The Future had ontdekt uit de doeken deed. Aangezien die data nu vergaan is besloot ik vorige week mijn oude ontdekkingen even opnieuw op te zoeken en hier opnieuw te plaatsen.

Dat dit alles opnieuw naar voren kwam was niet alleen vanwege het verdwijnen van de data elders, maar ook mede vanwege het artikel over het filmpje van de bellende dame / heer met GSM in een Charlie Chaplin film uit 1928. In dat artikel poste ik een filmpje, dat ik zo dadelijk ook hieronder even zal toevoegen. In dit fragment uit BTTF III zie je ets dat oprecht merkwaardig is, even als een groot aantal andere details uit het drieluik.

Erg vreemd, dat wijzende jochie... Mensen met een mogelijk antwoord, zijn vrij het in de comments neer te plempen...

Goed, verder met de andere opmerkelijke momenten uit deze serie van drie films. Zoals ik al eerder aangaf, had ik bij het zien van deze voor mij legendarische serie van films echt een paar WTF momenten. Misschien omdat ik alle drie de delen minimaal 50 x gezien heb, dat ik zaken zie die andere kijkers niet zijn opgevallen.... Maar toch...

Hierboven komt Marty aan om 1:16...   911?? bij het TWIN Pines Mall winkelcentrum...

Later in de film bij de LONE Pine Mall?? 1:33 (ook daar is een verklaring voor waarop ik later terug zal komen)

Het allesziende oog in de pyramide op de achtergrond, achter deze vrouw, boven de Rode Jeep

1:19 en dat 2 x zelfs...

July 4th 1776... Wat was er toen ook al maar weer...?

Weer zo'n vreemde datum...

Dat liedje, daar kom ik zo even op terug... 16 tons...

Opmerkelijke kerels daar aan de muur...

En zo zijn er nog een aantal opmerkelijke dingen, dik ik later in de comments toe zal voegen. Eerst even terug komen op dat 1:33 dus 3:31 verhaal. Dat 3:31 kan heel wel wijzen op diverse teksten uit de bijbel...

Dan het liedje 16 Tons... Luistert en kijkt U even mee, dan snapt U daarna exact waar ik op doel...

En nee ik zeg NIET dat het een groot complot is, maar er zijn gewoon een aantal opmerkelijke toevalligheden verbonden aan deze film. We bespraken eerder al in een apart topic de mogelijke kennis over 9/11 die al ver voor 9/11 in films verwerkt zou zitten. Daar gaat het dus nu niet zo zeer om. Wel om alle opmerkelijke momenten en details in deze drie films specifiek.

Dus roept U maar...
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 18:32

Ha te gek deze topic. Afgelopen Weekend nog de drie delen bekeken.... :lol:
illuminati of my own reality
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 18:44

Nog eeen leuke is de Cowboy outfit die Marty Mcfly aantrekt in deel 3.

Het blousje wat ie aan heeft, daar staan een paar leuke tekens op...

kheb een plaatje gevonden..

Afbeelding
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 18:58

een schematische afbeelding van een atoom....maar welke dan? De zes bolletjes geven het weg volgens mij. Maar wat zijn die bolletjes 6 protonen of 3 protonen en 3 neutronen?

Deze is van Lithium...

Afbeelding
te lui om in te logn

wo 27 okt 2010, 18:59

Opmerkelijke kerels daar aan de muur...

is dat nou een allseeingeye op de lampenkap links ?
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:13

[quote name="te lui om in te logn"]Opmerkelijke kerels daar aan de muur...

is dat nou een allseeingeye op de lampenkap links ?[/quote]

LOL dat had ik ook al bedacht zoiets idd...
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:20

[quote name="BlackBox"]Nog eeen leuke is de Cowboy outfit die Marty Mcfly aantrekt in deel 3.

Het blousje wat ie aan heeft, daar staan een paar leuke tekens op...

kheb een plaatje gevonden..

Afbeelding[/quote]

Nice!!
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:33

Die atoom afbeelding bracht mij weer bij die Flux Capacitor...

ik lees het volgende..
In conjunction with a magnetic field and the load, the flux capacitor uses the hierarchical structure of the cosmos as a timer
:o LINK
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 19:39

Wat ik vooral toevallig vond was dat het hele Chaplin Time-Traveller gedoe startte rond de reünie voor de 25e verjaardag van Back to the Future :P

Het is al heel lang geleden dat ik voor het laatst de films bekeken heb ..
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:40

Afbeelding
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:42

Die atoom afbeelding bracht mij weer bij die Flux Capacitor...

ik lees het volgende..
In conjunction with a magnetic field and the load, the flux capacitor uses the hierarchical structure of the cosmos as a timer
:o LINK

Thanks...

Hier ff in detail:

Afbeelding
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:43

[quote name="wodan"]Wat ik vooral toevallig vond was dat het hele Chaplin Time-Traveller gedoe startte rond de reünie voor de 25e verjaardag van Back to the Future :P

Het is al heel lang geleden dat ik voor het laatst de films bekeken heb ..[/quote]

Opmerkelijk! Dat wist ik niet 25 jaar alweer dus?
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 19:49

[quote name="BlackBox"]Afbeelding[/quote]

Er zijn zelfs patenten waarin de Flux Capacitor als geregistreerd onderdeel van een uitvinding of ontwikkeling is opgenomen!

http://www.google.com/patents?tbs=bks%3 ... ch+Patents
1119 AD
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 20:00

Vage shizzle, leuk 8)

Maar.

Zou het niet net zoiets zijn als de "illuminati" in de videoclips die ROI aanhaalde ?

Als ik een film zou produceren zou ik er ook allerlei vage shizzle in stoppen, je moet tenslotte meerdere "lagen" creëren wil je een breed publiek aanspreken, er moet voor iedereen wat in zitten.

:-*
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 00:56

Goeie post om zeker op te starten. Want in diverse films zijn er vreemde details zichtbaar.

Ik heb een link bewaard met deze fenomenen en die site stond vol met voorbeelden (Subliminal adverts) - tot recent vooralsnog. Maar......de site is uit de lucht!!! :-|
Deze bedoel ik: www.imagining911.blogspot.com

Maar door te Googelen, kwam ik wel weer dit tegen:
http://boyinthemachine.blogspot.com/200 ... otter.html

En ook dit:
http://brainwashingbycnn.blogspot.com/

Ik kan mij nog herinneren met beelden uit RoboCop (klote film) met een fragment van een viaduct met de text 'Coution 911 inch'

En een film met Russel Crowe waar klokken in een metrostation op 11 over 9 staan.

Volgens mij is er nog veel meer te vinden.

Momenteel de serie 'The Event' staat volgens mij BOL van zaken die komen gaan, of die uit de doeken worden gedaan (vliegtuig....Vlucht 93???)

Nou ja genoeg dus om je hersens over te laten breken. :wodan:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Plaats reactie

Terug naar “TV / Films / Documentaires”