Jesse Ventura gaat los op TV

Alles over televisie, films en documentaires tref je hier aan.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 25 mar 2011, 06:14

Jesse Ventura is iemand die me maar blijft verbazen. De ex-worstelaar en gouverneur gaat even lekker los in het TV programma The View waar hij het publiek oprecht wakker probeert te schudden door in te gaan op zaken waar doorgaans in de MSM maar weinig aandacht aan wordt gegeven. Kijkt U even mee?

Het wordt mijns inziens tijd dat er ook in Nederland iemand op staat die dergelijke taal uitslaat op TV. Want je kan van Jesse zijn style zeggen ov vinden wat je wilt, de man probeert wel de aandacht te vestigen op zaken die men liever niet aan het daglicht tentoonstelt.

Hoe zou er in Nederland op iets dergelijks gereageerd worden? Ik vraag me af wat jullie visie hier op is...

Roept U maar...

1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 25 mar 2011, 17:11

jah Jesse Ventura is een toffe peer :) vin het altijd zo mooi hoe hij heen en weer wiebelt als hij boos wordt :P
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 25 mar 2011, 18:42

Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 mar 2011, 02:29

Ja Conspiracy Theories was ook het tweede seizoen weer fantastisch! Misschien was dit tweede seizoen zelfs wel beter dan het eerste seizoen! Jesse pakt het wel aan op een show-achtige manier, maar dat past nu eenmaal bij hem en bij Amerika.

:silly:
1119 AD
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 26 mar 2011, 16:28

Ik word een beetje doodziek van gasten zoals Jesse.
één grote show, om te kotsen werkelijk......
Allemaal oud nieuws wat anderen al uitgezocht hebben...

Wanneer komt die nou eens echt met iets nieuws, iets wat nog onbekend is...
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 mar 2011, 18:58

Tja je kunt van Jesse vinden wat je wilt Mozes, maar hij doet het toch maar mooi wel even in Amerika, het land waar je doorgaans niet meer op TV komt na dat je dergelijke uitspraken doet zoals Ventura ze doet.

Als ik me niet vergis is Donald Trump trouwens een van de mannen die Jesse en zijn crem financieel ondersteund. Dat is opmerkelijk te noemen daar Trump ook al openlijk op TV vroeg om duidelijkheid aangaande het geboorte certificaat van Obama. Maar bovenal is dat opmerkelijk te noemen omdat Trump zich ook kandidaat zal stellen tijdens de volgende Amerikaanse verkiezingen.

Maar goed om terug te komen op ECHT nieuwe dingen in de media, dan kun je denk ik lang wachten, bepaalde dingen worden gewoon NIET besproken in de media en zullen daar ook NOOIT besproken worden. Al is het alleen al om wille van het feit dat bepaalde "bedrijven" alles opkopen en daarmee dus ook bepalen wat er nog geschreven of geroepen wordt in de main stream media...

Ik probeer elke zondag op Radio Veronica heel voorzichtig een en ander door te laten schemeren, maar je moet zo ontzettend oppassen wat je zegt, want voor je het weet wordt je of niet meer serieus genomen, of je komt gewoon NOOIT meer aan het woord. Get my point?
1119 AD
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 mar 2011, 20:01

[quote=""mozes" post=29079"]Ik word een beetje doodziek van gasten zoals Jesse.

Wanneer komt die nou eens echt met iets nieuws, iets wat nog onbekend is...[/quote]
Hoezo word je er doodziek van? een figuur als ik zou al die shit nooit te weten zijn gekomen zonder hem.
een paar dingen heb ik op nibie en qff nog nooit voorbij zien komen, behalve in de vorm: jesse ventura.
Moraliteit ∝ Vrijheid
combi
Administrator
Administrator

za 26 mar 2011, 22:19

:offtopic:

Als ik me niet vergis is Donald Trump trouwens een van de mannen die Jesse en zijn crem financieel ondersteund. Dat is opmerkelijk te noemen daar Trump ook al openlijk op TV vroeg om duidelijkheid aangaande het geboorte certificaat van Obama. Maar bovenal is dat opmerkelijk te noemen omdat Trump zich ook kandidaat zal stellen tijdens de volgende Amerikaanse verkiezingen.
Toch heb ik dan ook wel weer zoiets bij die gasten als "it's not what you think it is"

Trump Won't Back Off Obama's Birth Papers

Thursday, 24 Mar 2011 06:36 PM
By Jim Meyers and Ashley Martella
http://www.newsmax.com/Headline/donald- ... ode=BEFF-1

Donald Trump is not backing down from his demand that President Barack Obama produce his birth certificate and stepped up his criticism by questioning why he has not released other personal records, including college transcripts and legislative papers.

The billionaire real estate tycoon and star of “The Apprentice” created a stir on Wednesday when he said on “The View” that Obama must release his birth certificate.

Now Trump has reiterated his call in an exclusive interview with Newsmax.TV, with this simple message for Obama: Why don’t you produce your birth certificate and put to rest all speculation that you were born outside the United States?

He says Obama’s birth certificate controversy is a “strange situation” — there are conflicting reports as to what Honolulu hospital he was born at, and the governor of Hawaii claims he somehow remembers Obama being born 50 years ago.

Trump, who says he will soon announce if he will run for president in 2012, also says Libya is a “total mess,” with Iran possibly behind the rebels and waiting to take over the country, and charges that the United States is going to “hell in a hand basket.”

“It’s a very simple situation,” Trump says in regard to the birth certificate issue. “I’d just like to see his birth certificate.

“I’m hearing all sorts of stories that his own family can’t agree which hospital he was born in and lots of other things, and I’m trying to find out where is the birth certificate. I have a birth certificate. Where is his birth certificate?

“If you’re born in this country, to the best of my knowledge people have a birth certificate.”

Obama asserts that he was born in Honolulu, but former Pennsylvania Deputy Attorney General Philip Berg has claimed that Obama’s paternal grandmother says she was in the delivery room when he was born in Kenya.

There are even differing reports about which Honolulu hospital he may have been born at. During his 2008 presidential campaign numerous reports indicated Obama was born at the Queen's Medical Center. Later, Obama's half sister said he was born at the Katiolani Medical Center.

After questions were raised about his birth, Obama's campaign released a Certification of Live Birth. The form is a summary document and does not include the newborn's location of birth. The long-form Birth Certificate includes such data, but Obama has declined to release it.

Hawaii Gov. Neil Abercrombie first ordered the state attorney general and health department director to release more information about Obama’s birth there, then abandoned that pursuit.

“It is an amazing situation,” Trump says of the governor’s actions.
“And later the governor said, but I remember when he was born. I said, what? You actually remember when somebody was born? It sounded very unusual that a Democratic governor would remember when somebody was born 50 years ago.

“I assume that Obama was born in the United States. I assume he was probably born in Hawaii. But I have to get rid of the word ‘assume.’ If somebody wants to run for president you have to be born in this country.

And when the family argues about which hospital it was because they’re not sure, as has been reported, and you don’t have a birth certificate, it’s sort of a strange situation.”

Trump adds: “I don’t want there to be a question. I think it would be wonderful news for everybody, including me, if the birth certificate is found. But at this moment there is no birth certificate.

“Some people say it exists, and if it exists, even worse, why isn’t he showing it? So I would like to see a birth certificate, and when the governor and everybody else say they think it exists, why don’t they produce it?”

Asked if Obama has fulfilled his campaign pledge to have the most transparent administration, Trump responds: “Certainly he hasn’t in terms of his birth, and I guess a lot of college records and other records haven’t been produced, and that’s a little unusual. Why wouldn’t you produce your records?

“There are client lists that haven’t been produced and lobbying lists that haven’t been produced, so there are a lot of things that haven’t been produced for somebody who is supposed to be so transparent.

“There’s certainly not a lot of transparency.”

Asked about the Obama administration’s handling of the rebellion in Libya, Trump tells Newsmax: “For one thing, if you’re going to save lives on a humanitarian basis you should have started sooner, because many of those lives are gone.

“For another thing, you really have to find out who you’re fighting for. Who are the rebels? You have some people who say that Iran is controlling the rebels, that Iran is the happiest of all nations because they think as soon as we leave they’re going to go in with the rebels and take over Libya.

“I hear more and more reports that the rebels aren’t the sweetest people on earth either. It looks to me like it’s a total mess.”

Polls show Trump among the leaders in the GOP field for the 2012 presidential nomination. Asked if he has decided whether or not to run, Trump says: “I will be announcing one way or another somewhere prior to June.

“I hate what’s happening to this country. It’s never been at a point like this, ever. We’re not respected. We’re scoffed at. We’re laughed at by other places. People from China and other places cannot believe they’re getting away with what they’re getting away with. We’re rebuilding China. We’re rebuilding other countries, and our country is going to hell in a hand basket.

“One thing I can say, if I ran and if I won, that would stop, and everybody knows it. I think that’s why I do well in the polls.”

:ontopic:
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 mar 2011, 22:31

Bovenstaande poste ik gister ook al in het topic op het forum over de fittie tussen Whoopie en Trump. Donald Trump is nu eenmaal iemand met meerdere belangen en d'r kleven dan ook aan dit verhaal twee zijden, dat is héél juist Combi. Maar goed dat kunnen we ook van Obama stellen, ook zijn verhaal kent twee zijden...

Anyways topic naar de fittie tussen Whoopie en Trumpy staat hier trouwens:

index.php?option=com_kunena&func=view&c ... Itemid=120

Back on-topic maar weer dan...

:ontopic:
1119 AD
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 mar 2011, 13:49

[quote=""Vrillon" post=29101"][quote=""mozes" post=29079"]Ik word een beetje doodziek van gasten zoals Jesse.

Wanneer komt die nou eens echt met iets nieuws, iets wat nog onbekend is...[/quote]
Hoezo word je er doodziek van? een figuur als ik zou al die shit nooit te weten zijn gekomen zonder hem.
een paar dingen heb ik op nibie en qff nog nooit voorbij zien komen, behalve in de vorm: jesse ventura.[/quote]
Meen je dat nou echt, maar als je nooit verder dan nibbie of qff bent geweest, en dan ligt er nog een wereld te ontdekken voor je.

Doodziek van jesse.
Moet ik dat echt gaan uitleggen...:ohmy:
Jesse speelt zo gemaakt overdreven boos, alsof hij een bezig is met de opwarming voor een worstel ronde, dat je hem al niet meer serieus neemt, en daarom tolleren ze hem nog.
Hij is gewoon een big joke, en zoals eerder gezegt, allemaal ouwe koek, hij blijft aan de save site zeg maar.
En verders zijn het never belangrijke mensen die hem wat te vertellen hebben, altijd van die rare "ïk wil op tv" achteraf typetjes.

Als je door al die dingen heenkijkt en het is nieuw voor iemand wat hij verteld.
Dan kan ik niet anders zeggen dan, zoek na een uitzending die onderwerpen op via internet.
Er zijn hele mooie docus die echt uitdiepen wat jesse zo maar even in het wilde weg roept. B)
combi
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 06:02

Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 06 apr 2011, 07:19

Moraliteit ∝ Vrijheid
combi