QFF Qontest is back!!

Hier tref je alle topics aan van de gehouden QFF Qontesten. ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

vr 31 dec 2010, 22:02

Ja mensen, op de laatste dag van 10, voor we naar 11 en dus de chaos gaan, is QFF Qontest terug van weggeweest! Vanaf nu is dit een wekelijks terugkerend onderwerp op QFF. We trappen af met de huidige achtergrond op QFF. Deze achtergrond bevat namelijk een boodschap. Aan jullie de klus om de boodschap van de ontwerper (ROI) er uit te vissen. Voor volgende week is Fr3bzY aan een achtergrond begonnen, dus aan hem de taak om aldaar weer een boodschap in te verstoppen.

De persoon die als eerste de gehele boodschap weet te ontcijferen zal een heuse, originele en elke week weer andere QFF prijs ontvangen die per QFF LOLPost door Bapho naar je toe zal worden gestuurd!

Geen aanwijzingen, maar puur en alleen de achtergrond, daar zullen jullie het vooralsnog mee moeten doen nu eerst. ROI zal vanzelf aangeven of er mensen warm of koud zijn aan de hand van de comments waarin jullie er op los kunnen raden! Raden maar dus...

1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

vr 31 dec 2010, 22:50

@ Dingo:

Afbeelding

Rechtermuisknop -> afbeelding bekijken :-)

templates/jxtc_blogyou/images/newsflash ... 1-bg2a.jpg
1119 AD
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 31 dec 2010, 23:04

Ik zie van alles maar om er een boodschap uit te halen....nee, denk niet aan mij besteed :sad:
baphomet
Administrator
Administrator

vr 31 dec 2010, 23:53

We kunnen elkaar ook helpen door te delen wat we denken te zien...

Maar dan is het maar net wie er als eerste en kloppend geheel van weet te maken. ROI zal vanzelf aanwijzingen geven die een indicatie vormen of mensen goed dan wel fout zitten...
1119 AD
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 00:31

ik zie links een wereldbol met lijnen en nummers erop en rechts ook een wereldbol ofzo met meerendeel oceaan ofzo en onder een eilandje.. wederom met lijnen en nummer en op de voorgrond van de afbeelding een stroomschema.. maar dat ziet iedereen een boodschap haal ik er niet uit.. is ook niet aan mij besteed.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 00:46

links het "earth grid"
rechts ook? grid van de maan? andere planeet?

De mens als een soort van electrische schakeling verbonden met het grid/de matrix?

2 vlammen, links gelig zoals gewend in de zin van "AAN", rechts lijkt de vlam uit te staan. Net als een soort van lamp.
De linker vlam met hieronder een deel van het 'hoogspanningslogo' doet denken aan het alziend oog. M.a.w. genootschppen hebben deze kennis over hoe bewust(er) contact te maken met de matrix wel en humanity niet.

Op de achtergrond een metropool.
People living out their lives in ignorance?!

Alleen de Phoenix (=iets met wedergeboorte) kan ik nog niet plaatsen.

uhhhm tja...
nosce te ipsum
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 01 jan 2011, 00:47

hoogspanningssymbool met een vlam er boven op als een afgebrokkelde piramide. Doet mij denken aan dat plaatje op de dollar.

Een vest met volgens mij verwarmingselementen en een zwarte vlam als hoofd? Iets doet mij denken aan olie.

een metro kaart?

De gebouwen op de achtergrond doen mij denken aan een vliegveld.....

Een focus op Amerika...

I'm going wild and say it's something about the oil spill.
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 01:05

Kijk that's the spirit peepz! Zo komen we er uit. Oke even een schot voor de spreekwoordelijke boeg, die getallen vormen opgeteld bijna allemaal 10 9 of 11??
1119 AD
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 02:22

• post deleted •
Dromen
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 02:54

Onderaardse stromingen die invloed hebben op het menselijk lichaam, of andersom, het menselijk lichaam invloed op de onderaardse stromingen.

De V.S. zou 'het nieuwe atlantis' kunnen zijn. En dan bedoel ik niet een verloren beschaving, maar een beschaving waar het eerst 'verandering' zal komen, welke de meeste 'macht' zal hebben. Dat is natuurlijk op dit moment ook al zo...

Wellicht is dit 'grid' nodig om 'black flame' in de mens doen ontsteken?
Snorbaard Telex
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 01 jan 2011, 03:03

min of meer aansluitend op vortex:

7 8 9 10 op de huidige wereld, dan komt de transformatie (rood/groene lijn) door het blok in het midden, (sluis/stargate tussen 10 en 11?) naar 11 en de nieuwe wereld waar veel nog ongedefineerd is (de witte waas) met 9,10,11, en 13, de 12 zit waarschijnlijk verstopt acht het vrouwelijke bovenlichaam met een "black flame" op/in het hoofd, met de 11.(47=11)

ofzo... :brak:
#F#
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 10:07

Goeiemorgen en de beste wensen into chaos 2011!
En dan meteen maar in het kader van de chaos mijn antwoord voor de contest:
Ik zie zonnevlammen die het elektriciteitsnetwerk van amerika platleggen, en nieuwe verbindingen van het hart met de onderliggende grid structuren van de werkelijkheid.
Lijkt me een aardig begin voor 2011 :)

Ps iemand toevallig interesse voor een soundtrack voor de qff into chaos story? (offtopica ja..)
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 10:12

@ #F# jazeker! Kom maar op met die soundtrack!!
1119 AD
#F#
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 10:30

Dump ik em morgen wel ergens...
blackbox
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 21:19

Jup...eerste wat mij ook opviel

Earth-Grid

Afbeelding

Dan het lichaampje met vlamhoofd. Deze staat bij grid point 47 (leuk getal)

War om de Grid-points??

AfbeeldingThe "Three Floridas" (Florida, Korea, and Vietnam) are still critical Earth Grid points after two bloody wars
The specific site location for Coral Castle and Homestead A.F.B. in southern Florida is situated at the maximum Gravity Pull Vortex Center position (counterclockwise or north). The distance from the Vortex Center is measured by using "land's end" at the South to tell you where the maximum equal point location straight North (maximum counterclockwise) of the Vortex Center is.
http://www.bibliotecapleyades.net/cienc ... grid03.htm
illuminati of my own reality
Plaats reactie

Terug naar “QFF Qontest”