To Trump Or Not To Trump

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
baphomet
Administrator
Administrator

do 01 jun 2017, 04:24

Trump his 28 million dollar villa hier nog geen 800 meter vandaan staat te koop. Gekocht voor 19 miljoen USD en nu te koop voor 28 miljoen.

Deze Real Estate agent op St. Maarten / SXM / St. Martin is de agent voor de villa:

http://www.remax-sxm.com
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Permuter 0., Toxopeus
koewacht
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 06 dec 2017, 12:09

koewacht
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 06 dec 2017, 12:10

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
baphomet
Administrator
Administrator

ma 23 jul 2018, 08:55

Ex-inlichtingenhoofd: 'Trump wist van bemoeienis Poetin met verkiezingen'

Afbeelding

James Clapper, het voormalige hoofd van de Amerikaanse inlichtingendiensten, heeft donderdag officieel bevestigd dat hij Donald Trump gebrieft heeft over de directe bemoeienis van Vladimir Poetin met de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Dat vertelt Clapper aan CNN. Hij en andere hooggeplaatste medewerkers van inlichtingendiensten zouden de Amerikaanse president op 6 januari 2017 hebben bijgepraat over hun onderzoek naar de handelingen van Rusland.

Volgens Clapper is Trump toen verteld dat de Russische president Poetin het bevel had gegeven de Amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden, zodat Trump ten koste van Hillary Clinton zou winnen.

Het voormalige hoofd van de inlichtingendiensten zegt dat Trump sceptisch overkwam tijdens de briefing. Naderhand is volgens Clapper een persbericht opgesteld waarin gesteld werd dat de Russische bemoeienis "geen invloed" op de verkiezingen gehad heeft. "Maar dat hebben wij nooit gezegd", aldus Clapper.

Afbeelding

Kritiek
Trump had eerder deze week een topontmoeting met Poetin. Donderdag zegt hij op Twitter uit te kijken naar de tweede ontmoeting met zijn Russische ambtgenoot. "De top was een groot succes, ondanks de nepnieuwsmedia", aldus Trump.

De Amerikaanse president kreeg na afloop van de topontmoeting veel kritiek over zich heen nadat hij zei dat hij zijn Russische ambtgenoot geloofde toen die beweerde dat zijn land niets met het hacken van de Democratische Partij te maken had.

Veel Amerikanen reageerden verontwaardigd, omdat Dan Coats, het huidige hoofd van de Amerikaanse inlichtingendiensten, het tegenovergestelde zegt.

Fout
Trump nam zijn woorden naderhand terug, om woensdag dezelfde fout te maken. Toen stelde de Amerikaanse president dat de Verenigde Staten geen doelwit van Rusland meer zijn. Dat is het tegenovergestelde van een inschatting die Coats vorige week maakte.

Rusland heeft betrokkenheid altijd ontkend. De Amerikaanse minister van Binnenlandse Veiligheid, Kirstjen Nielsen, zegt donderdag dat de VS "voorbereid moet zijn" op een nieuwe poging van Rusland om de verkiezingen te beïnvloeden.

Bron: ->> https://www.nu.nl/buitenland/5373302/ex ... ingen.html
baphomet
Administrator
Administrator

ma 23 jul 2018, 08:56

'Voormalig advocaat maakte opname Trump over betaling Playboy-model'

Afbeelding

Michael Cohen, de voormalige advocaat van de Donald Trump, heeft een geheime opname gemaakt waarin de Amerikaanse president spreekt over het betalen van zwijggeld aan een voormalig Playboy-model.
Volgens The New York Times heeft de FBI de opname in handen na een doorzoeking van het kantoor van Cohen.

Het gesprek tussen de voormalige advocaat van de president en Trump zou over een mogelijke betaling aan Karen McDougal zijn gegaan. De vrouw heeft eerder al beweerd dat zij in 2006 een relatie met de president heeft gehad, toen hij al getrouwd was.

Het doel van de eventuele betaling was volgens The New York Times het beperken van de schade aan de presidentsverkiezingen van 2016.

De huidige advocaat van Trump, Rudy Giuliani, heeft vrijdag bevestigd dat Trump over de optie van het betalen van zwijggeld heeft besproken, maar dat hier uiteindelijk niets mee gedaan is. Overigens heeft het Witte Huis de affaire tussen Trump en McDougal altijd ontkend.
Bron: ->> https://www.nu.nl/buitenland/5375567/vo ... model.html
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 jul 2018, 00:28

nu.nl ?

kun je net zo goed iets uit de libelle posten of zo :-X
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

wo 25 jul 2018, 10:14

Was meer bedoeld om als data verspreid via de so called msm op te slaan in de archieven, daar zij weer dingen roepen die anderen niet roepen, enfin je vangt mijn drift wel lol :D
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Permuter 0.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 12 aug 2018, 11:50

fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 12 aug 2018, 13:29

Afbeelding
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♪ ┏(°.°)┛ ┗(°.°)┓ ♪٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
baphomet
Administrator
Administrator

zo 12 aug 2018, 16:35

Trump en Qanon kan ik alleen niet helemaal samen plaatsen, temeer daar Trump als de vijand wordt gezien door de aanhangers van Qanon... Kanonne.... Dat is interessant... O0
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 12 aug 2018, 21:02

baphomet schreef:Trump en Qanon kan ik alleen niet helemaal samen plaatsen, temeer daar Trump als de vijand wordt gezien door de aanhangers van Qanon... Kanonne.... Dat is interessant... O0
What?! welke Qanon heb jij het over dan lol
er is maar 1 qResearch/Qanon bron en dat is 4/8chan (inmiddels alleen 8ch...4 was comped/hijacked, dat was ook het moment dat de clowns begonnen met roepen dat Q een Larp was (waarna je vervolgens op het pamfletanon gebeuren uitkomt etc)

Afbeelding

Trump de vijand lol
ik vrees dat je bron een Clown betreft ;)
baphomet
Administrator
Administrator

zo 12 aug 2018, 22:21

Dat snap ik allemaal wel, maar wat ik bedoel is dat het vreemd is dat veel van de Qanon aanhangers nu, felle tegenstanders waren van Trump ten tijde van de verkiezingscampagne in de aanloop naar de laatste presidentsverkiezingen in de VS. Catch my drift? ;)

En juist daarom ben ik heel sceptisch...
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 12 aug 2018, 22:30

Dat dit gaat eindigen in een groot pedobloedbad en dat dan de wereld weer vrij zal zijn,... ik weet nie hoor, het lijkt mij nog waarschijnlijker dat Jezus terug komt, op de fiets...

Het krijgt wel momentum zo, en ik denk nog steeds dat dit in een grote fuckup gaat eindigen, zoals altijd, alles in een grote fuckup eindigd...

Juich maar niet te vroeg zou ik zeggen :-X
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 12 aug 2018, 22:38

baphomet schreef:Dat snap ik allemaal wel, maar wat ik bedoel is dat het vreemd is dat veel van de Qanon aanhangers nu, felle tegenstanders waren van Trump ten tijde van de verkiezingscampagne in de aanloop naar de laatste presidentsverkiezingen in de VS. Catch my drift? ;)

En juist daarom ben ik heel sceptisch...
Wie specifiek ?
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 12 aug 2018, 22:40

Permuter 0. schreef:Dat dit gaat eindigen in een groot pedobloedbad en dat dan de wereld weer vrij zal zijn,... ik weet nie hoor, het lijkt mij nog waarschijnlijker dat Jezus terug komt, op de fiets...

Het krijgt wel momentum zo, en ik denk nog steeds dat dit in een grote fuckup gaat eindigen, zoals altijd, alles in een grote fuckup eindigd...

Juich maar niet te vroeg zou ik zeggen :-X
Veel fuckeduperder kan het niet worden lijkt
final stand
do or die

trust the plan ;)
Plaats reactie

Terug naar “Politiek / Oorlog”