Wikileaks Insurance File paswoord

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 01:23

Jaja nadat vele mensen de Wikileaks Insurance File al hadden gedownload, zijn er natuurlijk ook mensen op zoek naar het wachtwoord waarmee de file uitgepakt kan worden. Zo ook ik uiteraard... En tijdens het zoeken kom je soms de meest fantastische en hilarische zaken tegen...

Kijkt U even mee?

Tja... En het werkt uiteraard niet, maar toch grappig om te zien dat velen aan het zoeken zijn. Ik zat alleen te denken wat nu als dat bestand een soort trojan bevat die dan ineens via die vele PC's het hele internet plat kan gooien...

Ik roep maar wat... Maar aangezien jij vast ook een mening hebt die je liever niet onder de spreekwoordelijke stoelen of banken wilt steken, of jij misschien ook een oude hackert bent die ook aan het zoeken is en en mogelijke oplossing hebt, dan kun je die gewoon hier kwijt in de comments op QFF...

Tadaaaaaaaaaaaaa!!!

1119 AD
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 01:58

Dikke trojan er in, ja, daar zeg je zo wat :o

:-*
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 02:08

Je 'hackt' de woorden uit mijn mond.

De arrestatie verliep gelijk met 'de bankrun'. En is het file ook verspreid gisteren...
Nu nog de 'Grand Opening'....
:pruthey:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
jasmin

do 09 dec 2010, 02:15

Ha, ha... daarom heb ik gisteren even getwijfeld.. en NIET gedownload...

juist omdat ik computer-nitwit ben, ga ik er juist vanuit dat alles virus kan bevatten.. ik vond het een mooie gelegenheid om zogenaamd kritische mensen direct in de kern te pakken...

Dus ik zit gewoon bij anderen af te wachten..
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 02:42

ik heb het gewoon niet gedownload omdat ik niet geïnteresseerd ben in datgene dat ik toch al wist :D

Mijn internet gaan ze potverdorie niet platgooien.. bastards!
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 02:45

Lol inderdaad ^^, heb alles dr ook meteen weer afgegooit gister lol...en gescanned hopen dat dat dan genoeg is mocht het zo zijn ~~.
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
combi
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 03:53

gewoon openen
:stikkie:

Als het een virus is de windows schijf erin en een uurtje later is alles weer zoals het was.
Tenzij! er uit dat bestand een mannetje met een hamer komt die m'n compu kort en klein wil slaan maar die kan ik wel aan gok ik! :yeah:
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 04:17

Of een mooi "bom" straks als de code wordt vrij gegeven en iedereen het (kerst?)pakketje opent :P
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Dromen
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 15:27

Torrents zitten bomvol rotzooi. Voor nog geen 6 euro kun je een maand lang nieuwsgroepen hebben. Geen gedoe met seeden / leechen. ALTIJD, gegarandeerd, downloaden vanaf 900 kb/s (dus een filmpje van 2.2 gig binnen 2 uur binnen) en werkelijk ALLES kun je binnenhalen.
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 09 dec 2010, 15:44

Naja ligt er ook aan vanwaar je downd ik heb nooit problemen met TPB . Als je de gebruikers een beetje kunt na een tijd weet je wel wie zooi upload ofniet..

Nieuwsgroepen doe ik al een tijd niet meer wel is het veel sneller natuurlijk soms haalde ik wel 2 m/b ps terwijl ik met bittorrent rondt de 750kb / 1.1 mb per sec zit
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 19:05

• post deleted •
Qvic
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 29 nov 2011, 00:38

CDA wil Europese aanpak tegen WikiLeaks

Het CDA wil dat er een Europese aanpak tegen cybercrime en partijen zoals WikiLeaks komt. CDA-Europarlementariër Lambert van Nistelrooij pleitte voor het Europees parlement voor een drastische verbetering van de beveiliging van ICT-netwerken. “De gevolgen van cyberaanvallen mogen niet worden onderschat – de impact kan enorm zijn, denk daarbij aan het feit dat vele financiële transacties tegenwoordig digitaal worden verwerkt. We moeten dit op Europees niveau aanpakken.”

WikiLeaks
Daarbij gaat het volgens Van Nistelrooij niet alleen om cybercriminelen. Ook hacktivisten zoals Anonymous of Wikileaks die “uit ideologische beweegredenen aanvallen doen op beveiligde netwerken om gevoelige informatie los te peuteren en te publiceren”, vormen volgens de CDA’er een bedreiging.

Europese “cybersamenwerking” zou dergelijke inbreuken kunnen aanpakken en voorkomen. “De toezichthouders moeten kunnen handelen op Europees niveau om flaters zoals bij Diginotar te voorkomen. Alleen door nauwer te coördineren met collega’s in andere lidstaten kan effectief worden opgetreden.”

bron Security News

De overheid zegt toch altijd van:
Als je niets te verbergen hebt, dat je ook niets te vrezen hebt.
Dus het CDA heeft meer te verbergen, dan wij mogen weten is een logische gedachte dan.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 28 mar 2014, 02:30

Hoe staat het hier nu eigenlijk mee...???

:P
Plaats reactie

Terug naar “Politiek / Oorlog”