The Retarded States of America

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
baphomet
Administrator
Administrator

do 29 jan 2015, 19:11

#podcast64
baphomet
Administrator
Administrator

vr 30 jan 2015, 22:34

30 JANUARI 2015-21:05

JONGEN KRIJGT KOGEL IN PENIS

#PENIS

Tieners spelen met pistool en het gaat helemaal fout.

Afbeelding

Een Amerikaanse tiener heeft per ongeluk de penis van zijn vriend neergeschoten.

De twee waren aan het spelen met een pistool, toen het ding plotseling een kogel afvuurde. De jongen die geraakt werd, had verwondingen aan zijn arm en penis.

Hoe het met de penis gaat, is niet precies bekend. Wel is het 15-jarige slachtoffer inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis, schrijft New York Daily News.

Het slachtoffer wilde de 'dader' aanvankelijk niet verlinken, maar vertelde uiteindelijk toch het eerlijke verhaal. Het is nog niet bekend of hij wordt vervolgd.
via:-> http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... penis.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 01 feb 2015, 10:46

01 FEBRUARI 2015-08:52

JONGETJE (3) SCHIET OP OUDERS

#PISTOOL

Zijn moeder is hoogzwanger.

Afbeelding

Een jongetje van drie jaar oud heeft gisteren zijn beide ouders neergeschoten.

Dit gebeurde in een hotelkamer in Albuquerque in de Amerikaanse staat New Mexico, meldt CNN. Volgens de politie vond het jongetje een pistool in zijn moeders handtas. Hij vuurde een schot af, waarmee hij zijn vader in de rug schoot. De kogel schoot door en raakte ook de schouder van zijn acht maanden zwangere moeder. Beide ouders zijn naar het ziekenhuis gebracht.

De schutter en zijn zusje (2) zijn onder toezicht van jeugdzorg geplaatst. Er wordt onderzocht of de ouders zich schuldig hebben gemaakt aan nalatigheid.
via:-> http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... uders.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 01 feb 2015, 22:31

Hond geopereerd in VS na eten van dameslaarzen

Gepubliceerd: 01 februari 2015 17:24
Laatste update: 01 februari 2015 17:24

Een hond is zaterdag geopereerd in een dierenziekenhuis in Philadelphia nadat hij een dag eerder een paar dameslaarzen had opgegeten.
Dat schrijft NBC zaterdag.

De baasjes van de 4-jarige Vince hadden al gauw door dat het dier zich niet lekker voelde, waarop zij hem naar het Veterinary Specialty and Emergency Center (VSEC) in de stad brachten.

Daar werd de hond zaterdagmiddag geopereerd. “Je kon op de röntgenfoto zelfs het aantal vetergaatjes tellen”, vertelde dierenarts Laura Tseng. "De hoeveelheid die hij naar binnen werkte, is indrukwekkend en zorgde voor een ernstige, acute situatie.”

Leer zat vast

De dokter noemde symptomen als overgeven, lethargie en gebrek aan eetlust als duidelijke indicaties dat een hond iets verkeerds heeft gegeten. In het geval van Vince kon het leer van de laarzen niet verteerd worden en kwam het vast te zitten in zijn maag.

Bij de operatie kon de stof volledig verwijderd worden. De hond is nu herstellende en mag waarschijnlijk zondag naar huis, meldt de nieuwssite.
via:->> http://www.nu.nl/opmerkelijk/3984024/ho ... arzen.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 01 feb 2015, 23:20

01 FEBRUARI 2015-21:17

DWEILMACHINEBESTUURDER DWEILT DRONKEN

#DWEILMACHINE

Op een rasechte Zamboni.

Afbeelding

Een Amerikaanse bestuurder van een Zamboni, zo'n gare dweilmachine die over het ijs gaat om het weer glad te maken, heeft een bekeuring gekregen omdat hij het apparaat dronken bestuurde.

De man zou dronken geweest zijn toen hij het ijs glad maakte tijdens een ijshockeywedstrijd voor meisjes tussen twee middelbare scholen in Fargo, North Dakota.

Toeschouwers zagen dat de man de boarding diverse malen raakte terwijl hij zijn Zamboni over het ijs stuurde en belden de politie. Nadat agenten de man opgepakt hadden ging de wedstrijd weer door, schrijft de Calgary Herald Sun.
via:->> http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... weilt.html
baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 feb 2015, 02:18

baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 feb 2015, 18:58

'Vrouw lacht ruim veertig jaar niet om geen rimpels te krijgen'

Gepubliceerd: 02 februari 2015 13:13
Laatste update: 02 februari 2015 13:45

De Amerikaanse Tess Christian heeft naar eigen zeggen al ruim veertig jaar niet gelachen. Ze heeft de bewuste keuze om zelfs niet te glimlachen gemaakt om zo min mogelijk rimpels te krijgen.
De 50-jarige Christian heeft haar pokerface zelfs opgehouden tijdens de geboorte van haar dochter, zo meldt Daily Mail.

"Ik heb mezelf getraind om mijn gezichtsspieren te beheersen, zelfs als ik iets heel grappig vind", aldus de vrouw.

"Het is niet dat ik een rotleven heb omdat ik niet lach. Ik houd enorm van het leven. Maar ik voel niet de behoefte om dat te bewijzen door de hele dag met een grijns op mijn gezicht te lopen."

Volgens Christian vinden haar naasten het geen probleem dat ze nooit lacht. "Ze zijn het inmiddels wel gewend. Mijn vrienden noemen me Mona Lisa. Als ik iets toch heel erg grappig vind, krijg ik een mysterieuze glimlach.

Serieuze trouwfoto's

Tess Christian trouwde in 1993 met haar man, Nigel Christian. "Natuurlijk vroeg de huwelijksfotograaf of ik wilde lachen op foto's, maar dat weigerde ik. Het past ook eigenlijk helemaal niet bij me."

De extreme levensstijl van de vrouw heeft naar eigen zeggen wel vruchten afgeworpen. "Iedereen vraagt me of ik botox heb gehad, omdat ik geen één rimpel in mijn gezicht heb. Alle moeite betaalt zich nu eindelijk uit."

De Amerikaanse is niet de enige die de extreme anti-lachregel heeft toegepast op haar leven. Ook Kim Kardashian zei eerder amper te lachen, zelfs niet op foto's, om de tekenen van ouderdom zoveel mogelijk tegen te gaan.

Door: NU.nl
via:-> http://www.nu.nl/opmerkelijk/3984424/vr ... ijgen.html
baphomet
Administrator
Administrator

di 03 feb 2015, 02:09

02 FEBRUARI 2015-22:42

HOOFDDOEK WEKT WOEDE REDNECKS

#RECLAME

Tijdens de Super Bowl uitgezonden Jeep-commercial gaat over globalisering.

Afbeelding

Een beperkt aantal nationalistische Amerikanen kan geen waardering opbrengen voor een tijdens de Super Bowl uitgezonden Jeep-commercial. Daarin figureert onder meer een vrouw die een hoofddoek draagt.

Ziedende rednecks togen daarop naar Twitter om hun onvrede over de ontheiliging van dit Amerikaanse symbool tot uiting te brengen. "Dit land is gemaakt voor jou en mij? Waarom toont het filmpje dan geen moslimbarbaren die onschuldige mensen onthoofden?", zo vroeg er eentje zich af. Een ander meent zelfs de 'Nieuwe Wereldorde' erbij te moeten halen.

Volgens Independent gaat de reclame, behalve over het verkopen van Jeeps, over globalisering.

via:->> http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... necks.html
baphomet
Administrator
Administrator

vr 06 feb 2015, 01:50

Twee doden door schietpartij Amerikaanse universiteit

Gepubliceerd: 05 februari 2015 21:00
Laatste update: 05 februari 2015 22:06

Een schietpartij op de Universiteit van South Carolina heeft donderdag twee levens geëist.
Eén van de doden is de vermoedelijke dader, meldden lokale media. Het gevaar is volgens de politie geweken en de campus is vrijgegeven.

De medische faculteit van de instelling in de Amerikaanse stad Columbia werd snel ontruimd. De universiteit waarschuwde onder meer via Twitter: ''Blijf binnen, luister naar functionarissen.''

Door: ANP
via:-> http://www.nu.nl/buitenland/3987189/twe ... iteit.html
baphomet
Administrator
Administrator

vr 06 feb 2015, 11:30

Wat een land...

OMFG, die advocate wordt keihard gearresteerd omdat ze een agent wijst op de wet en het feit dat de agent geen foto van 2 verdachten mag maken die de advocate verdedigd. :wodan:
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 feb 2015, 02:55

07 FEBRUARI 2015-14:50

MAN 'DOET' HONDJE, VROUW DOET AANGIFTE

#CHIHUAHUA

'Zoöfilie tiert welig in Florida.'

Afbeelding

Een andere chihuahua

Een vrouw uit de Amerikaanse staat Florida is onlangs resoluut naar de politie gestapt toen haar man een intieme relatie met hun huisdier bleek te onderhouden. Het minnespel tussen Manuel Ramon Gonzalez (61) en de chihuahua van het echtpaar werd vastgelegd op beveiligingscamera's.

De bestialiteiten geschiedden volgens dagblad Mirror in het plaatsje Wellington. Gonzalez heeft schuld bekend aan het misbruiken van de viervoeter en is aangeklaagd door de autoriteiten. Zijn vrouw scheidde inmiddels van hem.

'Zoöfilie tiert welig in Florida'

Pet-Abuse.com, een website die gevallen van dierenmishandeling registreert, zegt dat nergens in de VS meer wreedheden jegens dieren begaan worden dan in Florida.

Het gaat alleen al in het zuidoostelijk gelegen Palm Beach County jaarlijks om 30.000 meldingen. Ongeveer de helft van dat aantal zou misbruikzaken betreffen.
via:->> http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... _doet.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 feb 2015, 12:33

Vijf doden bij schietpartij in Amerikaanse staat Georgia

Gepubliceerd: 08 februari 2015 01:18
Laatste update: 08 februari 2015 09:37

Bij een schietpartij in de Amerikaanse staat Georgia zijn vijf personen om het leven gekomen. Twee anderen raakten gewond.
De schietpartij vond plaats in Douglasville, ten westen van de stad Atlanta.

Volgens de lokale politie gaat het om een gezinsdrama, waarbij een man zijn ex-vrouw, twee kinderen en een andere volwassene van het leven beroofd heeft. De man heeft zichzelf ook doodgeschoten tijdens het incident.

Twee kinderen hebben de schietpartij overleefd en zijn overgebracht naar een ziekenhuis.

Zaterdag kwam er rond 15.00 uur lokale tijd een telefoontje binnen bij de politie waarbij melding gemaakt werd van de schietpartij. De gealarmeerde agenten zouden bij aankomst meerdere slachtoffers op straat hebben gevonden. De rest werd in een huis aangetroffen, berichtte CBS. Meerdere buren zagen de schietpartij en schoten de slachtoffers te hulp.

Door: NU.nl/AP
via:-> http://www.nu.nl/buitenland/3988341/vij ... orgia.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 feb 2015, 12:38

Amerikaanse NBC-nieuwslezer tijdje weg om ophef

Gepubliceerd: 07 februari 2015 22:45
Laatste update: 07 februari 2015 23:00

Een van de bekendste nieuwslezers van de Verenigde Staten, Brian Williams, is voorlopig niet op televisie te zien. Hij neemt een pauze, omdat er een onderzoek loopt naar zijn berichtgeving. Mogelijk heeft hij fouten gemaakt.
Williams kondigde zijn tijdelijke stop zaterdag aan op de site van zijn werkgever NBC. "Het is me pijnlijk duidelijk geworden dat ik nu te veel onderdeel van het nieuws ben'', schreef Williams.

Brian Williams is sinds 2004 de presentator van het Nightly News op de zender NBC. Dat is het best bekeken journaal van de Verenigde Staten, met elke avond ruim negen miljoen kijkers.

Williams kwam deze week in opspraak. Hij zei dat hij tijdens een reportage in Irak in 2003 in een gevechtshelikopter had gezeten die werd geraakt door raketgranaten. Het toestel moest vervolgens een noodlanding maken. Dat verhaal had hij al vaker verteld, maar toen Irak-veteranen hem tegenspraken, moest Williams toegeven dat zijn verhaal niet klopte. Hij was niet aan boord.

Inmiddels wordt er ook getwijfeld aan zijn reportages over de orkaan Katrina in New Orleans in 2005.

Door: ANP
via:->> http://www.nu.nl/media/3988314/amerikaa ... ophef.html
baphomet
Administrator
Administrator

ma 09 feb 2015, 01:44

08 FEBRUARI 2015-13:36

ZUSSEN MAKEN NAAKTFOTO'S IN TEMPEL

#NAAKT

En krijgen voorwaardelijke celstraf, een boete en een inreisverbod voor Cambodja.

Afbeelding

Twee zussen uit Arizona zijn zwaar gestraft, nadat zij naaktfoto’s van elkaar maakten in een heilige tempel in Cambodja.
Lindsey(22) en Leslie (20) Adams besloten in tempelcomplex Ankor hun broek op de enkels te laten zakken en elkaars billenpartij vast te leggen voor het nageslacht. De plek waar zij dat deden is heilig en staat op de Werelderfgoedlijst van Unesco.

De dames komen niet weg met een vermaning. Ze moeten omgerekend 250,- dollar per persoon aftikken, mogen vier jaar niet naar Cambodja terugkeren en zijn direct op een bus naar Thailand gezet. Daarnaast kregen zij een voorwaardelijke gevangenisstraf van zes maanden, schrijft Daily Mail, dat foto’s van de dames heeft.

Overigens gingen drie Franse toeristen de dames onlangs al voor.
via:->> http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... n_hei.html
combi
Administrator
Administrator

ma 09 feb 2015, 13:06

Tomtom aangeklaagd in VS na busongeluk
09 februari 2015 06:55
http://www.nu.nl/internet/3988836/tomto ... geluk.html

Slachtoffers van een busongeval in de Verenigde Staten eisen voor de rechter een schadevergoeding van twee gps-producenten, waaronder Tomtom.

Tomtom en concurrent Garmin hadden volgens de aanklacht beter moeten waarschuwen voor hoogtebeperkingen, bericht de Boston Globe maandag.

De aanleiding voor de rechtszaak is een busongeval in 2013, waarbij een chauffeur tegen een viaduct aanreed. De man volgde de instructies van zijn routeplanner en zou niet hebben gemerkt dat zijn voertuig te hoog was voor de weg. Daardoor raakten tientallen inzittenden gewond.

De buschauffeur had zowel een Tomtom- als een Garmin-navigatiesysteem. Omdat volgens de advocaat van de slachtoffers niet duidelijk is welke gps de man gebruikte, worden beide bedrijven voor de rechter gedaagd. Slachtoffers eisen een schadevergoeding van 15 miljoen dollar (ruim 13 miljoen euro).

Volgens de aanklacht zouden de bedrijven de risico's voor passagiers hebben genegeerd. Zo zou er niet zijn gewaarschuwd dat de routeplanners niet gebruikt mogen worden op sommige commerciële voertuigen. Ook zouden de routeplanners in kwestie niet waarschuwen voor hoogterestricties.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Plaats reactie

Terug naar “Politiek / Oorlog”