Wat probeert de klok mij te vertellen?

Alle topics over symboliek, symbolen, getallen, letters, Wortel 2 en dergelijke zaken tref je hier aan.
Plaats reactie
The Electronic Slippers
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 22 mei 2013, 16:12

Ik loop al een geruime tijd met een probleem rond wat het normaal functioneren in het dagelijks leven steeds moeilijker maakt, soms vrijwel onmogelijk, een probleem met de tijd.

Want hoe kan het zo zijn als ik ff'tjes kijk hoe laat het is, dat de klok aan de rechterkant, de minuten dus, vaak 11 of een meervoud laat zien zoals bijvoorbeeld 11:11, 14:44, 22:22 enzo en hoe kan het zo zijn dat het net lijkt alsof ik de tijd ook steeds sneller ervaar? Door dit probleem is het voor mij vrijwel onmogelijk geworden om nog te werken, het is (volgens mij ter vergeefs) vechten tegen de tijd, momenteel zit ik dan ook met een 'burn-out' thuis, ik was werkelijk volledig uitgeput.

Als ik nou eens de enigste was die dit zo ervaar, dan is de oorzaak snel gevonden en zou het tussen mijn oren moeten zitten. Maar, ik lees en hoor (in irl) dat ik niet de enigste ben die dit heeft en dit heeft mij aan het twijfelen gebracht.

Bovendien zijn het niet alleen dubbele getallen die de klok mij laat zien, ook oplopende getallen reeksen 01:23, 12:34, 23:45 komen veelvuldig voor evenals trappetjes zoals 12:21, 21:12, 01:10 komen vaak voor.

Met kentekenplaten heb ik dit ook, als ik eenmaal een kenteken met een dubbel getal heb gezien, mijn oog valt er zeg maar op, dan blijf ik het achter elkaar zien.
En dit heb ik met wel meer dingen.

Dit probleem heb ik al enkele jaren en de laatste tijd hoor je er ook steeds meer mensen over.

Tot nu toe kan ik 2 dingen concluderen:
[ul]
[*]• Het is alsof de tijd een soort code bevat
[*]• Overeenkomsten met lucide dromen
[/ul]

Zo lijkt het idd ook net alsof je droomt, maar het is toch echt de bitterharde realiteit van alle dag en dat is nou juist het vreemde hieraan.

Kijk ik naar deze realiteit, dan lijkt het enerzijds net alsof alles op alle fronten in de soep dreigt te lopen, letterlijk op alle niveaus, anderzijds worden er steeds meer mensen wakker.

Zou hetgeen wat de klok laat zien soms scheuren in de realiteit kunnen zijn? (Vanwaar wellicht ook die overeenkomsten met lucide dromen)
En als dat zo is, zou dit betekenen dat onze huidige realiteit binnen een niet afzienbare tijd ten einde komt en we letterlijk in een hogere dimensie terecht komen?
En als hetgeen een code is wat de klok mij laat zien, wat zou die code betekenen?

Ik weet dat er meerdere mensen zijn die soortgelijke ervaringen hebben met de tijd en die hoop ik hier op dit forum ook aan te treffen.
Want nu heb ik wel zo mijn mening, maar wellicht dat de oorzaak in een totaal andere hoek gezocht moet worden, uiteraard sta ik hier ook voor open?
Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en ik hoop dan ook dat de oplossing van dit raadsel(want dat is en blijft het voor mij) een stap dichter bij komt.

Verder hoop ik dat ik het in de juiste rubriek heb gepost, het komt immers op mij over als een code en ik hoop dat dit niet een al te vreemd stuk is ;)
Dromen
Administrator
Administrator

wo 22 mei 2013, 16:35

Hallo The Electronic Slippers,

Ik heb er al eens heel stuk over geschreven op oud forum (andere site) maar kan het zo niet terug vinden (na 20 minuten intensief googlen heb ik t wel gehad). Daar stond ook een hele leuke linQ naar een aflevering van 'Alles te koop' waar iemand op zoek gaat naar een numeroloog voor dit fenomeen. Erg interessant!

Maargoed, de kans dat je een dubbel nummer o.i.d. is natuurlijk ook 'relatief' groot, en kans dat je het elke dag tegen komt is aanzienlijk groot... Om een voorbeeld te noemen: 01:01, 01:10, 01:11, 01:22, 01:23, etc.

Ook wel leuk topic over nummers:
index.php?option=com_k2&view=item&Itemid=0&id=939
The Electronic Slippers
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 22 mei 2013, 16:40

Ik merk ook vaak op dat de tijd ook sprongen maakt van 11 minuten. Dan zie ik het achter elkaar: 11,22,33,44,55.
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 22 mei 2013, 17:06

Dat met die dubbele getallen begon bij mij zo'n 12 jaar geleden...wat een gezeik, want daar door ga je juist nog meer op de klok letten en ervaar je dat de tijd om vliegt door steeds maar weer naar dat ding te loeren. Als kind keek ik bijna nooit naar een klok en de dagen leken eindeloos...dus flikker je klok weg of hang u'm ergens op ver uit het zicht en alles draait weer een tandje lager...net of je weer langer leeft :P

O btw, welkom hier TES ;)
My Jekyll doesn't Hide
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 22 mei 2013, 18:52

Hoi The Electronic Slippers,

Zoals Dromen ook aangaf is de kans best groot dat je dubbele, oplopende en symetrische getallen tegenkomt op een digitale klok. Als je er eenmaal op gaat letten dan zie je ze ook steeds vaker, ik herken dat zelf ook. Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik wel dat je er te veel achter zoekt. In je eerste zin geef je al meteen aan dat hierdoor niet meer goed kan functioneren, dat is vrij ernstig. Mijn advies is om het voorlopig even te laten rusten en de draad van je dagelijks leven weer op te pakken. Dit zal waarschijnlijk in het begin niet makkelijk zijn, daarom zou je ik je ook willen adviseren daar hulp bij te zoeken door bijvoorbeeld een psycholoog in te schakelen als je dit nog niet hebt gedaan.
The Electronic Slippers
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 22 mei 2013, 19:40

Ik heb ook een afspraak met een psycholoog, maar of diegene dit op kan lossen betwijfel ik en met geneesmiddelen ben ik uiterst voorzichtig, bij voorkeur liever niet dus.
Tis bij mij wel zo erg dat zelfs als er geen klok in de buurt is, ik de tijd sneller blijft ervaren.
Op mijn werk merkte ik dat ondanks ik voor mijn gevoel lekker doorwerkte, op het moment dat ik weer een klok zag dat het inmiddels veel later is als dat ik dacht. Dit werd van kwaad tot erger.

Voor mijn gevoel lijkt het wel alsof er hele perioden, maanden, jaren voorbij vliegen en dit ook steeds sneller lijkt te gaan.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 22 mei 2013, 21:00

[quote=""The Electronic Slippers" post=72616"]
Voor mijn gevoel lijkt het wel alsof er hele perioden, maanden, jaren voorbij vliegen en dit ook steeds sneller lijkt te gaan.[/quote]

Met die dubbele getallen heb ik niet zoveel (dat laat ik aan Vrillon over :lol: ) maar in het bovenstaande herken ik mezelf heel erg goed.

Ik denk dat het (deels?) met mijn/onze traumatische ervaringen van de afgelopen jaren te maken heeft.
Soms voelt het alsof ik even met mijn ogen heb geknipperd en dan ben ik van 18 ineens 47 jaar geworden ...... het is bizar.

overigens hebben we wel meer tijd-gerelateerde topics op QFF, zoals bv. Tijd in de war, tijdreizen, Fantoomtijd, Charlie chaplin en tijdreizen, John Titor.

Zo, hebbie effe wat te lezen. :woohoo:

Time traveller?
Afbeelding
The Electronic Slippers
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 22 mei 2013, 21:38

Tja, wie weet :D

Iig bedankt voor de links :)
dodeca
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 22 mei 2013, 22:00

weetje wat het betekend slipje?

je moet je verleden HELEN!

verander je verleden en verander je toekomst dus je heden is all right now!

capice?
Dromen
Administrator
Administrator

do 23 mei 2013, 14:43

Ohhh, en deze docu (bekijken op eigen risico, en voor mensen die snel bang zijn, overdag kijken :P )

index.php?option=com_kunena&func=view&c ... =120#70843
Plaats reactie

Terug naar “Symbolen / Getallen / Symboliek / Etymology”