Hoe ontstaat de Flower of Life?

Alle topics over symboliek, symbolen, getallen, letters, Wortel 2 en dergelijke zaken tref je hier aan.
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 18:16

Door het verdwijnen van topics ook deze maar weer op QFF geplaatst en ook dit artikel is origineel door Dodeca gemaakt en niet door mij. De meeste van ons kennen het wel, maar weten niet hoe precies de "flower of life" ontstaat en waar het nu precies voor staat. In dit topic wil ik uitleggen hoe dit bijzondere geometrische patroon ontstaat.

Stel je voor: er is helemaal niets, alleen maar void, absolute leegte is het.

En plotseling is er een punt (oneindige singulariteit) met oneindig bewustzijn.

Stel je voor: dat ben je. En je kijkt om je heen en je ziet niets en hoort niets, want er is niets.
Je voelt je best wel angstig, want zelfs als je beweegt merk je dat niet eens, want je kan jezelf NERGENS aan refereren (oriënteren); er is immers niets.

Je besluit om daar wat aan te doen. Wat doe je?

Je doet een stap naar voren en onthoudt die plek, gelijk ga je daarna weer terug naar waar je begon. Je bent blij, want dit overleef je.
Hetzelfde doe je met een stap naar achteren en die onthoud je ook. Je keert gelijk weer terug naar je beginpunt

Whoepi, denk je, ook dit ga ik doen: naar links en naar rechts.

De vier punten onthoud je en verbind je met denkbeeldige lijnen aan elkaar. Het vierkant in twee dimensies is ontstaan.

Hetzelfde doe je met een stap naar boven en een stap naar beneden.

Aangezien je heel bent, doe je alles in 1 en zijn je stappen dus allemaal even groot (de eenheid).

Zie figuur:  Buiten de opmerkingen "Jamaar, wie zegt dat? Hoe weet je dat? Dit is toch pure filosofie?," die ik achterwege zal laten, valt me op dat "je" al wel zo intelligent bent om met die hoek van 90° te werken en dus al een 360° bewustzijn lijkt te hebben ondanks weinig referentie? Je kan daartoe komen door je volledige radius in 4 te verdelen, maar dan toch: waarom die keuze die 'n intelligentie verraadt? Wat mag natuurlijk, maar het is 'n reactie die ik erop heb :)

Is de "Flower of Life" in wezen enkel de 3D versie, en wordt de 2D representatie slechts gemakkelijkheidshalve ook zo genoemd?  Zoals ik al zei: je bent een oneindige singulariteit met oneindig bewustzijn en je komt terecht in een causale void en die kent zijn begrenzing.
De basis van die begrenzing is de “Drie-eenheid” (trinity).
Vandaar alles in drieën in deze beperkte void, zoals:

Verleden - heden - toekomst
Vloeibaar - vast - gas
Lengte - breedte - hoogte
Wortel 2 – Wortel 3 – Wortel 5 transformatie

Na je geboorte ga je brullen om eten. Je hebt energie nodig om te genereren en dat is wortel 2.

Daarna ga je groeien en je wordt groter. Dat is wortel 3, het formerende principe.

En dan ga je je voortplanten en dat is wortel 5, het regenererende principe, ook wel de “herhaling” genoemd.

De Flower of Life bevat dat allemaal. Dus zowel 2D als 3D. We gaan verder door, door alle punten met elkaar te verbinden.
Dus de punten van het vierkant en het punt dat naar boven gaat en dat punt wat naar beneden gaat. Er ontstaat dit figuur: Deze figuur heet een octahedron en de schuine zijde is wortel2 lang.
nl: een stap naar voren en een stap naar boven; dat in het kwadraat en daar de wortel van.
Dus: 1kwadraat+1kwadraat=2 en daar de wortel van.

Je bent heel blij, want in het midden zit je en nu kan je het figuur verlaten en je vliegt er als het ware omheen. Haleluja, je heb je eigen referentie gemaakt. Is het leven niet prachtig?

Deze figuur heet in de heilige geometrie het "GENERERENDE" principe. De wortel2 transformatie.
Het gaat als het ware de "grid" neerleggen.

Dit is de "core" energie van de Matrix! Is zowel "het GENERERENDE principe" als de "wortel2 transformatie" de transformatie van het punt in een octaheder? Of is het ontstaan v/e 2D driehoeksverhouding reeds een wortel2 transformatie, zodat de octaheder eigenlijk een verzameling is van m.i. 12 wortel2 transformatiesNog eenvoudiger gezegd: je creëerde met je stap naar voor en opzij (bv.) drie punten. Door het verbinden van de nog onverbonden punten krijg je een schuine zijde die relatief wortel2 lang is. M.a.w. er is een driehoek gegenereerd, en dat fenomeen wordt de wortel2 transformatie genoemd?De wortel 2, oftewel het genererende principe, is een produkt van de hoek van negentig graden. Of je nu één naar voren neemt samen met één naar links of rechts, of één naar voren of naar achteren samen met één naar boven of naar beneden, het maakt niet uit; wat er geldt is de HOEK. Ik noem dit kapitein "HOEK"
De negentig graden is de belangrijkste voor de overgang van ene dimensie naar andere; simpeler kan ik het niet uitleggen. Deze hoek, samen met de "eenheid," maakt de wortel 2 en in zijn essentie is dit de basis van de dimensie!
Dit is die oh zo belangrijke hoek van de Masons! [vrijmetselaars] Alle andere hoeken zijn ondergeschikt aan deze negen(tig). Tezamen zijn ze de één: ALPHA, en negen(tig) is OMEGA. De "grid" blijft mysterieus... Ik had even een "aha"-gevoel, als zouden aan elkaar aansluitende octaheders een "grid" en de "3D pixels" zijn van de creatie, zoals een 2D pixel dat is voor een PC Monitor (monitorresolutie = grid / rooster)  Eender wat er is zou dan in "the core" bestaan uit 'n veelvoud van octaheders, wat dan verdere illusies opwekt, zoals ook een monitor enkel met pixels (liefst variërend in kleur) illusies kan doen ontstaan (bv. een film).Bij een pixel is het dan wel zo dat dit echt het allerkleinste deeltje is, en enkel verschillende kleuren kan hebben. Als een octaheder een 3D pixel is, kunnen we ons toch weer afvragen: wat zit er in en welk belang heeft dat?Interessante alg. parallel is mss ook dat de grafische kaart v/e PC in 3D games zijn "3D" illusies (figuren) opwekt -en dit vooral flitsend snel kan doen- dankzij gebruikmaking v/e groot aantal polygonen die samen een groter geheel vormen. Hoe staat Matrix tegenover "grid", of is dit volledig gelijk in je woorden? Matrix en grid zijn voor mij hetzelfde. Sommige geometristen zeggen dat de spiraal van een melkwegstelsel het grootste figuur is in ons zichtbare universum.
Dat is niet waar! De octaheder is de grootste, want die legt immers de grid neer.

De figuur hieronder laat zien hoe de superclusters in ons zichtbare universum geplaatst zijn.

Een supercluster = tientallen miljoenen clusters bij elkaar.  In deze figuur zie je de ontwikkeling van de wortel2 transformatie:  Dit figuur genereert alle oer-energieën (het web/Matrix).
Begrijp nu het symbool van bijvoorbeeld ABN-AMRO bank.  Banken genereren de hele meuk. Of het nu illusie is of niet, ze genereren sowieso.  Kan je voor de eerste afbeelding een praktisch voorbeeld of parallel opnoemen? Een voorbeeld is je linker en rechter hersenhelft te samen! Wat bepaalt of en hoe lang zoiets blijft doorgenereren? Of kan het alleen getriggerd worden door plaatsen van punt H, dan punt K, enz.?Of is dit iets dat automatisch gebeurt en zijn de extra driehoeken die ontstaan (tot in het oneindige, neem ik dan aan) zgn. harmonischen? De wortel 2 is intrinsiek aan zichzelf en daaruit ontstaan de boven-harmonischen. Hier nog een voorbeeld van de wortel2 transformatie: Wie regelmatig naar Nederland 1, 2 & 3 kijkt, ziet tussen de programma's het beeld in hele kleine gekantelde vierkantjes (octahedertjes) shiften. Dat stelt dus de wortel2 generatie voor.

Deze is de meest krachtige van de "trinity" der transformaties. De andere twee komen weldra aan bod.

Hij is zo krachtig deze wortel2, dat ie op het krachtigste briefje staat van het Nederlandse geld, nl.: de "Spinoza" van Otje Oxenaar:  Voordat Nederland 1, 2 & 3 het "netwerk" werd, hadden we een "leader" voor Nederland 1 die de perfect brandende Octaheder voorstelde. Deze leader is gemaakt door Peter van Loenen, in opdracht vanuit de square mile te Londen door een arieman firma (zie hieronder) [in kleur: Subliminal Messages on Dutch TV]    Let even op de SanPaku ogen van 't figuur; het zijn dezelfde als the "all the seeing eye" op de one dollar en bij de film National Treasure

Ook hier de uil Moloch en natuurlijk de klokken voor MK-Ultra time triggering.

Wat je hier ziet is de brandende ruit. Lucy in the Sky with Diamonds! En de rest volgt in de comments: 
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 21 okt 2010, 23:18

Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 23:34

dodeca

Ok. We hebben inmiddels al een beetje een idee gekregen van de wortel2 transformatie.

Nog een keer de octaheder:
Afbeelding

Welnu, je gaat de octaheder verlaten. Je vliegt eromheen, je gaat er even opzitten en algauw verveel je je de pleuris.

Je wil weer iets nieuws!!!

Wat ga je doen? Wel, je bent creatief en je gaat de octeheder heel snel roteren en wel alle kanten op.

Er onstaat een sfeer die we een bol noemen en daar zit je midden in; of je gaat er weer omheen vliegen en je kan zelfs op de rand zitten.

Zie:
Afbeelding
Die punt, dat ben je.

Nou, daar zit je dan en je verveelt je weer de pleuris:
Afbeelding

En dan heb je weer een geweldig idee! Weet je wat, denk je bij jezelf:
Ik maak nóg precies zo'n bol!! En de volgende figuur onstaat:

Afbeelding

Wat je nu ziet, is een soort oog (de stippellijn loopt door het midden). Het oog ziet het "licht," vandaar dat ogen een morfologische "form" hebben die hier op lijkt.

Dit is de wortel3 transformatie, ook wel het "FORMERENDE" principe genoemd; er gaat immers iets groeien (formeren).

Het wordt ook wel het konings-bewustzijn genoemd. En "koning" staat voor "Kristos." Het is een heel bijzonder geometrisch figuur die we ook Visica Pisces noemen. [of Vesica Pisces]

zie:
Afbeelding

Het wel heel bijzondere van deze figuur is dat de "trinity" van de heilige geometrie hierin vervat zit, nl: wortel2, wortel3 & wortel5 transformatie.

Kristos = koning = Christus. Vandaar dat je Christus in sommige kerken of cathedralen zo ziet afgebeeld:

Afbeelding
de leek wrote:
Eerst opmerken dat in de 2e figuur het voor de leek lijkt of de 2e cirkel er zomaar "op gevoel" is bijgeplaatst. Dat komt nl. door 'n gezichtsbedrog dat maakt dat de omtrek v/d 2e cirkel niet door het midden v/d 1e lijkt te gaan, maar dat is natuurlijk juist de clou. (In geval van passeroefening: passerbenen even ver uit elkaar houden als de eerste cirkel en cirkeltje bijtrekken met 'n middelpunt op de omtrek v/d 1e.)

Verder vroeg ik mij eerst af of je 't eigenlijk 3D moet bekijken? En dan geeft in elk geval wat meer inzicht:
Afbeelding
de leek wrote:
"Het oog ziet het "licht," vandaar dat ogen een morfologische "form" hebben die hier op lijkt."
Ik begrijp niet goed waar die "vandaar" op slaat, tenzij je 't erover hebt dat voor 't allereerst de vorm van een oog "het licht ziet"? Idea Is dat slechts een woordspielerei, of slaat dat op meer? Is er echt altijd meer? Wink
de leek wrote:
er gaat immers iets groeien (formeren).
Groeien? En wat is het verschil met "genereren"?
de leek wrote:
Gezien de wortel5-lijn in 2D 'n andere afstand geeft als in 3D, dacht ik eerst dat we dat ook weer in 3D moesten bekijken. Niet dus. Bij nameting blijkt het weer om het "doorzicht" te gaan, de 2D versie dus ipv deze:
Afbeelding
De tweede figuur van boven lijkt niet als er zomaar een cirkel is "bijgeplaatst" Het enige wat je doet is jezelf herhalen, wat de visica pisces als resultaat geeft met daarin al de wortel5, hetgeen de "grondtoon" van de herhaling is.

Het "oog" ziet het licht en dat is precies wat het is, in al zijn hoedanigheid!

"Groeien" is de basis van de herhaling (wortel5) en dat heeft energie (wortel2) nodig.

Nogmaals: de "Hoek" is het belangrijkste voor zowel 2D als 3D, dus bekijk het vanuit alle "hoeken."

Last edited by dodeca on Mon Mar 07, 2005 8:33 pm
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 21 okt 2010, 23:53

wil je beweren dat de octaëder de structuur in de bol is.. de gehele structuur?
Moraliteit ∝ Vrijheid
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 23:57

dodeca

Dank je Nozz. Voor dat we verder gaan wil ik nog even stilstaan bij christos (koning); zie:

Afbeelding

Let op de visica pisces rondom christos. Het bestaat allemaal uit ruitjes en rondjes, hetgeen de transformatie van wortel2 naar wortel3 voorstelt.

Let ook even op het boek op schoot. Op de kaft staat de drie; het is het boek van de "Trinity".

Maar het bijzonderste voor mij is de twee vingers die zich buiten de visica pisces bevinden; dit stelt de wortel2 transformatie voor.

De wortel2 transformatie ligt ook buiten de visica pisces, evenals de wortel5 transformatie. zie:

Afbeelding

En wat doen we als we zweren aan het boek? We brengen onze TWEE vingers omhoog met onze rechterhand en zweren aan het boek; m.a.w: we leggen via de octaheder iets in de grid vast.

Dit is een "heavy" magisch symbool, wat we vandaag de dag nog steeds toepassen!

We noemen dit ook wel "de eed afleggen." Oftewel: de octaheder afleggen!

Dit logo zal nu wat begrijpelijker worden. Het CBS logo:

Afbeelding

Columbia staat voor de duif, maar ook voor de wortel5 transformatie.

Maar van mij had je het even goed ENKI/ENLIL Broadcasting systems mogen noemen, of Christos Broadcasting System.
de leek wrote:
Ik merk dat de visica pisces in de cirkel is geschoven, maar verder heb ik geen idee wat wortel5 is, of hiermee te maken heeft Crying or Very sad Noch of de kleine cirkel 'n belangrijke verhouding illustreert.

Het gaat om de Visica Pisces oftewel "the all seeing eye." Het oog wat alles overziet, dus de wortel2, wortel 3 & wortel5 transformatie. En aangezien het om de trinity gaat, gebruiken "illuminati" veelal het SanPaku oog. Waarom? Omdat het ook wel de "THREE whites" wordt genoemd. Three is bekend, whites slaat natuurlijk op het licht.
combi
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:00

[quote name="Vrillon"]wil je beweren dat de octaëder de structuur in de bol is.. de gehele structuur?[/quote]

Ik ? :stikkie:
beweer niks, ik knip en plak me een slag in de rondte probeer niks te missen en niet knettergek te worden :-)
De plaatjes en de rest worden straks zichtbaar.
combi
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:08

by dodeca on Sun Apr 03, 2005 8:18 pm;

We gaan verder waar ik was gebleven: bij de snel draaiende octaheder die een bol vormt:

Afbeelding

Je ging weer een bol maken en je krijgt dit:

Afbeelding

Nou denk je: dit gaat lekker ik maak er nog een:

Afbeelding

En nog een:

Afbeelding

Dat is easy. Op elke snijlijn maak ik er nog een:

Afbeelding

Weet je wat, ik ga door en ik zie wel wat er gebeurt:

Afbeelding

Kan ik er nog een maken? Yep!:

Afbeelding

We hebben dit als onderzoekend kind eindeloos gedaan, toen je voor het eerst die passer in je handen kreeg.

Mijn god, wat heb ik als kind met die passer lopen draaien!

Kijk nog eens goed naar deze "BLOEM":

Afbeelding

Stel je nu voor dat al die cirkels roteren en roteren, en dat doen ze want de octaheder is hun roterende bron.

Dan kan je je wel voorstellen dat die bloem binnen in de middelste cirkel een soort torus is die continu in zichzelf "keert".

Het ziet er als volgt uit (schematisch):

Afbeelding

Ook Otje Oxenaar is hierdoor gefascineerd en als ode aan deze figuur deed hij dit:

Afbeelding
de leek wrote:
Zijn we hier in feite niet 3D bezig en is de plaats van de bollen (voor of achter de centrale bol) dan niet belangrijk?

de leek wrote:
Dan kan je je wel voorstellen dat die bloem binnen in de middelste cirkel een soort torus is die continu in zichzelf "keert".
Kan ik mij langs geen kanten voorstellen eigenlijk... Crying or Very sad Zeker als we ons moeten voorstellen dat de octaheders in alle mogelijke richtingen "tegelijk" draaien? Hoe kan dan een beweging (of "zuigkracht") in één bepaalde richting ontstaan?

Voordat we verdergaan even dit: We weten nu wat de octaheder voorstelt, nl: de wortel2 transformatie, oftewel het "genererende" principe.

Deze ziet er zo uit:

Afbeelding

En deze figuur heet in de algemie "LUCHT"
Maar deze figuur heeft ook een complementariteit, een tegenhanger als het ware. Zoals het deeltje dat ook heeft, nl. het golfje, zo heeft de octaheder dat ook en dat is de Kubus. Het heet in de algemie: "AARDE"

De Islam noemt deze kubus "KAaBA" en deze kubus wordt elk jaar zeven keer gerond. zie:

Afbeelding

De basis van de bloem kent zeven cirkels.

Afbeelding

Dit ronden van de Kaaba is niets anders dan een ode aan de "Flower of Life"

Maar wacht, er is meer. Herinneren we ons de visica pisces nog:

Afbeelding

Het oog lijkt net een vulva en wordt gekruist door de wortel5.

Op een hoek van de Kaaba is dit geplaatst (zie volgende afb.) en het stelt de visica pisces voor met de "porthole." Dit is het allerheiligste van de Kaaba.
We beginnen te begrijpen dat dit de weg TERUG is naar de OERSINGULARITEIT!

Afbeelding

Die wortel5 is onze derde belangrijke transformatie en ik kom er zeer uitgebreid op terug.
Het wordt het "Regenererende" principe genoemd.

Het is als het ware de hoeksteen van de Kaaba, wat letterlijk aarde is; het is "matter" oftewel materie, onze mama, mutti, moeder. We willen allemaal dolgraag terug, want we komen allemaal uit de doos (structuur).

Deze moeder heet ook wel Isis. Ze heeft nog veel meer namen, maar ik laat het even bij Isis. Ok, ze is ook wortel5.

Wat is nu Lam? Wel lam komt van lamh, maar we spreken van lam vanwege de stille h, en het betekent: "pad terug naar de bron"
Al die monikken die het pad terug naar de bron beoefenen, noemen zich in Tibet "Lamh", oftewel lama's.

Dus "Islam" betekent: "pad terug naar de bron ISIS"! En dat is via wortel5, mama, terug naar de oersingulariteit!
de leek wrote:
Zoals het deeltje dat ook heeft, nl. het golfje
Een tegenhanger van een "deeltje" is een golfje?? DOet geen klomp breken Embarassed
Beter kan je zeggen: het spiegelbeeld van het golfje is een deeltje. Zo ook met de octaheder: zijn/haar spiegelbeeld is een kubus. We noemen dat gemakshalve de dualiteit.
de leek wrote:
Dit ronden van de Kaaba is niets anders dan een ode aan de "Flower of Life"
In het boek van Robert Lawlor staat dat het een symbolisch ritueel is, verwant met het "squaring of the circle" concept (zie verder). Zijn beide uitspraken waar?
Robert Lawlor heeft gelijk als de Kaaba een keer gerond wordt, maar dat wordt die niet! De Islamieten ronden hem/haar zeven keer. Ik kan me niet voorstellen dat Robert de cirkel zeven keer vierkant, want dan heb je het over zeven bewustzijnsniveau's. En dat bedoelt hij niet.
Het hele ritueel slaat op de Flower of Life.
blackbox
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:11

[quote name="Vrillon"]wil je beweren dat de octaëder de structuur in de bol is.. de gehele structuur?[/quote]

Vrillon bent u bekent met het fenomeen Ley-lijnen?...Er zijn ook andere geometrische lijnen....

Afbeelding

Afbeelding

NOTE: je kunt een add-on in Google-earth plaatsen die deze figuren zichtbaar maakt. Op de volgende site word uitgelegd hoe dat te doen...

http://www.vortexmaps.com/hagens-grid-google.php
illuminati of my own reality
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 00:19

ik wacht wel ff af tot alles gepost is en alle afbeeldingen zichtbaar zijn.. ff kijken waar dit naar toe gaat..
Moraliteit ∝ Vrijheid
blackbox
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:20

Trouwens Combi nog bedankt voor het plaatsen van deze Info!!!

hier deel 2 waar direct duidelijk wordt waar deze 'figuren' voorkomen in ons zonnestelsel...

illuminati of my own reality
combi
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:40

by dodeca on Wed Mar 09, 2005 8:30 pm;

We gaan verder met deze figuur:

Afbeelding

Je hebt zo de smaak te pakken van sferen (bollen), dat je besluit om door te gaan en je krijgt dit:

Afbeelding

Je gaat er nog meer maken:

Afbeelding

Als je maar doorgaat, gaat de ruimte er zo uitzien:

Afbeelding

Houd er rekening mee dat dit allemaal bollen zijn, dus zie het 3-D

De verzamelfiguur van dit grid heet uiteindelijk de "Flower of Life" en heeft dit symbool:

Afbeelding

Dit symbool is superkrachtig en erg geheimzinnig. Je ziet het niet zoveel, want het was alleen voor de ingewijden. Gelukkig gaat de grid voor iedereen open en kunnen we er ook van meegenieten.

Waarom het zo krachtig is gaan we weldra zien.
de leek wrote:
Is de "kader" rond de Flower of Life van belang, of puur ter versiering?
Het kader eromheen is zeker van belang en geen versiering. Het heeft met de procreatie te maken.

Zo hier en daar is dit symbool nog te zien. Bv. in de Verboden Stad in Beijing (Peking) http://www.dpm.org.cn/index16801050.html . Toen verboden, want alleen voor de hoogste orde.

Afbeelding

in detail:

Afbeelding

Zie de draak/leeuw (reptilian/zonnecult) met zijn rechterpoot op de flower of life bol. Deze draak/leeuw heerst over de bol, want het stelt de kennis voor. Let ook op het voetstuk met de DRIEHOEK met de PUNT naar beneden. En ook even op de band om zijn schouder en wat daar aanhangt.

Wat dichter bij huis, in Kreta:

Afbeelding

En persoonlijk vind ik deze de mooiste, wat ervan is overgebleven toch.
40 jaar voor jaar nul bouwde koning Herodes zijn citadel (paleis) boven op de berg Masada, en in 2001 hebben ze wat vloeren opgegraven van dit paleis en van één van die vloeren daar is deze mozaïek overgebleven:

Afbeelding
de leek wrote:
Let ook op het voetstuk met de DRIEHOEK met de PUNT naar beneden.
Is er een verband met de driehoek in deze afbeelding? (zie link)

Afbeelding

Staat het voor "trinity"? Waarom punt naar beneden?
Het gehele standbeeld slaat dus op vrouwelijke energie. De pure DOOS, materie, matter, moeder, mutie, mama, maar ook gaia.
de leek wrote:
En ook even op de band om zijn schouder en wat daar aanhangt.
Als leek heb ik geen idee... Embarassed Zowel de bol als de kop?
De bol met "sleutelgat." Zoek maar, er zijn documenten daarover.
combi
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:41

[quote name="Vrillon"]ik wacht wel ff af tot alles gepost is en alle afbeeldingen zichtbaar zijn.. ff kijken waar dit naar toe gaat..[/quote]

beter heb nog 4 pagina's vol die ik er in moet verwerken http://www.thebiggestsecret.org/forum/v ... ght=cursus en dan moet ik nog de plaatjes naar baphomet mailen zodat iedereen ze kan zien.
maar dan nog ik ben en blijf een leek :oops:

nu ff pauze :brak:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 00:47

ik ben niet bekend met dit hele verhaal is een beetje onduidelijk.. en die wilcock van die video ben ik ook niet bekend mee, iig bedankt voor het posten..

maar volgens mij gaat het een heel eind richting nassim haramein.. dus die link in mn eerste post raad ik zwaar aan... en als je dat allemaal gezien hebt raad ik je ook aan de andere delen die nog niet ondertiteld zijn te kijken.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 00:51

ik was eigenlijk van plan om voor mezelf een verslag te maken ofzo van dat hele nassim gebeuren, zodat ik het zelf optimaal begrijp en het ook duidelijk op papier heb staan.
misschien doe ik dat nog ooit.. maar ik moet eigenlijk ook nog die shit ondertitelen, maar dat zoek k niet echt meer.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Dromen
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 00:54

@ vrillon, lees mijn reactie maar eens daaro:

index.php?option=com_content&view=artic ... Itemid=110

Dit komt genadeloos aan met Doc zn theorie ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Symbolen / Getallen / Symboliek / Etymology”