Wortel 2 transformatie aka Rothschild

Alle topics over symboliek, symbolen, getallen, letters, Wortel 2 en dergelijke zaken tref je hier aan.
combi
Administrator
Administrator

wo 20 okt 2010, 21:40

Ziet u de octaheder afgebeeld als ruit (wiebertje) over de neus en de mond gaan;daar waar onze zuurstof=lucht=octahder geregeld wordt.

Voor diegene die altijd dieper willen gaan want er is volgens dodeca altijd meer, er is altijd meer: let u op de double cross in het HAAR van SPINoza.

Ohja kijkt u ook eens naar de merkaba (davids ster) die over de ogen en de keel gaan!

De keel chakra herbergt de "KA" en de "BA" (kijk maar goed)

Dus krijgt een onbekende kunstenaar een opdracht om de basis energie van de tweede priemgetal kamer af te sluiten.

Maar let op dit soort opdrachten gaat altijd gepaard (2x) (hebben we ons paardje weer ) met duidelijke aanwijzingen.

U gaat toch niet denken dat dit soort gesubsdieerde kunstenaars carte blanche hebben? No way! Ze moeten wel kneedbaar zijn en blijven!

Dus de algemene grid die daar neer is gelegd in deze oude balzaal (dance) moet gefixeerd worden en dat gebeurt via de wet van water (icosahedron) en in zijn/haar complementariteit de DODECAHEDER die zich uit in het LICHT=visica pisces=tammuz= .... lampjes van philips en........baba... is binnenhof(hof van eden).... wordt nu ook wel nieuw babylon genoemd.....................................................oh oh de haag!

Dus niet een maar TWEE dodeca's.

Twee het enige priemgetal die GENEREERT!
Dit is wat Dodeca schrijft in het Wortel 2 transformatie aka Rothschild imperium (BIS) topic en nu het forum op Niburu eruit ligt en deze informatie misschien niet meer terug komt probeer ik hier de informatie die ik nog heb kunnen redden terug te plaatsen, het is dan ook niet helemaal volledig.
Voor alle duidelijkheid dit is vooral Dodeca zijn werk!, niet van mij en ik hoop dan ook dat hij hier mee instemt dat zijn topic en info hier op QFF geplaatst wordt.

Wie een beetje thuis is in heilige geometrie kent de wortel 2 transformatie, ook wel het genereerende principe genoemd.

Het is de basis van alle trillingen,het genereerd de kern energie van de Matrix. Nee het is GEEN ether of wel CHI, dat is dodecaheder oftewel wortel 5 gerelateerd.

De octaheder stelt de wortel twee transformatie voor en heeft als symbool de "ruit" (wiebertje) of het gekantelde vierkantje.

Het centum van de octaheder bevat de oersingulariteit ook wel zero point genoemd.

Het gekantelde vierkant is een geliefd symbool vooral bij banken want die genereren alles wat er is en dat doen ze met LUCHT(geld) en lucht heeft als symbool de octaheder.

Zo maar wat bank logos:

Nu is er een bank in zwitserland en dat kan je de moeder der banken noemen het staat onder regie van natuurlijk Rothschild en die bank heet: Bank for International Settlements afgekort BIS: http://www.bis.org/

Het is dit imperium wat dadelijk gezamelijk met alle andere banken EEN wereld munt gaat invoeren en die munt wordt in de toekomst electronisch.

Het logo van de BIS is natuurlijk ook een gekanteld vierkantje:

Welkom in de matrix die geruled wordt door de wortel 2 transformatie!

Even een analyse voor wie het niet ziet:

Het blauwe mensje (blue blood?) gaat van dat enige even priemgetal (de twee) naar binnen toe naar de zero point . Dit mensje stapt als het ware het centrum van de octaheder(wortel 2 trasformatie) in.

Die stap die dit mensje maakt ziet er als een wiebertje (ruit) uit.Zie driehoek die de twee benen maakt en de schaduw van de twee benen op de klok.

Een bijzonder detail van deze ruit is dat ie die adembenemende hoek van negentig graden maakt.Dus die stap lijkt wel een rotationele beweging.

Al met al en bijzonder logo,hulde aan de ontwerper!

Hier ziet men de kracht van de eik. Het eikenblad in de octaheder oftwel wortel2 transformatie.Het wordt met recht "A symphony of sounds" genoemd.

De sounds zijn oervibraties onderdeel van de structurele eintiteiten deze intervallen worden ook wel op een snaar instrument gegenereert(wortel2)

De TWAALFDE MACHTS WORTEL UIT TWEE zorgt voor de fret afstanden en die op zijn beurt zorgt weer voor oervibraties. zie: (niet meer aanwezig)
Ga met deze octaherale kennis de string theorie in en u komt een heel eind.

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:52

door Anahata op 06 mei 2006 23:30

hey eff snel. ik ben nu muziek aan het proggen en jij zegt root 2 is bis.
bis =13 is.. de illuminati root (toor-ts prima brandbaar hehe)
daarom zeg je khasarian rood schild..
rood=root?
uh waarom rood? weet jij dat 12maal 5 ?
rood=door?

bis=ces ac-ces to the matrix? ces=zes=zeis=schoepenrad =rotor=roteren= is de octa-hedron 8 keer 3 (brander) =24 =6 is een hele octaaf.. octa-af is 12 halve 0,5 noten.

jij kan dit geloof ik helemaal met je geestesoog voor je scheppen.. hoe alle archetypische vormen met elkaar werken in verschillende dimenties..
dat als je zegt bis dat je precies weet welke vormen daarbij horen en hoe dat dan naar root 3 transformeert
en dat
daar is voor mij nog een hele leerweg te bewandelen..ik kan wel 3-d visualiseren daar nicht von :)

ikheb nog een andere post liggen een minder gehaaste maar die komt niet af helaas.
nou hoop op een antwoord. fascinerend om muziekterminologia aan beeld te koppelen. kijk bij ons thuis is dit best gemeengoed.. tri-lling als de schepper.. muziek als je ur-ziel .. maar de preciese details.. dat is een stap verder..
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:53

door dodeca op 28 mei 2006 22:02

Danielle ik merk dat je echt door het "konijnenhol" wil want je ziet het.

Let op het linker kroontje: je ziet het eigenlijk van onderen (perspectief)
Eigenlijk heeft het kroontje nog geen plaats want het zit negens op.Het is leeg van onderen.Let ook even op de bolletjes dat stellen de diamantjes voor als ondersteuners van het geheel,ze hebben nog geen plaats want de omgekeerde tau (letter T gespiegeld) rulez nog steeds.Hier wordt de KPN voorgesteld als intermediair (halverwege de octahder=di=air)

Daarna is het voorelkaar(de kroon is negentig graden geroteerd) en ze hebben alles voorelkaar:je ziet dat de kroon staat. Geen lullige bijdiamantjes meer (bolletjes foetsie) maar nog maar ene grootte DIAMOND op de top van de kroon.Dit is het domein van de kroon en hebben ze vrij spel.

Het nieuwste symbool stelt verandering van licht-frequenties voor.

Zoals je ziet, de KPN probeert met de tijd mee te gaan of ze dat lukt is een TWEEDE.
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:57

door dodeca op 28 mei 2006 22:43

Even dit over het konijnenhol het komt de laatste tijd nogal veel terug in dit forum,freedomrebel bezigde het en onlangs oberon ook.

Het konijnenhol is natuurlijk de poort van het regenereerende principe; de wortel vijf transformatie.

Deze transformatie is de herhaling of wel de voortplanting.

Wat ik nu ga zeggen kan een beetje cru overkomen maar zo liggen de feiten:

Het oersymbool van de voortplanting kent tal van symbolen: een zeer bekende is het ei

Maar er zijn er meer wat dacht je van :konijnen die kunnen voortplanten als de beste en wel in phi=gulden snede, je mag ook golden pussy van mij zeggen,no heart feelings.

Dus die konijnen stellen onze voorplanters voor onze oermoeders aka wortel vijf.Vroeger werden dat hierundulais genoemd en dat verbasterde
tot harlots oftewel hoeren.

In den bijbel, wat niet anders is als een vertaling van het geometrische komt er een prostituee voor en dat is maria magdalena zij is onze stoephoer, gewoon wortel 5 van de straat;zij is street wise. Nope, nog geen matrix wise want dan heb je meer nodig en dat is de visica pisca, onze zus genoemd in de volksmond, oftewel je zus.

Dus Maria magdalena (wortel vijf= voortplanting) doet het met onze goudvis (wortel 3=visica pisces=licht)

Wat doen we graag met onze hoeren? Wel we dossen (dos=twee) ze graag op als voortplanters en laten ze er als konijntjes uit zien:

[img]http:www.quofataferunt.com/images/stories/wo ... nny7ef.jpg[/img]

Goed dus we zitten nu in het hol en we willen verder,hoe ver willen we gaan?

Dat laat ik aan u allen zelf over,ik heb de gehele meuk mogen aanschouwen en ik ben er klaar voor.

Even dit nog over die eik,onze oder of the oak.

Hij heeft hem al: http://www.regiments.org/biography/royals/1948chas.htm

En wie verzint zoiets? Mag je eenkeer raden maar het is natuurlijk weer willempie want willempie hoor je overal waar je ook ga of sta hij moet natuurlijk wel genereren dus tot de 2 horen.

Let u ook even op de ster met OCTA stralen: http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_Oak_Crown

Iedereen mag erbij komen.
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:58

door dodeca op 28 mei 2006 22:49

Snap u nu waarom konijnen zoveel eieren leggen?
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:59

door Gast op 28 mei 2006 23:44

misschien mag ik er even tussendoor kruipen in het hol hier..
herinner me de foto die in de krant stond bij aankondiging van bushs tweede termijn, daar stonden ze onder de u.s. vlag, precies onder een vijfster met de punt naar beneden, duidelijker kon niet wat mij betreft, zou dit bewust zijn geweest?
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 00:59

door Gast op 29 mei 2006 00:11

sex magie :shock: oh, nou laat je vooral niet afleiden door mn avatar..

foto heb ik niet naar gezocht eigenlijk, stond op voorpagina kranten, en met ze bedoel ik het gezeldschap rond om bush..

hmm, hier toch nog iets, maar niet de foto die ik bedoel:
http://www.eqgen.nl/html/illuminati_heilsatan.html
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:00

door Gast op 29 mei 2006 12:34

ja vreemd, texaanse gewoonte, duidt op het vee of zo, maar dat is wellicht idd een dekmantel om dat teken te gebruiken.
maar ik bedoelde vooral de onderste foto met omgekeerde pentakel.

foto in de krant kon ik niet vinden, met omgekeerde vijfster.

Gast
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:01

door bramsan op 29 mei 2006 12:40

Hing dat verhaal van het konijn ook niet samen met Tamuzz(de zoon van nimrod?) deze scheen dol op konijnen te zijn...(het kan dus ook betekenen dat die illuminatie dol zijn op het 'voortplantingsprincipe'

verder was toch ook dat Queen Semirimas(Queen of Heaven) volgens de 'mytholoigische babylonische geschiedenis' dat zij neerdaalde in een 'ei'?

en tevens in verband staat met de maan?

De 'T' staat ook bekend als een belangrijk symbool voor de vrijmetselaars
De T van 'Tau of Taurus'...de T tevens een afgeleide van het welbekende kruis?

ach ik opper wat in dat ongeloofelijke holenstelsel die dat konijn heeft gegraven...
kennis

en dodeca, thanks voor het delen van je enorme kennis
:cool:[/img]
combi
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:02

door dodeca op 07 jun 2006 10:57

Even in het kort iets over de T = TAU . Het stelt letterlijk een doos op een doos voor. Plaats het phi interval (komt voort uit roterende octaheder) op een zelfde phi interval en voila de letter T is ontstaan.

Dit staat er in het artikel (deel 2) wat geplaatst is door chika bij topic over "the gate of god":

So we have nine water nymphs in total. The “waterâ€Â
Dromen
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:04

TOP! Topic!!!!!

Ik mis alleen nog ff dat forumpie van Doc waarin ie die cursus flower of live en deze geometrie uitlegd. Zal m straks ff opzoeken!

Hulde Combi! Nice work!
baphomet
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:06

En Dodeca missen we ook nog. Wie heeft er contact met hem??
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

do 21 okt 2010, 01:07

Ik heb m al eens gePMt... geen contact
baphomet
Administrator
Administrator

En idd HULDE @ Combi voor al dit monnikenwerk!!

:bezweer:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Heb het ook al eens geprobeerd, hoop dat het iemand anders lukt!!
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Symbolen / Getallen / Symboliek / Etymology”