Waar is Michael nou?

Alles over muziek tref je hier aan.
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 17 jan 2011, 01:38

Even een zij sprongtje maken vanuit het "hoe de cult mensen programmeert..."

De Illuminatie zit vanzelfsprekend ook in de muziek industrie. (kom daar in Artikel: hoe de cult mensen programmeert..., nog op terug
Ken je een betere manier om het publiek te beïnvloeden!

Jay Z zong ooit.
Illuminati want my mind, soul and body
Secret society trying to keep there eye on me.

2-pac
They dont give a fuck abouth us
Some say they expectIlluminati my body to sleep
Before i flee computer ships

Dr dre
Aint trying to stock arround for the Illuminati.

Inmortal.
You think Illuminatie is just a fucking conspircy theory

Fatboy slim.
Illuminati a secret society exist.

Terug maar MJ.
Michael Jackson weigerde bepaalde lyrics te zingen.
Hij zou daarna besmet zijn met vitiligo en lupus (huid ziekte).
Hij bleef weigeren, later is het hele kinderen gedoe erbij gekomen.
Daarna schijnt hij zich bekeert te hebben tot de islam? (of dat waar is???)

All i wanna say is that, they dont realy care abouth us.
Kick me kick me
Dont you black or white me.
Tell me what is become off my live,
i have a wife and two childeren who love me.
Iam a victim off police brutality now iam tired to be the victim of hate.
You rape me of my pride.
Oh for gods sake.
I look to heaven to forfill its prohcey
Set me free.
Iam tired to be the victim off shame.
They trowing me in a class with a bad name.
i cant believe this is the land i came
You no, i do realy hate to say it.
The goverment dont want to see..

Zouden de Illuminati nou willen dat ons brein "They dont care about us" blijft herhalen?

Natuurlijk niet.
Zei hebben liever dat jij het volgende hoort.
Via Britny spears (ook een victim uit hun fabriek)
"I am a slave for you, i can not hold it, i can not control it.
i am a slave for you, i wont deny it, i am not trying to hide it

Zou die kale kop haar poging geweest zijn los te breken van de cult?
Het zou zomaar kunnen, elke artiest die dat probeert, komt in diezelfde spiraal terecht, kijk het internet er op na....

Om de waarheid te zien, moet je terug stappen.
En alles wat je weet los laten.

Ik kijk nog amper tv (en ik denk de meesten hier).
En raar maar waar, het scheelt mega, in eerste instantie heb je het niet door.
Totdat je oren gaan piepen....
Dan ga je jezelf mateloos lopen irriteren op wat je ziet en hoort op tv.
Er gaan je allemaal dingetjes opvallen, postief nieuws, dan een westerse achtergrond, negatief, dan een achtergrond met voornamelijk islamitiche symbolen (mensen gebouwen)...

Als je die stappen nu terug zet, en je kijkt nog eens naar MJ.
En je luistert naar wat je ziet, dan gaat er een nieuw verhaaltje beginnen.
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 02:16

[quote name="mozes"]Jay Z zong ooit.
Illuminati want my mind, soul and body
Secret society trying to keep there eye on me.
[/quote]
Niet Jay-Z, maar rapper 'Prodigy' rapte het...

Daarnaast is het ook maar net hoe je je laat beïnvloeden door die personen natuurlijk. Verder is het gewoon een voorbeeld van cultuur, hoe je het ook wendt of keert.

Stiekem hadden de 'klassieken' zoals Mozart en Beethoven OOK een boodschap in hun muziek zitten, die niet door iedereen begrepen wordt, maar onbewust wel iets met je kan doen.

(en kijk ook eens naar de symboliek in Middeleeuwse literatuur .. als je je bewust bent van wat dat allemaal betekent, sla je soms ook stijl achterover ;-) )
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 17 jan 2011, 02:23

ah thx, ik sla links en rechts ook nogal eens de plank mis, me bad :lol:

Ja natuurlijk is het cultuur, maar dan wel 1, die heel gehaait aan je opgedrongen word.
Nou ben ik alweer heel wat ouder als de meesten, en op mij zal het weinig invloed meer hebben.

Maar al die muziek, is vooral gericht op,laten we zeggen, de 12 tot 16 jarigen.
die staan gewoon vol open voor die invloeden.
Daar doe je als ouder verdomd weinig aan.
Je kan ze een beetje sturen, en hopen dat ze er wat van oppikken.

Van de andere kant is de mannier waarop je ze voor die tijd "öpvoed" wel van invloed op wat erna komt.
Maar ze moeten wel even door die fase heen....
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 03:07

[quote name="mozes"]ah thx, ik sla links en rechts ook nogal eens de plank mis, me bad :lol:

Ja natuurlijk is het cultuur, maar dan wel 1, die heel gehaait aan je opgedrongen word.
Nou ben ik alweer heel wat ouder als de meesten, en op mij zal het weinig invloed meer hebben.

Maar al die muziek, is vooral gericht op,laten we zeggen, de 12 tot 16 jarigen.
die staan gewoon vol open voor die invloeden.
Daar doe je als ouder verdomd weinig aan.
Je kan ze een beetje sturen, en hopen dat ze er wat van oppikken.

Van de andere kant is de mannier waarop je ze voor die tijd "öpvoed" wel van invloed op wat erna komt.
Maar ze moeten wel even door die fase heen....[/quote]
Ach ja, we leven in een maatschappij waar ouders de opvoeding aan de televisie overlaten, lijkt het :P

De 'illuminati' symboliek is niet per se iets uit de afgelopen 10 jaar ofzo via videoclips, maar wordt al eeuwen via allerlei kanalen naar binnen gedrukt.

Zo kwam ik eens in Aken, toen ik nog maar net bekend werd met het 'all seeing eye' symboliek, samen met een vriend die zelf christelijk is ... toen zag ik daar boven een deur bij de Akense Dom dit symbool

Afbeelding

Je kunt je voorstellen dat ik er wat anders in zag dan die christelijke vriend van me. We worden overal doodgegooid met symbolen, van jong tot oud .. is het niet via videoclips, is het wel via andere dingen.

Toen ik 12-16 was (ik was 13 jaar geleden nog 16), waren er ook al videoclips waarin dezelfde symbolen naar voren kwamen .. en kijk ik naar nog oudere liedjes, zie je die symbolen ook weer terug. Ik maak me dus niet per se meer zorgen om de huidige symboliek in clips, dan diezelfde symboliek in andere clips ;-)

(kijk maar eens de platenhoezen van jaren 80 artiest Gary Numan .. of de videoclip bij het liedje 'Cars')
the nazihunter S.

ma 17 jan 2011, 04:26

Tja, ik weet het niet hoor. Die dokter lijkt mij redelijk betrouwbaar.
lol....mij niet
Afbeelding
the nazihunter S.

ma 17 jan 2011, 04:35

en de dood van tupac had te maken met: "breaking the oath"

they are ALL COCKSUCKERS!

hij ha journalisten verteld dat quincy jones in zn reet genakt wilde worden door tupac...tupac weigerd...en hij riep ook dat Dre in plaats van muziek maken boven lag te dick sucken terwijl pac onder zat te spitten....

kijk naar het gezicht van snoop op 4:40 min. snoop knowssssssssssss
baphomet
Administrator
Administrator

ma 17 jan 2011, 04:44

Kijkende naar de symboliek die MJ overal toepaste verbaast die ketting van die dokter me totaal niet...
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 04:57

Elberfeld
08-01-2010, 10:18
Voor mensen die weinig van de Vrijmetselaars afweten is dat maar een gewoon ''albumcover''.

Hij gebruikt in die cover hun symboliek waarvan je overduidelijk weinig van af weet en zelfs die titel heeft betekenis. Het is niet de enige cover waarin hij hun symboliek gebruikte en hij gebruikte het ook in zijn clips, in ''Ghosts'' dezelfde schaakvloer EN een obelics, in Thriller was die obelix er ook, maar dat was toen niet zijn idee . Het oog in die clip van ''They Don't Care About Us'' etc.

In de clip van ''Back Or White'' en precies als hij voor het vuurvlam van het vrijheidsbeeld (een geschenk van de Franse metselaars) staat zegt hij dit:

I Am Tired Of This Devil
I Am Tired Of This Stuff
I Am Tired Of This Business

btw die vloer betekent, naar wat ik heb gezien en gelezen, een vereniging van de beide werelden, enerzijds de wereld van de "fallen angels", djnoen, spirits of hoe je ze ook wilt noemen en anderzijds de wereld van de mensen.... dat is ook de reden van de naam illuminatie, "enlightend with the knowledge of the spirits" zij die verlicht werden met de kennis van de djnoen het is op die vloer dat zij hun rituelen uitvoeren. die vloer stelt het samenkomen van beide werelden voort.

even snel gegoogled en zie hier, een tempel ter ere van krishna, een djnoen die men aanbid als god. en ja hier weer die vloer als teken van de wereld van de mens en die van de djnoen die samenkomt, toevallig.
Afbeelding

en om het even helemaal af te maken:
baby krishna, en ja weer die vloer. dus je ziet het heeft mij vijf minuten gekost om al deze afbeeldingen te vinden, het is duidelijk voor hij die zien wilt.
Afbeelding

Afbeelding

BL@DE:

Het zaakje stinkt behoorlijk als je dieper naar gaat graven... :-*
Zoals ik het tot nu moet beoordelen, zeg ik dat hij de kluwen wou komen van degene die hem in zijn macht hadden, en gebruikten om het grote publiek te kunnen bereiken...
the nazihunter S.

ma 17 jan 2011, 18:59

[quote name="mozes"]Barst, ik herinner me in eens een video met Jermaine.
Dit ging over waarom michael regelmatig en alleen met zijn vader mee moest.
Dit gebeurde toen hij nog heel jong was.

Ik heb alleen geen flauw idee meer, waar dat interview plaatsvond, of wanneer dat geweest is.

Damn!, iemand die dit herkent, en het weet terug te vinden?[/quote]
yea
michael werd door zn vader naar hotels gebracht waar die platenbonzen zaten...was ie een paar dagen weg....en als ie terugkwam was ie een week doodziek.....zn vader verkocht hem aan pedo's
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 17 jan 2011, 23:46

Dat was hem nazihunter S.
Over pedo werd niks gezegt, maar wel dat er iets niet helemaal klopte...

ik denk dat dan de monarch programming plaatsvond.
the nazihunter S.

di 18 jan 2011, 01:01

en de sex abuse....wees maar niet bang...bij monarch mind control word heel veel geneukt

de nazi hunter is trouwens SupRemE....maar ik kan bijna niet inloggen
ik weet nog dat jermaine zei dat ie doodziek terugkwam...ik weet welk filmpje je bedoelt, ik kan hem ook niet vinden....hij zit verwerkt in een docu
the nazihunter S.

di 18 jan 2011, 01:04

sex slaves en het liefst kinderen....

zijn mensen bekend bij de docu: "ring of silence"....over die gast, King heet ie geloof ik, die voor politiek amerika jongentjes regelde om te neuken....
the nazihunter S.

di 18 jan 2011, 01:06

edit: het is Conspiracy Of Silence
combi
Administrator
Administrator

di 18 jan 2011, 01:48

[quote name="the nazihunter S."]edit: het is Conspiracy Of Silence[/quote]

en naam was Larry King
Over die rotzooi :-x kan je een heel nieuw topic openen:

[google]http://video.google.com/videoplay?docid ... 0058527688#[/google]

[quote]In 1993 a team from Yorkshire Television came to Omaha, Nebraska to document, investigate, and un-cover the mysteries surrounding the Franklin case and the ensuing cover-up. What the team would find through the course of their near year long investigation would ultimately reach to the White House itself, where they found that then Vice-President George H.W. Bush had been implicated in the crimes surrounding the case. The explosive documentary was scheduled to air in 1994 on the Discovery Channel. At the last minute to program was pulled from the airwaves, and to this day has never made to television screens. See the documentary certain interests didn't want you to see.

edit:

ook al 'hoort' het niet helemaal hier in dit topic maar meer bij topic over Micha Kat, demmink? toch maar ff een QFF-kiertje open naar deze info:

Pedophile politicians make pedophile priests seem holy.

http://evanravitz.com/silence/

The Nebraska State investigation starting in 1988 into the failure of the Franklin Bank & Trust soon turned up something much uglier: Franklin's general manager Larry King --then the rising Black star of the Republican Party, singing the national anthem at the 1984 and 1988 Republican Conventions, later in prison for embezzling $40 million-- was also luring children from nearby Boy's Town and the streets of Omaha into forced prostitution. The clients were prominent politicians, media and industrial magnates around the country -including King, the Omaha Chief of Police, the owner of Nebraska's largest newspaper, the Omaha Herald, and, according to several children, then-Vice-President George Bush the Father. Videos of the "parties" were used for blackmail, which may corrupt our government to this day. Kids were tortured, threatened, and in at least once case, murdered, to keep them in line.

"Conspiracy of Silence" by Britain's Yorkshire TV -scheduled for the Discover Channel on May 3, 1994 but cancelled and never publicly aired until now on the web, includes much of the Franklin Committee's video interviews with the child victims.

The Omaha Herald led the media vilification of the kids. The FBI threatened the kids with perjury prosecution if they told their story, and after 2 recanted, they did put the one remaining who stuck to her story in prison. After the State's lead investigator Gary Caradori and his young son were killed in the unexplained breakup of his plane in midair the investigation died as other victims refused to talk or recanted their video testimony in court. This documentary picks up the pieces.

What happened to this video that the American people were supposed to see in 1994? We are told the final version was destroyed after payment (and threats?) by government agency prevented it being shown. This is a copy of the salvaged "work print" and is about 97% complete.

Then-Nebraska State Senator John DeCamp, who continues to be the kids' lawyer, pro bono, wrote the best-selling The Franklin Coverup, now out in an updated edition. You can read the intro & table of contents, thanks to Amazon.com right here. Or read the whole book courtesy of Tara Carreon's American Buddha Online Library! We believe this is more evidence that absolute power corrupts absolutely and that We the People must break the monopoly of power by an increasingly arrogant and dangerous government. Our terrorist enemies hate our government; not us, but we pay the price. You may find an answer at Vote.org.

In the spirit of peoples around the world who resist the New World Order announced in 1992 by George Bush the father

God save the children of the world from tyrants who use them for sex, power, and cannon-fodder.

photocopy of US District Judge Urbom's $1 million civil judgement against Larry King, to victim Paul Bonacci:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
the nazihunter S.

di 18 jan 2011, 01:57

en michael was geen uitzondering....net als britney, justin, christina...enz.enz.

alle kind sterretjes zijn misbruikt...

andres waren ze nu niet bekend...

talking about selling your soul
Plaats reactie

Terug naar “Muziek”