Manipulaties

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
filosofische zon
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 30 jul 2013, 00:45

[quote=""Nexion" post=74293"]Dat kan ik me nog herinneren, inderdaad.

Maar "waarin" bevind je je dan?[/quote]

Net een heel stuk getypt wil ik het plaatsen weg is ie.... dacht krijg lekker een dikke vinger.. Maar goed ff kort op jou vraag.
Deep down the rabbit hole... partner die je een psychose aan wil praten (met deskundige collega’s 25 jaar ervaring over gesproken gaven aan spanningen geen psychose)... criminelen families uit mijn woonplaats 4 deuren verder in dezelfde straat ergens 2 provincies verder waar ik net mijn huis had gekocht... . wakker aan het worden

Dank daarvoor!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Nexion
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 30 jul 2013, 11:50

Ah, ok lol. Te lang getikt en dan, poof, weg. Kan gebeuren. :)

"Wakker" worden is 1 ding, wakker blijven en je door ontwikkelen is een heel ander ding. Maar wel mooi dat je nu de kans hebt om sommige dingen te zien zonder de sluier der Illusies. Niet altijd even prettig om te ervaren, de waarheid is hard en niet altijd even mooi.

Vele mensen die "wakker" worden gaan na verloop van tijd weer lekker slapen omdat ze (nog) niet om kunnen gaan met datgene wat ze zien en ervaren.

Wakker BLIJVEN en door ontwikkelen is een kwestie van objectief blijven. Emoties werpen weer een klein sluiertje over hoe de dingen werkelijk zijn.

R>=O

Stay in touch. Vragen staat vrij. :)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, ThaViking, abrakadaver
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 30 jul 2013, 13:00

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, abrakadaver, filosofische zon
Khaos
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 30 jul 2013, 16:04

Stapje voor stapje! ;)
Mooi plaatje trouwens Nex.
Dit gaat zeer new-agerig klinken, maar van binnenuit komt de juiste informatie. Het is (soms) alleen moeilijk om dit in een goed context te plaatsen. Zelf ervaar ik het als prettig om je niet vast te houden aan bepaalde denkbeelden van anderen. Wat er is geschreven is leuk, het zijn wijsheden, maar het hoeft in principe nog geen waarheid te zijn.

Ervaar je overigs nog steeds (hedendaags) problemen met die groep mensen?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, Nexion
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 31 jul 2013, 02:08

Filosofische zon, wie was jij op niburu?

Enige wat ik over bert weet, is dat hij 'beef' had met Eva en Eva met hem. Maar volgens mij speelde dit zich af voor 2007.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
filosofische zon
Junior QFF-er
Junior QFF-er

vr 02 aug 2013, 17:14

[quote=""Nexion" post=74348"] Emoties werpen weer een klein sluiertje over hoe de dingen werkelijk zijn[/quote]

En dat willen ze juist. Nee deze hebben ze geprobeerd in slaap te houden, maar dat gaat ze niet meer lukken.

Ik heb mogen zien, that iam gonna watch them fall.
filosofische zon
Junior QFF-er
Junior QFF-er

vr 02 aug 2013, 17:17

[quote=""nova" post=74408"]Filosofische zon, wie was jij op niburu?

Enige wat ik over bert weet, is dat hij 'beef' had met Eva en Eva met hem. Maar volgens mij speelde dit zich af voor 2007.[/quote]

De bert als het de bert is die ik vermoed gaat het nog veel verder terug dan 2006 maar 1978/1979 satanist inbreker en kinderverkrachter.
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

za 03 aug 2013, 16:47

[quote=""filosofische zon" post=74502"][quote=""nova" post=74408"]Filosofische zon, wie was jij op niburu?

Enige wat ik over bert weet, is dat hij 'beef' had met Eva en Eva met hem. Maar volgens mij speelde dit zich af voor 2007.[/quote]

De bert als het de bert is die ik vermoed gaat het nog veel verder terug dan 2006 maar 1978/1979 satanist inbreker en kinderverkrachter.[/quote]

Okee, ja daar weet ik verder niks van..

Maar wie was (en/of ben) jij op niburu?
baphomet
Administrator
Administrator

zo 25 jan 2015, 01:52

Ja f-zon, wie was jij? :) En hoe gaat het nu met je?
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”