QFF toekomst

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 04 mei 2012, 02:00

Goed nieuws Bapho !

QFF zonder QFF erts is geen QFF.

Laat de mollen en trollen maar lekker naar Nibubu verhuizen.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
kraven

vr 04 mei 2012, 02:20

Ok, duidelijk.

Ik heb gezegd dat deze optie over is omdat ik het zat was achter Bapho aan te vangen, etc...

Maar:

Ik heb destijds wel QFF overeind gehouden om de reden dat ik het potentieel zie van deze site.
Bapho is QFF imo. En de reacties gisteren en vandaag lieten dat ook al zien.

Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen en ook na overname deze site in de lucht kunnen houden. Dit betekend dus dat ik nog een laatste keer mee ga in het verzoek, maar het betekend ook dat deze "redding" een eenmalige actie was.

Bapho ik ga de rekening opmaken en mail je de details van hoe en wat.

Wel zeg ik bij voorbaat dat ik geen zaken als uitstel meer zal accepteren. Na de voltooide transactie kunnen we beiden onze eigen weg gaan.

Ik wens je alvast veel succes met QFF evenals de rest van de leden hier.

B)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, Permuter 0., Het Dolle Eland, FreeElectron, ninti
ddww

vr 04 mei 2012, 02:25

Beste leden,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter kan vertrekken omdat mijn inbreng en aanwezigheid niet gewaardeerd wordt, dat is me duidelijk geworden.
Helaas ten spijt van de leden die me wel na aan het hart liggen.
Ik wens dan ook een ieder het beste.

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

Mvg,
DDWW
kraven

vr 04 mei 2012, 03:18

Rekening verstuurd Bapho, dat moet lukken lijkt me ;)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 04 mei 2012, 03:36

[quote=""ddww" post=54478"]Beste leden,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter kan vertrekken omdat mijn inbreng en aanwezigheid niet gewaardeerd wordt, dat is me duidelijk geworden.
Helaas ten spijt van de leden die me wel na aan het hart liggen.
Ik wens dan ook een ieder het beste.

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

Mvg,
DDWW[/quote]

Heb ik iets gemist?
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Dromen
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 19:17

Ik vind het zéér betreurenswaardig hoe dit allemaal is gelopen, en zeker dat er members (ddww) zijn weg gegaan. Het hele verhaal verdient geen schoonheidsprijs, maar ik wil er ook niet al teveel over door emmeren.

Bij deze, nogmaals, wil ik je wel bedanken voor het verzorgen van QFF voor 7 maand lang, Kraven.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, Het Dolle Eland
kraven

vr 04 mei 2012, 20:03

Als Bapho mij nu ook even zijn naw gegevens mailt kan ik de boel rondmaken.

Dat is nodig voor de facturatie van de hosting en overdracht domein.

Rest is geregeld dus wachten is op die details.

Verder wens ik jullie veel succes met QFF en wil ik jullie als laatste graag verzoeken ook mijn account even op te heffen. Wat jullie met mijn posts doen moeten jullie zelf weten.

Dank.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 20:12

[quote=""Dromen" post=54500"]Ik vind het zéér betreurenswaardig hoe dit allemaal is gelopen, en zeker dat er members (ddww) zijn weg gegaan. Het hele verhaal verdient geen schoonheidsprijs, maar ik wil er ook niet al teveel over door emmeren.

Bij deze, nogmaals, wil ik je wel bedanken voor het verzorgen van QFF voor 7 maand lang, Kraven.[/quote]

Dit is wellicht toepasselijk...:
"...Sometimes walking away has nothing to do with weakness, and everything to do with strength.

We walk away not because we want others to realize our worth and value, but because we finally realize our own
..."
:love:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Vortex
combi
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 22:29

[quote=""Vrillon" post=54460"]Ik zie QFF liever in de handen van QFF-papa bapho, je zal er in eerste instantie misschien niet veel van merken, maar op de lange termijn denk ik wel, dat is niks tegen kraven, maar gewoon een gevoel, maarja als het financieel en om andere redenen niet zo kan zijn dan houd het op. Zie bapho hier ook niet veel meer, kom hier zelf wel geregeld kijken maar reageer niet veel, heb ik eigenlijk ook nooit gedaan, ben kwa persoon ook een beetje een buitenbeentje hier volgens mij (waar ben ik dat niet), maar desalniettemin zou ik QFF niet willen missen.

Maarja mocht er op 'fysiek' gebied dingen veranderen (wat in principe niet gaat gebeuren als ik het goed begrijp) zal ik er m'n mening wel op geven, want net als combi heb ik ook grootse moeite met veranderingen, maar ik ben wel voor perfect functioneren, maar er mag 'fysiek' in principe niks veranderen, als je dit kunena forum zou vervangen door een mybb/phpbb forum zou dat wel een hoop schelen in queries per pagina, maar het is dan toch anders, ik heb zelf sowieso geen moeite met de snelheid van QFF sinds we de nieuwe shout hebben. Het enige wat ik mis is dat niet-gelezen posts niet voor altijd niet-gelezen blijven zolang ik ze niet gelezen heb.

Ik dacht ik moet ook even reageren, voor de rest hoef je niet veel van mijn post aan te trekken.

EDIT: oja een archief is natuurlijk onacceptabel, mocht er een verandering in software komen moet je gewoon die posts omzetten zodat ze daar ook goed voor de dag komen. Dat heb ik bij de overgang van de vorige versie naar hier ook gedaan.[/quote]

"kwa persoon ook een beetje een buitenbeentje hier volgens mij"

join the club vrillon, dat ik hier zg artikelen neer zet maakt mij niet minder een buitenbeentje dan wie dan ook, zowel hier als in het 'normale' leven.
kraven

ma 07 mei 2012, 06:25

Dit is mijn laatste post op deze site.

De host is ingelicht en Bapho en Dromen hebben een CC van de email. Ook verwacht de host een contact van Dromen want dat heb ik doorgegeven evenals de Whois info.

Hiermee is mijn deel gedaan en QFF opnieuw 100% in handen van Bapho.

Ik zie dat jullie mijn admin status reeds hebben verwijderd. Ik zou het op prijs stellen als jullie mijn hele account zouden verwijderen, want ik gebruik het niet meer.

Tot ziens ergens op het web.

Kraven
urubin.com
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
baphomet
Administrator
Administrator

ma 07 mei 2012, 14:18

Achtergrond is weer geupdate, frontpage ook en andere gegevens ook weer aangepast en ik zal je account nog even uit de database knallen Kraven.
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

ma 07 mei 2012, 21:16

En dankzij Vrillon is Kraven nu ook uit de database verwijderd als user, account verwijderd dus.
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 07 mei 2012, 22:45

Houdeoe en bedankt Kreef, succes in je volgende projecten etc.

En natuurlijk zijn we de buitenbeentjes, wij zijn de next step, wij zijn de echte illuminatie! ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

di 15 mei 2012, 20:27

Erg jammer dat dit zo moet gaan, maar QFF zou QFF niet zijn als het zijn eigen lot niet ondergaat ;). Erg sterk gebracht Bapho :).
Want de opzet was toch een vrije site van de bezoekers voor de bezoekers, die dan langzaam vorm krijgt door alle inbreng van iedereen als ik het een beetje begrepen heb.
(Daarbij vergeet ik niet dat er mensen hier zijn die er heel veel voor doen (Respect!) en andere (zoals ik) niks.

Ook ik wil Kraven echt Hartelijk bedanken voor de zorgen die hij voor de tijd die nodig is geweest op zich heeft genomen, echt ontzettend Tof van je!!
Kan me ergens voorstellen dat je duidelijkheid wil over hoe en wat.

Van mijn kant Respect voor iedereen die hier bij heeft bijgedragen aan de verzameling informatie maar ook de technische kant van QFF!!

Maar ook voor het onderling respect naar elkaar en voor het respecteren van elkaars mening en denkwijze!!

No Hard Feelings. :love: Y'all
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”