QFF toekomst

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 03 mei 2012, 07:41

sorry mensen ik heb per ongeluk verkeerd geklikt...schaam schaam...ik heb volgens mij iemands bericht verwijders...(van combi geloof ik) wou reply doen maar drukte verkeerd) aaarrrg...niet express !!

ok dmg restored...

alleen nu m'n eigen bericht kwijt...
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♪ ┏(°.°)┛ ┗(°.°)┓ ♪٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
kraven

do 03 mei 2012, 07:42

[quote=""combi" post=54444"]
Ik zeg nee tegen de keuze die jij gemaakt hebt om nee te zeggen tegen de mede qff ers die qff terug willen kopen en niet baphomet zelf die dat mailt, de voorwaarden dat er niks zou veranderen zijn veranderd wat dat kan ik nu even niet overzien en trek me daarom terug. [/quote]
Er is niks veranderd aan QFF ik ga gewoon niet meer achter Bapho aan lopen joehoe site weet je nog???? Dat heb ik 7mnd gedaan en is over. Ik heb niets aan QFF veranderd en heb daar ook geen plannen voor dus ik snap je even niet.

Daarnaast voel ik me buiten spel gezet omdat jij schrijft dat zijn mijn afspraken met baphomet klaar. Nou aangezien ik onder ander voorwaarden (groot woord) in ieder geval samen met elkaar dingen bedacht enz. De beginnersgroep, een aantal dan, deelt jouw zorgen over teruglopende bezoekers of joomala niet als ik dan lees (is aaname) dat jij er wp van gaat maken waarschijnlijk hier een archief van maak dat wil ik niet. Ik snap dat je daar geen boodschap aan hoeft te hebben, maar ik wel.[/quote]
Istoch ook zo met bapho was afgesproken dat ie het als hij wilde terug mocht hebben tegen kostprijs als schadeloosstelling. Dat betekend toch niet dat ik het aan iedereen te koop an moet bieden wie er zin in heeft? Alleen aan bapho en die heeft nu vaak genoeg verzaakt. 7 maanden zijn toch lang genoeg? Ook heb ik nergens gezegd er WP van te maken als ik het me goed herinner was dat een sneer van FE. Ik heb wel eens gezegd dat het me beter leek als platform. Maar imozit er toch een wereld van verschil tussen een mening hebben over iets en het aankondigen en doorzetten. heb ik niet gedaan en zijn ook geen plannen voor. Het enige wat ik wel graag had gewild is een keertje met alle mods en admins om de (virtuele?)tafel gewoon es kijken wat we allemaal vinden van QFF. Errug he?

Weet je voor de continuïteit zou het allemaal vast wel beter zijn dan bapho als gespreks-zaken partner maar helaas hij is niet zo, maar dat maakt ook dat hij wel samen met ons, voor mij iets unieks heeft neer gezet en dat doe jij niet op die manier.
Godzij dank zei de geq want soms word je er ook geq van, en wat jij doet met niburu ben ik je zeer dankbaar voor want ook ik mis dat maar nogmaals dat was niet zoals we qff opgezet hebben voor mij.[/quote]
hallo ik regel de zaakjes al meer dan 7 maanden. Nogmaals er is NIETS veranderd! Dus ik snap het echt niet bro...

Ik wil je ook niet beledigen want je hebt wel qff gered en dat zal ik nooit vergeten anders was het weg geweest.
Maar zoals ik het nu voel wil je bapho op de knieën krijgen, nou hij zal dat nooit doen en jij ? zie ik het goed ? weet ik niet zeker.[/quote]

Ook geen interesse in wat Bapho met z'n knieën doet moet Bapho weten. Ik wilde gewoon niet langer achter Bapho aan hobbelen om de volgende smoes te horen. Geen behoefte aan laten we het zo want het gaat prima. Wel zie ik technisch ruimte voor verbeteringen en wat is daar nou weer verkeerd aan?

Maar hoe dan ook ik doe niet mee aan die soap we richten wel weer een nieuwe amateur bulletinboard qff op als het moet want dat ben ik, wil geen pro zijn[/quote]

Tja als je dat wilt moet je dat doen. Ik vind het voorbarig Niemand vraagt je te veranderen nog wel in de laatste plaats ik. Ik vind dat je prima doet wat je doet en wat mij betreft doe je dat over 20 jaar nog :D Als je wil tenminste.
combi
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 08:45

[quote=""kraven" post=54451"][quote=""combi" post=54444"]
Ik zeg nee tegen de keuze die jij gemaakt hebt om nee te zeggen tegen de mede qff ers die qff terug willen kopen en niet baphomet zelf die dat mailt, de voorwaarden dat er niks zou veranderen zijn veranderd wat dat kan ik nu even niet overzien en trek me daarom terug. [/quote]
Er is niks veranderd aan QFF ik ga gewoon niet meer achter Bapho aan lopen joehoe site weet je nog???? Dat heb ik 7mnd gedaan en is over. Ik heb niets aan QFF veranderd en heb daar ook geen plannen voor dus ik snap je even niet.

Er is wel wat veranderd kijk maar naar de manier waarop je nu schrijft versus "moet je bij bapho zijn" om het even heel zwart wit te stellen. Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg niet dat het goed is ik zeg dat ik dat niet kan overzien, noem het een gevoel. zakelijk geen reet aan en dan waren we ook snel klaar eerlijk is eerlijk. Maar dat doe ik niet op qff en nogmaals daar kan ik nu even niks mee en trek me daarom terug logisch nee! maar wel mijn keuze voor nu.

Daarnaast voel ik me buiten spel gezet omdat jij schrijft dat zijn mijn afspraken met baphomet klaar. Nou aangezien ik onder ander voorwaarden (groot woord) in ieder geval samen met elkaar dingen bedacht enz. De beginnersgroep, een aantal dan, deelt jouw zorgen over teruglopende bezoekers of joomala niet als ik dan lees (is aaname) dat jij er wp van gaat maken waarschijnlijk hier een archief van maak dat wil ik niet. Ik snap dat je daar geen boodschap aan hoeft te hebben, maar ik wel.[/quote]
Istoch ook zo met bapho was afgesproken dat ie het als hij wilde terug mocht hebben tegen kostprijs als schadeloosstelling. Dat betekend toch niet dat ik het aan iedereen te koop an moet bieden wie er zin in heeft? Alleen aan bapho en die heeft nu vaak genoeg verzaakt. 7 maanden zijn toch lang genoeg? Ook heb ik nergens gezegd er WP van te maken als ik het me goed herinner was dat een sneer van FE. Ik heb wel eens gezegd dat het me beter leek als platform. Maar imozit er toch een wereld van verschil tussen een mening hebben over iets en het aankondigen en doorzetten. heb ik niet gedaan en zijn ook geen plannen voor. Het enige wat ik wel graag had gewild is een keertje met alle mods en admins om de (virtuele?)tafel gewoon es kijken wat we allemaal vinden van QFF. Errug he?

Je hoeft het ook niet aan iedereen te koop aan te bieden ik zeg zelfs dat ik snap dat je dat niet doet, je zal wel gek zijn. Maar onderstreept wel wat ik lees er is dus niks meer samen te bepalen want je zegt nee! klaar. Nogmaals snap wel dat je dat niet doet want wie is samen dan? en dat is dus veranderd.

Weet je voor de continuïteit zou het allemaal vast wel beter zijn dan bapho als gespreks-zaken partner maar helaas hij is niet zo, maar dat maakt ook dat hij wel samen met ons, voor mij iets unieks heeft neer gezet en dat doe jij niet op die manier.
Godzij dank zei de geq want soms word je er ook geq van, en wat jij doet met niburu ben ik je zeer dankbaar voor want ook ik mis dat maar nogmaals dat was niet zoals we qff opgezet hebben voor mij.[/quote]
hallo ik regel de zaakjes al meer dan 7 maanden. Nogmaals er is NIETS veranderd! Dus ik snap het echt niet bro...

zie hierboven

Ik wil je ook niet beledigen want je hebt wel qff gered en dat zal ik nooit vergeten anders was het weg geweest.
Maar zoals ik het nu voel wil je bapho op de knieën krijgen, nou hij zal dat nooit doen en jij ? zie ik het goed ? weet ik niet zeker.[/quote]

Ook geen interesse in wat Bapho met z'n knieën doet moet Bapho weten. Ik wilde gewoon niet langer achter Bapho aan hobbelen om de volgende smoes te horen. Geen behoefte aan laten we het zo want het gaat prima. Wel zie ik technisch ruimte voor verbeteringen en wat is daar nou weer verkeerd aan?

Gelukkig dat ik dat verkeerd zie dan 'dat geen behoefte aan' dus want dan werd het een lange soap, ik zeg ook nergens niet dat verbeteringen verkeerd hoeven te zijn, ik geef wel aan hieronder dat ik net zo makkelijk op een ouderwets iets zit als het maar redelijk werkt heb geen behoefte aan perfectie. En zoals je kan zien heb ik moeite met veranderingen.

Maar hoe dan ook ik doe niet mee aan die soap we richten wel weer een nieuwe amateur bulletinboard qff op als het moet want dat ben ik, wil geen pro zijn[/quote]

Tja als je dat wilt moet je dat doen. Ik vind het voorbarig Niemand vraagt je te veranderen nog wel in de laatste plaats ik. Ik vind dat je prima doet wat je doet en wat mij betreft doe je dat over 20 jaar nog :D Als je wil tenminste.[/quote]

Ik snap ook dat je me niet gevraagd hebt om te veranderen maar ik trek me toch terug als admin omdat ik het niet kan overzien. Nog steeds een gevoel en waarschijnlijk wel helemaal totaal nergens opslaand en overbodig. Dit is hoe ik mijn ding gedaan heb op qff zie mysterie topic "niet onder woorden te brengen" en daar kom ik nu mee in de knoop. Maar goed dat was mijn keuze om na mijn hartaanval meer met gevoel werken.

Mocht ik het toch onder woorden moeten brengen voor wat duidelijkheid:
Zoals je leest gaat het ook meer om mijzelf en hoe ik tegen de nieuwe situatie aankijk dan dat jij of bapho er nu nog een grote rol in spelen, dat maakt me ook even verder niet uit. Ik trek de stress van veranderingen nu dus gewoon niet met mijn hart, ongeacht of het nu een verbetering of verslechtering is en daarvoor bescherm ik me nu door afstand te nemen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, Tobi
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 14:30

[quote=""kraven" post=54451"]
(....)
Ook heb ik nergens gezegd er WP van te maken als ik het me goed herinner was dat een sneer van FE. Ik heb wel eens gezegd dat het me beter leek als platform. Maar imozit er toch een wereld van verschil tussen een mening hebben over iets en het aankondigen en doorzetten. heb ik niet gedaan en zijn ook geen plannen voor. Het enige wat ik wel graag had gewild is een keertje met alle mods en admins om de (virtuele?)tafel gewoon es kijken wat we allemaal vinden van QFF. Errug he?[/quote]

Die "sneer van FE" is gebaseerd op je eigen uitspraken hier en elders.
Als je dat niet meer weet of niet wil weten ..... soit.
Helaas ben ik niet van de dingen loggen en opslaan dus ik kan het niet hard maken.

Verder is jouw verhaal wel duidelijk en ik snap het zelfs ook nog na een nachtje goed slapen. Je staat volkomen in je recht.

Rest de vraag: wat nu? Hoe gaan we verder?
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 03 mei 2012, 18:01

[quote=""FreeElectron" post=54454"][quote=""kraven" post=54451"]
(....)
Ook heb ik nergens gezegd er WP van te maken als ik het me goed herinner was dat een sneer van FE. Ik heb wel eens gezegd dat het me beter leek als platform. Maar imozit er toch een wereld van verschil tussen een mening hebben over iets en het aankondigen en doorzetten. heb ik niet gedaan en zijn ook geen plannen voor. Het enige wat ik wel graag had gewild is een keertje met alle mods en admins om de (virtuele?)tafel gewoon es kijken wat we allemaal vinden van QFF. Errug he?[/quote]

Die "sneer van FE" is gebaseerd op je eigen uitspraken hier en elders.
Als je dat niet meer weet of niet wil weten ..... soit.
Helaas ben ik niet van de dingen loggen en opslaan dus ik kan het niet hard maken.

Verder is jouw verhaal wel duidelijk en ik snap het zelfs ook nog na een nachtje goed slapen. Je staat volkomen in je recht.

Rest de vraag: wat nu? Hoe gaan we verder?[/quote]

laten we eerst maar eens inventaris opmaken...
wie zijn er nog...wie is pleite
wie heeft strax welke functie etc
enz
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♪ ┏(°.°)┛ ┗(°.°)┓ ♪٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
kraven

do 03 mei 2012, 18:10

Tja hoe gaan we verder. Wat is er niet duidelijk aan er is niets veranderd?

Ik zal mijn laatste reply naar Bapho hier posten dan snappen jullie het hopelijk

> Ik dacht dat we QFF zo zouden laten als het was, daar komt nu opeens
> verandering en en ik wordt met druk geconfronteerd, ik heb alle oude mails
> ook nog Everwijn en daarin schep je de indruk dat je het allemaal prima vind
> zo, dus ik snap de ophef nu niet ineens. Verder heb ik niets uit mijn duim
> gezogen en ook deze opmerking laat mijns inziens zien dat je intenties
> anders zijn dan de mijne en die van de meeste QFFers.
>
> QFF loopt toch? dat ik geen tijd heb om artikelen te schrijven neemt niet
> weg dat anderen dat dan toch kunnen doen?
>
> Ik heb godverdomme 1,5 jaar bijna elke dag 24 uur lang in QFF gestoken man,
> en weet inmiddels ook al lang dat als ik niet meer schrijf het aantal lezers
> en bezoekers afneemt...
>
> Dus mij buitenspel zetten (dat gevoel geef je me namelijk) betekend ook dat
> QFF geen QFF meer is, maar ook dat weet je al lang waarschijnlijk.
>
> Goed, nogmaals ik wil aan veel dingen meewerken? QFF is toch prima? waarom
> moet het anders? dat zie ik even niet in?
>
> Daarnaast Wordpress is niet beter dan Joomla zoals je zelf graag aan
> iedereen voorhoudt Everwijn, Joomla heeft nu eenmaal voor iemand die alleen
> wordpress kent misschien wat te veel haken en ogen omdat het wat minder
> makkelijk en dus gecompliveerder is en wat minder commercieel gericht
> wellicht, maar daar ging het niet om toch?
>
> Groet,

En mijn reply:

Idd daar ging en gaat het niet om.

Waar het om gaat en wat niemand incluis jij blijkbaar wil zien is dat
ik na zoveel maand alle redenen oorzaken etc... wel heb gehoord,
gezien en gelezen.

Je hebt de oude mails nog? Mooi ik ook en dan kan je ook nalezen dat
ik het nooit prima heb gevonden als jij een tijd afsprak, ik weer
achter je aa moest omdat jij niets van je liet horen. Zo ook deze
keer.

Daar heb ik dus genoeg van. En toen je stil bleef op mijn reply
besloot ik eens he gesprekspartners op te zoeken waar mijn vermoeden
werd bevestigd.Pas nadat ik aangaf geen uitstel meer te doen werd je
druk. kortom je hebt 7mnd niks lopen doen wat dat betreft en dat moet
je helemaal zelf weten maar dat is voor mij reden genoeg te zeggen ok,
ik schuif niet meer geen geziek meer over terugnemen want dat doe je
toch niet.

en dat is idd prima want dan hoef ik er ook niet meer achteraan.

Dat was de duidelijkheid die ik zocht. De rest werd erbij gesleurd
door het beheer en wat leden daar.

nu wel duidelijk?

mvg,

Dus zoals jullie kunnen lezen heb ik ook naar Bapho gecommuniceerd dat er niets hoeft te veranderen. We/jullie kunnen gewoon verder. Ik heb mezelf gewoon wat werk bespaard is all.

Uiteraard kan er van alles en nogmaals ik wil best met alle beheerders om de tafel want ik zie idd wel ruimte voor verbetering maar dat hoeft niet gelijk een WP versie met mybb te betekenen zoals wel vaak wordt beweerd. Ik ga echt niet ontkennen dat ik een voorstander ben van zo'n constructie maar ik ben er niet mee getrouwd hoor :D

Ik geef met dat hele gedoe gewoon aan dat ik:

1. De knoop heb doorgehakt en niet meer wacht op Bapho om de boel over te nemen en QFF verder niet te koop is punt.

2. Ik dus bereid ben om de zooi technisch eens onder de loep te nemen en te verbeteren waar mogelijk.

3. Ik dat in samenspraak wil doen en niet zaken gewoon ff doordrukken. Maar dan moet die bereidheid er aan de andere kant natuurlijk ook zijn.

Nogmaals aan QFF as is wil ik helemaal niets veranderen.

Gezien de reacties op de Shout gister wordt dat niet gehoord dus zeg ik melden jullie je maar als er wel in redelijkheid gepraat kan worden.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 18:27

[quote=""kraven" post=54456"]
(....)
Dus zoals jullie kunnen lezen heb ik ook naar Bapho gecommuniceerd dat er niets hoeft te veranderen. We/jullie kunnen gewoon verder. Ik heb mezelf gewoon wat werk bespaard is all.

Uiteraard kan er van alles en nogmaals ik wil best met alle beheerders om de tafel want ik zie idd wel ruimte voor verbetering maar dat hoeft niet gelijk een WP versie met mybb te betekenen zoals wel vaak wordt beweerd. Ik ga echt niet ontkennen dat ik een voorstander ben van zo'n constructie maar ik ben er niet mee getrouwd hoor :D

Ik geef met dat hele gedoe gewoon aan dat ik:

1. De knoop heb doorgehakt en niet meer wacht op Bapho om de boel over te nemen en QFF verder niet te koop is punt.

2. Ik dus bereid ben om de zooi technisch eens onder de loep te nemen en te verbeteren waar mogelijk.

3. Ik dat in samenspraak wil doen en niet zaken gewoon ff doordrukken. Maar dan moet die bereidheid er aan de andere kant natuurlijk ook zijn.

Gezien de reacties op de Shout gister wordt dat niet gehoord dus zeg ik melden jullie je maar als er wel in redelijkheid gepraat kan worden.[/quote]

Kijk, dat is een duidelijk én constructief verhaal. Dank je Kraven!
Ik ben met name blij om dit:
Ik heb begrepen dat de gemoederen vannacht nogal hoog oplaaiden, heb niet alles meegekregen maar ik denk dat emoties de overhand hadden.
de ochtend erna ziet het er (althans voor mij) al weer wat anders uit .....

Gisteravond heb ik me ook laten meeslepen en dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen.
Daarvoor maak ik mijn excuses en speciaal naar Mirrie en ddww toe.
op zeker moment wordt emotie op emotie gestapeld, worden er conclusies getrokken en worden de stellingen betrokken waar dat, met een beetje koel hoofd, helemaal niet nodig is.

Ik wil graag verder met QFF, hier op deze plek en met mijn vrienden.
Ik hoop dat er meer zijn die dit ook willen doen, want wij allen maken QFF tot wat het is!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt
kraven

do 03 mei 2012, 20:16

Mooi dat FE ook weer kan lezen :D. Zoals ik al aangaf jullie melden je maar als jullie weer voor rede vatbaar zijn....
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 20:33

Ik zie QFF liever in de handen van QFF-papa bapho, je zal er in eerste instantie misschien niet veel van merken, maar op de lange termijn denk ik wel, dat is niks tegen kraven, maar gewoon een gevoel, maarja als het financieel en om andere redenen niet zo kan zijn dan houd het op. Zie bapho hier ook niet veel meer, kom hier zelf wel geregeld kijken maar reageer niet veel, heb ik eigenlijk ook nooit gedaan, ben kwa persoon ook een beetje een buitenbeentje hier volgens mij (waar ben ik dat niet), maar desalniettemin zou ik QFF niet willen missen.

Maarja mocht er op 'fysiek' gebied dingen veranderen (wat in principe niet gaat gebeuren als ik het goed begrijp) zal ik er m'n mening wel op geven, want net als combi heb ik ook grootse moeite met veranderingen, maar ik ben wel voor perfect functioneren, maar er mag 'fysiek' in principe niks veranderen, als je dit kunena forum zou vervangen door een mybb/phpbb forum zou dat wel een hoop schelen in queries per pagina, maar het is dan toch anders, ik heb zelf sowieso geen moeite met de snelheid van QFF sinds we de nieuwe shout hebben. Het enige wat ik mis is dat niet-gelezen posts niet voor altijd niet-gelezen blijven zolang ik ze niet gelezen heb.

Ik dacht ik moet ook even reageren, voor de rest hoef je niet veel van mijn post aan te trekken.

EDIT: oja een archief is natuurlijk onacceptabel, mocht er een verandering in software komen moet je gewoon die posts omzetten zodat ze daar ook goed voor de dag komen. Dat heb ik bij de overgang van de vorige versie naar hier ook gedaan.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
kraven

do 03 mei 2012, 20:54

Bapho kan wat mij betreft gewoon zijn ding blijven doen hoor.

Ik wil alleen niet meer na het verstrijken van elk door Bapho zelf gestelde deadline achter hem aan moeten vangen om het volgende excuus te horen waarna het ritueel weer begint.

Dat heb ik hiermee gestopt. Meer niet. QFF is niet te koop voor niemand en dat betekend rust aan mijn kant en tijd die ik beter kan besteden.

Verder kan er een hoop, maar hoeft er niets.

Ze melden zich maar als ze voor rede vatbaar zijn.
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 22:27

ff de geest van weleer naar boven halen B)

nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 01:06

We will keep on trucking! Laat dat duidelijk zijn. Ik heb Kraven per mail net duidelijk gemaakt QFF terug te willen en dat dat geld er is dankzij de harde QFF kern. De echte ziel van deze website, net als dat WE dat ook waren voor een grote groep mensen eerder op het Niburu forum. Daarmee wil ik dan ook gelijk duidelijk maken dat als QFF niet terug kan naar ons er wat mij betreft HIER geen QFF meer zal zijn maar dat de ZIEL van QFF zich elders wel weer zal manifesteren. WIJ (De harde Qern QFFers) vinden het namelijk erg belangrijk om ons THUIS te voelen, en als dat niet meer HIER kan dan maar ergens ANDERS.

Zonder de Harde kern van QFF en zonder de ZIEL dus heel geen QFF meer HIER maar gewoon weer ergens anders... Daar staat QFF namelijk ook voor... We doen onze naam letterlijk EER aan door daar te gaan waar het NOODLOT ons heen zal voeren...

Ik schaak trouwens graag... Maar dat ter zijde...

Daarnaast gaat het nu om een domeinnaam, prima, maar de formule, de naam, het logo en alle inhoud zijn gewoon het intellectuele eigendom van anderen, dat is iets dat je zeker niet moet onder schatten. Enfin ik heb mijn zegje gedaan, en daar wil ik het vooralsnog bij laten daar verder onderbouwen van mijn standpunten nu even geen zin heeft.

Ik hoop gewoon dat je in kunt gaan op mijn verzoek QFF weer retour te doen daar er dus achter de schermen door QFFers aan een oplossing is gewerkt en we het nooit hebben gehad over dat QFF opeens dan NIET meer te koop zou zijn. Mochten we er niet uitkomen zullen we je heus geen ultimatum stellen hoor Kraven, maar zoals ik hier boven reeds aangaf zal dan het noodlot beslissen over de locatie waar we de ZIEL van QFF het gevoel kunnen geven weer op een plek te zijn waar deze ZIEL zich THUIS kan voelen.

Al met al lijkt het me dus niet zo heel moeilijk, en ja je kan me van alles verwijten, mijn communicatie met jou verdient zeker geen schoonheidsprijs maar om daarom nu opeens zo radicaal en resoluut te zeggen dat QFF niet meer te koop is lijkt me een beetje een overtrokken reactie op mijn slechte communicatie.

We kunnen er dus een hele boel woorden nog aan vuil gaan maken maar dat is voor mij dan weer geen optie om heel eerlijk te zijn, daar ik gewoon wil dat we er op een nette manier uitkomen met elkaar in de geest van hoe QFF is.

Ik heb geen zin in Nibu toestanden hier, dan verbranden we het oude schip wel achter ons om elders in de zelfde geest verder te gaan, want die geest die waart al een tijd niet meer op QFF en dat mis ik best om heel eerlijk te zijn en ik weet dat ik hier niet alleen in sta. Daarnaast ben ik me terdege bewust van de oorzaak van dat gemis...

Verder: even goede vrienden en no hard feelings...

Fraternally Yours,

Baphomet
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, Permuter 0., Tobi, Toxopeus
combi
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 01:33

Kan het niet beter zeggen.

Overigens weiger ik absoluut een een zwarte piet naar kraven te spelen zelfs al besluit hij om deze qff niet terug te geven want idd een schoonheids-prijs hoe het gegaan is ... .
baphomet
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 01:37

ik wil noch kraven noch iemand anders de zwarte piet toespelen. er is al genoeg gezwartepiet en bij qff past dat mijns inziens niet...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

vr 04 mei 2012, 01:48

[quote=""baphomet" post=54473"]ik wil noch kraven noch iemand anders de zwarte piet toespelen. er is al genoeg gezwartepiet en bij qff past dat mijns inziens niet...[/quote]

Dat bedoel ik ook, wat er gisteren in de shout gebeurde was vreselijk en ik denk dat we hier verder geen antonaki toestanden moeten hebben, de baphonaki toestand :P van nu is al zwaar genoeg :(

Maar goed de zet is nu aan Kraven ik ga weer even wieberen
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”