QFF toekomst

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 04:02

THEY WILL NOT FORCE US!
THEY WILL STOP DEGRADING US!
THEY WILL NOT CONTROL US
WE WILL BE VICTORIOUS!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, Het Dolle Eland, Vortex, Toxopeus, ninti
kraven

do 03 mei 2012, 05:12

He he eindelijk eens wat passie in een draadje. blij te zien dat er hier nog mensen zitten die het wel een fuq kan schelen hoe het reilt en zeilt met QFF.

allereerst leer eens lezen B)

Jullie blijven maar zeiken over geld en ik heb nu al tig keer gezegd het gaat niet om geld het gaat om duidelijkheid. Het feit dat er nu pas wordt na gedacht zegt al voldoende over hoe ik aan het lijntje ben gehouden de afgelopen maanden.

Ik waardeer het dat jullie je best doen die centen nog bij elkaar te krijgen ook maar het is niet nodig. Simpelweg omdat mijn afspraken met Bapho waren niet met QFF.

Bapho style, Kraven Style fuq it ik wil QFF style en wie dat verzorgd zal me ook worst wezen. Al dat gespeculeer over wat ik wel of niet zal doen met QFF is ook voorbarig en eigenlijk overbodig. Als ik al iets zou doen is het een meeting(virtueel?) beleggen met alle admins hier om te zien waar iedereen staat en wat iedereen wil.

De boodschap in dit draadje is duidelijk Bapho kan QFF niet terugkopen iets waar ik in het begin al voor gewaarschuwd heb en dus ook blijkt te kloppen.

De "bezems" van The Gray moet je dan ook niet te letterlijk nemen. Die man was/is gewoon oprecht boos hoe ik behandeld ben(aan het lijntje gehouden). Ik waardeer het, maar ook dat is niet nodig want ik ben niet boos. Ik ben het wel zat. Vandaar ook mijn deadline.

Daarom stel ik simpelweg dat door het niet nakomen van tig afspraken door Bapho en de omstandigheden maken me hierbij niet uit. Dat de mogelijkheid QFF te kopen hiermee is vervallen. Hij had naar eigen zeggen tot eind Q1 en hoogstens begin Q2 hiervoor nodig en ik heb nog braaf gewacht tot ruim half Q2, maar nu is het ook op.

Gaat er wat veranderen? Niet perse wat mij betreft blijft bapho de admin net als altijd heb ik geen problemen mee alleen is er nu duidelijkheid dat QFF van mij is en blijft. Simpel as that.

Ik weet dat sommigen van jullie nu zitten te knarsetanden want jullie zien mij als de evil bastard en dat ben ik voor sommigen(He Anton Teuben? :D ) ook wel, maar NIET wat betreft QFF dus zullen we ipv te gaan speculeren alle admins hier eens in een chatroom stoppen en zien waar we allemaal naartoe willen? Het enige wat ik wil is een goed lopend QFF ipv een doodbloedend QFF.

What Say You?
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

do 03 mei 2012, 05:21

Uhhh..
Eye Say

combi
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 05:23

Duidelijk kraven maar voelt wel dat ik nu buiten spel gezet ben want zo zijn wij niet qff begonnen.
En nee je bent geen evil bastaard integendeel je doet blijkbaar slechts wat je afgesproken hebt met baphomet en dat aan het lijntje worden gehouden zegt helaas alles en daar kan ik niks meer aan veranderen :( .

Maar voor alle duidelijkheid

ik zeg nee als admin en heb me admin af gemaakt, aan jou de keus wat je er mee doet ik weet het ff niet meer en ga nu rustig na denken.
Dromen
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 05:33

Ik denk dat Baphomet de site terug wil Kraven, en Bapho (we) zullen jouw per direct volledig terug betalen.
Toxopeus
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 05:38

Yep, en meerdere leden steunen Bapho!
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
kraven

do 03 mei 2012, 06:48

Ik denk dat het in de shout wel duidelijk is geworden dat het niet aan de orde is.
kraven

do 03 mei 2012, 06:49

[quote=""combi" post=54437"]Duidelijk kraven maar voelt wel dat ik nu buiten spel gezet ben want zo zijn wij niet qff begonnen.
En nee je bent geen evil bastaard integendeel je doet blijkbaar slechts wat je afgesproken hebt met baphomet en dat aan het lijntje worden gehouden zegt helaas alles en daar kan ik niks meer aan veranderen :( .

ik zeg nee als admin en heb me admin af gemaakt, aan jou de keus wat je er mee doet ik weet het ff niet meer en ga nu rustig na denken.[/quote]

Leg eens uit combi hoezo buitenspel gezet en waar zeg je eigenlijk nee tegen?
ninti
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 07:23

tja lieve mensen.. QFF is tijdlang in handen van iemand die gelukkig kon betalen en wel goeie energie in QFF zag.. nou welkom en held idd, met name omdat hij geloofde in opzet van QFF en diens leden..

Dus, maanden voorbij, zonder al te veel ophef.. en ineens ultimatum... nou..

beetje Qff-er in de war, shock want eigenaar ineens wilde plannen uitten over hoe het anders moest... En ondanks alle pogingen om financieel zaak op orde te stellen en QFF te behouden... alleen maar GIF!!... geen overleg mogelijk, wilde geld van Bapho.. en dat hij het elders op presenteerblaadje kreeg interesseerde niks.... lieve mensen,

slaap lekker... heb weer enorm veel geleerd.. ik hoop u ook!

I :love: QFF!
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
ddww

do 03 mei 2012, 07:26

[quote=""ninti" post=54442"]tja lieve mensen.. QFF is tijdlang in handen van iemand die gelukkig kon betalen en wel goeie energie in QFF zag.. nou welkom en held idd, met name omdat hij geloofde in opzet van QFF en diens leden..

Dus, maanden voorbij, zonder al te veel ophef.. en ineens ultimatum... nou..

beetje Qff-er in de war, shock want eigenaar ineens wilde plannen uitten over hoe het anders moest... En ondanks alle pogingen om financieel zaak op orde te stellen en QFF te behouden... alleen maar GIF!!... geen overleg mogelijk, wilde geld van Bapho.. en dat hij het elders op presenteerblaadje kreeg interesseerde niks.... lieve mensen,

I :love: QFF![/quote]
Je snapt het dus nog steeds niet, jammer...
combi
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 07:28

[quote=""kraven" post=54441"][quote=""combi" post=54437"]Duidelijk kraven maar voelt wel dat ik nu buiten spel gezet ben want zo zijn wij niet qff begonnen.

ik zeg nee als admin en heb me admin af gemaakt, aan jou de keus wat je er mee doet ik weet het ff niet meer en ga nu rustig na denken.[/quote]

Leg eens uit combi hoezo buitenspel gezet en waar zeg je eigenlijk nee tegen?[/quote]

Ik zeg nee tegen de keuze die jij gemaakt hebt om nee te zeggen tegen de mede qff ers die qff terug willen kopen en niet baphomet zelf die dat mailt, de voorwaarden dat er niks zou veranderen zijn veranderd wat dat kan ik nu even niet overzien en trek me daarom terug.

Daarnaast voel ik me buiten spel gezet omdat jij schrijft dat zijn mijn afspraken met baphomet klaar. Nou aangezien ik onder ander voorwaarden (groot woord) in ieder geval samen met elkaar dingen bedacht enz. De beginnersgroep, een aantal dan, deelt jouw zorgen over teruglopende bezoekers of joomala niet als ik dan lees (is aaname) dat jij er wp van gaat maken waarschijnlijk hier een archief van maak dat wil ik niet. Ik snap dat je daar geen boodschap aan hoeft te hebben, maar ik wel.

Weet je voor de continuïteit zou het allemaal vast wel beter zijn dan bapho als gespreks-zaken partner maar helaas hij is niet zo, maar dat maakt ook dat hij wel samen met ons, voor mij iets unieks heeft neer gezet en dat doe jij niet op die manier.
Godzij dank zei de geq want soms word je er ook geq van, en wat jij doet met niburu ben ik je zeer dankbaar voor want ook ik mis dat maar nogmaals dat was niet zoals we qff opgezet hebben voor mij.

Ik wil je ook niet beledigen want je hebt wel qff gered en dat zal ik nooit vergeten anders was het weg geweest.
Maar zoals ik het nu voel wil je bapho op de knieën krijgen, nou hij zal dat nooit doen en jij ? zie ik het goed ? weet ik niet zeker.

Maar hoe dan ook ik doe niet mee aan die soap we richten wel weer een nieuwe amateur bulletinboard qff op als het moet want dat ben ik, wil geen pro zijn
ninti
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 07:29

ach maar snap jou des te beter... al is het met pijn in mijn hart...
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
kraven

do 03 mei 2012, 07:30

[quote=""ninti" post=54442"]tja lieve mensen.. QFF is tijdlang in handen van iemand die gelukkig kon betalen en wel goeie energie in QFF zag.. nou welkom en held idd, met name omdat hij geloofde in opzet van QFF en diens leden..

Dus, maanden voorbij, zonder al te veel ophef.. en ineens ultimatum... nou..[/quote]
Welk ultimatum? Ik heb gewoon de deal met Bapho niet langer valide verklaard punt. Heeft verder niets met QFF te maken maar jullie hebben er wel recht op het te weten.

[quote=""ninti" post=54442"]
beetje Qff-er in de war, shock want eigenaar ineens wilde plannen uitten over hoe het anders moest... En ondanks alle pogingen om financieel zaak op orde te stellen en QFF te behouden... alleen maar GIF!!... geen overleg mogelijk, wilde geld van Bapho.. en dat hij het elders op presenteerblaadje kreeg interesseerde niks.... lieve mensen, [/quote]
Alweer verkeerd. Wilde geen geld wilde duidelijkheid en die heb ik nu en Bapho ook. Denk eigenlijk dat ie blij is van me gezeik af te zijn wanneer ie QFF terugneemt heeft Bapho echt de handjes vrij om te doen waar ie goed in is. IK hoop dan ook oprecht dat ie dat gaat doen. Realisme leert echter dat we het ook zonder moeten kunnen indien nodig.

[quote=""ninti" post=54442"]

I :love: QFF![/quote]
Maar er helaas geen ruk van gesnapt. Truste!
ddww

do 03 mei 2012, 07:31

Bapho is en blijft de ziel van QFF.
Hij heeft alles mogelijk gemaakt en dat is top!
Ik ben er ook vanaf het eerste uur bij geweest en ben Bapho nog steeds dankbaar dat hij dit mogelijk maakte!
Mijns inziens verandert er weinig alleen dat de hosting door iemand anders wordt betaald dus de voortgang is gewaarborgd, waarvoor dank. Dus wat is het probleem?
We kunnen gewoon doorgaan zoals altijd m.i.

Dus drama's lijken mij overbodig in deze.
Laten we gewoon doorgaan waar we gebleven zijn! ;)
ddww

do 03 mei 2012, 07:32

[quote=""ninti" post=54445"]ach maar snap jou des te beter... al is het met pijn in mijn hart...[/quote]
Die pijn veroorzaak jezelf meid, jammer.
Ik bleef correct maar jij moest zonodig schoppen, ook jammer.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”