Er zijn nog echte helden...

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
baphomet
Administrator
Administrator

za 11 dec 2010, 01:46

Ja beste mensen... Er zijn nog echte helden! Althans dat was hetgeen dat door mijn kop schoot na het zien van de video die je hier onder aan zult treffen. Neem even 2 minuten om de video te bekijken en daardoor in te zien dat er dus nog wel degelijk mensen bestaan die wat mij betreft de status HELD met oprechte trots en in hoofdletters mogen dragen. Narayan Krishnan is in mijn ogen zo iemand! Z'n baan opgeven om zicht volledig in te gaan zetten om zo anderen te helpen...

Ik was er echt van onder de indruk, en het heeft me nog een stukje verder tot denken aan doen zetten. Dit soort dingen geven me nog enigszins de hoop dat het allemaal best goed kan komen zolang er mensen zijn als Narayan Krishnan...

1119 AD
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

za 11 dec 2010, 02:09

Om stil van te worden.......dit is geweldig!

Aan de andere kant: zolang men in India die kaste-cultuur in stand houdt, zal er niet zoveel veranderen tenzij er duizenden Narayans komen.

Maar weer een goed voorbeeld van "Lead by example".

:love: :peasjo:
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

za 11 dec 2010, 02:22

Prachtige mensen zijn dit!

In het westen wordt je aangehouden als je dit zou doen. Want dan krijg je problemen met de keuringsdiesnt van waren, de voedingsinspectie etc etc.

Je mag ook geen overgebleven eten aanbieden. Zélf niets dat dus nog niet eens is aangeraakt.

Allemaal onzin komt er dan bij, gevaar voor noten allergie om maar te noemen. Wie is dan verantwoordelijk, dat soort gezemel.

Kijk eens hoeveel er bij supermarkten uiteindelijk op de afvalberg verdwijnt, schandalig gewoon.

Maar je wil niet weten wat er BINNEN de muren van de westerse zorg gebeurd. Zelf kom ik regelmatig in aanraking met mensen die onderkoeld worden gevonden en dus ter observatie een plekje op de Intensive Care door moeten brengen. Vaak dus alcohol of drugsproblematiek - 'What ever' - denk ikzelf.
Zodra deze mensen weer aan te spreken zijn, worden ze er letterlijk weer uitgezet, zonder een kop koffie, kammetje door het haar of een scheerbeurtje.
Meestal in die gevallen pak ik mijn kans en krijgen die mensen van mij persoonlijk een VIP-behandeling, tegen grote frustratie van heren doctoren en sommige collega's in.
Maar ja, iemand royaal in het scheerschuim en het haar in de krullers, kan je nou eenmaal NIET op straat zetten!

Kromme zooi is het!

Alle lof voor Narayan!
:yeah:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 11 dec 2010, 03:07

HELD!!!
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Metalfyre
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 11 dec 2010, 13:56

Deze man gaat verlichting bereiken. Indien niet in dit leven, dan wel in het volgende.
Goed om te zien dat deze mensen er nog zijn. Geeft hoop, en hoop doet leven.
Kunnen de heren politici in deze wereld nog een voorbeeld aan nemen.
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

za 11 dec 2010, 15:50

Mooi Filmpje. Begin er eens mee dit jaar dat kerstpakket dat je van je baas krijgt weg te geven aan iemand die het harder nodig heeft dan jij, en je moet eens zien hoe dankbaar men je daarvoor is.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 11 dec 2010, 16:38

[quote name="Arminius"]Mooi Filmpje. Begin er eens mee dit jaar dat kerstpakket dat je van je baas krijgt weg te geven aan iemand die het harder nodig heeft dan jij, en je moet eens zien hoe dankbaar men je daarvoor is.[/quote]

:D Werken wij voor een baas dan?? :-*
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

za 11 dec 2010, 18:17

Ik niet :) maar mijn wederhelft wel
Die van ons gaat in ieder geval hierheen
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2010/ ... tbrood_865
baphomet
Administrator
Administrator

za 11 dec 2010, 19:47

[quote name="Arminius"]Mooi Filmpje. Begin er eens mee dit jaar dat kerstpakket dat je van je baas krijgt weg te geven aan iemand die het harder nodig heeft dan jij, en je moet eens zien hoe dankbaar men je daarvoor is.[/quote]

Dat deed ik altijd toen ik nog een kerstpakket kreeg, maar goed dat krijg ik al een paar jaar niet meer... Dus probeer ik op een ander vlak wat te delen met anderen...
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 11 dec 2010, 19:49

Ik geef mijn kerstpakket eigenlijk altijd door aan mensen in mijn omgeving die het beter kunnen gebruiken dan ik.........zo ben ik dan ook wel weer.

Back :ontopic:
combi
Administrator
Administrator

za 11 dec 2010, 20:29

[quote name="Baphomet"][quote name="Arminius"]Mooi Filmpje. Begin er eens mee dit jaar dat kerstpakket dat je van je baas krijgt weg te geven aan iemand die het harder nodig heeft dan jij, en je moet eens zien hoe dankbaar men je daarvoor is.[/quote]

Dat deed ik altijd toen ik nog een kerstpakket kreeg, maar goed dat krijg ik al een paar jaar niet meer... Dus probeer ik op een ander vlak wat te delen met anderen...[/quote]

[hide]Wat betreft 'indirect' delen en voor wat het waard is,
Je nieuw gemaakte contact-formulier heeft al 3 mensen het ... laten vinden[/hide]
baphomet
Administrator
Administrator

za 11 dec 2010, 20:33

Cool om te horen! Echt waar! Dat maakt mijn dag zeker goed! :-)
1119 AD
Metalfyre
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 12 dec 2010, 01:29

Die keuze hadden wij op het werk inderdaad. Om het aan een goed doel te schenken. Ik heb het aan Amnesty International geschonken. :)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 12 dec 2010, 02:03

Vandaag nog wat producten gekocht voor de voedselbank Nijmegen. Was een "actie" in de Appie. Vond ik een goed initiatief......

Die voedselbank doet fucking goed werk op korte termijn en "dicht bij huis".

"Charity" begins @ Home.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”