Electronic Magnetic Harassment

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
Plaats reactie
filosofische zon
Junior QFF-er
Junior QFF-er

zo 11 aug 2013, 01:11

Electronic Magnetic Harassment – The Invisible Crime

Ik wist niet zo gauw onder welke topic ik dit kon plaatsen en dacht we hebben het altijd over de illuminaties die zich hiermee bezig houden maar het gebeurd ook op een geheel andere level...

Het gebeurd dichter bij huis dan je denkt... en niet door de overheid maar door zieke criminele bendes.
Dezelfde bende waar ik al eerder over schreef in topic manipulaties, houden zich ook met dit soort praktijken bezig!
Zij lezen ook hier mee op dit forum, en zijn helemaal niet blij dat ik op het forum schrijf.
Dat was voor mij eerder ook de reden dat ik van forums weg bleef, bij ieder bericht dat ik plaatste mocht ik dat op een niet zeer prettige wijze ervaren.
Hoe in en in ziek mensen zijn in hun gedachten en met energieen bezig zijn, en als dat dan niet het gewenste effect geeft, overgaan in dit soort praktijken!
En dat is niet fijn dat kan ik je wel vertellen. In de plaatsen Enschede, Westervoort, Duiven en Arnhem houden deze criminelen zich onder andere ook mee bezig.
Ze willen dat ik zelfmoord pleeg, maar dat gaat ze niet lukken die lol gun ik ze niet.
Zet maar een pistool op me kop, nee dat durven ze niet.

http://www.specialsol.com/electronicharassment.htm
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 11 aug 2013, 16:37

dit?

Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 17 aug 2013, 12:24

@FZ:

Ik ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat dat electronic harassment en waarom "moeten" ze jou hebben, met andere woorden wat is er voor hen zo bedreigend dat ze niet willen dat jij op fora schrijft?

Ik ben bekend met de plaatsen die je beschrijft, zelf woonachtig in Enschede, in Arnhem kind aan huis en duiven en Westervoort ken ik ook.
Maar ik heb die ervaring nooit gehad terwijl ik nogal wat "bedreigende" zaken aan het licht heb gesteld...........nooit enige tegenstand gehad in de zin van electronische ongein.....

Ben dan ook sceptisch over je verhaal.
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 15 sep 2013, 22:53

Lamstraal

zondag 15 september 2013
Dat belooft wat. NATO-bollebozen in Noorwegen hebben een apparaat ontwikkeld dat met een electro-magnetische straal de motor van welk voertuig dan ook (een auto, een brommer, een tank, een drone etcetera etcetera) tot stilstand kan brengen. Ook het mechanisme van een tijdbom raakt uit zijn goede doen onder invloed van zo'n straal. Dus als een handhaver denkt dat er poep aan de kogellagers is hoeft u niet meer zijn lullige Walthertje of SigSauer te trekken, maar gewoon op een knoppie te drukken en hup, het verdachte voertuig komt tot stilstand. Dat geldt ook voor de bestuurder als ie toevallig zijn hartkleppen met een ingebouwd apparaatje aan de praat houdt (1). Maar da's pech hebben of ook wel “collateral damage”. Wat gaan we toch elke dag gigantisch vooruit hè? Goh !!!!

(1) Zie ook “Malle ware” van 29 juli 2013

Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
http://www.stelling.nl/kleintje/actueel ... html#start
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”