Wat is de rol van broeder Donald Trump?

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 13 mei 2011, 19:08

Tja wij van die ECHTE Illuminati hier op QFF houden natuurlijk alles nauwlettend in de gaten en lezen overal mee... U weet toch?! Maar goed, vandaag en eigenlijk ook gisteren al was ik diep in gedachten verzonken met betrekking tot de eventuele rol van Donald Trump in de aankomende jaren... Op de een of andere manier heb ik van jongs af aan een soort van voorgevoel gehad over Trump. Vanaf het eerste moment dat ik kennis maakte met Donald Trump was ik er echt van verondersteld dat deze man nog wel eens een erg belangrijke rol kon gaan vervullen in de nabije of wat verdere toekomst...

En hoe meer ik de afgelopen dagen nadacht over de gebeurtenissen van de afgelopen weken / maanden, hoe meer ik het gevoel krijg dat dat gevoel van mij over Trump dus wel eens het juiste gevoel geweest zou kunnen zijn met betrekking tot zijn rol in de wereld. Hier in Nederland speelt het eigenlijk niet of nauwelijks maar Donald heeft zich de afgelopen maanden vaak luidkeels laten horen in verschillende TV programma's en op de radio in de Verenigde Staten.

En daarbij gaat Trump erg ver, zo ver zelfs dat hij zich min of meer kandidaat wil stellen voor de presidentsverkiezingen van de VS in 2012... Hij gaat het dus opnemen tegen Barack Obama en deelde reeds harde tikken uit door te stellen dat er een en ander niet zou kloppen met betrekking tot het geboortecertificaat van Obama. We weten allemaal hoe dat inmiddels af is gelopen daar opeens de Osama kaart gespeeld werd door Obama & Co...

In de VS zijn er zelfs mensen die Trump openlijk beschuldigen van het lid zijn van de Illuminati, dus wij van de ECHTE Illuminati moeten dan natuurlijk wel uit de kast komen en dit even netjes langs deze weg bevestigen! Bij deze dus...

Anyways Trump heeft dus wilde plannen en wil van de VS weer een gezond land maken met een gezonde economie, en daar weet ome Donald natuurlijk alles van, ik bedoel van hoe je met geld nog meer geld moet maken zonder daarbij zelf een drukkerij in te huren voor het drukken van geld... En Donald zou Donald niet zijn zonder dat er een heuse conspiracy aan zijn naam kleeft...

Maar wat is nu de ware reden van Trump om zich in de strijd om het presidentschap te gaan mengen? Wil hij zijn enorme kapitaal nog verder doen laten groeien en vanuit zijn rol als president allerlei regelingen en wetten gaan invoeren die de economie maar bovenal zijn eigen portemonnee gaan stimuleren? In de VS zijn velen niet zeker van zijn bedoelingen en vrezen sommigen het aller ergste als we dit draadje op GLP mogen geloven!

Gaat ome Donald dan echt Obama wegpesten uit het Witte Huis om van de VS weer het land van de hoop en de dromen te maken, zonder er bij te vertellen dat iedere teleurstelling juist gebaseerd is op valse hoop en verkeerde dromen? Als ik heel eerlijk moet zijn en goed luister naar dat wat Donald Trump wil doen dan denk ik persoonlijk oprecht dat hij het beste voor heeft met de VS en dat hij dit geheel benaderd als een persoon die het levende voorbeeld is van de Amerikaanse droom.

U begrijpt in ieder geval dat wij van de ECHTE Illuminati dit alles op de voet volgen daar het om een van onze leden gaat. Ik wil dan ook alles QFF-ers vragen om alles over broeder Trump en zijn gevolg in de comments onder dit artikel te plaatsen en te bespreken... Als U begrijpt wat ik bedoel...

Nee, ongein, lol nu even serieus... We hebben het hier natuurlijk over de mogelijke nieuwe president van de VS en daarover zal de komende maanden wel eens veel te doen kunnen zijn en QFF zou QFF niet zijn als we daar niet een speciaal draadje voor in het leven zouden roepen. Het zou dus fijn zijn als we in de comments onder dit artikel een soort van vergaarbak kunnen creëren met feiten, informatie en nieuws over Donald Trump. Verder kunnen we alle materie natuurlijk uitgebreid bespreken en of bediscussiëren...

1119 AD
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 13 mei 2011, 20:55

Ik zou niet op em stemmen iig.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

vr 13 mei 2011, 21:03

In de VS zijn er zelfs mensen die Trump openlijk beschuldigen van het lid zijn van de Illuminati, dus wij van de ECHTE Illuminati moeten dan natuurlijk wel uit de kast komen en dit even netjes langs deze weg bevestigen! Bij deze dus...
+10 B)
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 15 mei 2011, 18:42

Ik zag het al aankomen.. http://www.trumpi-breda.nl/html/ Dus dat wordt een no no anyway.
Snorbaard Telex
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 15 mei 2011, 23:51

Trump is vastgoed handelaar, dat zegt toch genoeg over zijn goede bedoelingen... :whistle:
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 16 mei 2011, 02:54

Real estate you say? Really it's all a fraud. En als je ogen er echt zo uit zien ken ik nog wel een drager van die infectie..
blackbox
Administrator
Administrator

ma 16 mei 2011, 03:01

....IK ben hier op deze Aarde, en mag mezelf als een bewoner van deze Planeet zien. Vervolgens mag ik met respect mij zelf een plekje verschaffen om te kunnen overleven....

How is that one for a thought....B)
illuminati of my own reality
Snorbaard Telex
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 16 mei 2011, 03:44

[quote=""Neut" post=32204"]Real estate you say? Really it's all a fraud.[/quote]

idd.

En als je ogen er echt zo uit zien ken ik nog wel een drager van die infectie..
zo beter? B)
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 16 mei 2011, 13:45

Als ik me binnenkort echt verveel zal ik eens de totale geld massa converteren naar Euro's en dan alles spreiden. Zal ik ook doen met land oppervlak.. Kijken wat we overhouden de man/vrouw.. Ik vind deze wel goed.. Met niets behalve mezelf kwam ik uit m'n ma's kut.
blackbox
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 00:26

BREAKING: Trump not running for president,
After considerable deliberation and reflection, I have decided not to pursue the office of the Presidency. This decision does not come easily or without regret; especially when my potential candidacy continues to be validated by ranking at the top of the Republican contenders in polls across the country.
http://news.yahoo.com/s/yblog_theticket ... -president
illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 00:56

vreemde move dit...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 01:07

[quote=""baphomet" post=32255"]vreemde move dit...[/quote]

je had het zelf ergens uitgelegd (ben het ff kwijt) of je doet mee of je gaat eraan! zelfde shit als busch.
Obama geeft gewoon de oliehandelaren en ander gespuis weer wat boor vergunningen en hup weer 4 jaar president.

dit:
Nee ze gaan nu de war-card spelen... mark my words...

Ze gaan iedereen de oorlog verklaren die de VS op wat voor manier ook probeert in een kwaad daglicht te stellen of die de VS op wat voor manier dan ook aanvalt. Verbaal of in tekst de VS aanvallen en je kan dus al flink de lul zijn...

http://www.myweathertech.com/2011/05/16 ... rld-war-3/

Dat strookt geheel met dit verhaal:

www.godlikeproductions.com/forum1/message1490857/pg1

Assange is onderdeel geweest van dit hele gedoe om deze wet er door te krijgen, maar iedereen die niet doet wat de VS wil is straks het bokje!

Let maar op, zo gaat het zijn!
men weet inmiddels wat je aan Obomba hebt dus gaan met die olieboor

doet me weer allemaal aan good old iron maiden denken: run for your fucking life

baphomet
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 01:50

Mooi een-tweetje Combi! En ja je doet mee of gaat er aan...

Opeens denk ik bij Trump dan het volgende: Waar studeerde hij?

Is Trump een Skull & Bones member??
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 02:11

Donald Trump Jesuit Educated At Fordham University Afbeelding en S.M.O.M. d8 ik

beeee!!!! 9-11
baphomet
Administrator
Administrator

di 17 mei 2011, 02:17

Misschien was het dan toch gewoon dit artikel dat hem de das om heeft gedaan ;-)

Tja dat krijg je met die ECHTE Illuminati...

:whistle:
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”