9/11 * DUMP! *

Alles over de aanslagen van 11 september 2001 en de verstrekkende gevolgen voor alle mensen op deze aardkloot.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 21 mar 2011, 01:35

Alles wat je kan vinden over of kunt vertellen over de "crime of the century".

Nvr frgt
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 15 mei 2011, 17:10

[video][/video]

[video][/video]
nosce te ipsum
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 15 mei 2011, 20:49

ChiRho is the ancient Horus symbol and is currently used by the Catholic church as its main symbol. It’s the P with the X through it. This symbol means: Male/Female, Intercourse or Regeneration, Horus or Christ, and Skull/Bones. The P is the skull and the X is the bones. 9-11 also represents 9=skull, 11=bones.

Afbeelding

:whistle:
nosce te ipsum
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 15 mei 2011, 20:52

[quote=""Vortex" post=32171"]ChiRho is the ancient Horus symbol and is currently used by the Catholic church as its main symbol. It’s the P with the X through it. This symbol means: Male/Female, Intercourse or Regeneration, Horus or Christ, and Skull/Bones. The P is the skull and the X is the bones. 9-11 also represents 9=skull, 11=bones.

Afbeelding

:whistle:[/quote]

Kan het zo zijn dat alle verwijzingen naar 9-11 in bijvoorbeeld films ( index.php?option=com_k2&view=item&id=21 ... -voor-2001 ) niet zozeer verwijzen naar de tragische gebeurtenis op desbetreffende datum. maar veel meer naar bovengenoemde connectie?
:whistle:
nosce te ipsum
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 16 mei 2011, 17:53

Niet echt esoterische link ofzo maar wel degelijke vrij nieuwe docu. http://www.911docs.net/invisible_empire.php

Alex Jones intermissie wel even weg zappen..
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 31 mei 2011, 18:08

nosce te ipsum
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

do 29 mar 2012, 01:57

Is deze gast helemaal koek koek..of zou hij hier welleens iets ''ontvouwd'' kunnen hebben..
(los van de manier waarop hij het brengt)

baphomet
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 02:13

Die van de Hoover Dam kende ik niet Nova en die Tsunami tja...

Maar ik weet niet, hij is me een beetje te gefocust op Satan...

;)
1119 AD
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

do 29 mar 2012, 04:41

Jawel, maar dat heeft in dit geval denk ik weinig invloed op zijn bevindingen of deze nou waar zijn of niet.

In vroegere tijden dachten mensen dat onweer werdt veroorzaakt door boze goden die hen met donderstralen beschoten. Wij weten wel beter, maar dit wil nog niet zeggen dat het 'fenomeen' bliksem/onweer niet bestaat.

Snap je wat ik bedoel :)

Ik zeg niet dat deze gast gelijk heeft maar het is toch ergens wel een beetje frapant, los van de dogmatische betekenis die hij er aan geeft.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

do 29 mar 2012, 04:53

Enne..hij noemt het satan/satanisten waar een bepaald beeld aan vast zit. Dit beeld geeft een beperkte visie over, waar het het werkelijk over gaat.

Want in principe..zit hij er namelijk niet zo heel ver naast en zit er een kern van waarheid in. Denk niet dat ik jou dit verder 'hoef' uit te leggen... :);)
baphomet
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 05:07

[quote=""nova" post=53218"]Jawel, maar dat heeft in dit geval denk ik weinig invloed op zijn bevindingen of deze nou waar zijn of niet.

In vroegere tijden dachten mensen dat onweer werdt veroorzaakt door boze goden die hen met donderstralen beschoten. Wij weten wel beter, maar dit wil nog niet zeggen dat het 'fenomeen' bliksem/onweer niet bestaat.

Snap je wat ik bedoel :)

Ik zeg niet dat deze gast gelijk heeft maar het is toch ergens wel een beetje frapant, los van de dogmatische betekenis die hij er aan geeft.[/quote]

Ohw ik kan er ook wel door heen prikken en ergens heeft deze man ook zeker een punt hoor Nova, dus ik doe het zeker niet af alsof de man koek koek is omdat hij zeer gefocust is op Satan... Maar daar kan ik persoonlijk altijd enorm van lachen van die door dogmatiek vastgeroeste gristenwolfkes van Amerikaanse makelij...

They just keep making my day, every damn fuckin' day...

:boijngo:
1119 AD
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 05:07

[quote=""nova" post=53198"]Is deze gast helemaal koek koek..of zou hij hier welleens iets ''ontvouwd'' kunnen hebben..

[/quote]

Hmmm..... ik ga maar eens een aantal dollarbiljeten kopen en even aan de gang met "satanistische origami" :blink:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
baphomet
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 05:12

[quote=""nova" post=53220"]Enne..hij noemt het satan/satanisten waar een bepaald beeld aan vast zit. Dit beeld geeft een beperkte visie over, waar het het werkelijk over gaat.

Want in principe..zit hij er namelijk niet zo heel ver naast en zit er een kern van waarheid in. Denk niet dat ik jou dit verder 'hoef' uit te leggen... :);)[/quote]

Dat hoef je me zeker niet uit te leggen...

Er zijn erg veel van dit soort dingen, je kent ook vast dit artiQel op QFF wel:

index.php?option=com_k2&view=item&id=793

:silly:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 05:15

[quote=""Het Dolle Eland" post=53223"][quote=""nova" post=53198"]Is deze gast helemaal koek koek..of zou hij hier welleens iets ''ontvouwd'' kunnen hebben..

[/quote]

Hmmm..... ik ga maar eens een aantal dollarbiljeten kopen en even aan de gang met "satanistische origami" :blink:[/quote]

Ik ben al eens gaan vouwen met Dollars maar ook met Euro's en daar kun j emet een beetje inlevingsvermogen best het een en ander in herkennen, wellicht voer voor een apart artiqel dit? Onder het mom van: "Wat zit er allemaal in [strike]Uw geld[/strike] het geld van [strike]de bank[/strike] Satan verborgen?"
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 29 mar 2012, 06:19

Ah goed idee!

Ga ik eens met Zweedse kronen aan de slag. Wellicht vind ik wat illegale Zweedse wapenhandeltjes terug ;)
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Plaats reactie

Terug naar “9/11”