Strange History

Hier tref je allerlei topics aan die te maken hebben met geschiedenis en de oudheid.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 05:09

[quote name="Permuter 0."]Dromen houdt van lange lappen text, de link van Anti en die van jou zeggen mij hetzelfde, de kan jaren blijven steggelen over de exacte duiding er van, het gaat er om de essentie op jezelf te betrekken.

It's all about YOU :brak:[/quote]
:smokey:
Dromen
Administrator
Administrator

za 22 jan 2011, 05:14

[quote name="Permuter 0."]Dromen houdt van lange lappen text, de link van Anti en die van jou zeggen mij hetzelfde, de kan jaren blijven steggelen over de exacte duiding er van, het gaat er om de essentie op jezelf te betrekken.

It's all about YOU :brak:[/quote]

Dat snap ik, en toch vond ik die post erg mooi.

Daarnaast lijkt het hier, op QFF, vanwege de smalle boxes, ook erg snel veel tekst. Op die site leken het namelijk maar een paar regels ;-)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 06:22

@hotspot
Je bekijkt niet het complete plaatje.. als alles gebasseerd zou zijn op een houten vogeltje dan zou je kunnen zeggen speelgoed.. Als je het complete plaatje bekijkt zou het volstrekt onlogisch zijn om te zeggen dat het enkel en alleen om speelgoed zou gaan.

@ nexion..
[quote name="Nexion2"][quote name="Vrillon"][quote name="Nexion2"]
"Kan het niet gewoon een superieure beschaving zijn in plaats van 'buiten aards"?
Absolutely. Sterker nog, ikzelf ben er van overtuigd dat dat zo is. [/quote]

FF tussedoor.. wat is denk jij het hele eiereten met orion?[/quote]
Hoor je vanavond ben nu op het werk. ;-)[/quote]
Niet dat het zo cruciaal is maar ik zou het antwoord toch nog graag horen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 22 jan 2011, 13:21

[quote name="Dromen"]
Don't take it to personal friend! Ik maakte alleen ff een statement dat 'alles' uit de oudheid hoogstwaarschijnlijk een betekenis heeft.[/quote]

Dat ben ik in principe met je eens. Welke betekenis dat dan is, is weer de vraag.
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 22 jan 2011, 13:24

[quote name="Vrillon"]@hotspot
Je bekijkt niet het complete plaatje.. als alles gebasseerd zou zijn op een houten vogeltje dan zou je kunnen zeggen speelgoed.. Als je het complete plaatje bekijkt zou het volstrekt onlogisch zijn om te zeggen dat het enkel en alleen om speelgoed zou gaan.[/quote]

Als jij meent dat ik het complete plaatje mis dan vind ik dat je ook specifiek moet zijn en vertellen welke informatie dan logisch gezien tot de conclusie leidt dat het een afbeelding van een vliegtuig is, als je dat bedoelt tenminste.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 16:52

volgens mij maak ik een belangrijk punt.....niemand een reactie?

ben wel benieuwd nl
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 17:33

Ik ook wel.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Dromen
Administrator
Administrator

za 22 jan 2011, 17:49

ik denk dat het iets tever gezocht is.

Omdat de 'herinneringen' niet over 'beelden' gaan.
Dromen
Administrator
Administrator

za 22 jan 2011, 18:09

ik denk dat het punt waar het 'mis' ging, te maken heeft met een 'cosmische ramp'.

Voorheen had de aarde 360 dagen en eeuwige lente; door een cosmische ramp kreeg de aarde 365 dagen en alle planeten in ons sterrenstelsel staan schots en scheef, etc.

Ook worden er linken gelegd naar de Bijbel hierover; het verhaal van Noach de zonvloed.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 19:15

dat geeft de burger moed om op dit punt verder te fielosoferen 8)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 21:20

[quote name="hotspot"]
Als jij meent dat ik het complete plaatje mis dan vind ik dat je ook specifiek moet zijn en vertellen welke informatie dan logisch gezien tot de conclusie leidt dat het een afbeelding van een vliegtuig is, als je dat bedoelt tenminste.[/quote]
Ik ga niet een hele meuk zooi bij elkaar zoeken.. in dit topic alleen staat al voldoende wat er op lijkt te wijzen.. en niet dat het verschil maakt, maar aangezien we het over die houten vogel hebben daarbij werd de tekst, "I want to fly" (niet in het engels uiteraard :P) gevonden.

En ze deden dingen die we vandaag de dag niet na kunnen doen.. Maar vliegen nee dat kan niet?

Misschien is het alleen speelgoed.. maar ik durf mn leven erop te verwedden dat dat niet zo is.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

za 22 jan 2011, 21:35

[quote name="Dromen"]ik denk dat het punt waar het 'mis' ging, te maken heeft met een 'cosmische ramp'.

Voorheen had de aarde 360 dagen en eeuwige lente; door een cosmische ramp kreeg de aarde 365 dagen en alle planeten in ons sterrenstelsel staan schots en scheef, etc.

Ook worden er linken gelegd naar de Bijbel hierover; het verhaal van Noach de zonvloed.[/quote]

Het verhaal over Demeter komt ook niet zomaar uit de lucht gegrepen. Thuis een heb ik een fraaie docu.

Dit is de trailer:

De doku is trouwens te downloaden via:
http://ecl.cultland.org/?document_id=224

Érg mooi.
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 21:52

FF tussedoor.. wat is denk jij het hele eiereten met orion?
@Vrillon.

Tsja, het "Orion mysterie". Laten we (voor het gemak en herkenbaarheid) Orion vergelijken met de pyramides die de Egyptenaren (hahahahah) hebben gebouwd. Die dingen staan inderdaad gelijk aan het sterrenbeeld Orion, Orion's Belt om precies te zijn. Zelf de rivier de Nijl is geintegreerd en zou je kunnen zien als de melkweg.

Toeval of?.......Ik kan me zo voorstellen dat vele duizenden jaren geleden er misschien "iets" gebeurd is wat te maken heeft met Orion. Het zou kunnen zijn dat de Aarde een zooi meteorieten heeft gekregen vanuit die richting.

Als ik zeg duizenden jaren geleden dan ga ik niet direct uit dat de Aarde op dezelfde plaats in tijd (de) ruimte innam. Dat zou ook volstrekt belachelijk zijn om "aan te nemen". Ook zijn de (atmosferische) omstandigheden nu veel anders dan toen.

Orion en ruimte reizigers? NIET met de huidige afstand tussen Orion en Aarde. Mochten er al (STEL!!) mannetjes in schepen hier zijn gekomen (of nog komen, STEL!!) dan moet de afstand relatief klein zijn.

Dus conclusie, beste Vrillon: Het kan heel goed zijn dat er ooit vanuit Orion een gebeurtenis heeft plaats gevonden die de mens vele duizenden jaren heeft onthouden en uitgebeeld heeft in o.a. Gizeh. Na verloop van tijd is deze gebeurtenis enigszins gemythologiseerd en NOG veel later zo fantastisch neergezet door b.v. New Age met alles er op en er aan.
Channelings, afbeldingen van de "schepen" en hun bemanning, intenties de hele mikmak.

Kweennie of je er iets mee kan maar dit is het antwoord. Sorry dat het ff duurde

MVG
Nexion2
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 22:10

Allereerst bedankt voor het antwoord...
Maar ik persoonlijk kan er niet echt in komen dat het alleen zou gaan om meteorieten die uit die richting kwamen.. overal, niet alleen in egypte word orion afgebeeld.. volgens mij staan alle piramides ter wereld wel in die opstelling en in die video's die jij geplaatst hebt werd orion ook overal op afgebeeld..
En voor jou staat vast dat we zulke afstanden niet af kunnen leggen? Voor mij iig niet.
En hoe denk jij over het ontstaan van de mens?
Moraliteit ∝ Vrijheid
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 22 jan 2011, 22:12

In rusland hebben archeologen op 100 meter diepte overblijfselen van koperen draad gevonden.
Deze moeten minstens duizend jaar oud zijn, hieruit maken ze de conclussie, dat een oude beschaving voor hen reeds over geavenceerde communicatie moet hebben beschikt.
Met dat nieuws waren ze in de us alles behalve blij mee, immers ze gaan graag door als de ware groot macht,
Ook zei gaan graven, eb vinden op 300 meter diepte restanten van glasvezel.
Deze vonst trekt alles weer recht, hun verbeelde grootmacht blijft dan ook een poos overeind staan, totdat ze een mailtje uit België krijgen.
"Hallo, we zitten al 500 meter diep, maar hebben nog steeds niks gevonden, Hahahaha wij waren al 5000 jaar geleden draadloos".

lol, beetje flauw, maar ey, tis weekend.
Plaats reactie

Terug naar “Geschiedenis”