Nassim Haramein - Black Whole

Alle wetenschappelijke topics tref je hier aan.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 29 jun 2011, 21:30

Een hele tijd geleden had ik al de gehele DVD 'Crossing the event horizon' van Nassim Haramein gepost. Deze heb ik ook geheel vertaald, hoewel ik dit nog allemaal na moet kijken en uploaden. Ik weet niet of dat nog gaat gebeuren de komende tijd, maar ik nam vandaag een kijkje op de site van 'The resonance project' en kwam tot de ontdekking dat er een nieuwe DVD te koop stond.
De gemiddelde QFFer weet wel van mij dat Nassim een soort van god voor mij is, dus ik ging gelijk zoeken of ik deze DVD kon downloaden of online bekijken.

Ik heb dus een torrent gevonden, hier volgt de link:
http://torrentz.eu/2806c55182f2189bb5bd ... e39adb4c6d
Of een directe link naar een torrent bestand.
Het is in principe dezelfde informatie als in de 8 uur durende DVD 'Crossing the event horizon', maar dan veel duidelijker en maar in 1.5 uur. Dat komt omdat dit ook geen presentatie is voor een publiek, maar het is echt gemaakt als DVD.
De vorige DVD gaat wel wat uitgebreider in op oude beschavingen, tempeliers etc. We zullen maar zeggen dat dat voor de liefhebber is, ik zou in eerste instantie deze DVD aanraden, mede omdat deze maar 1.5 uur duurt in plaats van 8 uur waar veel mensen tegenop zien.
Wil je doneren, de dvd(s) kopen of meer informatie over Nassim Haramein, the resonance project en hun theorieën, ga dan naar:
http://theresonanceproject.org/
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron, NoMore
Dromen
Administrator
Administrator

wo 29 jun 2011, 21:59

oké, ik heb hier ff een heel (héél) vaag momentje m.b.t. Gaiam (distributeur)...

Iemand hier meer info over toevallig?!

Verder, mooi dat je het vermeld Vrillon!! Voor een ieder die hier niet mee bekend is! Zeker een eye-opener!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 29 jun 2011, 22:02

Is er iets mis met Gaiam?
Volgens google is het the jounrey within, spirituele yoga shit enzo.
Moraliteit ∝ Vrijheid
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 30 jun 2011, 23:09

mooie post vrill !

kvind het een mooie samenvatting van al die andere docu's van em !

mooie en duidelijk gepresenteerd
wanneerben je klaar met de NL subs ;) ?
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Merkabah
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 30 jun 2011, 23:19

Een geweldig begin van mijn vakantie!! Goed bezig!!

Afbeelding
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 01 jul 2011, 03:20

Huuuuuuuuuj Merkabah!!! huuuuuuuj nassim! kom eens een keer online man
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 aug 2011, 03:55

World we see is make-believe, top British scientist says

Afbeelding
[ul]
[*]"A lot of the world is make-believe"
[*]Brain creates its own version of reality
[*]"We're only aware of a fraction of what's going on"
[/ul]
THE human brain creates its own version of reality, and the world we see around us is mostly make-believe, according to a top British scientist.
Professor Bruce Hood will explore the limits of the human mind in a series of prestigious lectures for the Royal Institution of Great Britain, the oldest independent research body in the world, it was announced yesterday.
The psychologist plans to induce false memories in audience members and use pickpockets to demonstrate how easily people are distracted, in a bid to prove how we have less control over our own decisions and perceptions than we like to imagine.
"A lot of the world is make-believe. We're only aware of a fraction of what's going on," Prof Hood told The (London) Times. "We have this impression of an expansive panorama in front of our eyes, but all we are ever seeing is an area the size of our thumbs at an arm's distance. The rest is filled in, as the brain creates a stable environment."

He added, "Though you might think you're an individual and captain of your ship, a lot of processes are being controlled by those around you and your environment."
Prof Hood will head the talks for the Royal Institution's Christmas Lectures, which were started in 1825 by Michael Faraday and have been held every year since then, except for a break during World War II.
"One thing I guarantee is that I will leave the audience wondering if they can ever trust their brain again," he said.
http://www.news.com.au/technology/world ... 6104861865
Moraliteit ∝ Vrijheid
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 aug 2011, 16:37

Vivid dreams. En soms een beetje Vali(um)s..
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 06 dec 2011, 18:05

Ik kwam gister een link tegen die ergens werd gepost, een link naar niburu wel te verstaan, ik gelezen ik dacht interessant en nou net bedacht ik me dat Nassim dit ook zegt dus ik poot het maar hier in het topic.
De aarde draait niet om de zon
Wijlen Dr. Keshava Bhat uit het Indiase Manipal bewees dat ons zonnestelsel spiraalvormig of schroefvormig is.
Daarmee komt een einde aan de academische heliocentrische theorie die werd bedacht door de katholieke legerpredikant Nicolaas Copernicus.
Het heliocentrisme werd later gekoesterd door Isaac Newton, Tycho Brahe, Johannes Kepler, Galileo Galilei, Albert Einstein, Stephen Hawking en Carl Sagan. Het gaat ervan uit dat de Zon het middelpunt van het zonnestelsel is, waar de planeten omheen draaien.
Ons zonnestelsel is echter een vortex omdat de buitenste planeten het hele jaar door kunnen worden gezien. De binnenste planeten worden daarentegen twee tot drie weken overstraald door de Zon, maar bewegen er niet achter langs zoals wordt beweerd door academici. Een heliakische opkomst markeert de vroegste datum dat een hemellichaam weer aan de ochtendhemel zichtbaar wordt.
Slang
Vanaf de Aarde bekeken verandert de hoek waaronder de ringen van Saturnus naar ons toe gericht zijn het hele jaar door. Dit komt door de heliakische banen van zowel de Aarde als Saturnus. Wanneer beide planeten op het vlak van de ecliptica rond de Zon zouden draaien, zoals wordt aangenomen door academici, zou dit niet mogelijk moeten zijn. Het academische heliocentrische Copernicaanse model is derhalve niet alleen gedateerd, maar ook onjuist. Ons zonnestelsel beweegt zich spiraalsgewijs voort als een slang, als een vortex.
Afbeelding Afbeelding
De reden waarom we een heliakische baan boven en onder de galactische ecliptica beschrijven is omdat we ons samen met andere sterren in een arm van de Melkweg in een enorme vortex bevinden die ons gedurende de 25.625 jaar durende cyclus van elk halfrond boven en onder de galactische ecliptica doet bewegen.
Dr. Keshava Bhat ontdekte dat ons zonnestelsel een heliakische baan volgt door 40 jaar lang observaties te doen in gebieden rond de evenaar. Ons zonnestelsel is een gigantische vortex waarin planeten de Zon volgen (zie onderstaande video). De Aarde draait niet rond de Zon zoals men sinds de tijd van Copernicus beweert.
Illusie
De precessie van de aardas is een illusie vanwege onze positie in de vortex van de Zon boven en onder de ecliptica op pieken die zonnewendes worden genoemd. Twee keer per jaar doorkruisen we tijdens de equinoxen de ecliptica. Onze zintuigen worden misleid door het geloof in een academische klok waarbij hemellichamen op een plat vlak rond de Zon draaien.
Dit zou betekenen dat de Aarde zou moeten kantelen, maar volgens Dr. Bhat gebeurt dit niet. De Aarde volgt de Zon in een vortex en de seizoenen komen en gaan vanwege onze positie in relatie tot het vlak van de ecliptica van de vortex. De precessie van de aardas, waarbij de inclinatie tussen 21,5 en 24,5 graden zou schommelen als gevolg van de kracht die de Zon uitoefent op het massaoverschot rondom de evenaar van de Aarde, is dus onjuist.
De wetenschappelijke verklaring is dat de aardas in 26.000 jaar tijd een kegel rondom de pool van de ecliptica beschrijft. Het vortexmodel verklaart dat het gehele zonnestelsel een spiraalvormige beweging maakt zoals een slang, en niet op een vlak maar in drie dimensies. Wanneer de zonneslang boven of onder de galactische ecliptica beweegt wordt vanuit het perspectief van de Aarde de illusie gewekt dat de poolas van de Aarde schommelt.
Vanuit het zonnestelsel bekeken creëert de zonneslang een zogenaamde schommeling vanwege de spiraalvormige baan boven en onder de galactische ecliptica. Er is geen ruimteschip voor nodig om tot dit inzicht te komen. De oude Maya’s, Inca’s, Egyptenaren, Indiërs, Indonesiërs en indianen wisten dit al en gaven de kracht van de Zon weer als twee tegen over elkaar staande slangen of vortexen.
Het boek Helical Helix: Solar System a Dynamic Process door Dr. Keshava Bhat is hier gratis te downloaden.
http://niburu.nl/index.php?option=com_c ... &Itemid=48
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ThaViking
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 26 jan 2012, 10:29

[video][/video]
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 04 jul 2013, 19:39

THE CONNECTED UNIVERSE
Trailer for the upcoming documentary by Malcom Carter on Nassim Haramein's new peer-reviewed paper:

QUANTUM GRAVITY AND THE HOLOGRAPHIC MASS
Download the Paper.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 19 mar 2014, 02:13

Via Bl@de in de shoutbox:

Afbeelding
Nassim Haramein

Connecting the dots seems like a good metaphor for what we are collectively doing as a species right now. We are making incredible new discoveries about the true nature of reality on a daily basis and perhaps it is the wonder that comes from connecting the dots that helps drive the Fibonacci spiral of expanding consciousness...

We are exploring a new frontier of unified physics that is just starting to be (re)discovered...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ThaViking, Tobi, BL@DE
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 apr 2014, 16:47

If you wanted to somehow illustrate the complex vorticular dynamics of the dual Torus structure that defines black holes on all scales all in one simple 2-dimensional symbol, you might draw something similar to the ancient Chinese Yin and Yang symbol.

This animation, which was created by animators directed by Nassim Haramein for his "Black Whole" DVD, shows how the dual torus and the Yin Yang are describing the very same dynamics through animated graphics.

uit de comments:

Afbeelding

----------------------------------------------

Afbeelding

----------------------------------------------

Terry ZT It is the cycle of the ecliptic wave, the cycle of our Sun, used in the foundation of the I-Ching and the Chinese calendar.

Shortest shadow is found on the day of Summer Solstice. The Longest shadow is found on the day of Winter Solstice

Many people have forgotten this. Used by ancient with a long pole, it is the shadow cast from the sun on the observation for the year.

That is why many of the science done today cannot see the totality of the outcome, because it is done inside a lab with limited time. Observation takes a long time outside for a whole year. Most of the modern science make observation in less than day.

The ancient patiently observe detailed changes for the whole year and often more than 60 years, in a lifetime before coming to a conclusion.

Afbeelding

=========================================================================

"To be a good scientist you must think with your heart because that's where the information comes first"
- Nassim Haramein
Afbeelding

==========================================================================

We were all taught that space-time "curves" according to Albert Einstein's theory of relativity, however this curving doesn't account for the fact that everything in the universe, on all scales, is spinning. Nassim Haramein added torque and Coriolis forces to Einstein's filed equations to properly account for the spin of all things. By doing so, Haramein has developed equations that predict the topology of a black hole being not just one that is curving toward singularity, but CURLING toward stillness, like water going down the drain. When you pull the plug out of your bathtub drain the water doesn't just curve and go straight down along the most direct path down the funnel, it spins as it moves down and important to remember, the AIR spins UP.

Where you have a change in density, you get a vortex as the density gradient moves toward centropy, creating dynamic equilibrium otherwise known as a Torus.

Afbeelding

============================================================================

Self-similar organizational system patterning of frequency, vibration, sound and geometry: cymatics, ancient calendrical systems, DNA molecules, DNA sequencing, stained glass window designs, mapping of Phi and Pi, vortex math, torus and cube octahedron, solar system vortex and galaxy structure.... everything is connected by the fundamental field patterning of the fabric of the vacuum of SPACE.

Afbeelding

EDIT: @FE doordat jij op die bedanktknop drukte ben k weer shit van nassim gaan checken waar ik dit heb uitgepikt om te posten.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, BL@DE, FreeElectron, NoMore
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 apr 2014, 22:18

Cool stuff Tobi, tnx. O0
blackbox
Administrator
Administrator