Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:55

[quote=""Nexion" post=69750"]"Pure Satanisme", nou ik dacht daar komt heel wat. ;)[/quote]

Alle paranormale dingen die er zijn kunnen technologisch verklaart worden, alleen lopen wij erg achter op technologisch gebied. Ook op spiritueel gebied zijn we erg laag.

Er komt ook heel wat aan en je kan ook heel wat doen met de goddelijke krachten die in je zitten.

Magie is een bestaande vorm van energie leiden. Zoals telepatie, telekinese, gedachten kracht over materie. En zo kan ik nog doorgaan met de lijst van goddelijke krachten die tot je beschikking staan. Maar je moet er wel aan werken.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:09

@ Utrevelix.

Bedankt voor je omschrijving. Alhoewel ik begrijp dat je een persoonlijke openbaring heb gehad (bedankt voor het delen) betwijfel ik of het allemaal iets met "Satan" heeft te maken.

Ik heb namelijk een behoorlijke "studie" gemaakt van (alle vormen) van Satanisme en Luciferianisme. So allow me to make some comments, for discusson's sake.
Nadat ik diverse websites ben geweest heb ik nog niets gevonden. Tot ik op een bepaalde website kwam wat ging over echte satanisme.
Ik ben benieuwd welk site dit is. Linkie?
Ik ben gaan lezen op die website en vond dat er veel waarheden daar staan omtrent wat er in de wereld gebeurd
Zijn dat "waarheden" omdat wat je las overeen komt met je eigen beleving of is een stuk tekst al waarheid juist WANEER het overeen komt met je/iemands beleving/'innerlijk' weten? ;)

Door mijn vele omzwervingen in de wereld van Satanisme wordy ik altijd een beetje lacherig als ik hoor van mensen dat zij "contact hebben (gehad)" met een entiteit die zich Satan noemt. Maar hoe dan ook, het heeft iets "goeds" gedaan voor je zoals je het hier omschrijft.

Nexion
O.A.N.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:12

[quote=""Utrevelix" post=69752"][quote=""Nexion" post=69750"]"Pure Satanisme", nou ik dacht daar komt heel wat. ;)[/quote]

Alle paranormale dingen die er zijn kunnen technologisch verklaart worden, alleen lopen wij erg achter op technologisch gebied. Ook op spiritueel gebied zijn we erg laag.

Er komt ook heel wat aan en je kan ook heel wat doen met de goddelijke krachten die in je zitten.

Magie is een bestaande vorm van energie leiden. Zoals telepatie, telekinese, gedachten kracht over materie. En zo kan ik nog doorgaan met de lijst van goddelijke krachten die tot je beschikking staan. Maar je moet er wel aan werken.[/quote]

Je noemt heel wat standaard teksten maar kun je ook zeggen HOE het allemaal te doen en HOE we op spiritueel gebied achter liggen (en achter ten opzichte van wat) en HOE kunnen alle paranormale verschijnselen verklaard worden?

I am missing mileage on ya.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:22

[quote=""Utrevelix" post=69751"][quote=""Nexion" post=69748"][quote=""Utrevelix" post=69747"]Zo wat stil ineens?[/quote]

Ja nou, je begon veelbelovend met je introductie maar ik zit nog steeds te wachten op inhoudelijke info over jou beleving van Satanisme.

Het verzandde nog al snel in een wirwar van esoterische stromingen en informatie.....

Kom eens met wat. :brak:[/quote]

Ja daar heb je gelijk in.

Nou mijn beleving van satanisme is het volgende:

Ik was een negatieve persoon die erg verward was. Door een zware longontsteking die niet te genezen was met zware medicatie ben ik gaan zoeken naar een oplossing.
Ook had ik een groot probleem met mijn zoon (luisterde voor geen meter naar mij)en mijn rottweiler (heeft mijn hand aan gort gebeten).

Nadat ik diverse websites ben geweest heb ik nog niets gevonden. Tot ik op een bepaalde website kwam wat ging over echte satanisme. Ook ik was skeptisch, want ik had hetzelfde slechte beeld over Satan. Dit was twee weken geleden.

Ik ben gaan lezen op die website en vond dat er veel waarheden daar staan omtrent wat er in de wereld gebeurd. Best een geruststelling.

Ook wordt er power meditatie uitgelegd en ook de chakra's. Die zelfde avond heb ik een stem hoort terwijl ik een zware koorts aanval had. Die zei tegen mij, ik ben blij dat jezelf de keuze hebt gemaakt om mij te vinden (heeft ook zijn naam genoemd). Volg de power meditaties zoals ze zijn uitgelegd en werk aan je chakra's.

Dat heb ik gedaan. Nu ben ik genezen van mij zware longontsteking (door meditatie). Mijn zoon luistert perfect naar me (ineens!!) en mijn hond hoef ik niets tegen te zeggen, ik kijk hem aan en hij doet wat ik in mijn gedachten zegt.

Ik voel een rust en serenititeit om mij heen alsof hij bij mij is. Andere kinderen en dieren reageren anders naar mij. Het lijkt er meer op alsof ze me herkennen!!! Erg vreemd allemaal. In het verleden kon ik met mijn handen genezen en ben dat kwijt geraakt. Nu is het zo dat handen branden van energie.

Dus ik heb het genomen zoals het is en voel mij zeer goed nu. Zelfs alle mensen die mij kennen vragen zich af wat er is gebeurd. Ik ben anders!

Ook heb ik het gevoel dat het zo behoort te zijn.

Ik heb nu een heleboel dingen bijgeleerd wat mij nu zeer veel heeft geholpen. Ook wil ik dit voor anderen doen. Daarom zoek ik nu een discussie op.

Ik ben nu gelukkig en bevrijd uit mijn gevangenis die mij is opgelegd door de wereld.

Dit is mijn beleving![/quote]ok nice...maar zoals ik al zei: als het werkt voor jou...good for you...maar dat betekent niet dat dat voor iedereen zo is. begrijp je me. ik vind 2 weken best snel voor een ommekeer.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:47

Oke....ik ben blij dat er goede en duidelijke vragen worden gesteld.

De link is joyofsatan.org. Let op je hebt ook de churchofsatan.com, deze is totaal niet gerelateerd aan joyofsatan site. Alleen is deze wel in het engels.

Hier kan je dus ook alles vinden. Ik zou het met een open mind ernaar toegaan. Het is je eigen keuze.

Meditatie werkt overigens voor iedereen of je nu in Satan geloofd of niet. Dit kan je door de hele geschiedenis terug vinden.

Veel plezier
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:54

[quote=""Utrevelix" post=69757"]Oke....ik ben blij dat er goede en duidelijke vragen worden gesteld.

De link is joyofsatan.org. Let op je hebt ook de churchofsatan.com, deze is totaal niet gerelateerd aan joyofsatan site. Alleen is deze wel in het engels.

Hier kan je dus ook alles vinden. Ik zou het met een open mind ernaar toegaan. Het is je eigen keuze.

Meditatie werkt overigens voor iedereen of je nu in Satan geloofd of niet. Dit kan je door de hele geschiedenis terug vinden.

Veel plezier[/quote]

Church of Satan is mij bekend (lid geweest van 1983 t/m 1994)

Joyofsatan is "leuk" maar zeker geen Satanisme.

Success walking your Path.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:57

[quote=""Nexion" post=69753"]@ Utrevelix.

Bedankt voor je omschrijving. Alhoewel ik begrijp dat je een persoonlijke openbaring heb gehad (bedankt voor het delen) betwijfel ik of het allemaal iets met "Satan" heeft te maken.

Ik heb namelijk een behoorlijke "studie" gemaakt van (alle vormen) van Satanisme en Luciferianisme. So allow me to make some comments, for discusson's sake.
Nadat ik diverse websites ben geweest heb ik nog niets gevonden. Tot ik op een bepaalde website kwam wat ging over echte satanisme.
Ik ben benieuwd welk site dit is. Linkie?
Ik ben gaan lezen op die website en vond dat er veel waarheden daar staan omtrent wat er in de wereld gebeurd
Zijn dat "waarheden" omdat wat je las overeen komt met je eigen beleving of is een stuk tekst al waarheid juist WANEER het overeen komt met je/iemands beleving/'innerlijk' weten? ;)

Door mijn vele omzwervingen in de wereld van Satanisme wordy ik altijd een beetje lacherig als ik hoor van mensen dat zij "contact hebben (gehad)" met een entiteit die zich Satan noemt. Maar hoe dan ook, het heeft iets "goeds" gedaan voor je zoals je het hier omschrijft.

Nexion
O.A.N.[/quote]

Met waarheden bedoel ik dat de dingen die nu in de wereld gebeuren verklaard kunnen worden. Waarom gebeurd alles om ons heen waarin wij geen invloed hebben maar toch wel gebeurd.

Om een ander voorbeeld te geven. Waar denk jij dat asterologie vandaan komt?

Meditatie op bepaalde uren op de dagen en de stand van de planeten en zon is zeer krachtig. En dan alleen op bepaalde dagen en uren.

Waar denk je dat onze dagen van de week vandaan komen?

Ik heb er nu een verklaring voor.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 17:59

[quote=""Nexion" post=69759"][quote=""Utrevelix" post=69757"]Oke....ik ben blij dat er goede en duidelijke vragen worden gesteld.

Veel plezier[/quote]

Church of Satan is mij bekend (lid geweest van 1983 t/m 1994)

Joyofsatan is "leuk" maar zeker geen Satanisme.

Success walking your Path.[/quote]

Lees eerst de website voordat dit zegt. De la veyan church is onzin. Als je het goed leest is het gewoon een sekte. Met alle respect!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:04

Ik hoef beide sites niet te lezen. het gedachtengoed van Anton Szandor La Vey heeft bij mij heel wat los gemaakt en joyofsatan ken ik vanaf dag 1 toen die online ging evenals 2 van de originele oprichters......

Zoals ik al zei, ik loop al een aantal jaartjes mee.
Dromen
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 18:06

@ Ultravelix,

Allereerst waardeer ik het erg dat je je persoonlijk verhaal neerplempt en dat je al zover hebt 'gegraven'. Maar de meesten hier gaan al ietsje langer mee dan 2 weken ;-)

Ik weet zeker Ultrevelix dat je over een jaar totaal anders nadenkt over de zaken die je nu aanhaalt, en waar je zo zeker van bent. Ik ben het ook niet altijd eens met anderen hier, gelukkig niet, maar ik weet dat bepaalde mensen over bepaalde dingen (onderwerpen, kennis) wel ietsje langer, en ietsje dieper qua materie zijn gegaan dan mij.

Overigens, ik zie hier wel echt de meest vreemde dingen voorbij komen, van Mercurius, tot kinderverkrachters, chakra's, bijbelteksten en Satan :D Geeft wel aan dat er dus echt totaal anders over de inhoud van de woorden wordt gedacht... Wellicht moeten we daarmee beginnen?!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:07

Oke een vraagje,

Waar heb jij dan die afbeelding vandaag?

Dat is een algemistische teken? Een formule zeg maar!

Daar zijn mensen vroegen als heksen voor uit gemaakt?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:12

[quote=""Utrevelix" post=69764"]Oke een vraagje,

Daar zijn mensen vroegen als heksen voor uit gemaakt?[/quote]

Mijn avatar is geen alchemistich symbool maar heeft een andere oorsprong.Is verder niet belangrijk.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:15

[quote=""Dromen" post=69763"]@ Ultravelix,

Allereerst waardeer ik het erg dat je je persoonlijk verhaal neerplempt en dat je al zover hebt 'gegraven'. Maar de meesten hier gaan al ietsje langer mee dan 2 weken ;-)

Ik weet zeker Ultrevelix dat je over een jaar totaal anders nadenkt over de zaken die je nu aanhaalt, en waar je zo zeker van bent. Ik ben het ook niet altijd eens met anderen hier, gelukkig niet, maar ik weet dat bepaalde mensen over bepaalde dingen (onderwerpen, kennis) wel ietsje langer, en ietsje dieper qua materie zijn gegaan dan mij.

Overigens, ik zie hier wel echt de meest vreemde dingen voorbij komen, van Mercurius, tot kinderverkrachters, chakra's, bijbelteksten en Satan :D Geeft wel aan dat er dus echt totaal anders over de inhoud van de woorden wordt gedacht... Wellicht moeten we daarmee beginnen?![/quote]

Best, ik wist niet dat je eerst jaren van leugens moet slikken om te kunnen zeggen dat je weet waar je het over hebt?

Je kan namelijk niet diep op de materie ingaan omdat het vernietigd is. Dus....wie weet er nu wat echte goden zijn?

Het lijkt mij dat je tussen de regels moet kunnen doorlezen toch?

Nogmaals mensen ik heb veel respect voor jullie denkwijze. Op de meeste website's waar ik kom vind ik het alleen leuk op christenen, joden of islamieten te narren. Dit gezien waarvoor me uit maken.

Hier heb ik een discussie met voor mij gevoel zeer vrije zielen.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:16

[quote=""Nexion" post=69766"][quote=""Utrevelix" post=69764"]Oke een vraagje,

Daar zijn mensen vroegen als heksen voor uit gemaakt?[/quote]

Mijn avatar is geen alchemistich symbool maar heeft een andere oorsprong.Is verder niet belangrijk.[/quote]

Is dat werkelijk. Teminste het zijn er meerdere door elkaar! Ook het teken van satan staat erin!
Dromen
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 18:24

Ultravelix, ga door met zoeken en je zult vinden... Zodra je zegt van 'dit is het, dit is de waarheid en (nu komt het) je stelt je niet meer open voor andere denkwijze's dan is het einde verhaal.

Zie het met oudere mensen die in een religie geloven. Daar komen ze nooit meer vanaf (en soms maar beter ook).

Ikzelf heb wel veel met Gnosis (gnostiek) bijvoorbeeld. Maar alleen al door dat ik dit nu tegen jouw zeg, en jij hoogstwaarschijnlijk momenteel een ander beeld van gnosis hebt als mij, krijgen we nu alweer ruis op de lijn (omdat jij en ik verschillen van mening over de inhoud van 'Gnosis').
Wat ik probeer te zeggen: alles wat je een naam geeft, over waar ik in geloof of wat ik denk dat waarheid is, is voor mij moeilijk te omschrijven.

Toen ik jaren geleden erachter kwam dat bijvoorbeeld 'heidens' helemaal niet 'slecht' is, kwam ik erachter dat bepaalde Christelijke rituelen / symbolen heidens van oorsprong zijn. Maar zo gezien is alles heidens. De hele christelijke leer is heidens... Alles... Het hangt er maar net vanaf wat je onder 'heidens' verstaat. In mijn ogen: de meest oorspronkelijk betekenis.

Kom ik uit bij Satanisme: Dan is dit meer een levenswijze (o.a. met de elementen). Dus geen kinderneukende kerels.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion, Tobi, Vortex
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”