Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:06

[quote=""Utrevelix" post=69734"][quote=""Nexion" post=69725"]
Waar geloof ik dan nu in?
Oh, give it an educated guess, will ya?
Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.
:muur:[/quote]

Wie ben ik om jouw in een bepaalde hoek te drukken ongeacht wat ik geloof???[/quote]je gelooft....maar weet je ook? ik wil niet geloven ik wil weten en zolang dat niet kan blijf ik oppervlakkig.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:08

[quote=""SupRemE" post=69736"][quote=""Utrevelix" post=69734"][quote=""Nexion" post=69725"]
Waar geloof ik dan nu in?
Oh, give it an educated guess, will ya?
Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.
:muur:[/quote]

Wie ben ik om jouw in een bepaalde hoek te drukken ongeacht wat ik geloof???[/quote]je gelooft....maar weet je ook? ik wil niet geloven ik wil weten en zolang dat niet kan blijf ik oppervlakkig.[/quote]

Ja ik geloof.....dat ik meer kan zijn en ook daadwerkelijk ben dan dat ik nu ben op dit punt in mijn leven. Dat geloof ik ja!!!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:12

dat is toch goed? maar dat is meer je eigen kracht dan dat dat door satan komt toch?
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:19

[quote=""SupRemE" post=69738"]dat is toch goed? maar dat is meer je eigen kracht dan dat dat door satan komt toch?[/quote]

Ja dat is ook zo. Maar hij heeft ons die kracht gegeven "onze ziel" namelijk. Hij wil je ook alleen leiden naar de magnus opus (goddelijkheid). Wat je van je eigen leven maakt is helemaal aan jezelf te verwijten. Hij zal het je echt niet kwalijk nemen als je iets slecht doet (slecht in de zin van goed en slecht gedefineerd door de huidige wereld). Het interesseerd hem geen reet. Zolang je niet in zonde leeft en de natuur wetten respecteerd.

Oja er is eigenlijk maar een echte zonde die hij veracht. Dat is leven in "stomheid"!!!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:25

[quote=""abrakadaver" post=69710"]Gevalletje als de waarheid in het midden liegt"
Ik heb me niet genoeg in het satan'isme verdiept om het allemaal te begrijpen en te bevatten.
Maar de Talmoed zal ook zeker zijn waarheden bezitten, hoewel ik wel twijfel aan de gevoelswaarde daarvan.[/quote]

In elke boek zal een kern van waarheid zitten, vooral het stolen is van nog veel oudere beschavingen. In alle geloven van nu zie je dingen terug (beelden, teksten) die eigenlijk gestolen zijn.
blackbox
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 15:29

Golden Fire in my Heart

Dark Sacred Beetle
Flaming in my breast!
Immortality

Hidden in the dung of my existence!
That filthy dung
I roll across my Sky
For all to distain

Hides The Stone of the Wise from prying eyes
And the Mid-night Sun
Hidden by dung-like Earth
Yet lighting the Moon

Hides behind my life lighting up my Soul
As I roll my dung
Making Soul immortal
As I roll my Stone
illuminati of my own reality
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:33

[quote=""abrakadaver" post=69717"][quote=""Utrevelix" post=69715"][quote=""SupRemE" post=69712"]you confuse me...die satan en zn werken heb jij toch ook uit een boek? en omdat ik geen boek nodig heb maakt mij een satanist? of wat wil je precies zeggen....
ik kies geen kant...nou ja eigelijk wel.....MIJN KANT.[/quote]

De echte waarheid is confusing. Eigenlijk moet je het zo zijn dat satan en zijn demonen de echte goden zijn (van vlees en bloed). Dit is allemaal omgedraaid zodat je niet achter waarheid komt en je eigen spiritualiteit te ontwikkelen.

Weten jullie wie de echte vijanden zijn? Dat xtianen die zitten achter alles. Zoek eens op wat dat zijn![/quote]
1. xtian 36 up, 156 down
A word that atheists use because for some reason they think it's supposed to insult Christians.
You stupid xtians need to realize that the Church of Virus is the only true church.
by SVTMunchkin Jul 9, 2004 share this add a video
2. Christian Hater 58 up, 55 down
An individual who holds aggressively negtive views of Christianity. Unlike an Athiest/Agnostic, a Christian Hater will only critisize Christianity, and not other religions. A Christian Hater can be recognized by their habit of calling Christians Xians or Xtians, and by their use of childish insults and condecending tone when talking to them. They also are prone to comparing Christians to Nazis. A sure sign of a Christian Hater is their claim that the Bible is full of contradictions and bigotry, but also claim they have never read it themselves, and don't need to.(They may sometimes cite Sam Harris or Daniel Dennet as their source of Bible info, to lend credibility to their claims). They are most often found on online message boards, where they may use multiple screen names at any given time.
"A Christian Hater can be found on most online message boards."
"Hitler was a model Christian."
"Quit cramming your Jesus shit down our throats!"
"Atheists never use violence. Only Christians kill."
"Religion is a form of mental illness."
"STFU you Fundie!"
"Jesus really teaches you to hate people."
"People with Imaginary friends are stupid."
"I'm a freethinker, no book of myths runs my life."
"Christianity is intellectual suicide."
"Proud member of the Rational Response Squad."

Wat is het dan/wie zijn dat dan?[/quote]

Xtianen zijn buitenaardse wezen genaamd "Greys", dit zijn wezens die door genetische aanpassingen van hun DNA bijna alle emoties zijn kwijt geraakt op haat na. Ze haten onze mensheid en gebruiken onze verloren zielen als energie bron. Onze ziel is een zeer sterke energie bron.

Waarom denk je dat ufo's zogezegd niet bestaan? Waarom geven de overheden niet toe dat ze bestaan?

Het gaat niet lang meer duren voordat de waarheid op tafel komt. Met het internet (www=666) zijn ze hun grip kwijt aan het raken. Waarom denk je dat ze het internet willen censureren?

Waarom denk je dat ze zo hard bezig zijn met de NWO????
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:35

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, abrakadaver
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:37

Hoe worden de goden getoond in het oude egypte, sumeria en vele andere beschavingen die vernietigd zijn.

Waarom staan de meeste kerken op leylijnen?

Waarom zijn er geen oude artifacten van oude beschavingen te vinden?

Ik heb antwoorden gekregen en ik heb nog steeds vragen. Maar om alles te kunnen begrijpen heb je tijd nodig!

En als je de magnus opus hebt bereikt heb je een eeuwigheid om achter alle antwoorden te komen.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:39

[quote=""Utrevelix" post=69744"]Hoe worden de goden getoond in het oude egypte, sumeria en vele andere beschavingen die vernietigd zijn.

Waarom staan de meeste kerken op leylijnen?

Waarom zijn er geen oude artifacten van oude beschavingen te vinden?

Ik heb antwoorden gekregen en ik heb nog steeds vragen. Maar om alles te kunnen begrijpen heb je tijd nodig!

En als je de magnus opus hebt bereikt heb je een eeuwigheid om achter alle antwoorden te komen.[/quote]

Ik zeg niet dat ik het gaat bereiken, maar ik kan wel me best doen om ernaar toe te werken!!!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:03

Zo wat stil ineens?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:10

[quote=""Utrevelix" post=69747"]Zo wat stil ineens?[/quote]

Ja nou, je begon veelbelovend met je introductie maar ik zit nog steeds te wachten op inhoudelijke info over jou beleving van Satanisme.

Het verzandde nog al snel in een wirwar van esoterische stromingen en informatie.....

Kom eens met wat. :brak:
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:15

ja ik was even weg....maar idd. wat Nexion zegt: je begon veelbelovend.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:32

"Pure Satanisme", nou ik dacht daar komt heel wat. ;)
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 16:49

[quote=""Nexion" post=69748"][quote=""Utrevelix" post=69747"]Zo wat stil ineens?[/quote]

Ja nou, je begon veelbelovend met je introductie maar ik zit nog steeds te wachten op inhoudelijke info over jou beleving van Satanisme.

Het verzandde nog al snel in een wirwar van esoterische stromingen en informatie.....

Kom eens met wat. :brak:[/quote]

Ja daar heb je gelijk in.

Nou mijn beleving van satanisme is het volgende:

Ik was een negatieve persoon die erg verward was. Door een zware longontsteking die niet te genezen was met zware medicatie ben ik gaan zoeken naar een oplossing.
Ook had ik een groot probleem met mijn zoon (luisterde voor geen meter naar mij)en mijn rottweiler (heeft mijn hand aan gort gebeten).

Nadat ik diverse websites ben geweest heb ik nog niets gevonden. Tot ik op een bepaalde website kwam wat ging over echte satanisme. Ook ik was skeptisch, want ik had hetzelfde slechte beeld over Satan. Dit was twee weken geleden.

Ik ben gaan lezen op die website en vond dat er veel waarheden daar staan omtrent wat er in de wereld gebeurd. Best een geruststelling.

Ook wordt er power meditatie uitgelegd en ook de chakra's. Die zelfde avond heb ik een stem hoort terwijl ik een zware koorts aanval had. Die zei tegen mij, ik ben blij dat jezelf de keuze hebt gemaakt om mij te vinden (heeft ook zijn naam genoemd). Volg de power meditaties zoals ze zijn uitgelegd en werk aan je chakra's.

Dat heb ik gedaan. Nu ben ik genezen van mij zware longontsteking (door meditatie). Mijn zoon luistert perfect naar me (ineens!!) en mijn hond hoef ik niets tegen te zeggen, ik kijk hem aan en hij doet wat ik in mijn gedachten zegt.

Ik voel een rust en serenititeit om mij heen alsof hij bij mij is. Andere kinderen en dieren reageren anders naar mij. Het lijkt er meer op alsof ze me herkennen!!! Erg vreemd allemaal. In het verleden kon ik met mijn handen genezen en ben dat kwijt geraakt. Nu is het zo dat handen branden van energie.

Dus ik heb het genomen zoals het is en voel mij zeer goed nu. Zelfs alle mensen die mij kennen vragen zich af wat er is gebeurd. Ik ben anders!

Ook heb ik het gevoel dat het zo behoort te zijn.

Ik heb nu een heleboel dingen bijgeleerd wat mij nu zeer veel heeft geholpen. Ook wil ik dit voor anderen doen. Daarom zoek ik nu een discussie op.

Ik ben nu gelukkig en bevrijd uit mijn gevangenis die mij is opgelegd door de wereld.

Dit is mijn beleving!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, abrakadaver
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”