Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:26

[quote=""Utrevelix" post=69768"][quote=""Nexion" post=69766"][quote=""Utrevelix" post=69764"]Oke een vraagje,

Waar heb jij dan die afbeelding vandaag?

Dat is een algemistische teken? Een formule zeg maar!

Daar zijn mensen vroegen als heksen voor uit gemaakt?[/quote]

Mijn avatar is geen alchemistich symbool maar heeft een andere oorsprong.Is verder niet belangrijk.[/quote]

Is dat werkelijk. Teminste het zijn er meerdere door elkaar! Ook het teken van satan staat erin![/quote]
Ook het teken van satan staat erin!
Yikes! Lol.

En nee, het zijn er geen meerdere dor elkaar maar is 1 geheel.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:27

"Alle antwoorden liggen in jezelf"

Dat soort teksten vond ik een paar jaar terug maar onzin en wat moet ik daarmee er komt niks uit mezelf dit dat..
Altijd word er gezocht naar externe antwoorden en dat het allemaal voorgekalkt moet worden.
Ik kan het nu niet in woorden uitleggen, maar ik begin het te begrijpen en ik wil nu dus eigenlijk dat zinnetje hier zelf neerplempen.

Je moet je sowieso niet binden aan een isme, daar limiteer je jezelf alleen maar mee.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, blackbox, Nexion, abrakadaver, Vortex, NoMore
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:30

[quote=""Vrillon" post=69771"]"Alle antwoorden liggen in jezelf"

Dat soort teksten vond ik een paar jaar terug maar onzin en wat moet ik daarmee er komt niks uit mezelf dit dat..
Altijd word er gezocht naar externe antwoorden en dat het allemaal voorgekalkt moet worden.
Ik kan het nu niet in woorden uitleggen, maar ik begin het te begrijpen en ik wil nu dus eigenlijk dat zinnetje hier zelf neerplempen.

Je moet je sowieso niet binden aan een isme, daar limiteer je jezelf alleen maar mee.[/quote]

Dat sluit ik me bij aan,
Dat je telepathisch contact hebt met iemand die zich satan(?) noemt,hoeft nog niet direct te betekenen dat het niet je eigen energie is die tegen je spreekt.
Het kan van alles zijn.
De dokter zal weer zeggen dat het van de koorts komt bijvoorbeeld ;-)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:31

[quote=""Dromen" post=69769"]Ultravelix, ga door met zoeken en je zult vinden... Zodra je zegt van 'dit is het, dit is de waarheid en (nu komt het) je stelt je niet meer open voor andere denkwijze's dan is het einde verhaal.

Zie het met oudere mensen die in een religie geloven. Daar komen ze nooit meer vanaf (en soms maar beter ook).

Ikzelf heb wel veel met Gnosis (gnostiek) bijvoorbeeld. Maar alleen al door dat ik dit nu tegen jouw zeg, en jij hoogstwaarschijnlijk momenteel een ander beeld van gnosis hebt als mij, krijgen we nu alweer ruis op de lijn (omdat jij en ik verschillen van mening over de inhoud van 'Gnosis').
Wat ik probeer te zeggen: alles wat je een naam geeft, over waar ik in geloof of wat ik denk dat waarheid is, is voor mij moeilijk te omschrijven.

Toen ik jaren geleden erachter kwam dat bijvoorbeeld 'heidens' helemaal niet 'slecht' is, kwam ik erachter dat bepaalde Christelijke rituelen / symbolen heidens van oorsprong zijn. Maar zo gezien is alles heidens. De hele christelijke leer is heidens... Alles... Het hangt er maar net vanaf wat je onder 'heidens' verstaat. In mijn ogen: de meest oorspronkelijk betekenis.

Kom ik uit bij Satanisme: Dan is dit meer een levenswijze (o.a. met de elementen). Dus geen kinderneukende kerels.[/quote]

Allereerst welke ruis bedoel je? Ik respecteer je voor wie je ben (ook al ken ik je niet) en ook waarin je geloofd.

Over de waarheid waar ik het over hebt is dat christendom, jodendom en de islam leugens zijn. Dat is de waarheid waarover ik het had. Ik heb het nooit gehad dat satanisme waarover ik het heb de absolute waarheid is.

Goed tussen de regels blijven lezen!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:38

Mensen ik wil jullie allemaal danken voor dit gesprek, maar ik ga eens even met het eten bezig zijn:)

Mocht er toch nog iets zijn laat me het weten. Voor zover mogelijk beantwoord ik elke post!

Iedereen een fijne avond toegewenst!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
Dromen
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 18:46

Eetsmakelijk Utrevelix, en ook jij bedankt!!

@ Nexion, nu we toch bezig zijn, 'hoe' zie jij de 'rol' van de zon?! Ik vind het echt verbazingwekkend hoeveel invloed de zon heeft op al het leven op aarde... Zowel fysiek als mentaal!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 18:51

[quote=""Dromen" post=69776"]Eetsmakelijk Utrevelix, en ook jij bedankt!!

@ Nexion, nu we toch bezig zijn, 'hoe' zie jij de 'rol' van de zon?! Ik vind het echt verbazingwekkend hoeveel invloed de zon heeft op al het leven op aarde... Zowel fysiek als mentaal![/quote]had ik het laatst nog over met iemand...zonder zon helemaal niks...geen licht, geen leven, geen niks. en ietsie dichterbij en we verbranden, ietsie verder weg en we bevriezen. als dat ding pleitte gaat zijn we allemaal de hannes. maar ook idd alles groeit bloeit en leeft, vogeltjes fluiten, mensen vrolijk. krachtig ding die zon...
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 19:17

[quote=""SupRemE" post=69777"][quote=""Dromen" post=69776"]Eetsmakelijk Utrevelix, en ook jij bedankt!!

@ Nexion, nu we toch bezig zijn, 'hoe' zie jij de 'rol' van de zon?! Ik vind het echt verbazingwekkend hoeveel invloed de zon heeft op al het leven op aarde... Zowel fysiek als mentaal![/quote]had ik het laatst nog over met iemand...zonder zon helemaal niks...geen licht, geen leven, geen niks. en ietsie dichterbij en we verbranden, ietsie verder weg en we bevriezen. als dat ding pleitte gaat zijn we allemaal de hannes. maar ook idd alles groeit bloeit en leeft, vogeltjes fluiten, mensen vrolijk. krachtig ding die zon...[/quote]@ Dromen en Supreme:

De Zon heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in ons spirituele bewustzijn. Ik geef niet echt een "rol" aan de Zon, het ding is er gewoon en wij wonen op precies de goede afstand op precies het juist samengesteld bolletje zand en rots en water. Net als alle hemellichamen en onze planeten in ons zonnestelsel heeft het allemaal een functie en heeft het vroeger invloed gehad op andere objecten, inclusief ons. Met de Zon heb ik een beetje een haat/liefde verhouding in die zin dat de Zon (en haar gedrag en waarden) ten grondslag ligt aan vele, hedendaagse religies die (op zijn zachtst gezegd) het slechtste uit de mens omhoog haalt. (Christendom, Judeaisme en Islam).

Het mentale aspect is wel grappig inderdaad maar niets spectaculairs. Ten eerste zijn er de mix van stralen die dopamine en andere stoffen losmaken in ons lichaam en ten tweede is er de warmte en licht die, vooral na een duistere periode) zoveel mensen blij maakt. Zie je hoe dicht dat bij religie ligt? Het is maar een kleine stap om deze als "God" te zien en zelfs als creator of life.

My 2 cents. :)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: rp801
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 19:37

pfff en dan nog helemaal niet gesproken over dodeca en die plasma saturnus shizzle, dan gaan je ook ff een andere hoek in, in combinatie met wat Utrevelix verteld. interresante tijd, ik had niet in een andere tijd willen leven dan deze, ook al is het zwaar...de mensen 25 jaar geleden konden echt niet aan dit soort info komen zonder zich bij louche groepjes aan te sluiten. dus wat dat betreft....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver, NoMore
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 19:47

pfff en dan nog helemaal niet gesproken over dodeca en die plasma saturnus shizzle, dan gaan je ook ff een andere hoek in
Ja, dat is inderdaad een mooi stukje geschiedenis uit de tijd dat "alles nog anders was". Zulke ontladingen zullen nu ergens in het universum ook nog plaats vinden simpelweg omdat de omstandigheden er naar zijn. Ook hier weer de "val" om te overdrijven en voor je het weet noem je Saturnus Satan of Lucifer lol.
Khaos
Junior QFF-er
Junior QFF-er

ma 11 mar 2013, 21:10

Satan in onze huidige maatschappij is razend populair. De legioen Satan, bekend onder allerlei namen huisvest onze innerlijke verlangen om te rebelleren, vernieuwen en tot nieuwe hoogtes te komen van (emotionele) kennis.
Er zijn vele mensen die denken te weten wat deze uiterst mysterieuze energiestroming inhoudt. Het enige wat ik kan zeggen is dat deze primaire energiestroom al erg lang bestaat, in verschillende zijns en denkwijze's. Misschien is dat ook wel de kracht, zien te overleven in een vernieuwde vorm in de huidige maatstaven zodat het weer tot de verbeelding kan springen en inspiratie brengt bij de mensen die deze nodig achten. Bedenk wel dat je tegenwoordig geen muis meer nodig bent om het te evoken. (of wel??)

Dit is mijn mening, ervaring.

Wat ik lees in de begin post en in de posts is het afschuiven, angst en haat tegen een groep mensen. Wat doet deze angst met jou? De mensen achter de site die je noemt hebben andere intenties dan wat ze laten zien. Spiritualiteit is geen oorlog.

Khaos,
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, blackbox, Nexion, rp801, abrakadaver, Tobi, Vortex, Toxopeus, ExNex
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 21:14

Klasse, Khaos! :)
Spiritualiteit is geen oorlog.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, abrakadaver, Khaos
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 12 mar 2013, 00:06

[quote=""Utrevelix" post=69767"]
...
Hier heb ik een discussie met voor mij gevoel zeer vrije zielen.[/quote]

welkom op QFF B)
nosce te ipsum
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
blackbox
Administrator
Administrator

di 12 mar 2013, 00:47

Ook had ik een groot probleem met mijn zoon (luisterde voor geen meter naar mij)

volgens mij heb je 'iets' losgelaten....

;)
illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

di 12 mar 2013, 02:11

Het antwoord op alle vragen: "The Sun Is Shinig... The Weather Is Sweet!" Of gewoon T.S.I.S.T.W.I.S. of TSISTWIS

[video][/video]

Ja de narren zijn weer aan het sarren!

:masonic:

Maar om terug te komen op de primaire menselijke drang die mede tot stand is gekomen dankzij de primaire oerbron die we ook wel onze zon noemen...

Stellar Corona dus...

[video][/video]

Scam City, Sensor City, Life is what you make of it!!

:love:

En euhhhhhhh welkom Utrevelix!

:scare:
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, blackbox, abrakadaver
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”