Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:41

[quote=""Nexion" post=69713"][quote=""Utrevelix" post=69706"][quote=""Nexion" post=69703"][quote=""Utrevelix" post=69701"][quote=""SupRemE" post=69699"]Openbaring 2,9

Ik weet van de ellende en de armoede waarin u verkeert, hoewel u rijk bent. Ik weet hoe u belasterd wordt door mensen die zich Joden noemen en het niet zijn, maar bij Satan horen.[/quote]

Beste ik respecteer je. Maar kom niet met teksten uit de bijbel, je zal echt klap in het gezicht krijgen van dit boek. Het staat vol met leugens en kwaad!

Hier een stukje uit de talmud:

Simeon Haddarsen, fol. 56-D: "When the Messiah comes every Jew will have
2800 slaves."

En dit is waar het om gaat!!![/quote]

waarom niet uit de bijbel kwooten maar wel uit de talmoed???? What's the difference it's both Judeaism, right?[/quote]

De talmud was er eerder dan de bijbel(hierin staat precies wat de joden willen)! Het christendom, jodendom en islam zijn ervoor om ons verdeeld te houden en dat we niet onze eigen spiritualiteit vinden. Dit heeft niets met satan te maken!

Wij mensen zijn van nature liefdevolle mensen, maar we beesten zijn geworden die elkaar naar het leven staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is geweest. Vindt jij van wel?

Ik wil wel kwooten uit de bijbel, maar is allemaal onzin! Ik probeer alleen een punt aan te tonen. Wat je ermee doet moet je zelf weten.

Ik kan zeggen of ik nu in Satan geloof of niet. Ik ben nu VRIJ!

Ben jij dat ook?[/quote]

De talmud was er eerder dan de bijbel(hierin staat precies wat de joden willen)
So what? Veel van de Boeken van Salomon (ook die in het Oude Testament) zijn geënt op de Talmoed en meer geschriften. Het punt dat ik wilde maken is dat het geen zier uit maakt waar je uit quote, allemaal Abrahamitisch.

Het christendom, jodendom en islam zijn ervoor om ons verdeeld te houden en dat we niet onze eigen spiritualiteit vinden. Dit heeft niets met satan te maken! Niet mee eens. Jehova, Yaldabaoth, de God van Mohammed en Abraham IS Satan........ any thoughts?
Wij mensen zijn van nature liefdevolle mensen, maar we beesten zijn geworden die elkaar naar het leven staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is geweest. Vindt jij van wel?
Ik "geloof" niet dat er een bedoeling mee gemoeid is met het feit dat we hier rondlopen.
Ik kan zeggen of ik nu in Satan geloof of niet. Ik ben nu VRIJ!
That's good.
Ben jij dat ook?
Oh, yes![/quote]

Ja je geeft hier een god punt aan. Waar geloof ik dan nu in?
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:43

[quote=""SupRemE" post=69719"][quote=""Utrevelix" post=69716"][quote=""SupRemE" post=69714"][quote=""Utrevelix" post=69711"][quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt![/quote]hoe weet jij wat satan heeft gezegd? uit een boek?[/quote]

Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.[/quote]you just lost me....[/quote]a godlike allknowing allseeing divine entity who is busy? well....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:44

Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.
Juist jah, ik heb nooit telepathisch contact gehad en mocht ik dat krijgen zou het denk ik over andere dingen gaan.
Wel geloof ik dat het al heelal of universum soms tegen me schreeuwt.
En die zegt me dat ik ff naar buiten moet en wat anders moet gaan doen .

Groetjes ABRAkadaver
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:45

en wanneer iemand mij verteld dat hij telepatisch contact heeft met satan ben ik on guard...
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:46

Waar geloof ik dan nu in?
Oh, give it an educated guess, will ya?
Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.
:muur:
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:47

er van uitgaande dat je idd contact hebt....is er dan geen mogelijk heid dat je besodemieterd word door "iets anders"? zal niet voor het eerst zijn....
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:48

[quote=""SupRemE" post=69719"][quote=""Utrevelix" post=69716"][quote=""SupRemE" post=69714"][quote=""Utrevelix" post=69711"][quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt![/quote]hoe weet jij wat satan heeft gezegd? uit een boek?[/quote]

Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.[/quote]you just lost me....[/quote]

Best. Heb jij dan nooit slechte tijden gehad? Wie heeft je toen geholpen? Het stemmetje in je hoofd? Je eigen gevoel?

Weet je wat maya in het oude taal sancriet betekend? Einde van de illusie, hij gaat nog iemand sturen. Hitler was de laatste kans van echte spirituele vrijheid (hitler heeft geen joden vermoord zoals wordt verteld, het waren de joden die de vrije mensen vermoorden en het op hem afschoof!!). De volgende die gaat komt zal hier voor wraak komen en die gaat niet mild zijn voor iedereen die aan de leugen blijft meewerken.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:54

[quote=""SupRemE" post=69726"]er van uitgaande dat je idd contact hebt....is er dan geen mogelijk heid dat je besodemieterd word door "iets anders"? zal niet voor het eerst zijn....[/quote]

Dat is een goede vraag. Ik heb zeer veel respect voor je gezien dat je wel een vrije openminded ziel ben.

Waarom zou ik besodemieterd worden, voorlopig doe ik alleen goed. Ook ben ik tot niets verplicht door het contact wat ik heb. Zolang ik mijn eigen spiritualiteit blijft ontwikkelen. Het leven gaat vooruit en blijft niet stil staan. Ook wordt mij niet opgelegt hoe ik moet leven. Het leven heeft geen restricties. Het kan hem allemaal niet schelen. Zodra je spijt, angst en andere restricties hebt ben je eigenlijk een gevangene van JEZELF lijkt me?

Daarnaast leef je bij de wetten van de natuur, het leven, je zielekracht!!!

Dus op welke manier wordt ik dan bedonderd???
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:55

Best. Heb jij dan nooit slechte tijden gehad?
tuurlijk wel
Wie heeft je toen geholpen? Het stemmetje in je hoofd? Je eigen gevoel?
idd, maar is dat dan god of satan?
Weet je wat maya in het oude taal sancriet betekend? Einde van de illusie
dat kan ja,
hij gaat nog iemand sturen. Hitler was de laatste kans van echte spirituele vrijheid (hitler heeft geen joden vermoord zoals wordt verteld, het waren de joden die de vrije mensen vermoorden en het op hem afschoof!!)
. klopt hitler vermoorde geen joden, maar ga nou niet claimen dat hitler beste met de wereld voor had want hij werd getrained door thule, een joodse organisatie en hij wist precies wat ie deed.
De volgende die gaat komt zal hier voor wraak komen en die gaat niet mild zijn voor iedereen die aan de leugen blijft meewerken.
hangt er van af wat de leugen nu precies is. en wat er ook komt...als die niet met een visie van liefde komt is het net zo'n draak als de rest, dus laat ie maar NIET mild zijn. WETEN WE GELIJK WAT VOOR VLEES IN DE KUIP ZIT.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:56

[quote=""abrakadaver" post=69723"]
Juist jah, ik heb nooit telepathisch contact gehad en mocht ik dat krijgen zou het denk ik over andere dingen gaan.
Wel geloof ik dat het al heelal of universum soms tegen me schreeuwt.
En die zegt me dat ik ff naar buiten moet en wat anders moet gaan doen .

Groetjes ABRAkadaver[/quote]

Over telepatisch contact wil ik alleen zeggen. Heb jij met je vriend of vriendin nog nooit gehad dat je elkaar begreep zonder te praten???? Dit is telepatie, je moet het niet moeilijker maken dat het werkelijk is!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:58

JE HEBT GEEN GOD OF SATAN NODIG om het beste uit jezelf te halen...is een questie van hoe je tegen het leven aankijkt
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:00

[quote=""SupRemE" post=69729"]
Best. Heb jij dan nooit slechte tijden gehad?
tuurlijk wel
Wie heeft je toen geholpen? Het stemmetje in je hoofd? Je eigen gevoel?
idd, maar is dat dan god of satan?
Weet je wat maya in het oude taal sancriet betekend? Einde van de illusie
dat kan ja,
hij gaat nog iemand sturen. Hitler was de laatste kans van echte spirituele vrijheid (hitler heeft geen joden vermoord zoals wordt verteld, het waren de joden die de vrije mensen vermoorden en het op hem afschoof!!)
. klopt hitler vermoorde geen joden, maar ga nou niet claimen dat hitler beste met de wereld voor had want hij werd getrained door thule, een joodse organisatie en hij wist precies wat ie deed.
De volgende die gaat komt zal hier voor wraak komen en die gaat niet mild zijn voor iedereen die aan de leugen blijft meewerken.
hangt er van af wat de leugen nu precies is. en wat er ook komt...als die niet met een visie van liefde komt is het net zo'n draak als de rest, dus laat ie maar NIET mild zijn. WETEN WE GELIJK WAT VOOR VLEES IN DE KUIP ZIT.[/quote]

Het stemmetje in je hoofd kan je misschien beter zien als onze originele goden die ons gemaakt hebben. Dan kunnen we satan en god zoals wij die nu kennen even vergeten. Dit zijn slecht vertekende beelden die ons misleiden!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:01

[quote=""SupRemE" post=69731"]JE HEBT GEEN GOD OF SATAN NODIG om het beste uit jezelf te halen...is een questie van hoe je tegen het leven aankijkt[/quote]

Wat jij nu noemt is wat hij precies bedoelt "spiritualiteit", de wil hebben om je energie te gebruiken!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:03

[quote=""Nexion" post=69725"]
Waar geloof ik dan nu in?
Oh, give it an educated guess, will ya?
:muur:[/quote]

Wie ben ik om jouw in een bepaalde hoek te drukken ongeacht wat ik geloof???
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 15:05

[quote=""Utrevelix" post=69733"][quote=""SupRemE" post=69731"]JE HEBT GEEN GOD OF SATAN NODIG om het beste uit jezelf te halen...is een questie van hoe je tegen het leven aankijkt[/quote]

Wat jij nu noemt is wat hij precies bedoelt "spiritualiteit", de wil hebben om je energie te gebruiken![/quote]maar waarom herleidt jij deze spelregels naar een god of satan toe? dat we een creatie zijn ben ik mee eens maar waardoor dan? de een zegt god, de ander zegt satan en weer andere noemen ashtar en zn aliens. ik probeer je uit te leggen dat iedereen een mening heeft en de waarheid in het midden ligt...wat je ook zegt en wat ik ook zeg het is een questie van begrijpen en inzien....en zolang iemand dat zelf niet doet gaat niemand anders het duidelijker maken....
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”