Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:16

[quote=""SupRemE" post=69704"]jij was toch degene die de bijbel opnoemde? ik gaf alleen een tekst aan uit de bijbel die "de joden" ontmaskerd. alle geschriften bevatten mijns inziens leugens. a core of truth in a pool of perversion...ALLE geschriften. en we zijn al zo ver in de tijd dat we er gewoon nooit achter komen. zal altijd een verschil van mening zijn aangezien we allemaal misleid kunnen worden. ook jij en ook ik...jij ziet het zo, ik zie het zo en daardoor blijven er altijd oorlogen bestaan...omdat je altijd fanatiekelingen hebt die erg ver gaan voor hun overtuiging...niks zal zeker zijn wat we ook aan boeken en teksten doornemen tot de dag dat het allemaal uitkomt. @ planet gamble...[/quote]and if it works for you....doesn't mean it also works for me...
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:16

[quote=""Nexion" post=69703"][quote=""Utrevelix" post=69701"][quote=""SupRemE" post=69699"]Openbaring 2,9

Ik weet van de ellende en de armoede waarin u verkeert, hoewel u rijk bent. Ik weet hoe u belasterd wordt door mensen die zich Joden noemen en het niet zijn, maar bij Satan horen.[/quote]

Beste ik respecteer je. Maar kom niet met teksten uit de bijbel, je zal echt klap in het gezicht krijgen van dit boek. Het staat vol met leugens en kwaad!

Hier een stukje uit de talmud:

Simeon Haddarsen, fol. 56-D: "When the Messiah comes every Jew will have
2800 slaves."

En dit is waar het om gaat!!![/quote]

waarom niet uit de bijbel kwooten maar wel uit de talmoed???? What's the difference it's both Judeaism, right?[/quote]

De talmud was er eerder dan de bijbel(hierin staat precies wat de joden willen)! Het christendom, jodendom en islam zijn ervoor om ons verdeeld te houden en dat we niet onze eigen spiritualiteit vinden. Dit heeft niets met satan te maken!

Wij mensen zijn van nature liefdevolle mensen, maar we beesten zijn geworden die elkaar naar het leven staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is geweest. Vindt jij van wel?

Ik wil wel kwooten uit de bijbel, maar is allemaal onzin! Ik probeer alleen een punt aan te tonen. Wat je ermee doet moet je zelf weten.

Ik kan zeggen of ik nu in Satan geloof of niet. Ik ben nu VRIJ!

Ben jij dat ook?
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:18

[quote=""SupRemE" post=69705"][quote=""SupRemE" post=69704"]jij was toch degene die de bijbel opnoemde? ik gaf alleen een tekst aan uit de bijbel die "de joden" ontmaskerd. alle geschriften bevatten mijns inziens leugens. a core of truth in a pool of perversion...ALLE geschriften. en we zijn al zo ver in de tijd dat we er gewoon nooit achter komen. zal altijd een verschil van mening zijn aangezien we allemaal misleid kunnen worden. ook jij en ook ik...jij ziet het zo, ik zie het zo en daardoor blijven er altijd oorlogen bestaan...omdat je altijd fanatiekelingen hebt die erg ver gaan voor hun overtuiging...niks zal zeker zijn wat we ook aan boeken en teksten doornemen tot de dag dat het allemaal uitkomt. @ planet gamble...[/quote]and if it works for you....doesn't mean it also works for me...[/quote]

Hoezo ken jij dan geen liefde? Ben jij emotieloos?
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:19

lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:20

en daarom ben ik vrij
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:21

Gevalletje als de waarheid in het midden liegt"
Ik heb me niet genoeg in het satan'isme verdiept om het allemaal te begrijpen en te bevatten.
Maar de Talmoed zal ook zeker zijn waarheden bezitten, hoewel ik wel twijfel aan de gevoelswaarde daarvan.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:22

[quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt! Hahaha

Hij leid je in een rechte pad zonder enige boek. Alle problemen die je hebt moet je zelf oplossen, hij gaat je er niet mee helpen. Hij heeft je alles al gegeven wat je nodig hebt. Het is je alleen ontnomen door de leugens in de wereld!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:25

you confuse me...die satan en zn werken heb jij toch ook uit een boek? en omdat ik geen boek nodig heb maakt mij een satanist? of wat wil je precies zeggen....
ik kies geen kant...nou ja eigelijk wel.....MIJN KANT.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:25

[quote=""Utrevelix" post=69706"][quote=""Nexion" post=69703"][quote=""Utrevelix" post=69701"][quote=""SupRemE" post=69699"]Openbaring 2,9

Ik weet van de ellende en de armoede waarin u verkeert, hoewel u rijk bent. Ik weet hoe u belasterd wordt door mensen die zich Joden noemen en het niet zijn, maar bij Satan horen.[/quote]

Beste ik respecteer je. Maar kom niet met teksten uit de bijbel, je zal echt klap in het gezicht krijgen van dit boek. Het staat vol met leugens en kwaad!

Hier een stukje uit de talmud:

Simeon Haddarsen, fol. 56-D: "When the Messiah comes every Jew will have
2800 slaves."

En dit is waar het om gaat!!![/quote]

waarom niet uit de bijbel kwooten maar wel uit de talmoed???? What's the difference it's both Judeaism, right?[/quote]

De talmud was er eerder dan de bijbel(hierin staat precies wat de joden willen)! Het christendom, jodendom en islam zijn ervoor om ons verdeeld te houden en dat we niet onze eigen spiritualiteit vinden. Dit heeft niets met satan te maken!

Wij mensen zijn van nature liefdevolle mensen, maar we beesten zijn geworden die elkaar naar het leven staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is geweest. Vindt jij van wel?

Ik wil wel kwooten uit de bijbel, maar is allemaal onzin! Ik probeer alleen een punt aan te tonen. Wat je ermee doet moet je zelf weten.

Ben jij dat ook?[/quote]

De talmud was er eerder dan de bijbel(hierin staat precies wat de joden willen)
So what? Veel van de Boeken van Salomon (ook die in het Oude Testament) zijn geënt op de Talmoed en meer geschriften. Het punt dat ik wilde maken is dat het geen zier uit maakt waar je uit quote, allemaal Abrahamitisch.

Het christendom, jodendom en islam zijn ervoor om ons verdeeld te houden en dat we niet onze eigen spiritualiteit vinden. Dit heeft niets met satan te maken! Niet mee eens. Jehova, Yaldabaoth, de God van Mohammed en Abraham IS Satan........ any thoughts?
Ik "geloof" niet dat er een bedoeling mee gemoeid is met het feit dat we hier rondlopen.
That's good.
Ben jij dat ook?
Oh, yes!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:27

[quote=""Utrevelix" post=69711"][quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt![/quote]hoe weet jij wat satan heeft gezegd? uit een boek?
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:36

[quote=""SupRemE" post=69712"]you confuse me...die satan en zn werken heb jij toch ook uit een boek? en omdat ik geen boek nodig heb maakt mij een satanist? of wat wil je precies zeggen....
ik kies geen kant...nou ja eigelijk wel.....MIJN KANT.[/quote]

De echte waarheid is confusing. Eigenlijk moet je het zo zijn dat satan en zijn demonen de echte goden zijn (van vlees en bloed). Dit is allemaal omgedraaid zodat je niet achter waarheid komt en je eigen spiritualiteit te ontwikkelen.

Weten jullie wie de echte vijanden zijn? Dat xtianen die zitten achter alles. Zoek eens op wat dat zijn!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:39

[quote=""SupRemE" post=69714"][quote=""Utrevelix" post=69711"][quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt![/quote]hoe weet jij wat satan heeft gezegd? uit een boek?[/quote]

Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:39

[quote=""Utrevelix" post=69715"][quote=""SupRemE" post=69712"]you confuse me...die satan en zn werken heb jij toch ook uit een boek? en omdat ik geen boek nodig heb maakt mij een satanist? of wat wil je precies zeggen....
ik kies geen kant...nou ja eigelijk wel.....MIJN KANT.[/quote]

De echte waarheid is confusing. Eigenlijk moet je het zo zijn dat satan en zijn demonen de echte goden zijn (van vlees en bloed). Dit is allemaal omgedraaid zodat je niet achter waarheid komt en je eigen spiritualiteit te ontwikkelen.

Weten jullie wie de echte vijanden zijn? Dat xtianen die zitten achter alles. Zoek eens op wat dat zijn![/quote]
1. xtian 36 up, 156 down
A word that atheists use because for some reason they think it's supposed to insult Christians.
You stupid xtians need to realize that the Church of Virus is the only true church.
by SVTMunchkin Jul 9, 2004 share this add a video
2. Christian Hater 58 up, 55 down
An individual who holds aggressively negtive views of Christianity. Unlike an Athiest/Agnostic, a Christian Hater will only critisize Christianity, and not other religions. A Christian Hater can be recognized by their habit of calling Christians Xians or Xtians, and by their use of childish insults and condecending tone when talking to them. They also are prone to comparing Christians to Nazis. A sure sign of a Christian Hater is their claim that the Bible is full of contradictions and bigotry, but also claim they have never read it themselves, and don't need to.(They may sometimes cite Sam Harris or Daniel Dennet as their source of Bible info, to lend credibility to their claims). They are most often found on online message boards, where they may use multiple screen names at any given time.
"A Christian Hater can be found on most online message boards."
"Hitler was a model Christian."
"Quit cramming your Jesus shit down our throats!"
"Atheists never use violence. Only Christians kill."
"Religion is a form of mental illness."
"STFU you Fundie!"
"Jesus really teaches you to hate people."
"People with Imaginary friends are stupid."
"I'm a freethinker, no book of myths runs my life."
"Christianity is intellectual suicide."
"Proud member of the Rational Response Squad."

Wat is het dan/wie zijn dat dan?
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:40

we zijn het eens over de mistanden en de leugens in de wereld. maar dat satan en god gedoe is gissen vriend. gokken. hopen. geloven. dat hoeft voor mij allemaal niet. ik WEET liever en dat is bijna onmogelijk.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 14:41

[quote=""Utrevelix" post=69716"][quote=""SupRemE" post=69714"][quote=""Utrevelix" post=69711"][quote=""SupRemE" post=69708"]lol....nee hoor ik heb alleen geen boek of entiteit nodig die mij verteld hoe het moet....[/quote]

Dat is precies wat satan zegt![/quote]hoe weet jij wat satan heeft gezegd? uit een boek?[/quote]

Dat heeft hij mij verteld door telepatisch contact. Hij is er voor iedereen die hem nodig heeft. Hoewel hij het erg druk heeft nu omdat er veel mensen nu naar hem toe gaan.[/quote]you just lost me....
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”