Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:40

De bedoeling van het baphomet teken is het verenigen van je mannelijk en vrouwelijke kanten in je hersenen. Man en vrouw! Adam en eva!!

Als je goed naar de afbeelding kijkt zie je dat de afbeelding zowel man als vrouw is!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:41

iemand zei me ooit eens dat ze niet de zon aanbidden maar de chakra's in zichzelf.
weird shit...wat jij zegt heb ik vaker gehoord...ook dat rituele kindermisbruik. jongetjes in de kont budsen en zo...om een chakra punt te bereiken wat hun bepaalde krachten geeft. daarom is dat misbruik (vooral bij jongetjes)ook zo'n epidemie in die religies...reaching the middle chakra...???? brain fart?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:55

De bedoeling van het baphomet teken is het verenigen van je mannelijk en vrouwelijke kanten in je hersenen. Man en vrouw! Adam en eva!!

Consummatum.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:58

Sexuele vrijheid heeft niets te maken met het misbruiken van kinderen, dit laten we aan de christenen over want dat is normaal in het chrstendom, jodendom en islam. Kinderen en dieren zijn heilig in de ogen van Satan.

Ook moet je niets aanbidden. Niet Satan of jezelf, je moet werken aan jezelf om de magnus opus te bereiken (goddelijkheid). Dit is eigenlijk de echte bedoeling ervan!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:06

Ook moet je niets aanbidden. Niet Satan of jezelf, je moet werken aan jezelf om de magnus opus te bereiken (goddelijkheid). Dit is eigenlijk de echte bedoeling ervan!
Beetje als Buddisme dus, als ik het goed begrijp?
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:08

Hier heb je een afbeelding van hoe je chakra's werkelijk uitgelijnd moeten worden!!
De bijlage chakra_uitlijning.png is niet meer beschikbaar
Bijlagen
chakra_uitlijning.png
chakra_uitlijning.png (24.5 KiB) 451 keer bekeken
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:08

Lol als ik het zo lees ben ik een satanist zonder het zelf te weten.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
blackbox
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 13:10

Afbeelding
illuminati of my own reality
blackbox
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 13:11

[quote=""Vrillon" post=69680"]Lol als ik het zo lees ben ik een satanist zonder het zelf te weten.[/quote]

;)... komt mij ook heel bekent voor
illuminati of my own reality
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:12

[quote=""Nexion" post=69678"]
Beetje als Buddisme dus, als ik het goed begrijp?[/quote]

Ik zal de quote functie gebruiken zodat ik iedereen kan beantwoorden.

Ja als je het oude buddisme ermee bedoelt wel (levitatie in een trance is een goddelijke kracht). Alle huidige geloven en levenswijzen zijn gecorrupteerd door de joden!

Zal ik enkele teksten vanuit de bijbel, talmud of koran hier plaatsen en dan zie je eigenlijk dat deze geloven het kwaad is!
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:15

Zo vreemd is dat niet HIJ is immers onze maker en liegt er niet over dat hij een echte en buitenaards wezen is!!!!

Eens kijken wat jullie hierop zeggen!
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:17

[quote=""Utrevelix" post=69676"]Sexuele vrijheid heeft niets te maken met het misbruiken van kinderen, dit laten we aan de christenen over want dat is normaal in het chrstendom, jodendom en islam. Kinderen en dieren zijn heilig in de ogen van Satan.

Ook moet je niets aanbidden. Niet Satan of jezelf, je moet werken aan jezelf om de magnus opus te bereiken (goddelijkheid). Dit is eigenlijk de echte bedoeling ervan![/quote]dus die gasten die al die kinderen snatchen en verkrachten en vermoorden zijn geen satanisten maar noemen zich alleen zo? dus satan is god? en wat is verschil tussen satan en lucifer...
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:17

[quote=""Utrevelix" post=69683"][quote=""Nexion" post=69678"]
Beetje als Buddisme dus, als ik het goed begrijp?[/quote]

Ik zal de quote functie gebruiken zodat ik iedereen kan beantwoorden.

Ja als je het oude buddisme ermee bedoelt wel (levitatie in een trance is een goddelijke kracht). Alle huidige geloven en levenswijzen zijn gecorrupteerd door de joden!

Zal ik enkele teksten vanuit de bijbel, talmud of koran hier plaatsen en dan zie je eigenlijk dat deze geloven het kwaad is![/quote]

Nah, wellicht dat iemand die teksten graag wil zien. Been there already.

Maar schuif niet alle schuld van de corruptie van religie in de schoenen van de Joden.

Binnen een verlichte spirituele stroming is geen plaats voor haat.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:18

[quote=""Utrevelix" post=69679"]Hier heb je een afbeelding van hoe je chakra's werkelijk uitgelijnd moeten worden!!
chakra_uitlijning.png
[/quote]

Ik quote mijn eigen post omdat ik iets vergeten ben hierbij. Kan er hier iemand die met chakra's bezig is mij zeggen of dit klopt of dat het uberhaupt ergens terug te vinden is???
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 13:19

[quote=""Utrevelix" post=69679"]Hier heb je een afbeelding van hoe je chakra's werkelijk uitgelijnd moeten worden!!
chakra_uitlijning.png
[/quote]ja en die chakra met dat hakenkruis, die 666 chakra is het doel van degene die die jongetjes in de kont pakken...die willen dat chakra punt bereiken.
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”