Pure Satanisme

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 11:30

Beste Mensen,

Ik ben opzoek naar een discussie met mensen die openstaan voor de waarheid.

Sinds kort ben ik een Satanist geworden en geloof me het heeft niets met het satanisme te maken van wat je nu leest op het internet.

Website's:

Churchofsatan.nl
satanisme.nl

en dergelijke andere sites geven een verkeerd beeld over onze echte vader en originele god die ons heeft gemaakt.

Satanisme heeft niets te maken met:

- Offeringen van dieren of mensen, dat is absoluut verboden.
- Kinderen en dieren zijn heilig in zijn ogen. Dieren zien het zelfs beter dan wij!

En zo zijn er nog veel meer dingen die uit zijn naam zijn gedaan door de joden, christenen, jehova getuigen en moslims.

Alle boeken die er zijn over hem zijn de leugens van joden om ons van onze spiritualiteit te ontnemen en om ons slaven te maken.

Er staat immers in de Talmud. Dat wanneer de joodse messiah komt elke jood 2800 slaven krijgt!! (wanneer de joodse NWO een feit is, wat niet lang meer gaat duren).

De illuminatie, masons, christenen, jehova getuigen, moslims zijn allemaal werktuigen van de joden. Wat ik ook nogeens kan aan tonen met hun eigen boeken.

En geloof me zo kan ik nog meer aangeven wat gewoon geschreven in de boeken van deze geloven.

Ik hoop dat we een leuke discussie kunnen opstarten omtrent deze topic.

Groeten aan iedereen
blackbox
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 11:35

Hallo Utrevelix.....welQom op QFF!

:welkom:
illuminati of my own reality
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 11:38

Blackbox dank je voor het verwelkomen.

Dit is de eerste site die dat doet wat zeer zeker gerespecteerd mag worden!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
blackbox
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 11:40

Is Satanisme een geloof?
illuminati of my own reality
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 11:44

Een goede vraag!

Ik zeg Ja, maar het is ook een levenswijze. De reden dat ik ja zeg is namelijk dat je eerst moet geloven in hem. Dus dit betekend dat je alles opzij moet zetten van wat mensen in de geschiedenis je geleerd hebben. De leugens.

Het is een religie die verder terug gaat dan 10000 bc bijvoorbeeld. Dus nog voordat er uberhaupt de geloven bestaan die er nu zijn.
Dromen
Administrator
Administrator

ma 11 mar 2013, 11:48

Welkom Utrevelix! Het is even wachten op Nexion hier, die zal je denk ik veel meer kunnen vertellen...

Hier trouwens een link naar bepaalde onderwerpen over Satanisme:
index.php?option=com_kunena&func=showca ... Itemid=120
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:07

Dromen, dank je voor het verwelkomen.

Ik begrijp de onderwerpen, maar daar staan dingen die niet kloppen zoals ik denk dat het is.

Om een voorbeeld te geven:

Het getal 666 betekend niet meer dat het de Kabbalistische vierkant van de zon is!

En zo staan er meer onduidelijke dingen. Vandaar dat ik het onder beschaving en spiritualiteit hebt geplaatst!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:16

De illuminatie, masons, christenen, jehova getuigen, moslims zijn allemaal werktuigen van de joden. Wat ik ook nogeens kan aan tonen met hun eigen boeken.
Interesting, let 'er rip!

Welkom.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:17

[quote=""Utrevelix" post=69662"]Dromen, dank je voor het verwelkomen.

Ik begrijp de onderwerpen, maar daar staan dingen die niet kloppen zoals ik denk dat het is.

Om een voorbeeld te geven:

Het getal 666 betekend niet meer dat het de Kabbalistische vierkant van de zon is!

En zo staan er meer onduidelijke dingen. Vandaar dat ik het onder beschaving en spiritualiteit hebt geplaatst![/quote]welkom utrevelix...Kabbalistische vierkant van de zon is!....is dit dan saturnus? en is het niet ook mogelijk dat de evil doers je dit leren om je het idee te geven dat satan god is...? its all twisted...
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:18

dodeca komt dr maar eens in.....
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:19

Om de kabalistische waarde van "666" te bepalen via de gematria and dien je de getallen 600, 60 en 6 te onderzoeken.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:20

zeg eens ik wil niet zoeken
zeker letters die er uit komen?
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:27

Ik weet helemaal 0.0 van satanisme ofzo... maar baphomet is toch het symbool ofzo..

iig die 5 puntige ster :bapho: met de punt naar onder..

Mij is verteld dat die punt naar onder (of in andere gevallen naar boven) staat voor de ziel en die andere 4 voor de fysieke wereld (pak em beet, aarde, water, vuur, en nog wat)

En als je em dus hebt met de punt naar onder ligt je ziel begraven onder het fysieke en dat is dus niet goed, met de punt naar boven sta je zelf in controle ofzo..

Maar ik weet niet wat er nog meer bij dat symbool gedacht/bedoelt word.
Bij baphomet op deze wiki afbeelding ziet zn hoofd er niet echt uit als zo'n ster met punt naar onder en heeft ie een ster met punt naar boven op zn voorhoofd.
Afbeelding

EDIT: alhoewel de wiki pagina van bapho zegt dat het een heidens figuur is die in de 19e eeuw weer tot leven is geroepen als een satanistisch/occult figuur
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:35

Nee de 666 heeft te maken met je chakra's. De tempel van de zon! So-Lo-Mon = tempel van de zon!

Deze Chakra is er belangrijk (zit onder je hart chakra) Hier zit de kracht van je ziel, vandaar dat oude beschavingen zit op de zon richten!!

Het is zelfs zo dat je een omgekeerde kruis ziet als je de juiste chakra uitlijning ziet. Je weet wel het duivelse kruis. Gestolen door de andere geloven om je van je eigen spiritualiteit te ontnemen.
Utrevelix
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 mar 2013, 12:37

Ja dat klopt.

De 4 bovenste betekenen de 4 elementen (water, vuur, lucht en aarde) en de onderste is van je ziel!
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”