De Andere Kant

Alles over spirituele zaken tref je hier aan.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 11:21

De andere kant.

In dit topic wil ik dromen verzamelen, ik zal hier enkele van mijn nachtelijke avonturen plaatsen.

Wat mij betreft is het niet de een must om er in dit topic een interpretatie aan te geven, het gaat om de verzameling verhalen van de dingen die wij zoal meemaken aan de andere kant.
Uiteraard mag er gereageerd worden maar wat mij betreft is het alleen de dromer die echt betekenis aan zijn dromen kan geven.

Dromen spreken vaak een rare taal, maar als je goed oplet zal je zien dat de droom je altijd iets probeert te vertellen.

Wanneer jij, je gaat focussen op je dromen zal je zien dat je ze langzaamaan steeds beter mee kunt nemen als je weer wakker wordt, door ze vast te leggen kun je dat nog versterken. Als ik wakker word focus ik mij om zoveel mogelijk van het verhaal op te halen, als ik er dan later over nadenk komen er vaak nog meer details naar voren.

Wat maak jij mee ?

Tussen in en uitademen

Tussen dag en nacht

Tussen eb en vloed

Tussen waken en slapen

Tussen de wal en het schip

?
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, combi, Merkabah, ninti
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 11:36

Afgelopen nacht woonde ik op IJsland, ik had een huisje in de woeste natuur, het was er koud, het regende vaak en er stond altijd een stevige wind.

Het was een hele fijne plek, prachtige woestenij en een warm huisje met de simpele basis benodigdheden. Ik leefde daar van het land.

Plots komt er een grote puma mijn huisje binnen gewandeld en in de gang staat een groot hoefdier zoals een gnoe of eland, maar dat kon ik niet goed zien want die bleef in de gang staan met zijn kont naar de deuropening.

Ik zat dus relaxt op de bank totdat die grote puma grommend de kamer in kwam lopen.
Het leek mij niet verstandig om het beest aan te vallen, dus ik bleef maar rustig zitten op de bank, alhoewel rustig nou niet bepaald het juiste woord was.

Het was erg spannend.

De puma kwam naast mij op de bank liggen en ik zag dat het dier een glas splinter in zijn oog had.
Ik besloot een pincetje te pakken dat gelukkig vlak voor mij in een doosje op tafel lag en haalde de splinter uit het oog van het roofdier, ik had ook wat spul om het oog te desinfecteren.

Toen ik dat gedaan had ging de puma er samen met het hoefdier weer vandoor.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, 8Lou1
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 11:50

Gisteren.

Ik ging in een enorm grote oude Russische bommen werper naar Moskou.
Het was een wit watervliegtuig, een heel oud joekel van een ding.

Dat zijn van die momenten in mijn dromen dat ik zo’n “Oh ja,.. die had ik ook nog, helemaal vergeten, wauw !” moment heb.

Affijn, ik vloog dus met dat ding naar Moskou om daar een gast te bezoeken die enorme Philosopher Stone truffel paddestoelen kweekte zo groot als voetballen.

Hij woonde in een glazen huis, althans zo leek het als je binnen was, alle muren en het dak waren een soort tv schermen, volkomen strak en naadloos. Buiten kon je zien dat het huis gewoon in een woonwijk stond maar van binnen leek het dus net alsof je op een open plek in bos was, maar dan met bankstel, tafel en noem maar op, de hele mikmak die je in een huis hebt.

Nadat ik een tijdje bij die gast had rondgekeken pakte ik de trein naar huis, want het was eigenlijk maar een heel kort stukje.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 12:15

Tour de France.

Ik was aan fietsen op een oud klein vouwfietsje, het ding reed overigens erg lekker.
Op een gegeven moment zie een grote groep wielrenners aan de start staan, hooggespannen en het publiek juicht.

“Gaaf !” dacht ik en ik voegde mij bij de wielrenners en op het startschot gingen we er met zijn allen vandoor. Het was een lange tocht en ik probeerde zo hier een daar een praatje te maken, maar daar waren de wielrenners niet echt voor in. Ze waren veel te druk bezig met zweten en ploeteren, wat ik eigenlijk niet zo goed begreep.
Ik zei dat ze gewoon niet zo moeilijk moesten doen.

Ze vonden dat ik er eigenlijk niet bij hoorde want ik reed niet op het juiste materiaal en ik had niet het juiste pakje aan.
Nou ja, dat boeide mij dus helemaal niets, en ik besloot naar de kopgroep te gaan, daar was de actie.

Die wilden dus ook niet praten.

Ik besloot om naast de koploper te gaan fietsen, daar had je het mooiste uitzicht.
Het was duidelijk te zien dat hij er niet zo blij mee was dat ik met het grootste gemak naast hem fietste .
Het ging mij niet om het winnen, dus ik besloot om als tweede over de eindstreep te gaan omdat de koploper zo zijn best had gedaan.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 12:29

Ik was op mijn "werk", onderweg naar mijn werkplek, maar de locatie zoals ik die ken was veel groter geworden, telkens als ik dacht;
“hier om de hoek moet het zijn”
bleek er een heel nieuw stuk bijgebouwd te zijn. Ik was de weg kwijt, mijn wereld was zoveel groter geworden dat ik het overzicht kwijt was. Ik wilde graag naar mijn stekkie, bij mijn maten want er was werk aan de winkel.
Ik liep maar te zoeken in het continu veranderende circus, overal werd van alles bij gebouwd en afgebroken.

Lost.

Onderweg zag ik allerlei lieden aan het werk
“Hé, dat is mijn schroevendraaier !”
Allerlei lieden hadden mijn toolcase geplunderd zonder mijn toestemming.
“Ik wil mijn spullen terug !” riep ik. “Ja ja, dat komt nog wel een keer, ik ben nu ff bezig” zeiden ze.

Ik besloot eerst maar eens op zoek te gaan naar mijn plek dan zou ik later wel zorgen dat ik die spullen terugkreeg.

Onderweg kwam ik nog een bekende tegen

“Man, die lui daar verderop snappen er niks van, die zetten de hele boel verkeerd in elkaar !” riep hij.
Toen ik een stuk verderop die lui tegenkwam zeiden ze
“Volgens die maat van jou doen wij het helemaal fout” en ik keek naar hoe ze bezig waren.
Ik kon er niets verkeerds aan ontdekken en zei “Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, gaat toch prima zo ?” en ik liet ze hun werk doen.

Zij waren overigens de enigen die niet met mijn spullen aan de haal waren gegaan.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 12:38

t zijn wel erg veel bedankjes geworden :P

happy travels dear :whistle:
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Permuter 0.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 12:50

De grap in het potje.

Ik kreeg het inzicht in de bouwstenen van het universum, ik snapte hoe het in elkaar stak en wat het was.

Ik ging spelen met de “blokken” wat een soort multidimensionale synthax elementen waren.

Door vier blokken te combineren kon je een grap maken, echt hilarische grappen alhoewel de meningen daar een beetje over verdeeld bleken te zijn.

Ik kon de grap in een potje doen, met het dekseltje er op was er niets te zien en ik liet de mensen de grap zien door het potje open te doen, enkelen vonden het werkelijk hilarisch en geniaal maar de meeste mensen renden er in ontsteltenis vandoor.

Degenen die de grap er waardeerden legde ik uit hoe je grap in een potje kon maken en we besloten samen om te proberen tot de meest aanstootgevende grap te komen.
De gevolgen waren onbeschrijfelijk hilarisch, een soort singulaire cosmische allesomvattende grap.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, abrakadaver
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 12:54

heeheheheh,

ik heb eergisteren dubbel gelegen van t lachen B) got wat heb ik dat gemist :woohoo:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Permuter 0., ninti
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 19:46

The Machine.

Ik zat in een machine, oneindig groot en oneindig complex.

Vol met knoppen, hendeltjes, lampjes, wieltjes, armpjes, rolletjes, klepjes, borrelende buisjes, rokende pijpen, vonkende dingen.

Bij ieder knopje of hendeltje zette het hele ding zich in beweging, onder luid krakend en piepend geluid, te groots om te overzien wat er nou precies allemaal gebeurde produceerde het van alles en nogwat.

Er zat geen handleiding bij, ik kwam er niet uit.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 19:54

Het oordeel

We stonden met zijn allen op de berg bij de waterput.

God zou zijn oordeel uitspreken en de Duivel verbannen.

Iedereen was opgewonden in afwachting van het oordeel.

Toen sprak God.

“Jij bent het !”

En ik werd in de put gegooid.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 26 aug 2012, 20:10

Oude tanden.

Ik ging naar mijn zusje om dood te gaan, eventjes maar, heen en terug, dat wist ik zeker.

Ik ging op een bed liggen en alle lucht werd uit me geperst alsof er een olifant op mij ging zitten.

Toen was ik even in de hemel en toen kwam ik weer terug.

“Ah, het is heel simpel, je gaat op je rug liggen en je wacht op de olifant” dacht ik.

“Het is nog simpeler” zei een stem, “ga maar een op je zij liggen”

Ik ging op mijn zij liggen en plof, daar was de olifant weer en ik was in de hemel.

Toen ik terug was begonnen mijn tanden er uit te vallen.

“oh daar heb je dat weer” geen paniek, dit had ik al zo vaak meegemaakt.

Ze bleven er maar uit vallen, tot ik op een gegeven moment dacht “ja, wacht ff zoveel tanden heb ik helemaal niet” en toen ik keek bleken het allemaal zwarte en witte kristallen te zijn, ze bleven maar komen en ik verzamelde ze in emmers.

De mensen wilden ze graag hebben, dus ik deelde ze uit, tot de emmers leeg waren.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 26 aug 2012, 20:28

Ik ga hier zeker binnenkort wat van mijn epistels aan de andere zijde plaatsen...

It's so damn nice to catch your other self on the flip-side!

:silly:
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1, Permuter 0.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 aug 2012, 18:40

Afgelopen nacht.

Ik weet niet wie het was, maar iemand gaf mij een recept.

Het betrof een maaltijdsalade met opperdoezen en zalm en veel verse groenten en kruiden.

En een fruitsalade met peren meloen en druiven als toetje.

Er werd nogal op aangedrongen dat ik dit zou eten, en vanmorgen werd ik vroeg wakker met honger.
En ik moest er Rose bij drinken.

Van uit mijn werk ben ik naar de groenteman gegaan, dit zat de hele dag in mijn kop en heb zojuist het recept gegeten, ik moet zeggen dat het bijzonder smakelijk was !

Ik heb een flinke bak gemaakt, dus morgen weer.

:cheer:
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 aug 2012, 19:23

gezond eten met een ijsje in je hand....daar neem ik mijn hoedje voor af ;) :love:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Permuter 0.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 aug 2012, 19:45

Een tijdje terug.

Ik droomde dat ik wakker werd.
Na een tijdje besefte ik, hé fuck, ik droom gewoon nog.
Toen werd ik weer wakker, maar na een tijdje besefte ik dat ik weer droomde.
En ik werd wakker.
Maar ook dit bleek wederom een droom te zijn.
Dit ging zo wel 20 keer achter elkaar door.

Totdat ik gewoon wakker werd in mijn eigen bed in de mij zo vertrouwde omgeving, alles was normaal.

“Ja wacht even ! Neem je moeder in de maling !” riep ik luid “Dit zal ook wel weer een droom zijn !”

En dat bleek dan ook zo te zijn.

Toen werd ik echt wakker.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Plaats reactie

Terug naar “Spiritualiteit”