[UPDATE] Robin Williams Illuminati Sacrifice

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 02:33

Ik vind het apart, waarom zijn vijf van de eerste zes reacties op dit topic direct een ridiculisering van het topic, zonder dat er 'inhoudelijk' gereageerd wordt? Zelfs al vind je het filmpje onzin, of alleen al de titel van het filmpje onzin, waarom de focus op de semantiek in plaats van op de inhoud? Is het de bedoeling om mensen weg te jagen of te weerhouden van het plaatsen van berichten?

Ninti vindt de theorie onzin en zegt waarom; daar heb je mijns inziens wat aan.

De theorie van het filmpje vind ik interessant, maar ik ben het eens met ninti als het gaat om de conclusies die bijvoorbeeld getrokken worden over de manier van zelfmoord (zij reageert op bericht van andere site, maar die is ook van toepassing op het filmpje).

Een veter of flosdraad kan genoeg zijn om je te verstikken ... en de doorframe waar het filmpje over spreekt is meer dan alleen de bovenkant van de deur, je kunt je riem ook vastklemmen tussen deurpost en deur en op die manier zittend stikken. Heb vaak genoeg een jas tussen de deur gekregen om te weten hoe strak dat dan zit. Zojuist ook "voor de lol" even mijn riem om mijn nek gedaan, niet eens helemaal strak. Ik hield een armlengte over en dat was meer dan genoeg om het te kunnen klemmen aan de bovenkant van de deur. Dat en de deurpost mogelijkheid, maken die 'onmogelijkheid' wat mij betreft dus 'debunked'

De bewuste episode van Family Guy is overigens al tientallen keren voorbij gekomen op de Nederlandse televisie het afgelopen jaar, het is geen nieuwe episode ofzo. Dat de episode zelf dan op de BBC uitgezonden wordt vlak voor zijn zelfmoord, lijkt me toeval .. waarom mogen alleen de Britten meegenieten van dat vooropgezette plan van de neppe illuminati?

Wat betreft verdere inhoud, vind ik het wel boeiend, zijn er heel veel 'toevalligheden' die bijna onmogelijk lijken .. aan de andere kant, als je maar genoeg episodes maakt, met voldoende onzinnige gebeurtenissen, is de kans groot dat in één van je honderden episodes een belachelijk geacht scenario ineens toch uit komt. In al die honderden afleveringen, zijn er twee afleveringen die complotdenkers linken aan 'illuminati-plots' .. als het echt een tool was van de 'illuminati' zou er toch veel meer voorspeld moeten worden?

Ik heb nog wel een link tussen 'illuminati' en Family Guy voor ze: de maker van Family Guy, Seth McFarlane, heeft meerdere keren laten weten dat hij in eerste instantie ook aan boord zou hebben gezeten van één van de gekaapte vliegtuigen op 9/11 ... waarom zo prominent laten weten? Waarom überhaupt je vliegtuig missen? Etc? ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking, Tobi, BL@DE, Mec, #F#, NoMore, Medemens
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 12:49

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 13:09

wodan schreef:Ik vind het apart, waarom zijn vijf van de eerste zes reacties op dit topic direct een ridiculisering van het topic, zonder dat er 'inhoudelijk' gereageerd wordt? Zelfs al vind je het filmpje onzin, of alleen al de titel van het filmpje onzin, waarom de focus op de semantiek in plaats van op de inhoud? Is het de bedoeling om mensen weg te jagen of te weerhouden van het plaatsen van berichten?
(.....)
;)
Waar ik op sarcastische wijze bezwaar tegen maak is het gesmijt met termen als "Illuminati", "Satanisme" en meer van dergelijke dingen.
Dat gebeurt op al die complotblogjes al veel teveel terwijl men doorgaans geen enkel idee heeft waar men het over heeft, er wordt maar wat na- gepapegaaid.

Of de beste man vermoord is of niet en met welke reden, daarover kun je naar hartelust discussieren.
Doe ik niet want ik ken de omstandigheden niet.

Nexion heeft ooit eens een topic geschreven met de titel "Reclaim the name!"
Ik hoopte dat juist hier op QFF de meesten wel wijzer zouden zijn.
Bovendien staat zo'n titel "Illuminati Sacrifice!" prominent op de voorpagina waardoor je a priori door veel mensen al in een bepaald hoekje wordt gezet (ondanks de inhoud) en waar ik zelf niet mee geassocieerd wil worden.

Willen wij dat als QFF-ers wel? Ik dacht dat we hier al wel een stukje verder waren dan Micha Kat en Niburu.co .........
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, Har-o-bed, Toxopeus
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 13:13

Leuke plaat van Pantani, wat is volgens jou de connectie met Robin Williams?
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 13:32

FreeElectron schreef:Willen wij dat als QFF-ers wel? Ik dacht dat we hier al wel een stukje verder waren dan Micha Kat en Niburu.co .........
Ik ben het eens over het 'smijten' met begrippen, zonder verdere kennis van waar de begrippen vandaan komen. Ik ben het er mee eens dat het aangegeven mag worden. Waar ik het niet mee eens ben is dat er bij de eerste zes reacties, vijf keer het onderwerp belachelijk gemaakt wordt, op basis van de gebruikte termen. Daar waar één keer ook wel volstaan had.

Om jou te citeren: "Willen wij dat als QFF-ers wel? Ik dacht dat we hier al een stukje verder waren dan Micha Kat en Niburu.co" ;)

Daarnaast heeft QFF een breed publiek (ondanks het selecte groepje vaste klanten), dus bij dat publiek horen ook de mensen bij wie jij niet in een hoekje geduwd wilt worden. Mensen die misschien JUIST op onze site afkomen vanwege die termen en daardoor JUIST in aanraking komen met de andere kant van het verhaal die we hier ook bieden.

Verder komen hier sowieso heel veel topics voorbij waarbij je al in een bepaalde hoek geduwd wordt door 'onwetenden', of je dat nou leuk vindt of niet. Of denk je dat iedereen even openminded is als het gaat om bijvoorbeeld symboliek, alternatieve historie, of dingen als Monsanto en Chemtrails? Waarom je dan niet geassocieerd wenst te worden met mensen die termen als illuminati gebruiken/misbruiken voor het gemak, maar het niet erg vindt geassocieerd te worden met andere 'niet algemeen aanvaarde' theorieën, is mij dan een raadsel. ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking, BL@DE, #F#
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 13:53

Dan heb je niet goed opgelet, want ook met veel van die die onderwerpen heb ik niets en heb dat al vaker geuit, ook in de podcasts.
En dat is ook de reden dat ik weinig meer post en hier eigenlijk alleen nog kom om in de shout wat te kleppen.
Overigens is aan de bedankjes wel te zien wie het waarmee eens is. Waarvan acte.

Maar laten we het topic niet verder bevuilen met deze rand-discussie.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, Mec, #F#
combi
Administrator
Administrator

zo 17 aug 2014, 14:28

"er heel veel 'toevalligheden' die bijna onmogelijk lijken .. aan de andere kant, als je maar genoeg episodes maakt, met voldoende onzinnige gebeurtenissen, is de kans groot dat in één van je honderden episodes een belachelijk geacht scenario ineens toch uit komt."
Precies! ook dokkie met het symboliek verhaal, vertelt/vertelde vaak "en zo hoort het" en is ook zowat overal weggehoond, al of niet terecht mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik blijf fan.

Voor mij blijft wel de vraag of tenminste dat probeer ik! is het idd hier zo, een toevalligheid en de kans zo groot door het vele reproduceren dat er hoe dan ook verbanden gelegd kunnen worden die er eigenlijk niet zijn, schijnt nogal een gave van de hersenen te zijn. :P
Of speelt er toch meer? Die vraag is voor mij nog niet beantwoord net zoals bij Micheal Jackson of die (zelf)ophanging in de kast van David Carradine, Pim Fortuyn, remmen die het plotseling begeven van journalisten enz enz.

In dat stukje artikel gekopieerd van van de Unhivedmind site staat eerst dat hij zich niet op kon hangen omdat een riem te zwak is en de unhivedmind verteld weer dat zo ongeveer bij alle arrestaties je riem en veters worden ingenomen omdat mensen zich daar mee ophangen.
Hoezo niet iets voor qff? Al leer je daar maar van dat je idd niet alles zomaar moet geloven wat in een filmpje staat, voor of tegen. iedereen moet ergens beginnen zijn niet allemaal zo 'ver' of juist te 'ver'.

De tijd zal het (waarschijnlijk) leren.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking, wodan, BL@DE
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 14:58

aangezien ik nog al trigger gevoelig ben, verdiep ik me niet meer in mk ultra en wat dies meer zei...
zijn er mensen die zich er toch in willen verdiepen raad ik deze site aan:
http://www.viking-z.org/index.htm

zeker voor de beginnende onderzoeker in dit soort zaken is t handig omenige voorkennis te hebben van zaken die in the mk ultra en supersoldier fields afspelen.

en als laatste side note/warning: the universe needs balance , dus de illuminatie is aan beide kanten: 'goed' en 'kwaad'.

pun in titel intended O0
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, BL@DE
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 19:15

Hoezo niet iets voor qff?
FFS that's not the point!
Gaat niet om het onderwerp an sich, maar om de presentatie ervan.
Sommige mensen vinden de vorm ook enigszins belangrijk en daar komt nog bij dat naar mijn mening deze manier van presenteren onzuiver is en afschrikkend kan werken.
Alleen nog maar meer ruis. Mist totaal de essentie. Reclaim the name!
We lachen met zijn allen als Baphomet iemand opbelt die het over "sanatisten" heeft maar ondertussen bulkt het hier kennelijk van de mensen die er net zo over denken (Illuminati, Satanisten, allemaal 1 foute en evil NWO pot nat mensen! En Demmink heeft 1000 babies opgevroten, echt waar!)

Goed, ik chargeer nogal. Maar ik weet niet hoe ik het anders duidelijk moet maken.

Dat is wat ik wil zeggen. Over het onderwerp heb ik het niet gehad, dat is zeker wel QFF-materiaal, nader onderzoek en discussie waardig.
Al zal dat onderzoek zich waarschijnlijk beperken tot het lezen en copypasten van conspiracy-websites.

Maar goed, ik heb er genoeg over geluld en ik heb er ook genoeg van. Blijkbaar sta ik hier (vrijwel) alleen in. Het zij zo.
Laatst gewijzigd door FreeElectron op zo 17 aug 2014, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, Toxopeus, Mec
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 17 aug 2014, 19:41

FreeElectron schreef:
Juist, het ging een aantal personen alleen om de titel en de presentatie daarvan.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 19:57

ik heb me heel lang op dit vlak bezig gehouden en onderzoek gedaan. aangezien t grootste gedeelte vaqn mkultra, supersoldiers, etc zich bezig houdt met mind altering situaties is het moeilijk om er zelf neutraal in te blijven.

tis zelfs vaker verstandig om er net als fe duidelijk afstand van te doen, dat houdt de boel een stuk rustiger of je er nu in geloofd of niet. zie t maar als geen reclame meer kijken, oid. uit eindelijk is ook dat een vorm van massa mind altering concepts.

voor mij is t erg moeilijk om bij de draad van mn verhaal en als ik niet uit kijk ook mijn zijn te blijven als ik me met dit onderwerp bezig houd. en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. maar goed. een glaasje wijn op zijn tijd is goed voor de bloedvaten zullen we maar zeggen ;)

als je bepaalde verhalen moet geloven dan zijn er behoorlijk enge dingen aan de hand, op level dutroux en kindereters, vrouwensmokkel,etc. dat dit gelinkt wordt aan satanisme en illuminatie kan je inderdaad irriteren.

en das denk ik ook gelijk t moeilijkste wanneer ben je illuminated? als je spiritueel wereldleider bent? oww net als de paus? maar die eet toch kinderen en verkracht toch jongens en dan is t opeens wel waar of de paus is niet illuminated.

nu komt de pech: bepaalde spirituele levels haal je alleen met bepaalde kennis van zaken (kan t ook niet anders benoemen) en die kennis is door beide polen te verkrijgen, hoe zuiverder je energie hoger je kunt komen. maakt dus niet uit welke energie uiteindelijk.. zie bv darth vader of anubis in stargate sg1.

ook remote viewing, veel gedaan in the military, is iets wat alleen kan met een bepaalde graad van spirituele rijnheid, verkijk je dus niet op goed en kwaad of neutraal. in die velden zijn dat totaal andere termen.

aangezien je met bv bloodsacrifices behoorlijk wat erngien en entiteiten kan oproepen, met martelen dissociatie kan creeeren, etc. zou t me niks verbazen als dat inderdaad gebeurd. maar je zult altijd op je geloof moeten vertrouwen want je was er zelf niet bij.

wat ik bedoel te zeggen, is dat oppervlakkig onderzoek eigenlijk niets opleverd behalve sensatieverhalen a la david icke en monsters, maar als je jezelf echt er in verdiept dat je wel degelijk echte informatie en kennis kunt vinden en zul je zelf moeten besluiten wat wel of niet illuminatie en satanisme voor jou persoonlijk betekend.

ps: illuminatie en satanisme zijn beiden christelijke concepts en op latijnse woordmagie gestoeld. dat ut t van tevoren even weet mocht u een andere bril zoeken ik heb nog wel wat in de aanbieding :P
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, BL@DE
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 17 aug 2014, 20:02

Toxopeus schreef:
FreeElectron schreef:
Juist, het ging een aantal personen alleen om de titel en de presentatie daarvan.
aangezien ik net weer even t zwembad called mkultra ben ingestapt: komen er nog meer zwemmen of doet ik t voor niets?
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 18 aug 2014, 00:02

edit: ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, dus wil het laten voor wat het was: ik ben het eens met de kritiek op bewoording, maar ik vond de manier waarop jammer.

mijn verminderde aanwezigheid heeft niets met QFF te maken en des te meer met even de focus op mezelf, waar ik me beter ook nog even verder op blijf richten. Mijn excuses als er enige irritatie doorklonk in mijn antwoorden.
Laatst gewijzigd door wodan op ma 18 aug 2014, 01:24, 3 keer totaal gewijzigd.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 18 aug 2014, 00:13

Ik ga hier niet eens op in.

Ik ben hoe langer hoe meer klaar met dit soort gedoe op internet, en niet alleen op dit forum.

Van mij zal men geen last meer hebben (behalve in de shout af en toe).
Kun jij rusig blijven, ik zou niet willen dat je weggaat vanwege mijn mening.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 18 aug 2014, 10:49

De titel is zo omdat de titel van de video (serie) ook zo is.. en verder vind ik er niks mis mee..

Weet niks van die bavarische illuminati, maar weet wel dat illuminati illuminated ones, zij die het licht hebben oid betekent en dat licht kun je gebruiken op een lichte manier door het te verspreiden of je gebruikt het op een donkere manier om andere in het donker te houden en misbruiken. en ik weet dat 99 van de 100 mensen doelt op TPTB als ze het woord illuminati in de mond nemen. de dark illuminati dus.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”