QFF's Vampiric Corner.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 31 okt 2011, 21:14

Wiegelied Van De Weemoed
Dan vind ik een weg uit dit doohof
In m'n hoofd
En misschien zal ik zien
Wat ik nooit heb geloofd

Als ik ooit de dag vergeet
Waaraan ik zo vaak denk
Of als ik een dwaas geloof
Dat jij nog ergens bent

Dan vind ik een weg uit dit doolhof
In m'n hoofd
En misschien zal ik zien
Wat jij ooit hebt geloofd

Ooit vind ik een weg uit dit doolhof
In mijn hoofd
En misschien zal ik zien
Wat jij ooit hebt geloofd
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 03 jun 2018, 16:12

Ook al is mijn dank groot voor de doop in deze waarheid, mijn kennis is wat anders.
Erg verwarrend was en soms nog steeds is, de info die rondgaat over vampirisme. In mijn geval was t denk ik zelfs mn grootste gek maker.
Komt nog bij dat wanneer je dit alles serieus neemt, je in een powerplay terecht komt van vampire wars die grootse proporties aan kan nemen.

Uiteindelijk heb ik er mee moeten leren leven en dat gaat steeds beter. Wel eerst allerlei gekke dingen moeten accepteren zoals beseffen dat wanneer je niet bewust bent je dingen van anderen

overneemt. Emoties en gevoelens bv., maar ik merkte ook dat je opeens verwikkeld kan raken in andermans spiritueel pad. Erg confusing en das nog zachtjes uitgedrukt.

Ook wanneer ik niet goed op let vergeet ik nog wel eens Te eten. Dat heb ik met gewone voeding maar dus ook met energetisch adem halen. Als ik dat niet doe word ik depressief en uiteindelijk apathisch.

In het dagelijks leven begin ik gelukkig dan ook weer op te krabbelen. Ik vind t wel vaak mentaal saai en traag. Hierdoor vallen me dingen op die ergens op mn subconscious zitten. T zijn vaak hele kleine dingetjes en ik gebruik ze om lol te vinden met mijn zijn. Op deze manier voel ik me happy en kan ik functioneren als zijnde mens. Uiteindelijk heb ik er toen voor gekozen om mijn zijn complementary te maken aan Wie ik help ZONDER mezelf daarbij te kort te doen. Ik ben heel erg gewend om met groepen te werken waardoor ik mezelf vergat, maar al doende leert men gelukkig.

Vaak vraag ik me af wat de reden was dat wij als groepje beginnende qffers bij elkaar bracht. Maar soms moet ik me dat niet afvragen t is een niet te volgen logica die in t verleden ligt en ik laat die daar nu lekker liggen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, #F#
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”