QFF's Vampiric Corner.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 02:48

WHY VAMIRES ARE MORTAL “Being Anti-cosmic Satanists, as we are, we know that we consist of body, soul/astral body and spirit/the black flame. Every time we die, the body and the astral body is killed and the cosmic prana/life-force these two bodies contain is being sucked back into cosmos being recycled in the cosmic circulation. Some black magicians are able, through the practice of vampirism, to program their astral bodies to feed upon the life-force of other living creatures after the death of their own physical body. This way preventing their post-mortem astral bodies from being recycled by the cosmic powers” ==================================================== Een onderwerp welke ik speciale aandacht wil geven. Vampirisme, vampiers, hun magie, hun “onsterfelijkheid”, hun “onsterfelijkheid” Vanuit een anti cosmisch perspectief. Vampires, who are they? “Deze Vampiers weten zich uit dat recycle proces te weren, en ”bestaan” in de etherische wereld, of hoe je het maar noemen wil.” Ja, bestaan in het etherische in die zin, dat de Vampier dat doet binnen het causale. Nooit vergeten. In principe gaan hun “spirit” net zo goed verloren in de kosmische reincarnatie (wat in feite onpersoonlijke recycling is. Kort door de bocht maar voor het gemak…) Stof zijt Gij en tot stof zult Gij wederkeren. In feite, wat zij doen (kunnen) is een “workaround” creeren zodat zij BEWUST terug kunnen komen in een ander lichaam. Ten koste van een ander. Dus, binnen het causale zijn zij in staat om telkens weer terug te keren als dezelfde persoon (occult: bewustzijnswezens). Echter, hun onsterfelijkheid is slechts van duur zolang de creatie van de Demiurg (causale wereld) is toegestaan te bestaan. THEY DO NOT LIVE “FOREVER”! “Ze programmeren van te voren hun astrale lichaam.” Ik bergijp dat men zegt programmeren en daar komt het ook op neer. Binnen het magische gedachtengoed (werkend in het causale vlak) stroomt een [zwaar verstoord] deel van de anticosmische energie. Echter, Vampiers zijn clayborns…………ze zullen niet blij zijn dat het zo maar op een website staat maar het is een [occulte] waarheid. Take it or leave it. ALS er al een Illuminati zal zijn die kennis kent om het volk “op lange termijn” zou kunnen onderdrukken en “slaaf” maken, dan zijn het volgers van het Vampirisch gedachtengoed. Geen [causaal]“Satanisten”. Ik val hiermee de (echte) Vampiers niet aan, ik schets alleen wat IS en wat kan zijn. Wat betreft Vampirisme hou ik het hier bij. Als er onder de lezers “those who have risen” zijn nodig ik hier bij uit om hun inzichten te delen. Deze informatie is 100% correct. nextworldorder Keeper of the Black Flame
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 03:43

nwo,
ik hoopte eigenlijk nog op een reactie op mijn comment op de 'oude' site :sigh:

if ye don't mind :oops:
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 03:45

Ai, ja dat is ook zo,....erg druk geweest en rare dagen achter de rug......help me ff: Het gevecht hadden we over, nietwaar? en dat zich dat vooral op het astrale afspeelde.......
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 03:51

Ai, ja dat is ook zo,....erg druk geweest en rare dagen achter de rug......help me ff: Het gevecht hadden we over, nietwaar? en dat zich dat vooral op het astrale afspeelde.......
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 03:51

mmmm, ander topic. om eerlijk te zijn heb je in 3 topics tegen me gezegd dat je nog wilde reageren. doet er niet echt toe, maar bij dit topic had ik t wel leuk gevonden aangezien je schrijft:

Wat betreft Vampirisme hou ik het hier bij. Als er onder de lezers “those who have risen” zijn nodig ik hier bij uit om hun inzichten te delen.

was wel nieuwsgierig naar jouw reactie op mijn ervaringen.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 04:12

Wel op die manier.....for one thing...

Je manier van invullen van je Muslim zijn vind ik bewonderenswaardig. Ik merk (als je er over spreekt en je dingen lees) dat je de essentie er van te pakken hebt. Ik merk ook dat jij (en da's meer hoe jij bent dan een religie-ding) dat je heel dicht bij, zeg maar, de astrale wereld staat. Je schimpt het als het ware, je bent je er bewust van en je beschouwd het als een deel van de wereld om je heen.
Die conclusie (correct me if i'm wrong) trek ik als ik kijk naar hoe jij omgaat met je menszijn. Daar mee bedoel ik, voorbij je zintuiglijke vermogens.

Vanmiddag las ik iets van je over "moslims" die zich slechts alleen aan de Koran houden...............ik vond dat pleidooi zo heartfelt en het is ook WAAR wat je zegt en de meeste westerlingen (ook moslims) WETEN dat niet eens. Je noemde indoctrinatie. En dat je daar door bent gekomen, je er van bevrijd hebt. Door inderdaad het heft in handen te nemen en ZELF gaan denken en onderzoeken met het besef dat je zelf verantwoordelijk bent voor veranderingen in je leven. (bewust bedoel ik dan er zijn ook factoren waar je geen invloed op hebt)

Laatste dingetje.

Hoe je spreekt over "de hole" het "ene" (je weet wel) geeft aan dat jij (weer) de essentie het belangrijkste vind. Een vormloos en naamloos iets te vormen door je verlangens en intenties en noden in overeenstemming met je eigen "morele" wetten.

dat is het voor nu wel zo'n beetje. Als ik iets vergeten ben hoor ik het van je?

respect @lou
NWO 8)
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 04:37

lieve nwo
je hebt me aardig door.

t is iets waar ik niet gauw begrip voor krijg. Het astrale is een deel van mij. Zoals ik al schrijf ik was/ben lilith en ben van de appel. mijn tijdslijn loopt door pausen en heersers en gaat terug de grondbeginselen van het bestaan. het was schokkend te ervaren en weten met bewijs en al dat t niet alleen een fantasietje is. Het geeft ook rust aan mijn hoofd, bewijzen zijn voor mij soms nodig. ik weet mijn connectie met bea met rothschild, met illu's. Het heeft rust gegeven dat te weten.

dit leven echter heeft verandering gebracht en ook dat was een duidelijke keuze, alhoewel op dat moment niet bewust. het wordt me ook steeds duidelijker wat me zo aantrekt in jouw schrijfsels. het is het gaan voor leven en zelfstandigheid, het meer zijn dan een vessel.

dat is ook wat ik mijzelf heb gegeven en islam is daar invulling van.

nog even dit: t meest verkeerd vertaalde stuk uit de koran is dit: (in mijn woorden)geloof in de ene is hoofdzaak, hoe je die aanbidt is je eigen zaak.

Dit heeft mij de doorslag gegeven, ik kan leven hoe ik wil als ik de ene maar niet meer vergeet.

liefs
lou
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 15:24

Bij mij ongeveer hetzelfde. Als ik straks een beetje wakker(der) ben, pen ik het op.... 8)

Glad to have met you.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 15:59

Verduidelijking @lou

“those who have risen” Dit zinnetje is een trigger voor Vampiristen die verenigd zijn of op een andere manier tot dat gedachten goed horen Vampiers zijn echte astrale reizigers en wanen zich onsterfelijk wat eigenlijk niet zo is. Dat lees je in de openings post ;)
Eigenlijk daag ik ze hier mee uit om te komen discussieren......maar ze zijn er (nog) niet

Kijk hier voor meer info over wat ik bedoel. http://www.vampiretemple.com/

Mocht de lezer tijdens het lezen van deze link zich vreemd gaan voelen of wat dan ook, sluit dan de pagina.

NWO
always challenging!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 16:34

Afbeelding

AKHKHARU
9
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 16:36

Afbeelding

HEKATE'S Wheel.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 16:42

4 lou

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NWO
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 19:05

Je schijnt een licht op zaken omtrent vampieren/vampirisme, die gasten kunnen niet tegen licht en houden er niet van om in het zonnetje te staan...

Met andere woorden ik denk dat er hier geen 1 zal reageren.

Of kan ik dat zo niet zeggen(klopt het niet)..boeie ik vond het wel een goeie. :D
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 19:08

8)

Ik denk het wel.................
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 23 aug 2010, 19:51

[quote name="NextWorldOrder"]8)

Ik denk het wel.................[/quote]

8)
Ach wie weet..misschien als je ze een goede beschermende creme gebruiken.
Maar dat zal wel ff koekeloeren en daarna wegwezen inhouden.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”