"Can't touch this!"

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:03

[quote name="Anti"][quote name="Baphomet"]Omdat niet iedereen zijn poort gesloten kan houden... :-*[/quote]

Your wrong, heeft niet altijd met kunnen te maken, intensions my friend.
Dont play dummie.[/quote]

I am not wrong my friend! Maar denk dat gerust... no problemo!

:-*
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:05

[quote name="Nexion2"][quote name="Anti"][quote name="Baphomet"]Omdat niet iedereen zijn poort gesloten kan houden... :-*[/quote]

Your wrong, heeft niet altijd met kunnen te maken, intensions my friend.
Dont play dummie.[/quote]

Yup! Het was gisteren al laat dus ik ben niet verder het gesprek in gegaan maar je hebt wel gelijk!

Zelfs aandacht vestigen op iets van deze Cosmic Primordial Order kan het al roeren en je neemt deze zooi mee door je geachten......klink raar maar het is nu 1x zo.

Wel is het zo dat die Lovecr. shit niet zomaar in het wilde weg zich manifesteert. Nee, het richt zich persoonlijk op de beoefenaar. Het kan ook niet anders.

Met Voodoo ligt dat ietsje anders en hierbij kunnen WEL zaken vrijkomen die anderen dan de beoefenaar kunnen schaden....

QoFFie!
Nexion2

[quote name="Anti"]Het mooie is dat ze van de zelfde zintuigen gebruik maken als wij and some...there are no secrets to them, waar je ook bent hoe zachtjes je ook fluisterd..alles word gehoord.
Walls do have ears.[/quote][/quote]

Gisteren scheen je het anders nog roerend met me eens te zijn...

:stikkie:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:06

[quote name="Vortex"][quote name="Anti"][quote name="Vortex"]Zijn er dan ook aspecten waarmee wel (redelijk) veilig om te gaan is?

Als het echt zo gevaarlijk is zoals je beweerd is het dan niet onverstandig om zulke info publiekelijk te delen?
I mean, if I would give them a button that if pressed could't destroy the world and tell them not to push it....well...you know what I mean.[/quote]

Het heeft bewustzijn, geen mens bepaald of die knop word ingedrukt..[/quote]

Als je er toch niks over te vertellen hebt dan maakt het dus ook geen ruk uit of je jezelf hiermee inlaat.
Het wordt een beetje tegenstrijdig nu.[/quote]

Inderdaad er staan een aantal dingen die elkaar nu tegenspreken...
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:08

Do not disturb without an invitation.
En dat probeer ik hier al even een tijdje duidelijk te maken...DO NOT FUCK WITH MY PRIVACY.....en dan huili huili gaan doen hier??? over negatieve energieën????
Grow the fuck up!

Waar doel je op PakNak, Dingus euhhhh Anti??
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:09

[quote name="Anti"]We are not Gods..hoe hevig je ego zich daar ook tegen verzet..we zijn goden in opleiding.
En geloven dat je dat nu al wel bent, een god...hoort bij de illusie, gecreëerd door...

:smokey:
My other friend.[/quote]

Ik roer anders al lang in mijn eigen petrischaal...

1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 20:13

Gisteren scheen je het anders nog roerend met me eens te zijn...

:stikkie:
En dat ben ik nog!

Alleen wat onvolledig kwam ik achter vanmorgen. ;-)

Wat wij gisteren bespraken (toen je je geschrift toonde) en waar ik het (ind) roerend mee eens was, kom ik ook niet op terug. Dat staat.

Maar ik was wel wat "vergeten" er bij te zeggen en daar 'herinnerde' Anti me aan.
That's all.

Maar er zullen altijd mensen zijn die menen zich van dat soort "waarschuwingen" niets aan te hoeven trekken. Dat ze het wel ff zullen doen.........

DAT zijn de mensen waarvan Anti zei: "Sommigen kunnen hun eigen poorten nog niet eens dicht houden".

:peasjo:
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:20

Maar dat gesloten 'kunnen' houden is iets dat men in de basis wel degelijk onder controle heeft. Echter NIET meer op het moment dat je tijdens een onopgemerkt moment van openheid 'besprongen' bent...

Velen hebben niet eens door dat je jezelf al volledig open kan zetten zonder het door te hebben na het roken van een dikke joint of het drinken van wat alcohol. Je beschermlaagje is dan weg en "ZIJ" zien dat en zullen er onherroepelijk GEBRUIK en / of MISBRUIK van maken...

Dat klopt, wellicht had ik het wat vollediger uit moeten leggen.

De al dan wel of niet 'slechte' intenties waar Anti (Sorry het blijft wennen Pakkie) het over heeft die gaan pas op, op het moment dat iemand al ongemerkt de bron is voor een entiteit of energie dis het lichaam van diegene dus dan al 'gebruikt'...

Op dat moment heeft dat lichaam van die persoon er geen grip meer op als deze persoon zijn of haar eigen ZIEL niet sterk of oud genoeg is...

1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 20:22

Ter verduidelijking: Op St. Maarten ben ik met een aantal mensen in aanraking gekomen die heel diep en ver in de materie van VODOO & WINTI zitten en deze hebben mij meer dan wegwijs gemaakt...

:masonic:

* zoekt sigaar smiley *
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 20:29

Maar dat gesloten 'kunnen' houden is iets dat men in de basis wel degelijk onder controle heeft. Echter NIET meer op het moment dat je tijdens een onopgemerkt moment van openheid 'besprongen' bent...
Agreed.....wat dat 'onopgemerkt moment van openheid' dan ook veroorzaakt. Mee eens.
Velen hebben niet eens door dat je jezelf al volledig open kan zetten zonder het door te hebben na het roken van een dikke joint of het drinken van wat alcohol. Je beschermlaagje is dan weg en "ZIJ" zien dat en zullen er onherroepelijk GEBRUIK en / of MISBRUIK van maken...
Exactement ;-)
Dat klopt, wellicht had ik het wat vollediger uit moeten leggen.
Dacht ik vanmorgen dus ook, lol.
De al dan wel of niet 'slechte' intenties waar Anti (Sorry het blijft wennen Pakkie) het over heeft die gaan pas op, op het moment dat iemand al ongemerkt de bron is voor een entiteit of energie dis het lichaam van diegene dus dan al 'gebruikt'...
OF (en da's nog verneukeratiever)men gaat met tegenstrijdige intenties aan de gang maar DOET alsof dat niet zo is........dus wanneer de gedachte (intentie) en het daadwerkelijk uitvoeren van iets met elkaar in conflict is.
Niet eerlijk zijn is magisch/ritueel opzicht tegenover de 'entiteit'/whatever.
maar da's MIJN ervaring hoor......... 8)
Op dat moment heeft dat lichaam van die persoon er geen grip meer op als deze persoon zijn of haar eigen ZIEL niet sterk of oud genoeg is...

Mooie hekkensluiter!

@ Bapho, veelomvattend he, deze dingen.....lekkere brainstorm. :smokey:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 20:30

* zoekt sigaar smiley *
;-)
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 20:54

Dit maakt alweer een en ander duidelijk
Thanks guys 8)
nosce te ipsum
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 21:33

Interessant stuk dit.

Nexion2, bedankt voor het plaatsen van de waarschuwing :love:

Nu heb ik voor mijzelf nooit de behoefte gehad om mij in te laten met dit soort energieën, ik vind het een interessant gebied om meer over te weten, want het IS er, het is er altijd al geweest, en dan wil je wel weten "hoe zit dat nou?"

maar wat ik ook aan kennis vergaar op dit gebied, ik zal NOOIT handelen in dit vlak, A man in his natural state does not invoke the Gods.

Nu heb ik in een "onbewaakt ogenblik" al eens te maken gekregen met deze energieën die inderdaad hun eigen wil lijken te hebben en dat is een aardige krachttoer geweest om dit weer te neutraliseren.

Ik probeer mij dan ook zoveel mogelijk af te sluiten hier voor, maar dat neemt niet weg dat er toch af en toe entiteiten op bezoek komen.

Intentie, tuff shit.
Intentie stuur je niet, intentie verberg je niet, intentie is dat wat je bent.
Je kan niet stoppen met het hebben van intenties, je kunt niet "geen intentie" hebben, je kunt slechts neutrale intentie hebben. Dat lijkt mij dan ook het verstandigst, maar om in het midden te staan dient men wel te weten waar de uiteinden zich begeven.

Interessant topic.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Toxopeus
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 21:55

Interessant topic! Maar hoe zit dat nou met dat glaasje draaien? Want daar hoor je ook de meest bizarre verhalen over :-* .
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Dromen
Administrator
Administrator

Sun 09 Jan 2011, 21:59

Het plaatsen van dit topic, met de reacties die daar op volgen, kan dus totaal geen 'slechte' gevolgen hebben mbt tot onderwerp?

Wellicht een beetje vreemd beschreven, but you get my point ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

Sun 09 Jan 2011, 22:16

Het plaatsen van dit topic, met de reacties die daar op volgen, kan dus totaal geen 'slechte' gevolgen hebben mbt tot onderwerp?
Klopt. Dichtgetimmert!

Van te voren gedaan VOOR dat ik ook maar 1 letter had getypt.
:masonic:
Post Reply

Return to “Dark Side Algemeen”