"Can't touch this!"

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 05:06

*Personal blog from Nexion2. Contact your translators when necessary.*Gedurende de ruim 35 jaar dat ik occult "actief" ben heb ik al een hele hoop gezien en mee gemaakt. Ik heb mensen op occult/magisch vlak (inclusief mezelf) de stomste dingen zien doen. Soms uit ontwetendheid, soms uit stijfkoppigheid, soms door een verstoord "ego"............whatever reason. maar daar gaat deze blog niet over. Ik wil hier graag een (kleine) opsomming geven van praktijken/literatuur welke schadelijke gevolgen kunnen hebben voor de minder onderlegde beoefenaar."Nothing which eternal lies stranger Aeons Death may die" Zonder de dingen uit mijn eerste voorbeeld te veel te benoemen (ik wil die energie niet op QFF hebben!), wil ik beginnen met zaken als H.P. Lovecraft, Necronomicon en de Chtullu Mythos. In het kort wil ik jullie graag informeren over de gevaren er van. Het hoe, wat en waarom.Het grote gevaar voor wat betreft in deze schuilt in de kracht van de Sumerische taal, het verschil tussen Woorden en Namen en de pschygische invloed welke dat heeft op een persoon. Het is echt levensgevaarlijke materie. Of men nu weet waar hij/zij mee bezig is of niet, er is GEEN manier om je hier tegen te wapenen als (delen van) deze energie volledig vrij komt. Er is GEEN ENKELE manier om (tegen de "beloftes" in) deze krachten te beheersen of jezelf in "dienst" van te stellen. This stuff is to be Left alone!"Necronomicon" betekent letterlijk Boek der dode Namen. Deze Namen (50) zijn de Namen van het totale "leger" van Marduk. Ofterwijl Marduk in Zijn 50 verschillende gedaantes/betekenissen. In de Sumerische magie (waaronder OOK dit valt) is het vooral de UITSPRAAK van de Namen en Woorden die de uitwerking veroorzaken. Door de (correcte) uitspraak creëert men vibraties die bepaalde "regionen" in deze wereld brengen. Dat veroorzaakt een verstoring in de wereld om de beoefenaar(s) heen EN binnenin hen. Het maakt niet uit of men er in geloofd, men kan nog zo skeptisch zijn, als iemand een avond gaat zitten met een paperback van van dit werk dan ZAL er een uitwerking zijn. And it ain't gonna be pretty either!Die uitwerkingen kunnen variëren van het krijgen van dwangmatigheden tot het hebben van hallucinaties en uiteindelijk een al dan niet permanent verblijf in een psychiatrisch ziekenhuis. I've seen it ALL happen. Kort geleden nog heb ik besloten iemand te bevrijden van deze energieën. Deze persoon is iemand uit mijn directe omgeving en nadat hij me exact vertelde waar hij mee bezig is geweest ben ik er mee aan de slag gedaan en dat proces duurt nog steeds voort en zal ook nog wel even duren!.Mocht je zo'n exemplaar thuis hebben en je wilt er na dit lezen (of enige tijd er na) van af verbrand het dan NOOIT! Begraaf het. NIETS anders, begraaf het. UNceremoniously! Voor verdere vragen omtrend deze materie ben ik beschikbaar maar dat zal NIET geschieden in het openbaar op QFF of waar dan ook. It's a personal thing and i reiterate that i do not want that energy to be spread freely. It should be Left alone.(Inspired by no-body)"NEVER attent a party UNinvited" Er is nog een speler in de categorie "het maakt geen zak uit of je er in geloofd of niet als je niet weet wat je doet of waarmee je te maken hebt, ga je voor de bijl".  En dat is Vodoo.In de wereld "buiten onze waarneming" bestaan regionen die een eigen bewustzijn (schijnen te) hebben. En in wezen hebben ze dat ook. Een ieder die meer van mij heeft gelezen weet dat ik vaak zeg dat er nu eenmaal zaken zijn waar we beter weg kunnen blijven TENZIJ het zich aan ons aandient OF wanneer het altijd al een deel van ons is geweest. (To be born into it). Ook in de Voodoo geldt dat er strikte regels zijn, hele strikte regels. Het vergt concentratie, uithoudingsvermogen en Wil om veilig om te kunnen gaan met de "sferen" die men doorloopt tijdens het UITOEFENEN van de rituelen in combinatie met het UITSPREKEN van de Namen.Vele aspirant magiërs, occultisten of "hobbyisten" voelen zich aangetrokken door Voodoo. Die aantrekkingskracht komt voort uit enerzijds de persoonlijke wil en aan de andere kant letterlijk het trekken vanuit het Rijk de Voorvaderen richting die persoon met ALLE verschijnselen/gevolgen van dien! Ben je een persoon die van BINNEN (qua intentie) verschilt van datgene wat je aan het doen bent/oproept, dan ben je genaaid!. Ben je beledigend IN ANY WAY tegenover wat je aan het doen bent/op roept, dan ben je genaaid. Ben je NIET gevraagd/begeleid door een ervaren Mambo of Mamba, dan ben je genaaid.Je dient letterlijk uitgenodigd te worden om hier (veilig) mee te KUNNEN werken. OF door een bedreven beoefenaar OF door de "energie" zelf. (Nogmaals, ik benoem zo min mogelijk zoals ik in het begin zei.) Ik kreeg mijn contact door middel van mijn beste vriend. Zonder dat ik het wist was hij al een tijdje "bezig" met de "bokor" side van Voodoo. Op een avond was hij in het gezelschap van Baron Samedi voor een gezellig samen zijn waarin 'mon Baron' meldde Nexion aan zich voor te stellen. Daags daarna meldde hij zich bij me met een gijns: " I've got something I have to give you". The rest is personal......Dit is wat ik "moest" schrijven. Het zal niet voor iedereen even interessant zijn maar ik weet zeker dat velen er iets mee kunnen.........Nexion2.  
combi
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 05:52

Afblijven dus tenzij je het zeker weet.

edit:
Brengt me wel weer op het topic, die van de leegte en niet kunnen groeien.
Dat energetische vampiers of vodo masters dus met behulp van TV of whatever er voor handen is zo kunnen kloten dat velen en niet meer bij kunnen.
Breng het boek op de markt gooi de tekst op internet verstop het in films muziek enz

:rudolfsteiner:

edit::tide
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:04

Maar er is toch niet zoiets als goed en kwaad?! Daarnaast komt alles uit jezelf, toch?!

Ik raak de draad nu een beetje kwijt ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 06:11

Maar er is toch niet zoiets als goed en kwaad?!
Nee, maar wel zoiets als schadelijk en niet schadelijk. :masonic:
Daarnaast komt alles uit jezelf, toch?!
Nja, dus OOK datgene wat je BUITEN jezelf wakker maakt.
Ik raak de draad nu een beetje kwijt ;-)
:peasjo:
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:18

Oké, maar waarom 'is' dit er dan? Waarom zijn deze boeken dan gemaakt?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 06:26

Oké, maar waarom 'is' dit er dan?
Omdat het er IS! Heel simpel. "Het Universum en ALLES wat daar IN is bekend EN onbekend". Die uitspraak ken je van me. Neem die in je achterhoofd en stel je die vraag dan nog eens. :masonic:
Waarom zijn deze boeken dan gemaakt?
Die zijn "gemaakt" door individuen. Het zijn "grimoires". Persoonlijke geschriften, net zoiets als het Book of Shadows van de Wiccans. Iedere "magier" whatever schrijft wel eens iets op of heeft een "boek" met een persoonlijke verzameling aan ervaringen etc.
Deze boeken horen dus eigenlijk niet in het openbaar te zijn maar zijn dat toch. Soms opzettelijk, meestal niet. ;-)

N2
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:28

Oké.

Vind het maar een 'eng' zaakje iig :P
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 06:36

Mooi stuk @Nexion2

Ik denk dat ik nu ook snap waar die 2 vandaan komt...

Zeker ben ik ook de mening toegedaan dat je als leek niet moet gaan klooien met entiteiten, vooral als je niet weet hoe daar mee om te gaan.
In Voodoo net zoals andere occulte groepen zijn er vele inwijdingsrituelen...ik neem aan om de persoon klaar te stomen, deze entiteiten te kunnen sturen?

Op een of andere manier heb ik het idee dat mensen die baanbrekend werk hebben verricht, de kennis om dit te doen van "elders" hebben verkregen.
Of deze mensen zijn gekozen, of zelf aangesloten waren bij een occulte groep heb ik geen idee van.

:brak:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 06:56

Learn!

I've heard your song
And I've seen the light
In your eyes and it
Took me so long to see
Straight through the night
And through you ah

You're the depths of my own kind
And you're the heights of my creation
Wait for me, wait for me

Alone but strong when you're in my sight
Your love hit me like a stroke
Take me with you
Take me with you

Take me to that place ah
Where I feel so safe aaah
Into your light I dive

I've taken this step
And we're intimate now and I am
I am joining your world
A formation of love and you shine
Through me

Into your light
Enter my mind

Mermaid medium of light
For the morning that comes
For the orchid that grows
Love me against all odds
You defeated the doubt
That was stuck inside me

Into your light I dive

N2
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:59

H.P. Lovecraft, Necronomicon veroorzaakte al eerder ZEER NEGATIEVE energie op QFF...

En is die energie is destijds met VEEL MOEITE verwijderd...

Weet dan ook niet of ik heel blij ben met de hernieuwde aandacht voor deze meuk...

En dan doel ik niet op het topic of artikel! Wel op: H.P. Lovecraft, Necronomicon
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 07:07

Weet dan ook niet of ik heel blij ben met de hernieuwde aandacht voor deze meuk...

En dan doel ik niet op het topic of artikel! Wel op: H.P. Lovecraft, Necronomicon
I've got that VERY WELL covered!

Don't worry! :masonic:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 07:09

I've got that VERY WELL covered!

Don't worry! :masonic:
I've just shown it for what ist REALLY is and how it works.

I KNOW what i'm doing!!!!!!!!

Fuck this '10' shit! They know better not to come and screw around here!.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 07:13

Anders moet ik weer mijn eigen erbij pakken, en die heb ik onlangs net weer opgeborgen!

Maar jullie mogen best even meelezen, al is dit zelfs voor gevorderden een ware Qunst!

Afbeelding
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 07:22

[quote name="Baphomet"]Anders moet ik weer mijn eigen erbij pakken, en die heb ik onlangs net weer opgeborgen!

Maar jullie mogen best even meelezen, al is dit zelfs voor gevorderden een ware Qunst!

ttp://img403.imageshack.us/img403/9608/necronomiconbaphometins.jpg[/quote]

So why are you worried then?...........

Relax..... :smokey:

EDIT: Hmmm, okay then. ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 07:27

Omdat niet iedereen zijn poort gesloten kan houden... :-*
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”