Sex Magic!

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 17 aug 2011, 23:15

Hoeft ook niet, sex is niet het belangrijkste in een leven met liefde met je partner. Alhoewel een stevige vrijpartij op de Drentsche heide wel lekker magisch is! :dd: :neukandor:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Dromen
Administrator
Administrator

wo 17 aug 2011, 23:34

[quote=""FreeElectron" post=39691"]Ik ben toch heel benieuwd hoe dat dat zit met mij en W., die al jaren geen sex kunnen hebben wegens fysieke omstandigheden maar nog wel enorm opgwonden kunnen raken van elkaar's aanwezigheid.

Dat speelt zich dan op een geestelijk vlak af blijkbaar ....

Ik ervaar het niet hebben van fysieke sex ook niet echt als een gemis trouwens.[/quote]

Ah, thanks voor je (toch intieme) reactie FE!

Ik denk dat je dan toch enigzins een geestelijke spirituele band hebt (opgebouwd). Jaja, spritueel klinkt zo vies new-age :P Maar ik bedoel ermee een soort niet-zichtbare connectie, energie, hoe je het wilt noemen. En dat is denk ik ook 1 van de grote aspecten binnen 'sex magie' (nouja, dat weet ik bijna wel zeker). Ik denk juist dat je daarom het fysieke wellicht ook niet mist?!
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 17 aug 2011, 23:47

Wij zijn samen 1, Dromen ... als je ooit nog eens tot in 035 geraakt dan zul je het wel beleven. Of niet.

Kun je je voorstellen: 1 geest, 2 lichamen?
Dromen
Administrator
Administrator

wo 17 aug 2011, 23:51

@ FE, dit topic gaat hier precies over, en als je je weer fit voelt, bekijk dat eerste filmpje van mij eens dat ik plaatste...

In het leven, het 'ultiemste', schijnbaar of wellicht ben jij al zover gekomen... Het Heilig Huwelijk binnen de Alchemie!!
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 18 aug 2011, 00:03

Ik beken heel eerlijk dat ik zelden of nooit filmpjes bekijk, op de 1 of andere manier heb ik daar geen geduld voor.
Een boek van 1000 pagina's heb ik dan weer geen enkel probleem mee. Raar.....

Maarre ... wij noemen het tweelingzielen. En ondanks onze wankele gezondheid (of dankzij?) is onze band zo hecht dat we alles van elkaar voelen zonder woorden.
Dus pijn, maar ook vrolijkheid en alle andere zaken.

Is dat een heilig alchemisctisch huwelijk?
Het zal allemaal best jonguh .... ik ben de cosmos dankbaar dat wij dat in dit leven mogen meemaken.
Alle wereldse shit is dan wel (soms heul erg) vervelend maar krijgt ons niet kapot. ;)
Magick
Junior QFF-er
Junior QFF-er

zo 08 jan 2012, 07:39

Blub.

Sex Magick is een van de redenen geweest dat groepen als de "illuminati" en andere Secret Societies ooit Underground zijn gegaan.
Onderontwikkelde, ont-opende hoofden konden niet bevatten wat er zo Heilig was aan sex.

Vroegah werden mensen in een kerker gegooid (Marquis de Sade, anyone?) of zelfs zonder blikken of blozen gedood vanwege bepaalde seksuele daden.

Maar omdat Seks DE vorm van meditatie is om een beter//hoger inzicht en bewustzijn te verkrijgen zijn een hoop mensen er mee door gegaan... Underground. Fuck die domme koningen en leiders met hun beperkte visie van macht en geld en andere materie.

En ik heb het niet over vunzige orgies maar over gestructureerde (doch vrije) ritueel uitgevoerde vrijpartijen, zo uitgevoerd door beide partijen met compleet besef van wat er kan gebeuren, word het goed uitgevoerd.
Er zijn ook vele manieren, niet 1 ultimate vorm. Net zoals met alles. Als je maar dedicated en serieus te werk gaat.

Doet me een heel klein beetje denken aan Eyes Wide Shut van Kubrick.
Dromen
Administrator
Administrator

zo 08 jan 2012, 08:58

Zou je iets meer kunnen vertellen Magick?! Vind dit erg interessant. In watvoor opzicht kan dit bijv. hoger/beter inzicht in jezelf krijgen?!

Ik neem aan dat dingen als bepaalde energieplekken in het lichaam ook meespelen?!
combi
Administrator
Administrator

zo 08 jan 2012, 09:22

[quote=""Magick" post=49435"]Blub.

Sex Magick is een van de redenen geweest dat groepen als de "illuminati" en andere Secret Societies ooit Underground zijn gegaan.
Onderontwikkelde, ont-opende hoofden konden niet bevatten wat er zo Heilig was aan sex.

Vroegah werden mensen in een kerker gegooid (Marquis de Sade, anyone?) of zelfs zonder blikken of blozen gedood vanwege bepaalde seksuele daden.

Maar omdat Seks DE vorm van meditatie is om een beter//hoger inzicht en bewustzijn te verkrijgen zijn een hoop mensen er mee door gegaan... Underground. Fuck die domme koningen en leiders met hun beperkte visie van macht en geld en andere materie.

En ik heb het niet over vunzige orgies maar over gestructureerde (doch vrije) ritueel uitgevoerde vrijpartijen, zo uitgevoerd door beide partijen met compleet besef van wat er kan gebeuren, word het goed uitgevoerd.
Er zijn ook vele manieren, niet 1 ultimate vorm. Net zoals met alles. Als je maar dedicated en serieus te werk gaat.

Doet me een heel klein beetje denken aan Eyes Wide Shut van Kubrick.[/quote]

Ik heb die film van Kubrick toevallig net weer gezien; dat hele (seks)ritueel lijkt gewoon op het geheime van de 'heksen' of 'natuur' riten. ff simpel, plat en vast niet volledig gezegd "als je komt visualiseer dan je wens, droom what ever hoe je het noemt".
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

ma 09 jan 2012, 04:43

There is an aspect of sex in Highest Yoga Tantra practice which is both symbolic as well as descriptive of the practice of using sexual intercourse to transform one's sexual potential into a blissful consciousness directed towards achieving enlightenment. The practice requires that the practitioner refrain from ejaculating and this is the most important part, as one should be able to control the winds and energies of one's body. It is also important for the consort to be as equally realised a practitioner as oneself. This practice is not a necessity to practise Vajrayana, as it is well known that Lama Tsong Khapa gained enlightenment without this practice.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neotantra

http://lorinroche.com/tantric/tantric/monks.html

Ergens heb ik ook eens gelezen dat er Meditatieve sexuele rituelen werden uitgevoerd tussen monniken en nonnen. De "Energie" die hieruit voortkwam had effect op een hele vallei, waar dus wonderbaarlijke situaties als effect hadden (zoals genezingen en harmonie). Ik kan dit voorbeeld niet meer terug vinden. Maar er is toch best van alles te vinden over Sex-, Energieën-, en de Spiritualiteit van Sex.

Het mooiste van Sex is eigenlijk de mogelijkheid tot de creatie van een nieuw leven. Bij het creëren van nieuw leven wordt er ook een nieuw Universum gemaakt. Iets waar we wellicht eigenlijk niet meer bij stil staan. Een zorgvuldig gegeven dus.

Daarom is die docu zo interessant in het begin van dit topic. 1x kijken is werkelijk niet genoeg, er zit héél veel in.

index.php?option=com_kunena&func=view&c ... =120#39665

..."There are various yoga and meditation techniques to transform sexual energy into kundalini or spiritual energy by oneself. However, there are also methods of spiritual or sacred sex for couples. Karezza is a western practice that can be adopted for spiritual sex, while in the east tantric yoga is concerned with the transmutation of sexual energies. There has also been a tradition of temple priestesses in Greece and eastern history who helped spiritual seekers with ceremonial sex. On a different level ceremonial sex has, of course, also been used or misused in various cults. Sexual energy is a part of our hidden kundalini energy, which in turn is a concentrated form of etheric or life-force energy. It can be used to create children, or just to have an orgasm, or to fuel achievements in sports or professional activities. However, its ultimate purpose is to facilitate spiritual growth by developing our chakra system and higher energy bodies"...

http://www.health-science-spirit.com/spiritualsex.html
:love:
baphomet
Administrator
Administrator

za 19 jan 2013, 01:22

Bumperdebumperdebump!

:bump:
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

zo 03 feb 2013, 14:48

Eerdere youtube film doet t niet meer, dus hier ff repost:

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Het Dolle Eland, #F#
baphomet
Administrator
Administrator

zo 03 feb 2013, 15:09

Thanks DromsQi!
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

za 09 mar 2013, 18:20

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland
combi
Administrator
Administrator

do 08 aug 2013, 17:06

Heeft u een vrouwelijk geslacht? Dan heeft u vandaag wat te vieren. Het is namelijk Día Internacional del Orgasmo Femenino, een Braziliaanse feestdag om het bestaan van het vrouwelijke orgasme te vieren.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/0 ... ndaag.html
dodeca
Super QFF-er
Super QFF-er

do 08 aug 2013, 17:16

heerlijk suikerfeest en kut klaar maken dag in een!

zou dat een goeie zijn met zo'n pop naar de moskee? doe ik mijn schoenen wel uit.
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”