YOU vs. GOD.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:07

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Permuter 0."]In een massa is de energie wel in overvloed aanwezig, maar het is doorgaan niet 'mijn' energie... er zit teveel 'rommel' tussen.

In de natuur vind ik altijd wel een goede plek, en soms voel ik duidelijk dat ik ergens niet moet wezen.[/quote]
10-4. "Rommel" is ook duidelijk.....Maar "rommel" wordt pas opgemerkt (en is dan "lastig") als iemand weet dat er rommel is. Verreweg de meeste pikken rommel niet op maar doet hen ook geen "kwaad" in dat geval.
[/quote]

Hmm, ik heb ook hier 'last' van. Als het teveel wordt, dan ben ik ook weg...

zeer gevoelig hiervoor.
illuminati of my own reality
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:07

Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:12

[quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Het liefst in het pikke donker, en op de kop... :D
Dromen
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:13

[quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Dat is dood water :( Zit niks nada nopes meer in. [spam]Deze week onthullend topic hieromtrent in uitgebreid artikel Schauberger![/spam]
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:16

[quote name="Dromen"][quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Dat is dood water :( Zit niks nada nopes meer in. [spam]Deze week onthullend topic hieromtrent in uitgebreid artikel Schauberger![/spam][/quote]

Hier heb je mss gelijk, MAAR je vergeet dat het water in jouw energie bubbel komt. Op die manier reageert het water op jouw intentie...

Edit: het water wat uit de kraan komt heeft naar mijn weten niet zoveel energie, maar zeker wel weer te boosten...

Edit2: Dus hoe groter en sterker jouw 'energie-bubbel' is hoe eerder het water dat oppikt...
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:24

Spa blauw is dooier :-?

Kraanwater is echt zo beroerd nog niet, tenzij je een Fries bent, dan gaat je waterkoker fluiten.
Dromen
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:26

[quote name="BlackBox"][quote name="Dromen"][quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Dat is dood water :( Zit niks nada nopes meer in. [spam]Deze week onthullend topic hieromtrent in uitgebreid artikel Schauberger![/spam][/quote]

Hier heb je mss gelijk, MAAR je vergeet dat het water in jouw energie bubbel komt. Op die manier reageert het water op jouw intentie...

Edit: het water wat uit de kraan komt heeft naar mijn weten niet zoveel energie, maar zeker wel weer te boosten...

Edit2: Dus hoe groter en sterker jouw 'energie-bubbel' is hoe eerder het water dat oppikt...[/quote]

En wat gebeurd er dan?! Je geeft het water terug aan de natuur met energie. Prachtig!

Maar je vergeet dat 'dit water' jou energie kost.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:26

Als je gaat zitten zeiken over je kraanwater wordt het vanzelf slecht :P
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:27

Welke energie geef je mee ?

Wat is de functie van het wassen voor gebed ?
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:30

[quote name="Dromen"][quote name="BlackBox"][quote name="Dromen"][quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Edit2: Dus hoe groter en sterker jouw 'energie-bubbel' is hoe eerder het water dat oppikt...[/quote]

En wat gebeurd er dan?! Je geeft het water terug aan de natuur met energie. Prachtig!

Maar je vergeet dat 'dit water' jou energie kost.[/quote]

Het water spoelt je energie bubbel schoon...je moet ook niks meer met dat 'vervuilde' water doen. Gewoon terug laten vloeien zodat Gaia het weer 'schoon' kan maken...

Edit: Kost geen energie, gewoon je aandacht (dankbaarheid) erop richten is meer als genoeg
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:32

[quote name="Permuter 0."]Welke energie geef je mee ?

Wat is de functie van het wassen voor gebed ?[/quote]
Da's ceremonieel,............zeggen ze.
:brak:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 20:33

Het water spoelt je energie bubbel schoon...je moet ook niks meer met dat 'vervuilde' water doen. Gewoon terug laten vloeien zodat Gaia het weer 'schoon' kan maken...
?????????????? Wattuh?
:masonic:
Dromen
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:35

[quote name="BlackBox"][quote name="Dromen"][quote name="BlackBox"][quote name="Dromen"][quote name="Permuter 0."]Water is perfect, ik mag ook graag lang douchen :-)[/quote]

Maar je vergeet dat 'dit water' jou energie kost.[/quote]

Edit: Kost geen energie, gewoon je aandacht (dankbaarheid) erop richten is meer als genoeg[/quote]

Zo simpel is het allemaal niet... Tis maar net welke bronnen (informatiebronnen) je erop na slaat.
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:35

?????????????? Wattuh?
:masonic:
deze volg ik niet helemaal... :D
blackbox
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 20:36

Maar het is juist allemaal zo simpel....ooit iets gezien in de natuur wat met moeite ging?

Wij (de mens) maakt het allemaal hopeloos ingewikkeld
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”