YOU vs. GOD.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Bigfeet E
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 09 nov 2010, 05:06

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Bigfeet E"]Nou, voor de (zeer) kleine introductie meen ik veel te herkennen, buiten wat jij witlichtprincipe noemt - noem ik het duister. En met het laatste puntje heb ik persoonlijk een andere invulling voor wat jij als universeel aanneemt.

Was dit nou het artikel waardoor je zo gepikeerd doorheen moest zwoegen ? Maakt nog veel emoties los blijkbaar. Misschien de loodlijn wat spontaner laten ...

Thx voor de moeite anyway
:-)[/quote]
:muur: En TOCH lezen, he? :muur:[/quote]

Allé, hemmek wer iet verkeerd gezee ?
Calm down , bro. Subiet nen bult op de kop
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 05:09

maar wel een leuke vraag.
als het misbruiken van jongens slecht zou zijn, zou god er dan geen stokje voor steken?
Hehehehe, "neuken met God....." :smokey:

Allé, hemmek wer iet verkeerd gezee ?
Calm down , bro. Subiet nen bult op de kop
(Die Vlaamse taal is geweldig!)

Back :ontopic:
ddww

di 09 nov 2010, 05:22

Weet je.....het zal wel....
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 05:24

[quote name="DatDanWeerWel"]Weet je.....het zal wel....[/quote]

het zal wel weer wel 8)
combi
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 05:47

[quote name="dingo"][quote name="DatDanWeerWel"]Weet je.....het zal wel....[/quote]

het zal wel weer wel 8)[/quote]

DarkDanWeerWel :-* ;-)
Dromen
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 15:43

[quote name="Fr3bzY"]het zou me niets verbazen dat in het verre verleden 'groepen' getracht hebben het originele 'programma' (van de origile 'creator') zwart te maken door het bv satanisme te noemen...
[/quote]

- Wat werd er gebeurd met de mensen die in de middeleeuwen magie gebruikten?!
- Watvoor beeld roept Magie tegenwoordig bij jou op?! I guesss negatief.
- Magie bestaat niet = een verzinsel :-*
- Heks = een scheldwoord

Moet ik nog ff doorgaan?! Nog een leuke dan, schiet me net te binnen:
Je kent de vast wel de verhaaltjes over heksen en magie, etc. etc. etc. Allemaal 'eng' en verkeerd en niet goed! Wat vooral ook met magie en toveren te maken had was een spreuk andersom (in tegengestelde richting / van rechts naar links) hardop voorlezen.

En eigenlijk, heel eigenlijk is dit helemaal geen verzinsel! Wat is er nou aan de hand?! Nou, vele 'oude' geschriften (bijv. ook veel bijbelboeken) zijn in het Hebreeuws geschreven omdat dit een van de oudste talen op papier is. En laat het nou net zo zijn dat je Hebreeuws van... rechts naar links leest!
Dromen
Administrator
Administrator

di 09 nov 2010, 15:45

[quote name="dingo"]hoe krijg je een enorme massa onder de duim.
ready to control?

door het Creëren van een schuldgevoel.
wanneer je mensen kan overtuigen van het zich schuldig maken aan "vrij "gedrag omdat dat mogelijk leidt tot chaos......dan houdt de meute zichzelf wel in bedwang.

religie

greatest mindfuck ever

je maakt regels en zegt dat iedereen die die regels breekt zal branden in een hel.
Zo hoef je niet iedere individu in de gaten te houden, ze controleren zichzelf.

en iedereen die daar niet intrapt...noemen we een satanist of zondaar.
Iemand zo zwak dat hij zwichte voor een duivel.
daar loopt het slecht mee af.[/quote]

Wauw! Comment van de maand voor mij. Vallen hier weer wat plaatjes in elkaar rondom het Satanisme!
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 15:57

nou.....bedankt :-)

het is voor mij ook nog nieuw ;-)
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 16:02

@paknak: wat een schitterend plaatje
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 16:10

Thanks @ 8Lou1

The Description, Philosophies and
Justification of Satanism

http://www.dpjs.co.uk/index.html?Basics
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 16:42

. The Modern Symbol of Satan

Satan is good and evil, love and hate. It is the gray; the totality of reality undivided into arbitrary dichotomies. Satan is not a real, not a living entity, conscious, or a physical thing that can be interacted with. It is a symbol, something ethereal, something that exists as an emotional attachment and personal dream. Just like Buddhists do not worship Buddha, Satanists hold up Satan as an ultimate principal rather than an object of literal worship. Satan inspires and provokes people, so, like all (honest) religions the ultimate point is self-help. God-believers have a different opinion on what Satan is, but their opinion is a result of their religion, steeped in mankind's ignorant past. Satanism's Satan is much more eclectic and multicultural than to be defined by Christianity or Islam.

“Most Satanists do not accept Satan as an anthropomorphic being with cloven hooves, a barbed tail, and horns. He merely represents a force in nature - the powers of darkness which have been named just that because no religion has taken these forces out of the darkness.”
("The Satanic Bible" by Anton LaVey (1969))

There are millions of mammals on this planet. We are all on the top half of the food chain; under us are billions upon billions of subjected life forms from bacteria and mould to insects and fish. The higher up the food chain you are, the more multiples of creatures have died to provide you with sustenance. Nature is violent, amoral, uncaring, deadly and dangerous. Simple survival is not a luxury afforded to many creatures for very long. ("Satanism: The Natural Religion" by Vexen Crabtree (2005)

Satanism is about reality. In reality, all living beings die. There are no exceptions. Satanism, in embracing life and indulgence, is in affect striving against death. However, death will eventually win, it is inevitable. Satan, representing reality and the Human condition, symbolizes the victory of death. This eternal truth is more meaningful and potent than deceitful symbols of life, of reincarnation or of other spiritual pipe dreams.”

"Satan is Death" by Vexen Crabtree (2003)

Satan represents Doubt. God did not want Adam and Eve to eat of the Tree of Knowledge of Good and Evil. Allah did not want his creation to doubt his word. In both theologies, it was Satan, the most intelligent created being, who stood up against this enforced ignorance. Satan tells mankind: Search for knowledge, even in taboo places. Shaitan told the Djinn: Let us test God's word, let us not mindlessly believe all that God says. Although these myths are irrelevant to the modern world, the role of Satan is very much relevant to our lives and our search for knowledge. Enlightenment is the ability to look past stated truth and dogma, and Lucifer is the Crown Prince of Satan that represents our search for enlightenment.”

"Satan Represents Doubt: Satanic Epistemology" by Vexen Crabtree (2002)

Communists do not believe in a deity called Commun but they do revere and hold up communes as an ideal.

Taoists do not worship the god Tao but, instead honor the philosophy and symbolism of the Tao.

Atheists do not worship the god Athe. Instead, they seek to live a lifestyle that is a-theist, i.e. "without god(s)."

Ventriloquists do not bow down and beg before the demon Ventriloqu. They study and practice the art of ventriloquism.

In the same way, many who use the term "Satanist" to describe themselves follow a cogent philosophy of life modeled upon the mythical literary character known as Satan, honoring his qualities, his rebellion and applying his name to the natural forces which so many white light religions oppose.

The narrow use of the term "Satanism" to mean only the worship of a devil deity misses the more robust and complex nuanced development of the word over the past 33 years or so. Perhaps considering it through the above contexts will help to understand the broader definition. Or perhaps the stupid and narrow-minded will continue to fail to grasp the concept.”

Posted by RMerciless on alt.satanism (1999 Sep)

NWO
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 nov 2010, 16:51

en dan mijn reactie op de tekst????? mmmm om eerlijk te zijn nwo, had ik meer van je verwacht. maar dat is waarschijnlijk mijn beeld van jou en zegt dus meer over mij, lol.

nwo je hebt me al een eerder gevraagd wat ik bv met hera moet als ik moslim ben. het lijkt zo tegenovergesteld. Ik kan je een ding verzekeren: dat is het niet!!!!

ik heb links en rechts leren lezen denken en leven en ben er door die ervaringen achter dat links en rechts het zelfde voorstaan. Er is alleen een ander gebruik van taal en symboliek.

ik heb t nu over de beleving en niet over hoe t er uit ziet en hoe dat bespeeld wordt. net zoals satanisme gekke beelden op roept die niet met de werkelijkheid stroken, zo is dat met alle wegen.

Om eerlijk te zijn vind ik t een beetje, mmm weet geen net woord,laat ik t maar houden op de woorden van ons aller maxima: ik vind het een beetje dom dat er tegenwoordig niet meer na gedacht wordt over de bestaande religies.

de ware essentie van t leven is niet in woorden te vatten en nu bestaan er een aantal geschriften waarin men toch zijn best heeft gedaan en dan schrijven we die bij voorbaat al af omdat icke dat zegt of omdat bush christelijk is of omdat de pope een nazi is of omdat DE illuminati het als machtsmiddel zou gebruiken.

ik zou zeggen onderzoek alles en blijf onderzoeken. uiteindelijk zit overal zoveel betekenis in als je er zelf in legt en kan kabouter plop heilig worden verklaard.

anywayzzz, wat ik bedoelde te zeggen is dat t allemaal niet zo zwart wit ligt als dat t er uit ziet.
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”