Next's Time.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 08 nov 2010, 04:12

heb je je pm nog gelezen?
ben wel benieuwd nl
Jazekers! Antwoord is onderweg. Nog niet aan toe gekomen. (goed beschreven PM trouwens!)
:smokey:
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 08 nov 2010, 04:13

ondertussen lezen we vrolijk verder ;-)
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 dec 2010, 22:03

We dont do victim, we grow and rule our kindom.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 dec 2010, 22:19

Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 dec 2010, 22:26

[quote name="8lou1"][/quote]
:smokey:

"I love it"

Afbeelding
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 dec 2010, 22:30

for ever and ever, dear next!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 dec 2010, 22:36

[quote name="8lou1"]for ever and ever, dear next![/quote]

I recognize that, Lou. And I accept that.

Lemme know if there's anything i could help you with.

Don't be affraid you'd hurt me (as you've stated before) because you can't hurt me.

May Dingir Ahkharu keep you safe.

Nexion2
11
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

di 21 dec 2010, 00:01

Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 23 jan 2011, 17:42

Nice song. But......?

8)
whatisinaname

zo 23 jan 2011, 18:44

lot's of lot's of lot's of work to search.

did not even come close!
Dromen
Administrator
Administrator

ma 18 apr 2011, 20:43

Erugg mooi filmpje:

[youtube][/youtube]
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 21 apr 2011, 14:36

Eindelijk deel twee hierzo; het heeft lang genoeg geduurd !

De volgende vragen heb ik eigenlijk in 1 volledige tekst gegoten in plaats van elke vraag apart te behandelen, maar ik kan geen strikte scheiding maken tussen tijd die als zodanig ervaren wordt en een geïmplementeerde regel is in de huidige wereldbedrijvenbeschaving.

Van waar komt tijd eigenlijk ?
Hoe is tijd eigenlijk ontstaan ?
Bestaat tijd wel ?
Is dit geen bedachte tijd van de mens zelf ?
Is tijd een onafhankelijk iets ?
In welke context heeft tijd betrekking op de mens als externe of interne mogelijkheid ?
En wordt tijd als een vaststaand feit beschouwd ?

Ik heb gezegd om zo getrouw mogelijk me te houden aan de volgorde maar gezien de complexiviteit er van, is het niet uit te sluiten dat er hier en daar een terugkerende variantvraag is op de eerstgestelde vraag ! Beschouw de tekst wel zo dat ik heb geprobeerd met ondersteunende onderbouwende realiteitemperische feiten/ervaringen uit te leggen, het zijn in feite lagen op lagen die met elkaar verband hebben. (De afscheiding daarvan is uit vroegere beschavingen terug te leiden.). Maar het is een geconstateerde feit dat bij de lineaire tijd als vanzelfsprekend ook de lineaire kalender bij hoort !

Tijd…mensen zeggen het is tijd om naar daar te gaan, of het is tijd om dit te betalen, het is tijd om toe te geven dat.…, het is tijd voor vakantie, …je kunt je wel voorstellen welke lijst je kunt opvullen met het is tijd, maar wat is tijd eigenlijk ? Veel mensen hebben er oftewel maar een oppervlakkige vermoeden van of geeneens idee van of staan er niet bij stil dat tijd een relatief iets is, geassocieerd zou ik zeggen dat tijd absoluut een factor van ritme betekend, zie die ritme als volgt, dag en nacht, slapen en wakker worden, werken en ontspannen, enzovoorts, zelf is die ritme normaal een trage bedoening en geen gehaaste bedoening hou dit zeker in het achterhoofd voor de verdere uitleg van dit deel !

Samen genomen met de uitwerking in de ontwikkeling van de mens in geestelijke zin is tijd die wel als zodanig ervaren met uur en kalender een gehaaste bedoening, klopt ook wel want uur en kalender zijn in praktische zin lineair en laat weinig verandering toe om te durven onthaasten en de werkelijke zin van het leven eigenlijk te ontkennen.
De variatie op het uur is divers maar het uur zelf als zodanig is geen diversiteit, het is enkel een notatie van de stand van de aarde ten opzichte van de zon. Zo is gans de wereld nooit 1 en dezelfde uurnotatie te meten, terwijl de ene kant volop middag is, is het aan de andere kant middernacht. Daarom dat ik aangaf dat tijd in feite een ritme is maar geen uurnotatie of wat ook. En is dan ook een trage bedoening. De wijze waarom men met tijd als uurnotatie werkt is in zekere zin verschillend met het werkelijke ritme van het leven, een trucje, leef eens een tijd zonder uurnotatie behalve als je gaat werken, daar naast je bed of 1 hangklok ergens in huis, kies een vast tijdstip om te gaan slapen en op te staan, doe je ontbijt op een gezond traag ritme, na een tijd zul je merken dat je al wakker word nog voor dat je door je wekker naast je bed gewekt wordt. Ziedaar een natuurlijk onthaaste ritme is geboren !

Maar goed, beginnend van de eerste vraag uit de lijst hier bovenaan komt tijd eigenlijk nergens vandaan, het is er gewoon als je tijd omzet naar ritme, normaal, maar de meesten protesteren al tegen het feit dat ze niets anders gewoon zijn dan de geïntroduceerde tijd als die lineaire tijd en kalender die ze kennen. Waarom zeg ik geïntroduceerd ? Wel, je zou er vanuit gaan dat het een aanvulling betreft op de organisatie van de mens als collectief en niets anders! Je denkt inderdaad er is geen tijd te verliezen, correct, maar dan niet op een gehaast ritme buiten jezelf als individu wat de wereld suggereert vanuit de cultuur van de bedrijvenbeschaving in deze huidige tijd.
Zo is het ontstaan er van zeer aannemelijk te noemen dat men iets heeft willen bewerkstelligen om het ritme om te buigen naar gehaast zijn, zoeken naar iets buiten jezelf, geen tijd hebben om de werkelijke waarden van het leven te willen leren kennen enzovoorts, immers terugkerend naar de ontwikkeling van de mensheid als collectief. Daarom is de reden voor tijd als gehaast ritme ook bedacht door het denken van de mens die dit ook claimt, want het denken kan nooit bevatten wat het nooit zal bevatten hoogstens begrijpen wat er aan input binnenkomt ! Het is voortdurend bezig te vergelijken, te analyseren, het leidt je af van het leeg zijn, het dwingt je in zeker zin naar vulling, naar een verhaal, verleden, heden en onbepaalde toekomst zonder concrete doelen !
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

do 21 apr 2011, 16:34

[quote=""Nexion2" post=17939"]

Don't be affraid you'd hurt me (as you've stated before) because you can't hurt me.

Nexion2
11[/quote]ben jij ook een mason? en kun je wat uitleg geven over die 11? ik zie overal die 11 opduiken...kan het niet uitleggen maar ik zie de hele tijd 11 zoals jim carey 23 zag....ik ben geboren op de 11e en 11 is een masternumber...maar meer weet ik niet.....SuP
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 21 apr 2011, 19:32

[quote=""SupRemE" post=30771"][quote=""Nexion2" post=17939"]

Nexion2
11[/quote]ben jij ook een mason? en kun je wat uitleg geven over die 11? ik zie overal die 11 opduiken...kan het niet uitleggen maar ik zie de hele tijd 11 zoals jim carey 23 zag....ik ben geboren op de 11e en 11 is een masternumber...maar meer weet ik niet.....SuP[/quote] Komt goed Sup. Ik ga er eerdaags es ff voor zitten. Zo tegen het weekend aan staat het er wel.

:masonic:
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”