Next's Time.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 31 okt 2010, 20:58

Ja oké, dan volg ik je wel.

Maar wat daar onder aan die wenteltrap in dat gele puntje gebeurt :masonic:
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 31 okt 2010, 21:08

Ja oké, dan volg ik je wel.
Maar wat daar onder aan die wenteltrap in dat gele puntje gebeurt :masonic:
En als je dan ook nog eens stil gaat staan bij HOEVEEL gele puntjes er zijn...... 8)

"The more I don't get the more it makes sense"
(chew on that)

:sars:
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 31 okt 2010, 21:14

En dat al die zooi ook nog onder invloed van al die zooi staat.

Poeh, pak er maar even een stoel bij :brak:
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 02 nov 2010, 00:13

Greatings my Friend:

:love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 nov 2010, 00:18

DIE ga ik NOG eens bekijken.

Stor tack!
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 02 nov 2010, 00:44

:sun:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 nov 2010, 01:07

Afbeelding

Supreme Court House U.S.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 nov 2010, 01:10

Nice video !
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 nov 2010, 01:15

Afbeelding
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 02 nov 2010, 01:29

[quote name="Octopus"]Eens ijken wat de I Ching over bovenstaande verteld?

Time Wave Zero (nulpunt)singulariteit

[/quote]

Hier ging ik even verder op zoeken, vanwege het boek van Gregg Braden dat ik recent gelezen heb. Gregg en Terence hadden nauwe banden en Gregg wist dus het werk van Terence verder uit te werken.

Dit filmpje id daarom ook de moeite waard:
:love:
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 02 nov 2010, 01:47

tja, veel voorspellingen vallen samen op die datum 21-12-2012...
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 02 nov 2010, 02:03

Ik maak mij geen zorgen. Maar de boodschap is duidelijk, dat we moeten herkennen wat ons ooit eerder is verteld en is vertoont. Vele zaken zullen immers versneld gaan en velen simultaan - chaos dus. Het wordt een tijd om het hoofd daarbij absoluut koel te houden. De keuze ligt dus geheel bij ons.
Dromen
Administrator
Administrator

di 02 nov 2010, 14:19

Dat hele 21-12-2012 kan op exact die datum nooit voorspeld zijn.

En watnou als die 'fantoomtijd' klopt; dat er 300 jaar missen?!

Zo ook de maya's. Zie, je kunt niet zeggen van, goh, op 3 april 3554 BC zei een Maya: 'Vandaag over -tig dagen is het einde' dat dan 21-12-2012 zou zijn. Dat is het hele punt. Wij, onderzoekers, kunnen niet vaststellen wanneer de maya's hun kalender gebruikten (dus weten we ook niet exact wanneer die eindigt).

En zo is het met zoveel meer. En we zullen ons vást wel een dag ergens verrekend hebben. Sterker nog, vanaf het jaar 0 tot nu hebben we ons al 9 dagen verrekend (officieel door wetenschap erkent).

Het 'enigste' waarom die 21 voor mij een belangrijke datum is; omdat er dan zonnwende is. Het 'nieuwe' jaar begint dan. En zo rond deze tijd gaan we een nieuw sterrenbeeld (aquarius) binnen, dus dat heeft er denk ik mee te maken.
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 07 nov 2010, 06:02

Deel 2 is het definitieve stuk dat even later komt !

Deel 1

Tijd, ik heb er een beetje over gedaan, om er mijn kijk op te schrijven en het volgende is wat ik daarover observeer en denk, niet dat het zo is, maar de strekking ligt er zo min of meer dicht tegen of kan er misschien naast zijn, een middenweg zo je het kunt noemen en toch weer helemaal niet juist maar een benadering is van de context over het onderwerp en diens submateries die daar bij kunnen horen.

Tijd, een moeilijk te ontleden iets maar heb getracht zo getrouw mogelijk vanuit mijn observatiemodus te schrijven in die mate van de mogelijkheden die ik ervaar op het onderwerp tijd.

Nou, de vragen die al in mij opkomen zijn; Van waar komt tijd eigenlijk ? Hoe is tijd eigenlijk ontstaan ? Bestaat tijd wel ? Is dit geen bedachte tijd van de mens zelf ? Is tijd een onafhankelijk iets ? In welke context heeft tijd betrekking op de mens als externe of interne mogelijkheid ? En wordt tijd als een vaststaand feit beschouwd ?
In die volgorde heb ik geprobeerd de vragen te beantwoorden en het als een filosofische verhaal te schrijven.

“Het heeft wel wat moeite gevraagd om het te schrijven maar met veel liefde voor mijn fascinatie over tijd…werkelijk, ik zou met dit hersenspinsel van de mens eigenlijk onzin vinden plus daadwerkelijk toevoegen dat tijd die als zodanig weerspiegelt wordt zelfs een overbodigheid is en tegelijkertijd me bevrijdt voelen als ik terug mijn natuurlijke staat van zijn bereik zonder dat er tijd bij gemoeid is ! als externe mogelijkheid, het verward me nog steeds en ben van mening dat die verwarring bij veel mensen voorkomt die zich wijden aan het hoger bewustzijn. Dat laatste is het leuke aan het neerwaartse verdichten van de materie, en dat noemt men verlichting ?”

Ster
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 07 nov 2010, 20:00

Hmm, ferme intoductie, Ster...........ben benieuwd naar de definitieve versie van je "hersenspinsel". ;-)

je stelt een paar hele interessante vragen waar ik graag je antwoord/visie op zou horen.

Het wachten is begonnen.........(raakt "tijd" ooit op?)
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”