Next's Time.

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 01:07

Hey, Next hier.Deze blog die ik hier ga neer pennen gaat over iets waar veel mensen mee bezig zijn: TIJD  Tijd is iets intrigerends voor ons mensen. Vrij recent is "tijdreizen" ineens weer een hot item en dat zet ons weer aan het denken. Komen er UFO's uit andere tijdsdimensies. Is dat zowiezo wel mogelijk? Is tijd lineair? Persoonlijk "denk" ik van niet en dat probeer ik hier uiteen te zetten.In deze blog zal ik niet zozeer een hele hoop antwoorden geven (direct), of heel diep op zaken in gaan maar probeer (op mijn eigen manier) de lezer aan te zetten tot meer denkwerk over "tijd". Wat je precies gaat lezen weet ik nog niet but it will be interesting as Hell!Happy readings.TIJD.  Tsja. Iedereen heeft er wel een visie over. Toch zijn er een aantal fundamentele zaken voor wat betreft het begrip tijd. Kijk, er is een algemene (soort) van theorie om tijd te "begrijpen"/uit te leggen. We hebben 365 dagen in een jaar gestopt, verdeeld in 52 weken van 7 dagen die 24 uur duren, waarin uren verdeelt zijn in minuten die op hun beurt verdeelt zijn in seconden. We hebben instrumenten gemaakt om die (eerder bedachte) theorie te bevestigen en, voila: "Tijd"."Maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd?", zal een kritisch persoon opmerken? Wel, dat is verbonden , door allerlei ingewikkelde wetenschappelijke construkties, met de lichtsnelheid. En dan wordt een mens overdondert door allerlei zaken en terminologie die hij/zij helemaal niet begrijpt en besluit (meestal op basis DAAR van) dat die persoon gelijk heeft. "Ik kan er toch niets tegen in brengen", hoor je dan vaak zeggen. Of hoor je jezelf zeggen. NWO: Okee. Dan laat ik je nu getuige zijn van wat er dan door mij heen gaat als ik bovenstaande lees. Ik bedoel, allemaal leuk en aardig en als ze het zo uitleggen dan is dat ook wel zo,.......maa!!!! Grote maar. Als de lezer zelf tot die categorie als boven beschreven)  hoort dan moet je vooral even blijven lezen. LICHTSNELHEID. Wat is dat licht dan wel dat ze gebruiken? Wel, dat is wit licht dat bestaat uit verschillende kleuren die SAMEN "licht" vormen. Die plant zich met de hoogst haalbare (?) snelheid voort. Het bepaalt de lengte van de seconde, zeg maar. Dus die lichtbundel is samengesteld uit verschillende kleuren. Verschillende kleuren, verschillend licht. Verschillend licht, verschillende EIGENSCHAPPEN.  Net als een rivier met verschillende stromingen binnen de grenzen wat we "rivier" noemde. Ooit een rivier in een rechte lijn door het landschap zien gaan? Strak als een liniaal? Ooit een rechte regenboog gezien? Beweegt "licht" zich in een rechte lijn voort? Is de snelheid van geel licht sneller of langzamer dan violet en waarom (of niet)? En wat heeft dat voor invloed op jou en heeft dat invloed?.............Here i leave all the thinking up to you.To back up my claim: Je kent vast wel de uitdrukking: "Goh, de tijd vliegt/kruipt".Of: "Alles ging ineens razendsnel/slow motion". Dat betekent dus dat iedereen een andere beleving van tijd heeft. Je kan met twee personen in 1 ruimte zitten; de 1 vind dat de dag voorbij is gevlogen en de ander vind dat het leek alsof het een week heeft geduurd. Jij als lezer zal het verstrijken van tijd ook heel anders ervaren in een uiterste stress situatie als vergeleken in een ontspannende staat. Is dat het resultaat van de samenstelling van het licht dat wij licht noemen?Nu niet gelijk in allerlei boekjes duiken. I dare you to think for yourself! This is fundamental shit.It's been a pleasure.NWO11
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:28

Nice!!
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:29

Laatste tijden het gevoel dat 'ik' gewoon ben, en dat tijd onderweg is....
illuminati of my own reality
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:36

Tijd, wat een geklooi..maar serieus als ik aan tijd denk denk ik niet in tijd als zodanig....*in de war*

Tis wat mij betrefd is het nog te complex om daar nog een degelijke aantwoord op te geven..maar toch..FF nog wat filomoezen...zijn het nu mijn breins of zijn het mijn denken dat de laatste tijd door hard doorflasht..en ik rook alleen maar en heb helemaal niets gedronken of ne joint geblowd...*Doet weer eens raar*
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:39

En persoonlijk zelf ook de 'langzame' seconden voor een spannend moment meegemaakt....

Tijd is misschien wel een iets meer persoonlijkere ervaring dan men linieair wil laten voordoen....
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:40

[quote name="BlackBox"]Laatste tijden het gevoel dat 'ik' gewoon ben, en dat tijd onderweg is....[/quote]

Of beter laat de tijd, tijd zijn ? tijd is overal en nergens tegelijkertijd !... :o
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:42

[quote name="BlackBox"]En persoonlijk zelf ook de 'langzame' seconden voor een spannend moment meegemaakt....

Tijd is misschien wel een iets meer persoonlijkere ervaring dan men linieair wil laten voordoen....[/quote]
Bijvoorbeeld....... :peasjo:
combi
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:43

Het is idd de juiste tijd voor een post over tijd. bij mij komt vaak de vraag op waar is de tijd gebleven ?
Het moet er tenslotte ooit geweest zijn.
De gevolgen daarvan zijn wel weer wat duidelijker zichtbaar al vervagen die weer met het verstrijken van de tijd.

:egypte:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:44

[quote name="Geel kristal ster"][quote name="BlackBox"]Laatste tijden het gevoel dat 'ik' gewoon ben, en dat tijd onderweg is....[/quote]

Of beter laat de tijd, tijd zijn ? tijd is overal en nergens tegelijkertijd !... :o[/quote] Waarom? Wie zegt dat tijd over al en nergens tegelijk is? Heb je begrepen wat je gelezen hebt en waar je nu op hebt gereageerd of is dit je voorlopige visie en laat je bezinken wat je gelezen hebt?

8)

NWO
Reading......
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:46

[quote name="Combi"]Het is idd de juiste tijd voor een post over tijd. bij mij komt vaak de vraag op waar is de tijd gebleven ?
De gevolgen daarvan zijn wel weer wat duidelijker zichtbaar al vervagen die weer met het verstrijken van de tijd.

:egypte:[/quote]

Waar is de tijd gebleven? Op de plaats waar het ontstaan is.

Of kan dat niet?

:hoedje:
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:48

[quote name="Combi"]Het is idd de juiste tijd voor een post over tijd. bij mij komt vaak de vraag op waar is de tijd gebleven ?

:egypte:[/quote]

Vooral dat stukje: "waar is de tijd gebleven" komt me erg bekend voor...

Tijd lijkt steeds sneller te verstrijken naar mate je ouder aan het worden bent. Is dat een vorm van bewustwording der vergankelijkheid? Of gewoon door gewenning aan de stramienen van dat wat we voor het gemak maar even als "systeem" aanduiden?
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:49

Als ze tijd afmeten tegen licht snelheid, dan is deze onder invloed van andere 'krachten' beinvloedbaar toch?...

De versnelling hier op Aarde is niet overal hetzelfde...

En wat als je ook plekken hebt waar de zwaartekracht de andere kant opwerkt?
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 27 okt 2010, 02:51

Zal het maar onder voorbehoud even laten bezinken maar het is inderdaad een stukje van mijn visie daaromtrent.

Geen zorg ik ben eerst nog aan iets anders bezig, een zeer moeilijke oefening...maar is deze blog niets waard !
blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 02:56

En waar vindt tijd zijn oorsprong??

Mandelbrot is iets wat mij dan weer bezig houdt...

blackbox
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 03:04

De Mandelbrott kun je zien als een uitvergroting in je Pijn appelklier van de micro-kristallen die daar zitten...

In de zoektocht naar space-time + Pineal Gland kwam ik wel een apart plaatje tegen zeg...

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”