Tristan en het occulte

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 15 apr 2011, 22:23

met genoeg pillen in je mik...en dan heb ik het over medicatie....gaat je geweten ,normen en waarden vanzelf het raam uit.
makkelijker is om de schuld te leggen bij zijn omgeving of externe factoren...schuld zoeken, wijzen met de vingers.

ik heb legio mensen gebukt zien gaan onder medicijn gebruik. je vlakt af, bent altijd moe of stijf in de spieren, realiteitszin vervaagt....etc

En met genoeg ellende in je kop die deze maatschappij plenty biedt, is het een kliene stap om je heil in het occulte te vinden. als je verward in het occulte stapt zul je er zeker niet helderder van worden.
gnosis , occult esoterie is voor de stabiele mens, de mens die zich al staande kon houden in de maatschappij maar iets mist, instinctief voelt dat er meer is...voor de mens die al "wist"
als ik merk hoezeer de info op deze site voor een stabiel persoon als ik al verwarrend is , kan ik me geen voorstelling maken van hoe dat is als je de weg al kwijt was.

maar dat geld niet alleen voor qff maar vele vele andere sites inc de godsdienstige.
ik heb gasten op mijn werk al zien flippen omdat arnie iets tegen linda zei op televisie.

dont blame the info........or the end will be near
de hulpverlening, ouders en het gif in zijn lijf...alles speelt mee...alles!

ik kan alleen maar zeggen. deze jongen heeft dit niet voor zijn plezier gedaan.....hij zal door een hel gegaan zijn.
wat niet wegneemt dat ik hem ook vervloekt zou hebben als ie mijn dierbaren had geraakt

er is weer veel leed en pijn ontstaan
en waarom ....zal speculeren blijven, invullen, projectie..etc etc
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland
baphomet
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 22:32

@ Soul_Ripper / Cosmo:

Hier dat over die doos op de maan en die zielen die daar heen gaan ofzo...
John Lear ~ A massive soul cube on the Moon
Suggest Pin Quote [+]
Your Ad Here

[link to www.youtube.com]

John says on coast 2 coast that a massive cube has been found on the moon, and that this cube is responsible for not only holding human souls here on earth, but that after you die, the cube pulls your soul to it, and then erases your memory, and then reinserts your soul into a new baby to repeat the process over and over again.

The moon was brought here from another star system long ago, as part of the experiment. Earth was taken over about 200 thousand years ago, and Humanity is a genetically engineered slave race, but it is the souls of light that are the real reason for all of this. The souls of light are used as food by the Reptilians. They need a constant supply of emotional food to enable them to do anything. Without a fuel source, negative souls are dead in the water, and are completely powerless.

This cube falls right in line with what I've said before. Check it out.

[link to www.freewebs.com]

It is the cube on the moon that creates the pattern of souls that I've described previously. The whole moon is just a massive machine, that is part of the design the Reptilians created long ago.
link: http://www.godlikeproductions.com/forum ... 559698/pg1
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 00:20

[quote=""dingo" post=30547"]met genoeg pillen in je mik...en dan heb ik het over medicatie....gaat je geweten ,normen en waarden vanzelf het raam uit.
makkelijker is om de schuld te leggen bij zijn omgeving of externe factoren...schuld zoeken, wijzen met de vingers.

ik heb legio mensen gebukt zien gaan onder medicijn gebruik. je vlakt af, bent altijd moe of stijf in de spieren, realiteitszin vervaagt....etc

En met genoeg ellende in je kop die deze maatschappij plenty biedt, is het een kliene stap om je heil in het occulte te vinden. als je verward in het occulte stapt zul je er zeker niet helderder van worden.
gnosis , occult esoterie is voor de stabiele mens, de mens die zich al staande kon houden in de maatschappij maar iets mist, instinctief voelt dat er meer is...voor de mens die al "wist"
als ik merk hoezeer de info op deze site voor een stabiel persoon als ik al verwarrend is , kan ik me geen voorstelling maken van hoe dat is als je de weg al kwijt was.

maar dat geld niet alleen voor qff maar vele vele andere sites inc de godsdienstige.
ik heb gasten op mijn werk al zien flippen omdat arnie iets tegen linda zei op televisie.

dont blame the info........or the end will be near
de hulpverlening, ouders en het gif in zijn lijf...alles speelt mee...alles!

ik kan alleen maar zeggen. deze jongen heeft dit niet voor zijn plezier gedaan.....hij zal door een hel gegaan zijn.
wat niet wegneemt dat ik hem ook vervloekt zou hebben als ie mijn dierbaren had geraakt

er is weer veel leed en pijn ontstaan
en waarom ....zal speculeren blijven, invullen, projectie..etc etc[/quote]

Idd. Dingo, alles speelt mee! Maar dat medicijn gebruik is soms te zot voor woorden. Ik neem nu even een duidelijk voorbeeld: ben zelf manisch depresief en slik daarvoor iedere avond 100 mg Seroquel. Als jonge kerel met een goede conditie wordt ik daar na inname erg suf van en heb dan geen zin in sex. Maar ik heb gevallen gezien (vaak nog kinderen!) die bv. hetzelfde wat ik slik maar dan bv. 800 mg slikken!! En die troep zorgt er gewoon voor dat je gevoel erg afvlakt, niet meer vrolijk bent en zoals Dingo zei de normen en waardengevoel is dan ook erg afgevlakt. Het maakt gewoon zombies van ze en gewoon werken kun je dan niet meer.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 16 apr 2011, 00:31

de meeste medicatie in de psychiatrie is niet om BETER te worden maar om je maatschappij-deelname- geschikt te krijgen B)

maar sommige hebben er wel baat bij omdat het beter is zo te leven dan werkeloos of in een isoleer cel.
maar iedereen die het slikt wil liever zonder omdat het de klachten niet oplost...het maskeert...en naast de klacht maskeert het je ZELF

tis qut....maar nog nie anders tox......
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland
Dromen
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 00:43

Mooi omschreven Dingo! Erg mooi omschreven. Damn i :love: QFF!
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 00:52

[quote=""dingo" post=30558"]de meeste medicatie in de psychiatrie is niet om BETER te worden maar om je maatschappij-deelname- geschikt te krijgen B)

maar sommige hebben er wel baat bij omdat het beter is zo te leven dan werkeloos of in een isoleer cel.
maar iedereen die het slikt wil liever zonder omdat het de klachten niet oplost...het maskeert...en naast de klacht maskeert het je ZELF

tis qut....maar nog nie anders tox......[/quote]

Dat laatste heb je gelijk in, gelukkig heb ik een goede psych! Die vind dat ik niet te veel moet slikken. Karakter moet blijven zegt ze.

Ik verder dat jullie me wel als "normaal'zien en niet als een grote gek :love:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Dromen
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 01:18

[quote=""Toxopeus" post=30562"]
Ik verder dat jullie me wel als "normaal'zien en niet als een grote gek :love:[/quote]

Je zou mij eens moeten zien ;-)

Everbody has his own troubs! Geloof in jezelf!
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 16 apr 2011, 01:21

normaal?

moet er niet aan denken.....dont worrie mate ;)
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 01:46

Dan is het goed, I love you all :love:
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 04:13

[video][/video]

For my own part, I have never had a thought
Which I could not set down in words
With even more distinctness that which I conceived it.
There is however a class of fancies of exquisite delicacy
Which are not thoughts and to which as yet
I have found it absolutely impossible to adapt to language.
These fancies arise in the soul,
Alas how rarely, only at epochs
Of most intense tranquillity
When the bodily and mental health are in perfection.
And those mere points of time
When the confines of the waking world
Blend with the world of dreams.
And so I captured this fancy
Where all that we see or seem
Is but a dream within a dream.
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 04:16

ik las ook ergens dat de oma van Tristan een boek geschreven heeft in de jaren negentig over een soort schietpartij op een station waarbij een dader met een automatisch wapen mensen dood schoot...

Even opzoeken hoor...

Tjek...

'Moordpartij Van der Vlis gebaseerd op boek van zijn oma'

De man die in Alphen aan den Rijn een bloedbad aanrichtte, speelde vaak een computerspel waarin het zaak is zoveel mogelijk mensen te vermoorden. Ook vertoont de daad van Tristan van der Vlis, die veel blowde opmerkelijke gelijkenissen met het verhaal uit een boek van zijn oma, die thrillerschrijver was.

Liet Tristan van der Vlis zich inspireren door boek van zijn oma? Liet Tristan van der Vlis zich inspireren door boek van zijn oma?

Volgens mensen uit zijn omgeving was Van der Vlis, die schizofreen was, bezeten van het schietspel Call of Duty: Modern Warfare 2.

Dit is een zogeheten first person shooter. waarin de speler het spel beleeft vanuit het eigen gezichtspunt. Het komt erop neer zoveel mogelijk vijanden neer te schieten.

Reconstructie
Het level waarin de speler zich op een vliegveld bevindt, vertoont bizarre overeenkomsten met de situatie waarin Tristan zich zaterdagmiddag begaf, meldt het AD.

Die scène lijkt een reconstructie van het bloedbad in Alphen, aldus de krant. Een ex-collega van de overleden schutter: ‘Hij had het altijd over dat spel, net als over het computerspel Call of Duty: Black Ops. Het lijkt wel alsof hij nu echt heeft uitgevoerd wat hij speelde op zijn kamer.’

Boek
Een andere opmerkelijke gelijkenis is er met het boek Vier minuten voor half acht, geschreven door zijn oma, Jackie Lourens. Hierin wordt het verhaal verteld van een schutter die in Castellum aan de Rijn willekeurig mensen doodschiet. Het boek is geschreven in 1991.

Er worden vijf voorbijgangers op een treinstation geraakt door de kogels van een schutter die ogenschijnlijk willekeurig mensen treft. Overeenkomstig met Tristans daad heeft de schietpartij in het boek plaats in april.

Van der Vlis blijkt een neef te zijn van oud-generaal Arie van der Vlis, die betrokken was bij de uitzending van Nederlandse militairen naar voormalig Joegoslavië. De generaal nam ontslag omdat hij vond dat de militairen te lichtbewapend werden uitgezonden.

Drugs
Intussen wordt ook steeds meer bekend over Van der Vlis’ drugsgebruik. Hij blowde veel, melden buurtbewoners.

De Telegraaf meldt dat van de zes slachtoffers er drie zich simpelweg niet konden verdedigen omdat zij in een scootmobiel zaten. Een van de in totaal zeven doden, de tachtigjarige Frans Deutekom, blijkt niet te zijn overleden door kogels, maar door een hartaanval.

Van der Vlis opendeafgelopen zaterdag het vuur op winkelend publiek in het winkelcentrum De Ridderhof. De winkels zijn dinsdag voor het eerst weer open.

Bron: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... jn-oma.htm
1119 AD
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 16 apr 2011, 04:37

weird shit.....
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 16 apr 2011, 15:18

die van der vlisjes weten meer.....
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 17:28

Vreemd is het wel daar dat boek een aantal angstvallige overeenkomsten vertoond!
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 apr 2011, 17:40

@ Sooooooooooooooooooooo_Ripper / Cosmo: Heb je nog wat uit dat verhaal van die soul-sucking cube op de maan kunnen halen. De bron van dat verhaal is John Lear (een voormalig piloot bij de US Air Force als ik me niet vergis) en ik zit nu op youtube een serie filmpjes van hem te kijken via deze link:

http://mikegeubel.blogspot.com/2009/07/ ... chard.html

Maar heb net ook hier weer wat gevonden dat over die soul cube op de maan gaat±

http://myweb.tiscali.co.uk/aspie/trueor ... nlear.html
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”