Tristan en het occulte

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
baphomet
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 18:26

Amper een week verder en de afgelopen week riepen diverse media zoals de Televaag de meest uiteenlopende en vaak ook niet kloppende dingen over Tristan en de vreselijke gebeurtenissen in Alphen aan de Rijn afgelopen zaterdag. In een apart topic op het forum staan al de nodige zaken die de afgelopen week voorbij kwamen te lezen. Maar in dit artikel wil ik graag in gaan op de aanwezige mogelijkheid dat Tristan van der Vlist ook hier op QFF heeft lopen neuzen. Die kans is namelijk aanzienlijk groot daar je als je gaat zoeken met Google naar occulte zaken je toch al vrij snel terecht komt op QFF.

En aangezien het vanmorgen opnieuw raak was met een stuk beeldvorming over Tristan en het feit dat Tristan zich enorm bezig zou hebben gehouden met occulte zaken, bestaat er gewoon zelfs een kans dat Tristan wellicht een mee-lezende niet geregistreerde QFF-er was maar het zou zelfs kunnen dat hij hier gewoon een account had. Maar wie zegt me niet dat ook deze beeldvorming weer niet kloppend en dus onjuist is? Wellicht gebruikt de voverheid dit nu wel om volledig door te slaan in het aan banden leggen van diverse zaken. Je kan hierbij denken aan de wapenwet die op de schop zal gaan, de goedkeuringseisen voor games zouden wel eens vele malen verscherpt kunnen worden, en wellicht komen occulte websites wel aan de ketting te liggen...

Genoeg stof tot nadenken mijns inziens en daarom zou ik het graag eens wat nader willen bespreken. Zijn er mensen die bijvoorbeeld net als mij ook denken dat de kans aanzienlijk zou kunnen zijn dat Tristan van der Vlis ook hier rondgekeken heeft als hij inderdaad echt veel met occulte zaken bezig was? Waar was hij dan mee bezig? En wat is in de ogen van de onderzoekers dan occult aan het geen hij deed? Er worden een hoop dingen geroepen maar slechts weinig onderbouwd door zowel de media als het OM en de politie.

Eigenlijk zouden ze pas dingen naar buiten moeten brengen als ze meer duidelijkheid hebben en de zaken kunnen onderbouwen met parate feiten in plaats van dit soort losse flodders die kunnen leiden tot onaangename aannames die weer op hun beurt kunnen leiden tot pijnlijke situaties. Want ik hoor bijvoorbeeld vrij weinig over de instellingen en instanties waar Tristan ongetwijfeld aangeklopt zal hebben om hulp te krijgen voor zijn problematiek. Of hebben de instanties weer een gigantisch lopen falen en er zorg voor gedragen dat wij als maatschappij nu straks kunnen boeten voor de fouten van onze overheid en de instellingen die ons land rijk is?

Hij hoorde stemmen en had een hekel aan God zijn enkele zaken die nu in diverse media naar buiten worden gebracht alsof het voldongen feiten zijn, maar enkele onderbouwing ontbreekt gewoon. Laten ze er dan goed in duiken en kijken waarom iemand mogelijk stemmen zou kunnen horen? Was het wellicht de combinatie van medicatie die Tristan voorgeschreven was in combinatie met zijn onbegrepen gevoel? Zoals iemand anders al in het topic over het geweld in Alphen opmerkte zijn veel van dit soort daders te koppelen aan het gebruik van medicatie. Daar zie ik dus een link die NIET in de media besproken word, terwijl dit toch een stuk aannemelijker is dan alle andere theorieën die genoemd worden! Maar goed e farmaceutische maffia doet haar werk goed en zorgt er wel voor dat dit niet uit zal lekken, daar ze de poppen dan echt aan het dansen hebben omdat godverdomme half fucking Nederland aan die kut tabletten is! Op deze website kun je meer dan 4500 gevallen zien waarin medicatie aan gruweldaden gelinkt worden!

En daarnaast wordt het ook steeds stiller omtrent het nieuws over het hoe en waarom dat Tristan als psychiatrisch patiënt toch zo gemakkelijk aan zijn wapens en vergunning voor deze wapens kon komen. Wederom een overheidsinstantie die gefaald heeft. We zouden door het drama met het vuurwapen van de eergisteren in Baflo vermoorde agent Dick Haveman bijna helemaal vergeten hoe kinderlijk eenvoudig het dus blijkbaar is om een vergunning voor een aantal zeer brute wapens te verkrijgen.

Maar wat vooral wel verteld word is dat Tristan erg veel blowde en dus een notoire soft-drugs gebruiker was. Het lijkt er verdomme wel op alsof het ze gewoonweg goed uitkomt dat dit vreselijke drama zich afgelopen zaterdag in Alphen aan de Rijn heeft kunnen voltrekken!!! Wie was de persoon die Tristan heeft behandeld? Welke instantie heeft niet gezien wat er met Tristan aan de hand was??? Dat zou ik graag willen weten van de media!? Maar nee hoor, het is belangrijker wat voor games Tristan speelde.

Elders op het web doken zelfs al geruchten op over een mogelijk complot als we kijken naar een aantal details rondom Tristan van der Vlis. Of dat nu zo is vraag ik me oprecht af, maar anderzijds zie ik ook wel een aantal dingen in dit hele gebeuren waardoor ik denk dat er wel eens het een en ander aan gegevens achter gehouden zou kunnen worden om zo weer andere feiten te kunnen gebruiken om bepaalde maatregelen door te gaan voeren in ons land. Zo hebben we dat immers ook gezien na de aanslag van Karst T. in Apeldoorn.

Al met al genoeg reden er eens wat dieper in te duiken hier op QFF, hieronder in de comments gaat het dus verder wat mij betreft...

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 19:53

Het Dolle merkte het ook al op; Cosmo had het hier toevallig afgelopen week in de shout over... Een merkwaardig gesprek ;-)

edit:
index.php?option=com_kunena&func=view&c ... Itemid=120
ninti
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 20:50

Dat de "privacy wet" na de dood van deze pychopaat nog van kracht zou moeten zijn is wat mijn betreft een directe poging om de overduidelijke blunders mbt zijn psychiatrische behandeling en begeleiding niet te hoeven erkennen.

Dat Tristan stemmen hoorde suggereert dat hij oa schizzofrenie had
en daar medicatie voor gerbuikte. Deze medicatie combineert slecht met
het gebruik van softdrugs, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Ik ben namelijk zelf ooit in mekaar geslagen door een schizzofrene psychopaat die deze combinatie ook gebruikt had.
(Ben in totaal 6 jaar gestalked .. en politie? deed fuck all!)

Wat de " verslaggeving" van de Telegraaf betreft..Zij verzinnen dingen waar je bij staat, nemen alleen getuigenissen van mensen af die uit zijn op sensatie,(niet feiten) omdat de schaapjes er zo van smullen. Dat ze in dit geval het woord " occult"
kunnen gebruiken is slechts " the cherry on top of the cake"
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 20:51

EDIT: verplaatst vanuit geweld in Alphen topic naar hier omdat het beter aansluit!

[quote=""SupRemE" post=30525"]oke....

en waarmee had hij gelijk dan?[/quote]

Hej Supreme!

Sorry voor het woord 'gelijk' dat ik gebruikte. Ik zit op mijn werkplek, dus reageer ik iets te snel met de verkeerde woordkeuze.

Maar hoe dan ook. Dat 'gesprek' in de ShoutBox afgelopen week van "Cosmo" verliep uitermate vreemd - onsamenhangend dus.
Maar hij kwam met dingen van wat hij beleefde en oordeelde over 'Leiderdorp' (psychiatrie)? Over hou hij en anderen daar 'te grazen worden genomen' etc. Ook noemde hij hoe 'men' (de doktoren??) toekeken als zijn het spul inspuiten en hoe men daarna reageerd??? (De belevenis van psychatrische/psychotische mensen gaan samen met een totale surrealistische wereld). Cosmo benoemde ook dat de ziel kon worden afgenomen (via occulte zaken).

Ook kwam hij met dat hij wel meer zou weten over die bewuste brief, maar concreet was hij daar weer niet over. Maar hij suggereerde daar de inhoud wél van te kennen.

Mijn innerlijke gevoel zei, dat het best goed mogelijk zou zijn dat hij die Tristan dus van 'dichtbij' kende - welllicht denk ik dan zelf ten tijde van verblijf op een afdeling psychiatrie in Leiderdorp (ik weet niet eens of het ziekenhuis daar een dergelijke afdeling heeft).

In de shoutbox sprak hij onsamenhangend over occulte dingen, hoe 'blind' wij wel zijn en over het Telegraaf gehalte van deze site. Nou dat soort bewoordingen dus.

Dus vandaar mijn reactie toen ik dat Telegraaf artikeltje las - ik ben dus niet verbaasd waaruit Tristan of hoe hij heeft gehandeld.

Nog erger vind ik het dat een persoon met een dergelijk verleden een wapenvergunning heeft voor 5 verschillende wapens.

Wederom wordt nu de focus gelegd op de 'dader'. Maar uit het verhaal van Cosmos lijkt het erop dat de 'dader' nog onlangs heeft verbleven op een psychiatrische afdeling.

Ongelofelijke missers, die wederom niet serieus worden genomen en wederom onnodige burgers het slachtoffer worden.

Geloof mij, de psychiatire staat internationaal gebukt onder een enorme finaciële druk. daarmee lopen er duizenden van deze tikkende tijdbommen rond. De ware schuld ligt bij onze beleidsmakers die wij elke 4 jaar inhuren én ook een schuld bij de Farma industrie die boven de politiek een hele dikke vinger in de pap hebben over het wel en wee van de mensch...

Onschuldige burgers.... triest... trist... Tristan... Triestaan.... Ja het is Triest Aan!!! Moge het Universum je ziel dragen en ook die van de onschuldige burgers, we zitten allemaal immers in het zelfde schuitje.
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 20:59

[quote=""Het Dolle Eland" post=30534"][quote=""SupRemE" post=30525"]oke....

Hej Supreme!

Sorry voor het woord 'gelijk' dat ik gebruikte. Ik zit op mijn werkplek, dus reageer ik iets te snel met de verkeerde woordkeuze.

Maar hoe dan ook. Dat 'gesprek' in de ShoutBox afgelopen week van "Cosmo" verliep uitermate vreemd - onsamenhangend dus.
Maar hij kwam met dingen van wat hij beleefde en oordeelde over 'Leiderdorp' (psychiatrie)? Over hou hij en anderen daar 'te grazen worden genomen' etc. Ook noemde hij hoe 'men' (de doktoren??) toekeken als zijn het spul inspuiten en hoe men daarna reageerd??? (De belevenis van psychatrische/psychotische mensen gaan samen met een totale surrealistische wereld). Cosmo benoemde ook dat de ziel kon worden afgenomen (via occulte zaken).

Ook kwam hij met dat hij wel meer zou weten over die bewuste brief, maar concreet was hij daar weer niet over. Maar hij suggereerde daar de inhoud wél van te kennen.

Mijn innerlijke gevoel zei, dat het best goed mogelijk zou zijn dat hij die Tristan dus van 'dichtbij' kende - welllicht denk ik dan zelf ten tijde van verblijf op een afdeling psychiatrie in Leiderdorp (ik weet niet eens of het ziekenhuis daar een dergelijke afdeling heeft).

In de shoutbox sprak hij onsamenhangend over occulte dingen, hoe 'blind' wij wel zijn en over het Telegraaf gehalte van deze site. Nou dat soort bewoordingen dus.

Dus vandaar mijn reactie toen ik dat Telegraaf artikeltje las - ik ben dus niet verbaasd waaruit Tristan of hoe hij heeft gehandeld.

Nog erger vind ik het dat een persoon met een dergelijk verleden een wapenvergunning heeft voor 5 verschillende wapens.

Ongelofelijke missers, die niet serieus worden genomen en wederom onnodige burgers het slachtoffer van worden.

Geloof mij, de psychiatire staat internationaal gebukt onder een enorme finaciële druk. daarmee lopen er duizenden van deze tikkende tijdbommen rond. De ware schuld ligt bij onze beleidsmakers die wij elke 4 jaar inhuren én een dikke vinger in de pap van de Farma industrie.

Onschuldige burgers.... triest... trist... Tristan... Triestaan.... Ja het is Tries Aan!!! Moge het Universum je ziel dragen en ook die van de onschuldige burgers, we zitten allemaal immers in het zelfde schuitje.[/quote]

Hier is cosmo , oftewel Soul_ripper.
Dag beste Supreme leuke tijd beleefd met jou daar by the way luister nog steeds wel eens je 2 nummers die ik op youtube zie cool man , ben het met veel dingen niet eens alhoewel ik steed met Naki kwam en jij Nazi is mijn zienswijze toch wel meer jou kant opgegaan maar dat komt wel een andere keer.

Het Dolle eland,
Dat ik wat verward overkom begrijp ik maar wat jij hier typt is zo uit zijn context gerukt dat ik denk dat ik maar beter even kan corrigeren maar dat later vanavond . Spuitje Dokters enzo hoe kom je erop ? Leiderdorp daar lopen de Reptoids die DMV inwijding je de nwo insturen , mij dus overkomen . De rest volgt lieve mensen .
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 21:02

[quote=""Soul_ripper" post=30535"][quote=""Het Dolle Eland" post=30534"][quote=""SupRemE" post=30525"]oke....

Hej Supreme!

Ongelofelijke missers, die niet serieus worden genomen en wederom onnodige burgers het slachtoffer van worden.

Geloof mij, de psychiatire staat internationaal gebukt onder een enorme finaciële druk. daarmee lopen er duizenden van deze tikkende tijdbommen rond. De ware schuld ligt bij onze beleidsmakers die wij elke 4 jaar inhuren én een dikke vinger in de pap van de Farma industrie.

Onschuldige burgers.... triest... trist... Tristan... Triestaan.... Ja het is Tries Aan!!! Moge het Universum je ziel dragen en ook die van de onschuldige burgers, we zitten allemaal immers in het zelfde schuitje.[/quote]

Hier is cosmo , oftewel Soul_ripper.
Dag beste Supreme leuke tijd beleefd met jou daar by the way luister nog steeds wel eens je 2 nummers die ik op youtube zie cool man , ben het met veel dingen niet eens alhoewel ik steed met Naki kwam en jij Nazi is mijn zienswijze toch wel meer jou kant opgegaan maar dat komt wel een andere keer.

Het Dolle eland,
Dat ik wat verward overkom begrijp ik maar wat jij hier typt is zo uit zijn context gerukt dat ik denk dat ik maar beter even kan corrigeren maar dat later vanavond . Spuitje Dokters enzo hoe kom je erop ? Leiderdorp daar lopen de Reptoids die DMV inwijding je de nwo insturen , mij dus overkomen . De rest volgt lieve mensen .[/quote]

Best Cosmo...

Uit het verband gerukt of niet. Maar ik kan je werkelijk niet volgen. Vergeef mij dat ik mij in het land van de blinden bevind. Ik ben ook maar een mensch...

No offence, maar doe en zeg je ding. ;)
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 21:10

Ik ga hier niet in Details treden over wat er met mij gebeurd is want ik moet het nog verwerken . Ik zei dat de dokters zeiden die op dat moment dachten dat ik overleed , die eerst vroegen hoe komt het dat je dat gedaan hebt en ik uitgelegd waar ik geweest was , zij zo'n witte jas die later terug kwam dit houden we binnenskamers .

The next stage for the human development will involve the insertion of artificial consciousnesses into many people. When this is accomplished, all that will remain of the hybrid humans will be the biological bodies, which will be driven by the Anunnaki-designed, artificial consciousnesses. Strictly speaking, the future of humans is to become biological robots for the Anunnaki Remnants.

As the artificial consciousnesses invade human bodies, the human consciousnesses will evacuate the bodies, be forcibly removed, or suppressed by the invading artificial consciousnesses. Most of the bodies will be unaware of the change in consciousness, and they will perform nearly as before, but as more obedient slaves to their Anunnaki masters.

Humans have been so brainwashed by Anunnaki deceptions that many have now accepted that the biological bodies are the ultimate expressions of their beings. So ingrained has this deception become that most human scientists are searching for “life” on other planets, but restricting their definition of “life” to biological life. The adage that “if there is water, there is life” is confounding any advancement of where humans stand in the real scheme of things. People are so deceived by the Anunnaki lies that they have little chance of breaking through the trap of Matter.

Er zijn zo veel liefdevolle "lichtwezens " die mij geloven. Time will Tell . Trouwens Ik heb deze site is goed onderzocht en vraag me nog steeds af wat sommige van jullie hier doen de G-stylers dan want jullie hebben het nog steeds over die lage vibratie gelul om het volk er in te luizen voor een ander ziek doel , zo zie ik het . Bewust informatie en waarheid achterhouden zoals dat prachtige geenstijl . En de arme mens tuint er in . Maar zoals de boeddhist zegt zelfs voor die mensen/wezens/entiteiten moet je nog diep mededogen hebben.
Afbeelding
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 15 apr 2011, 21:38

hey cosmootje...alles goed jongen, lang niet gesproken.

ik zei het op niburu wel eens tegen mensen die cosmo gelijk afdeden als zweef mafkees.
cosmo is best jong, zelfde leeftijd als tristan of niet! of ietsjes jonger zelfs, ik zie cosmo als een jongetje die in een zware rollercoaster zit....niet bang maar damn wat gaat dat ding hard! zoveel info dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

cosmo jongen, de mensen op deze site wisselen info uit....daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het zal niemand schaden,....verder kunnen meningen uiteenliggen maar verdere vijandigheid zul je hier niet vinden...dromen zei het al: QFF is het vreemdste wat hem overkwam....ben ik het wel een heel eind mee eens....we nemen geen VAST standpunt in en meningen worden met de dag aangepast....

dat was bij nihu wel anders weet je zelf ook he cosmo....ik zit hier lekker, ik word in mn waarde gelaten ook al zie ik achter elke boom een nazi (wat eigelijk ook zo is:fuckyfucky: )maar goed jongen...dit is een relaxte site zonder zeikerts waar je elke dag nieuwe feiten info en brainfarts voorbij ziet komen en dommer word je er niet van.....je bepaalt zelf wat voor jou relevant is en wat niet....veel succes dude....jeweetzelluf!!!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 21:45

Afbeelding
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 21:54

Niburu.nl is het beste wat mij was overkomen iets met smaak en twisten en zo . Maar goed hoe weet je dat ik jonger ben dan , is dat wel zo ?? Ik krijg een hele nare smaak in me bek van deze website , alhoewel ik hele goeie stukken tegenkom op forums en zo. Maar nogmaals wat er met mij gebeurd is gaat zo gruwelijk ver . Ik ken Tristan helemaal niet zometeen ben ik zijn occulte reptielenmaat of zo . Maar goed ik zei alleen dat krijg je ervan als er wat reptoiden donkere astrale haatfiguren in je overziel hangen .
baphomet
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 21:54

Ik heb deze posts hierboven en een paar hieronder verplaatst naar dit topic vanuit het geweld in Alphen topic...
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

vr 15 apr 2011, 22:02

Ik heb net gevraagd in het geweld in Alphen topic of de discussie die daar gestart is ook hier voortgezet kon gaan worden. Sluit namelijk exact aan op het geen ik hier boven trachtte duidelijk te maken.

Ik ben namelijk erg benieuwd naar het verhaal van Cosmo / Soul Ripper daar ik het vorige week half en vluchtig meekreeg en dus niet in detail mee kreeg wat hij tratte duidelijk te maken. Van nibu kan ik me Cosmo als een zeer toffe dude herinneren en mede daarom ben ik zeer benieuwd naar zijn verhaal.

En ja het is al lang geen "publiekelijk geheim" meer dat patiënten die in hun bovenkamer flink van slag zijn bij uitstek geschikte slachtoffers zijn om voor het karretje van de achter de schermen opererende overheid gespannen te worden en geprogrammeerd en al zo alles uit kunnen voeren dat hen opgedragen zal worden...

Zelfs bij Volkert van der G. en Mohammed B. was daar sprake van als in de zin van dat er geruchten en aanwijzingen bestonden dat deze beide heren niet alleen gehandeld zouden hebben. Verder heeft onze eigen AIVD internationaal nogal wat aanzien gehad in de jaren 80 en 90 op het gebied van mind-programming dus ja... Alles kan... Zelfst bij Karst T. waren er mensen die met dergelijke aanwijzingen op de spreekwoordelijke proppen kwamen...
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Soul_ripper
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 22:08

Ik wil helemaal niet vechten verbaal en fysiek maar trekken je ziel uit je flikker dan vecht ik voor mijn eigen haggie. Het elke dag janken van wat ze ons aandoen is allang voorbij . Tuurlijk willen ze je pillen, zyprexa en al die open deuren voor demonen pillen geven . Zonder ziel en toch nog streiden dan ben je een held . * luistert daft punk - Humanity RObot * .
Soul_ripper
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 15 apr 2011, 22:11

Beste Baphomet,

Bedankt voor je reactie, ben ook niet slecht alleen ik wilde strijden tegen een veel te grote groep die mij uiteindelijk laten bukken en nu verder als slaaf dient te gaan , maar goed het is gebeurd en nu verder.

Maar waar is dat stuk over de maan en soul-recycle , Drenthse Bruder ?
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”