De KGB en Egypte

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
baphomet
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 00:28

Soms kom je wel eens iets tegen dat je even echt aan het denken zet. En dan kan ik niet anders dan dat gewoon te delen met een iedere ziel hier op QFF die het ook interessant zou kunnen vinden. De ondergrondse theorie hebben we elders natuurlijk in het verleden wel eens besproken, maar zo interessant als de feiten zijn die we in deze docu tegen komen, zo vergaand hebben we de mogelijkheden dan weer niet besproken.

Hier deel I van VIII op Youtube:

De rest kun je daar zelf kijken, of in een keer de hele docu in z'n geheel op de onderstaande link.

Bekijk hier dus de gehele documentaire in een keer (43 minuutjes) en wellicht is het ook voor jou voer tot discussie en het bespreken van nog meer kennis en informatie aangaande het "ondergrondse" fenomeen. Maar er zit nog veel meer achter naar mijn idee. Was het de KGB die nog veel meer ontdekte over de kennis en ervaring van de Egyptenaren. Zou de KGB antwoorden hebben op de vragen die de mens als generaties lang bezig weten te houden?

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:11

Ff snel tussendoor (zit nu op 20 min.):

Dit is dus diegene met Nederlandse ondertiteling:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9542199072#

Wel een foutje door een van die Egyptische onderzoekers: De 'slaven' die de piramide's maakten bleken geen slaven te zijn ;)

BTW ik vind het héél erg opzienbarend dat ROGER MOORE deze docu presenteerd / maakt!!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:11

en @ Bapho, jij hebt m zelf helemaal gezien de docu?
baphomet
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:21

Nee staat nog op pauze, maar heb hem al eens eerder gezien... En ik denk dat ik wel weet waar je heen wilt, maar als je doelt op een aantal reeds achterhaalde feiten die worden opgesomd dan heb je gelijk! Daar denk ik ook anders over. Neemt echter niet weg dat er en aantal feiten zijn die interessant nieuw licht werpen op mysterieuze zaken en vraagstukken die vele mensen al generaties lang bezig houden.
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:34

Hehe, dat zeg je weer erg netjes Bapho ;)
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

di 31 aug 2010, 02:42

Staat toevallig ook op nibi..net gekeken kwam erachter dat ik hem al gezien had maargoed zo ben je weer up to date.

ja zoals ze aan het einde van het filmpje zeggen, het kan ook een slimme truuc van de kgb zijn geweest om mensen op het verkeerde been/spoor te zetten ..

Ikzelf ben van mening dat we het dichter bij huis moeten zoeken en dus niet in de vorm van buitenaardse intelligentie..ik denk dat dat gegeven min of meer gebruikt wordt als afledingsmanoeuvre of als decor om info (met betrekking tot de mens) versluierd door te geven.
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:44

En toch zijn die piramide's het grootste raadsel evahhhh!! Daar heb ik een waslijst voor argumten voor.

Een ding is zeker: de 'mensen' van die tijd kúnnen het niet gedaan hebben. Dat is on-mo-ge-lijk!
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

di 31 aug 2010, 02:49

[quote name="Dromen"]En toch zijn die piramide's het grootste raadsel evahhhh!! Daar heb ik een waslijst voor argumten voor.

Een ding is zeker: de 'mensen' van die tijd kúnnen het niet gedaan hebben. Dat is on-mo-ge-lijk![/quote]

Hmm...kun je ook vertellen waarom dat onmogelijk zou zijn?
Ik vind dat veel mensen vergeten dat deze beschaving zo'n +- 4000 jaar heeft bestaan en het aardig goed deed in de jaren dat ze bestaan heeft.

Denk is na wat een beschaving in 4000 jaar wel niet kan bereiken dan heb ik het over beschavingen die goed samenwerken zoals nu de westerse beschaving dat doet (ook niet eens zo optimaal als toen denk ik) onze beschaving is misschien 1000 jaar oud en dan bedoel ik dat we ideen op slaan en uitwisselen. laat staan wat wij in 4000 jaar kunnen bereiken.
baphomet
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:50

En dat vond ik een mooie aanleiding om hem te plaatsen en ik verwachte min of meer deze discussie ook wel. En ik heb mijn pro's en anti's dus juist daarom plaatste ik hem... Heb vragen net als Dromen en toch ergens ook helemaal niet, maar hou de mogelijkheid van ondergronds leven (lees: misschien wel gewoon mensen dus!) ergens telkens maar open als een mogelijke opening naar de ontrafeling van vele geheimen...
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 02:57

[quote name="Nova"][quote name="Dromen"]En toch zijn die piramide's het grootste raadsel evahhhh!! Daar heb ik een waslijst voor argumten voor.

Een ding is zeker: de 'mensen' van die tijd kúnnen het niet gedaan hebben. Dat is on-mo-ge-lijk![/quote]

Hmm...kun je ook vertellen waarom dat onmogelijk zou zijn?[/quote]

[quote name="Dromen"]
Hoe kunnen ze de piramide gemaakt hebben?! Alleen dat al.. Dan zijn er nog vraagstukken als: het blijkt dat ze elke 2 minuten een blok van 'zoveel ton' neer legden. Hoe verklaar je dat?

De piramide hoogte verteld de afstand tussen de aarde en de zon, hoe de fuck is dat mogelijk?!

De piramide staat PRECIES op de 2 lengte / breedte aardlijnen (of hoe je dat noemt).

Hoe verklaar je de Koningslijsten?!

En zo zijn er nog -tig voorbeelden te over![/quote]

Je hebt je toch een keer verdiept in hermetische principes? daar vertellen ze onder andere hoe dingen die normaal onzichtbaar zijn/ niet te begrijpen zijn toch begrepen kunnen worden..onder andere door het principe zo boven zo beneden..
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 13:39

huh ik heb bovenstaande helemaal niet geschreven?
baphomet
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 13:44

Dan heb je als admin lopen editen in andermans post :p hahaha
1119 AD
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

di 31 aug 2010, 18:16

I am..your conscience :-*

Just kidding, die post had ik geschreven ;-) :-)
snickers
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 31 aug 2010, 18:24

Interessant stukje video, dat de russen daar geweest zijn wist ik niet
Dromen
Administrator
Administrator

di 31 aug 2010, 20:29

[quote name="Nova"][quote name="Dromen"]En toch zijn die piramide's het grootste raadsel evahhhh!! Daar heb ik een waslijst voor argumten voor.

Hmm...kun je ook vertellen waarom dat onmogelijk zou zijn?
Ik vind dat veel mensen vergeten dat deze beschaving zo'n +- 4000 jaar heeft bestaan en het aardig goed deed in de jaren dat ze bestaan heeft.

Denk is na wat een beschaving in 4000 jaar wel niet kan bereiken dan heb ik het over beschavingen die goed samenwerken zoals nu de westerse beschaving dat doet (ook niet eens zo optimaal als toen denk ik) onze beschaving is misschien 1000 jaar oud en dan bedoel ik dat we ideen op slaan en uitwisselen. laat staan wat wij in 4000 jaar kunnen bereiken.[/quote]

Hoe kunnen ze de piramide gemaakt hebben?! Alleen dat al.. Dan zijn er nog vraagstukken als: het blijkt dat ze elke 2 minuten een blok van 'zoveel ton' neer legden. Hoe verklaar je dat?

De piramide hoogte verteld de afstand tussen de aarde en de zon, hoe de fuck is dat mogelijk?!

De piramide staat PRECIES op de 2 lengte / breedte aardlijnen (of hoe je dat noemt).

Hoe verklaar je de Koningslijsten?!

En zo zijn er nog -tig voorbeelden te over!
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”