Conversations from abroad

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 27 aug 2010, 20:15

VRIENDELIJK VERZOEK!! Ik heb dit onderdeel gemaakt voor een aantal mensen die ik persoonlijk heb uitgenodigd. Deze personen zijn serieus in waarom zij op die uitnodiging zijn in gegaan. Ik vraag dan ook om respect voor die personen en mits je iets relevants hebt toe te voegen, graag niet reageren met flauwe opmerkingen of ineens discussies aan gaan (dat kan elders op de site natuurlijk wel). Iedereen die dus iets heeft bij te dragen op een constructieve manier, please do!======================================================================FRIENDLY REQUEST This section was created for those on a personal invitation by myself. Please refrain from any commentary in this conversation unless you have something significant to add. Show some respect for both the persons who are here and the tenets of the conversation. Thanx.======================================================================NextworldorderAug. 27, 2010  
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 28 aug 2010, 00:13

Welcome guest(s). So here you are.

First, let me walk you through on how to post a comment here.
After scrolling down to the last written post you will see 3 narrow rectangular windows.

The first one is: Naam (verplicht)------> That translates : Username (required). So fill in a usernme.

The second one is: E-mail (verplicht):-------> That translates:.....I guess that one's not so hard to figuere out. (E-mailadress will not be displayed).

The 3rd window provides space to promote your own website in case you would have one.

That's pretty much it.

Let's get more aquainted with eachother and see what happens.

Don't be shy.
nextworldorder a.k.a. 218
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 00:55

Gesprek niet storen, aub.

Schiet maar raak!
Dromen
Administrator
Administrator

za 04 sep 2010, 01:03

oké let's go :)

Ik vroeg me dus af of jij nog niet 'tegen je plafond' zat m.b.t. de kennis. Of is dat niet je doel?

De Klassieke Rozenkruis spreekt mij bijv. wel aan. Hun manier van doen, no-nonse. Het gaat om de mens zelf, de keuzes die je maakt.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:17

Tegen het plafond? Ja, ik weet wat ik weten moet. Dat was nooit mijn "doel", het is gewoon zo. Altijd geweest, kan het me ook niet anders voorstellen.

Ja, maar de Rozenkruisers zijn "Cosmisch" (bezig), ik ben dat niet. :hoedje:
Dromen
Administrator
Administrator

za 04 sep 2010, 01:21

[quote name="NextWorldOrder"]
Ja, maar de Rozenkruisers zijn "Cosmisch" (bezig), ik ben dat niet. :hoedje:[/quote]

Beide toch?
Dromen
Administrator
Administrator

za 04 sep 2010, 01:25

Wat is jou mening dan, als ik zo vrij mag zijn om te vragen, over de Rozenkruisers / Vrijmetselarij?!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:31

Tuurlijk beide. Moet wel. Ik ben hier en niet daar. Natuurlijk ben ik "gebonden" aan de "causaliteit" waarbinnen ik me begeef. Dat geldt voor iedereen, overigens.

Dat is wat ik bedoelde met: ON this world but not FROM this world.
Nee, ik ben geen 12Ft. long shapeshifting lizard. (lach).

Er is bij mij altijd de notie aanwezig geweest (van heeel jong af aan!!! Zonder traumatische ervaringen!!!!!!) dat alles om me heen maar tijdelijk was. Van het grootste tot het kleinste deeltje. Ik had me er altijd al een voorstelling van en ging dan ook vanzelf op zoek er naar. Ik bedoel, je bent kind je voelt en ervaart iets wat heel normaal is, maar je kan het niet vertellen omdat je geen woordenschat hebt.
Gaandeweg deed ik meer kennis op, werd steeds meer bevestigd wat ik altijd al waarnam, leerde mezelf heel goed kennen, mensen ontmoet die op mijn pad kwamen, en voila....hier zit ik met jou te tikken. :peasjo:

En dat proces gaat door tot op de dag van vandaag. Ik weet wat ik weten moet (meerzijdig op te vatten) maar nog niet alles is verklaard. Sommige "algemnene" kennis moet nog worden voorzien van een "certificaat". ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:33

[quote name="Dromen"]Wat is jou mening dan, als ik zo vrij mag zijn om te vragen, over de Rozenkruisers / Vrijmetselarij?![/quote]Zij bezeitten beide heel waardevolle informatie over belangrijke zaken binnen Cosmos. Zij zijn 1 van de (vele) bewaarders van de kennis die verloren is gegaan door de Aeonen heen, de tijdvlakken heen, en de "onze" bekende geschreven geschiedenis.

En zij bewaken dat goed en zij behouden het goed. En zo hoort het ook.
Dromen
Administrator
Administrator

za 04 sep 2010, 01:40

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Wat is jou mening dan, als ik zo vrij mag zijn om te vragen, over de Rozenkruisers / Vrijmetselarij?![/quote]Zij bezeitten beide heel waardevolle informatie over belangrijke zaken binnen Cosmos. Zij zijn 1 van de (vele) bewaarders van de kennis die verloren is gegaan door de Aeonen heen, de tijdvlakken heen, en de "onze" bekende geschreven geschiedenis.

En zij bewaken dat goed en zij behouden het goed. En zo hoort het ook.[/quote]

Ben je het me eens dat je bepaalde kennis nooit te weten zult krijgen als je niet in contact komt met bijv. bovenstaande gemeenschap?!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:43

Ben je het me eens dat je bepaalde kennis nooit te weten zult krijgen als je niet in contact komt met bijv. bovenstaande gemeenschap?!
Als "bepaalde kennis" betekent: "Datgene wat ik eigenlijk wil weten en niet zozeer voor de organisatie ga...dan zeg ik Ja.

Maar het kan best zijn dat die informatie ligt achter je persoonlijke of ideologische grenzen. ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:44

Then what?................
Dromen
Administrator
Administrator

za 04 sep 2010, 01:47

ik volg je niet! Leg uit :D Je bedoeld dat je de informatie puur uit eigen belang wilt weten?!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 04 sep 2010, 01:48

[quote name="Dromen"]ik volg je niet! Leg uit :D Je bedoeld dat je de informatie puur uit eigen belang wilt weten?![/quote]
Ja. En dat is altijd zo. Bij ieder zelf denkend mens hier op deze aardkloot. ALLES wat je doet is uit eigenbelang. Zelfs goede doelen steunen en "onvoorwaardelijke hulp/liefde" aanbieden.
Willing
Junior QFF-er
Junior QFF-er

za 04 sep 2010, 01:49

Dus, open je grenzen ...and find out?
Is dat wat je bedoel?

Gaat de kennis niet boven de organisatie?
Ik bedoel de organisatie bestaat door en voor de kennis.. maar, staat er verder los van. Zoals een kind van zijn moeder?
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”