Snorkeling Tour St. Maarten Swaliga 2

Alles puur natuur nier ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

za 28 mei 2016, 05:12

Omdat hetgeen ik vandaag gezien heb absoluut alles met natuur te maken heeft dacht ik bij mezelf laat ik er even een mooi verslagje van tikken en het met jullie delen, inclusief wat foto's van een heerlijke dag snorkelen op de mooiste plekjes in het water om dit prachtige eiland heen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om 9 uur vertrokken we met de Swaliga 2 vanuit Bobby's Marina in Philipsburg en gingen we onderweg naar Creole Rock (dat voor Grand Case op het Franse deel van het eiland ligt) we gingen via Maho en Mullet om vandaar uit tegen half elf aan te komen bij Creole Rock.

Swaliga 2 website: ->

http://www.swaliga2.com

Afbeelding

Daar hebben we heerlijk gesnorkeld en lekker in het water liggen dobberen totdat we tegen 12 uur weer vertrokken om onderweg te gaan naar Pinel waar we bij Karabuni's heerlijk gelunchd hebben (Mahi Mahi met rijst) en genoten hebben van heerlijke muziek en wat fijne alcoholische versnaperingen. Daarna hebben we lekker in het water bij Pinel gesnorkeld en genoten van de prachtige dieren die daar in het water te zien zijn. Van roggen tot de meest mooie vissen en schildpadjes. Het was echt fantastisch.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens zette de tocht op de boot zich voort richting Tintamarre alweer we wederom heerlijk hebben kunnen dobberen en snorkelen en letterlijk tussen de schildpadden hebben kunnen zwemmen. Om een uur of drie in de middag gingen we weer terug naar Bobby's Marina om de Swaliga aan te meren en van de boot af te gaan om in de 12 meter Bar te genieten van een paar fijne koude biertjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al een erg enerverende en fijne dag en de foto's spreken natuurlijk voor zich. Omdat we niet echt een topic hadden over Snorkelen en Scuba diving dacht ik dat dit korte reisverslag met foto's wellicht een mooie intro zou kunnen zijn om op deze manier tevens gelijk een vergaarbak te creëren alwaar we voortaan alles over snorkelen en duiken kunnen neer knallen.

Hieronder kan het wat mij betreft dus verder indien er behoefte is aan het posten van informatie en of andere wetenswaardigheden met betrekking tot deze vormen van onderwater activiteiten...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, combi, BL@DE, ninti
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”